BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fluiten naar Diva's

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - woensdag 19 oktober 2011 - 10:25   quote  deeplink  
Na de wedstrijd Feyenoord VVV barstte een oude discussie los. Een sluimerende irritatie bij een groot deel van de supporters die zich zo langzamerhand naar een hoogtepunt toewerkt. Jerson Cabral.
Door de vriendin van John Guidetti een diva genoemd op Twitter.
Frivool, behendig, speels en met 100% inzet.
Maar tegelijkertijd helaas begaafd met een ego, zo groot als de Van Brienenoordbrug.

jersoncabral.jpg

Het was niet de eerste keer dat Jerson niet zijn beste wedstrijd speelde.
Dit seizoen speelde hij de eerste twee wedstrijden de sterren van de hemel waarop hij in de media meteen maar naast zijn schoenen ging lopen.
Als IK op roze schoentjes zou moeten spelen zou ik dat ook doen maar het typeert de voormalig jeugdspeler van anno nu.
Het type speler dat onderweg van Rotterdam Zuid naar Delft niet wakker kan blijven in de bus en zich in slaap laat sussen door middel van een megakoptelefoon.
Die met een iPod in de hand en UGGS aan zijn voeten het veld opkomt.
Die in het Sophia Kinderziekenhuis de pingberichten op zijn BlackBerry belangrijker vindt dan het terminaal zieke kindje dat een droomwens in vervulling hoopte te laten gaan.
Dit soort spelers loopt niet alleen bij Feyenoord rond natuurlijk. Het is een teken des tijds.
De onverschilligheid, de desinteresse en de arrogantie die sommige jongens uitstralen typeert de jonge speler van de 21e eeuw die misschien dan wel sinds zijn kinderjaren de jeugdopleiding van Feyenoord doorlopen heeft maar altijd 1 doel voor ogen heeft: jezelf in de picture spelen. De scouts van Engeland, Spanje en Italië kunnen áltijd op de tribune zitten.

Er is niets mis met arrogantie.
Als je het waar kan maken tenminste.
Na die eerste paar wedstrijden was de betovering namelijk weer voorbij voor Cabral.
Hij speelt al weken als een natte krant en afgelopen zondag leek een herhaling te worden van twee weken daarvoor tegen Den Haag.
Totaal ongeïnspireerd spel waarbij terugspeelballetjes eerder standaard dan uitzondering leken.
Je speelt tegen VVV.
Een club die je met 8-0 zou moeten op kunnen rollen. Door fouten en smerige tackles van de tegenstander is het dan 4-0 geworden maar wát een zaadwedstrijd.
En Cabral? Die verliest de bal. Keer. Op. Keer. En als hij m niet verliest verliest ie m alsnog.
Of hij speelt m verkeerd.
Als tegenstander zou ik me intussen ook geen zorgen meer maken over Cabral.
Je wéét dat hij langs de lijn gaat rennen, dan afremt, naar binnen tikt, weer naar buiten, pingelt en vervolgens met links probeert te schieten.
Is geen kunst aan om dat door te hebben als verdediger. Waarmee we bij de crux van het verhaal zijn aangekomen.

Het schieten.

Het is namelijk niet voorleggen, afgeven, tikkie 1-2tje of passen. Het is schieten.
Als supporter zie je Cabral dit truukje week na week uitvoeren.
Cabral heeft maar 1 missie op het veld en dat is zélf schitteren.
Niks te teamspeler.
Niks te clubbelang.
Niks te Hand In Hand Kameraden.
Het is Leve Jerson 1.
Jerson Cabral sprak de hoopvolle verwachting uit dat hij wellicht naar Engeland zou verkassen toen hij twee mooie wedstrijden gespeeld had.
Daarmee gaf hij een signaal af naar alles en iedereen: ik ben geen clubspeler maar broodspeler en de rest zal me een teringzorg zijn: ik wil hogerop.
Dat dat ten koste gaat van de teamprestatie zal Jerson ook een worst zijn.
Zoals hij zelf in een recent interview aangaf: Als ik 10 akties maak en er vliegt er 1 in staat heel de Kuip te juichen.

Het verschil met zo vele andere spelers die wél ervaring hebben is dat het team zichtbaar lijdt onder de nukken van deze diva.
Dat er in de wedstrijd tegen VVV zeker 4 gerede kansen waren voor Cabral om de bal af te spelen aan een Guidetti of een Fernandez, zúívere scoringskansen, moeten we als publiek maar over onze kant laten gaan.
De sterallures van Meneer Cabral zorgen ervoor dat anderen niet tot scoren komen.
En wat krijg je dan?
Dan gaat een deel van het publiek zich roeren. In het begin hoor je hier en daar wat gemopper.
Een paar klutsballen van Cabral later klinkt er al een verdomme! en na de zoveelste gemiste kans om de bal af te spelen aan een vrije speler beginnen mensen te fluiten.
Vervolgens fluiten een x-aantal mensen op elk moment dat Cabral de bal krijgt (en weer verliest).
De discussie die nu voor de zoveelste keer losgebarsten is over het uitfluiten van je eigen spelers is een terechte in mijn ogen.
De discussie dan.
Het fluiten zelf vind ik gerechtvaardigd.

