BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Go Ahead Eagles - Feyenoord (27 oktober 2011, 20:45 uur: 2-1)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:12   quote  deeplink  
Verkeerde topic.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door MMM --
Southside 1908
 Southside 1908 - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:25   quote  deeplink  
Reactie van het joodse pleuriskindje staat hieronder:

De eerste grote stunt in het KNVB-beker komt dit seizoen op naam van Go Ahead Eagles. De nummer twaalf van de Jupiler League schakelde Feyenoord, vierde in de Eredivisie, donderdagavond in de derde ronde op eigen veld uit: 2-1.

Go Ahead Eagles-aanvaller Jarchinio Antonia was door het dolle heen na de overwinning. "Ik ben zelf Amsterdammer en het is geweldig om van 010 te winnen", vertelde de twintigjarige aanvaller. "Ik keek hier zo lang naar uit."

"We hebben ze gewoon afgemaakt", vervolgde Antonia. "We zitten in de koker en Feyenoord gaat lekker terug naar 010." De doelpunten van GA Eagles op de uitgelaten Adelaarshorst werden gemaakt door Joey Suk en Marnix Kolder. Ron Vlaar scoorde namens Feyenoord in de 89e minuut.
Henny
 Henny - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:25 schreef Southside 1908 het volgende:
Reactie van het joodse pleuriskindje staat hieronder:

De eerste grote stunt in het KNVB-beker komt dit seizoen op naam van Go Ahead Eagles. De nummer twaalf van de Jupiler League schakelde Feyenoord, vierde in de Eredivisie, donderdagavond in de derde ronde op eigen veld uit: 2-1.

Go Ahead Eagles-aanvaller Jarchinio Antonia was door het dolle heen na de overwinning. "Ik ben zelf Amsterdammer en het is geweldig om van 010 te winnen", vertelde de twintigjarige aanvaller. "Ik keek hier zo lang naar uit."

"We hebben ze gewoon afgemaakt", vervolgde Antonia. "We zitten in de koker en Feyenoord gaat lekker terug naar 010." De doelpunten van GA Eagles op de uitgelaten Adelaarshorst werden gemaakt door Joey Suk en Marnix Kolder. Ron Vlaar scoorde namens Feyenoord in de 89e minuut.
Het is maar goed dat dat wijf zonder tieten (sorry dames, is niet bedoeld om jullie te beledigen) geen poot kan voetballen, anders had het nog erger geworden gisteren.

En enerzijds is het alleen maar een goed teken dat die neus/neuzen het over 010 heeft/hebben en o zo blij is/zijn om van ons te winnen, dat betekent dat ze vanaf dit seizoen in 020 ons weer voor "vol" aan zien en niet meer als lachertje!

We zijn op de goede weg, maar zoals altijd komen helden altijd tegenslagen tegen op hun weg. We zullen nog wel een paar keer op ons bek gaan, maar de weg omhoog is echt ingeslagen.
Ajx
 Ajx - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:00   quote  deeplink  
Hoe komt dat nou? Tegen ons zo goed, en dan tegen een eerstedivisie club speel je hartstikke slecht!!
Southside 1908
 Southside 1908 - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:00 schreef Ajx het volgende:
Hoe komt dat nou? Tegen ons zo goed, en dan tegen een eerstedivisie club speel je hartstikke slecht!!
Dordt - 020 was ook een lekker potje vorig seizoen, toen kwamen jullie goed weg maar had net zo goed andersom kunnen zijn. Het zal er wel bij horen die potjes af en toe

Gezellig trouwens he in het Feyenoord topic? Heel anders dan jullie stadion waar amsterdamse jongens uit worden gefloten als het even minder gaat. Van supporters is eigenlijk geen sprake. Het is meer een soort mode om voor 020 te zijn. Weinig mensen op de tribune bij bekervoetbal, eigen spelers lekker snel uitjouwen, en natuurlijk die enorme grenzeloze arrogantie en dat geneuzel over godenzonen enzo..
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:00 schreef Ajx het volgende:
Hoe komt dat nou? Tegen ons zo goed, en dan tegen een eerstedivisie club speel je hartstikke slecht!!
vond ons tegen jullie ook maar op halve kracht spelen hoor, als we in normale doen waren hadden we jullie met een nulletje of 4 aan de kant gezet. jullie weer lucky dit keer.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:18 schreef Southside 1908 het volgende:

[..]

Dordt - 020 was ook een lekker potje vorig seizoen, toen kwamen jullie goed weg maar had net zo goed andersom kunnen zijn. Het zal er wel bij horen die potjes af en toe

Gezellig trouwens he in het Feyenoord topic? Heel anders dan jullie stadion waar amsterdamse jongens uit worden gefloten als het even minder gaat. Van supporters is eigenlijk geen sprake. Het is meer een soort mode om voor 020 te zijn. Weinig mensen op de tribune bij bekervoetbal, eigen spelers lekker snel uitjouwen, en natuurlijk die enorme grenzeloze arrogantie en dat geneuzel over godenzonen enzo..
ach kerel, is bij jullie niks anders hoor. heb best rare dingen gezien naar jullie eigen selectie onder verbeek toen nog.. nog erger dan keer fluiten.
Els
 Els - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ach kerel, is bij jullie niks anders hoor. heb best rare dingen gezien naar jullie eigen selectie onder verbeek toen nog.. nog erger dan keer fluiten.
Huh? Praat me even bij, dan.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:54 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

vond ons tegen jullie ook maar op halve kracht spelen hoor, als we in normale doen waren hadden we jullie met een nulletje of 4 aan de kant gezet. jullie weer lucky dit keer.
hij zegt toch eerlijk dat jullie goed waren tegen ons en wij niks ?? maar goed het is al algemeen bekend dat jullie niet normaal kunnen reageren.. hoe komt het toch dat als jullie iets van Ajax zien dat jullie niet meer normaal kunnen reageren ? toch niet zo lastig ?? toch het Second City Sydrome ?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:39 schreef Els het volgende:

[..]

Huh? Praat me even bij, dan.
volgens mij scholden jullie zelfs jullie spelers uit. en niet op de meest normale manier. maar goed blijkt dat jullie dat al weer vergeten zijn..
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hij zegt toch eerlijk dat jullie goed waren tegen ons en wij niks ?? maar goed het is al algemeen bekend dat jullie niet normaal kunnen reageren.. hoe komt het toch dat als jullie iets van Ajax zien dat jullie niet meer normaal kunnen reageren ? toch niet zo lastig ?? toch het Second City Sydrome ?
Neem dat niet te serieus man, gewoon ff sarren, niets mis mee lijkt me.

En af en toe post ik ook normaal iets op het Ajax forum, de een reageert.normaal terug, de ander niet. Zo hier ook, verschil moet er zijn. Alleen niet alles en iedereen over een kam scheren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hij zegt toch eerlijk dat jullie goed waren tegen ons en wij niks ?? maar goed het is al algemeen bekend dat jullie niet normaal kunnen reageren.. hoe komt het toch dat als jullie iets van Ajax zien dat jullie niet meer normaal kunnen reageren ? toch niet zo lastig ?? toch het Second City Sydrome ?
Hij komt uit Zwolle hahaha maar ook die stad verkies ik boven Amsterdam en dat
heeft echt niks te maken met first of second maar meer met de mentaliteit...
Els
 Els - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

volgens mij scholden jullie zelfs jullie spelers uit. en niet op de meest normale manier. maar goed blijkt dat jullie dat al weer vergeten zijn..
Als het niet gebeurd is, kun je het niet vergeten. Welke spelers zijn er onder Verbeek uitgescholden?
Er is in de historie veel gebeurd bij Feyenoord, problemen met Twente supporters, Ajax supporters, problemen met spelers die vanaf moment 1 niet gewenst waren (Lurling als beste voorbeeld, en ook Landzaat heeft het niet makkelijk gehad) problemen met voorzitters (vd Herik en Gudde kunnen er over mee praten) maar gemiddeld genomen staat Feyenoord bekend als een trouw Legioen, dat vriendelijk is voor spelers en ex-spelers.
Blijkbaar willen jullie van jullie eeuwige zeur-imago af, maar doe dat dan door zelf goed te zijn, niet door een ander naar beneden te trappen en weer te gaan zeuren dat andere clubs ook wel eens kritisch zijn.
Balk-splinter, gaat er een belletje rinkelen?
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:39 schreef Els het volgende:

[..]

Huh? Praat me even bij, dan.
FSV roept fans op om achter Feyenoord te gaan staan
17 januari 2009
De Feyenoord Supportersvereniging heeft een oproep gedaan op hun site om dinsdag tijdens het bekerduel tegen Heerenveen massaal achter de ploeg te gaan staan.Deze week werden de spelers na het ontslag van trainer Gertjan Verbeek uitgescholden toen ze naar het trainingsveld liepen. Vrijdagavond werd de spelersbus tegengehouden, omdat supporters tekst en uitleg eiste na de 3-1 nederlaag bij Heerenveen. Ook de supportersvereniging is niet tevreden met het gebeuren van de afgelopen dagen, maar in het belang van de club en de ranglijst moet de steun van de supporters juist nu van grote waarde zijn. 
Els
 Els - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hij zegt toch eerlijk dat jullie goed waren tegen ons en wij niks ?? maar goed het is al algemeen bekend dat jullie niet normaal kunnen reageren.. hoe komt het toch dat als jullie iets van Ajax zien dat jullie niet meer normaal kunnen reageren ? toch niet zo lastig ?? toch het Second City Sydrome ?
Ik heb elke keer normaal gereageerd. Zou je iets minder kunnen generaliseren?
Els
 Els - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:48 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

FSV roept fans op om achter Feyenoord te gaan staan
17 januari 2009
De Feyenoord Supportersvereniging heeft een oproep gedaan op hun site om dinsdag tijdens het bekerduel tegen Heerenveen massaal achter de ploeg te gaan staan.Deze week werden de spelers na het ontslag van trainer Gertjan Verbeek uitgescholden toen ze naar het trainingsveld liepen. Vrijdagavond werd de spelersbus tegengehouden, omdat supporters tekst en uitleg eiste na de 3-1 nederlaag bij Heerenveen. Ook de supportersvereniging is niet tevreden met het gebeuren van de afgelopen dagen, maar in het belang van de club en de ranglijst moet de steun van de supporters juist nu van grote waarde zijn. 
Ook weer een incident, en geen normale gang van zaken. Ik begrijp uit de opmerkingen dat wij net zo negatief met spelers omgaan als Ajaxfans. Graag even daarover een goede uitleg, geen n=1 verhalen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:48 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

FSV roept fans op om achter Feyenoord te gaan staan
17 januari 2009
De Feyenoord Supportersvereniging heeft een oproep gedaan op hun site om dinsdag tijdens het bekerduel tegen Heerenveen massaal achter de ploeg te gaan staan.Deze week werden de spelers na het ontslag van trainer Gertjan Verbeek uitgescholden toen ze naar het trainingsveld liepen. Vrijdagavond werd de spelersbus tegengehouden, omdat supporters tekst en uitleg eiste na de 3-1 nederlaag bij Heerenveen. Ook de supportersvereniging is niet tevreden met het gebeuren van de afgelopen dagen, maar in het belang van de club en de ranglijst moet de steun van de supporters juist nu van grote waarde zijn. 
Ach mensen die op jaar basis van 1 tot 2 miljoen verdienen moeten ook niet piepen dat de trainingen te zwaar zijn..
Bij AZ hoor je er geen 1 ...Dat ze dan gaan roepen werken voor je geld is iets anders dan alleen een Cabralletje uitfluiten of een van de Wiel of Emanuelson name it...
Voor alles zijn er uiteenlopende en niet dezelfde redenen...@nummer 10
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 29 oktober 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:51 schreef Els het volgende:

[..]

Ook weer een incident, en geen normale gang van zaken. Ik begrijp uit de opmerkingen dat wij net zo negatief met spelers omgaan als Ajaxfans. Graag even daarover een goede uitleg, geen n=1 verhalen.
Dat is zonder meer waar. Plakte het stukje vooral om te laten zien waar nummet10 het over had.

Aanleiding was vooral het punt wat Leon aandraagt; dure spelers om Feyenoord weer bovenin mee te laten draaien, hoog salaris, en je klaagt dat je te hard moet trainen onder de nieuwe trainer? Geen logische, maar begrijpelijke reactie van de supporters. En zoals je zelf aangeeft; een incident.

Ook zoals het 'opwachten' van de spelersbus na de nederlaag tegen PSV, (voor mij) volkomen begrijpelijk dat daar een groep supporters verhaal komt halen en hier en daar gescholden wordt.

Incidenten, geen normale gang van zaken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2011 door Bosifyable --
van geil
 van geil - zaterdag 29 oktober 2011 - 13:39   quote  deeplink  
in dit soort potjes,,,
gelijk vlaar in de spits erbij...
en pompen...
geen rondspelen achterin,,,daar lopen onze minste opbouwende voetballers..
gewoon pompen pompen,,,
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 oktober 2011 - 16:29   quote  deeplink  
Al die joden moeten gewoon lekker op hun eigen forum posten.
En als je zo nodig over Feyenoord wil praten haal je eigen sneue kudt clubje er dan niet bij.
Boeit me namelijk geen zak.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 29 oktober 2011 - 19:14   quote  deeplink  
Kunnen die typhus joden niet gewoon oprotten hiero...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 29 oktober 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 16:29 schreef Stylzz het volgende:
Al die joden moeten gewoon lekker op hun eigen forum posten.
En als je zo nodig over Feyenoord wil praten haal je eigen sneue kudt clubje er dan niet bij.
Boeit me namelijk geen zak.
+1

JODEN MOETEN OP HUN EIGEN FORUM BLIJVEN!!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 29 oktober 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hij zegt toch eerlijk dat jullie goed waren tegen ons en wij niks ?? maar goed het is al algemeen bekend dat jullie niet normaal kunnen reageren.. hoe komt het toch dat als jullie iets van Ajax zien dat jullie niet meer normaal kunnen reageren ? toch niet zo lastig ?? toch het Second City Sydrome ?
heb ik niet zo'n last van, verder wat Bosi zegt: beetje sarren, niet teveel serieus op in gaan....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Go Ahead Eagles - Feyenoord (27 oktober 2011, 20:45 uur: 2-1)









0.0130529