Ten eerste: Als je een speler voor sufkut mag uitmaken en hem vervloeken mag je ook fluiten.
Ten tweede: Als supporter heb je geen middelen om je ongenoegen kenbaar te maken op het moment dat het er toe doet.
Als je tegen het bestuur bent kun je thuis een mooi spandoek maken en twee weken later trachten dit op te hangen.
Als je tegen de prestaties van een bepaalde speler bent moet je dat volgens sommigen maar wegslikken.
Je kúnt ook fluiten.
En als je dat met een heleboel mensen tegelijk doet geef je daarmee een signaal af naar de trainer.
Dan laat je horen dat je het niet eens bent met zijn keuze deze speler nog langer in het veld te laten staan.
Het is een mogelijkheid om de trainer ervan te overtuigen dat het tijd is om te wisselen. En wel NU.
Er zijn mensen die heel ongenuanceerd wijzen naar Schiphol-Noord en zeggen dat fluiten joods is.
Oh? Hebben ze dat in amsterdam uitgevonden dan?
En wat dan nog?
Is dan echt álles wat ze op Vak 410 doen per definitie verkeerd?
Het zijn dezelfde mensen die om het hardst roepen dat Feyenoord geen plek is voor trommels en capos.
Maar ondertussen zingen ze wel de melodie van een amsterdamse hymne na: Wij staan boven de joden
Heel begrijpelijk dat dat lied wordt ingezet en ook ik heb daar totaal geen moeite mee maar wat voor capo di tutti capi ben jij dan om mij te zeggen dat ik een eigen speler niet mag uitfluiten omdat het joods zou zijn?
All animals are equal......only some animals are more equal than other....
Als ik daarbij ook nog hoop dat Biseswar wordt ingezet ben ik helemaal joods bezig natuurlijk.
Een eigen-jeugdspeler wisselen voor een amsterdammer.
Ik moet wel gek lijken!
Dat Biseswar rare capriolen uithaalt, ook ten opzichte van zijn eigen publiek in de wedstrijd tegen NAC richting het uitvak, én een amsterdammer is werkt niet in zijn voordeel.
Maar hij heeft wel een Feyenoordshirt aan!
En volgens mij hadden we met zijn allen afgesproken dat we HET TEAM zouden steunen.
Biseswar er in voor een falende Cabral.
Het zal mij inmiddels een rotzorg zijn.
Zolang FEYENOORD maar beter gaat spelen.

Het begint er helaas steeds meer op te lijken dat de eens ijzersterke geuzen-stelling het zijn maar passanten, wij zijn er altijd steeds meer aan kracht verliest.
Cabral is een klassiek voorbeeld van een passant, met zijn in de media openlijke flirt naar het buitenland, maar dát komt nu effe niet lekker uit om hardop te zeggen, want het betreft een eigen-jeugdspeler.

Ik heb liever een importspeler die niet zelfzuchtig is en zich 100% inzet voor het team in plaats van zichzelf.
Die zal ik nooit uitfluiten.
Clubbelang boven eigenbelang.
Niemand is groter dan de club.
Ook Jerson Cabral niet.
Fluiten om een wissel af te dwingen moet kunnen.

Roept u maar......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door KKL --
Southside 1908
 Southside 1908 - woensdag 19 oktober 2011 - 10:37   quote  deeplink  
Wat een lang bericht met gedeeltelijk onzin vind ik. Joden die fluiten! steun je club nou eens gewoon man, laat de trainer maar zeggen wat hij goed en fout doet.

Cabral is jong en een hele goede talentvolle speler, we moeten trots zijn op de doorstroom vanuit de jeugd. Hij laat nog steken vallen maar hij komt er wel. Goede en slechte wedstrijden zullen elkaar afwisselen, mag ook wel op die leeftijd. Feyenoord moet het nou eenmaal doen met jonge spelers, heeft met de financiele situatie te maken, bekend verhaal inmiddels toch??

En wij staan boven de joden is op de melodie van Blur - Song 2 als je het mij vraagt
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - woensdag 19 oktober 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Uit het hart geegrepen. Prachtig verwoord hoe die jonge zichzelf vedette wanende pubers zich voelen: boven supporters, leiding en club verheven. Teamwork? kom nou, ik vecht voor een vet contract in het buitenland. Feijenoord?, ja,sorry hoor, wat is het nietige Feijenoord nu vergeleken bij grootheid Cabral. Ik word hier zo moe en treurig van. Maar ja, ik zal wel een ouwe l-- zijn die niet met zijn tijd mee gaat.
Zw' 28
 Zw' 28 - woensdag 19 oktober 2011 - 10:55   quote  deeplink  
leuk dat je de rol van Sportdwaas een beetje overneemt KKL :)..

Gene wat Cabral enzo moet leren is dat het aan de buitenspeler is de bal voor te brengen.. dit kan ook via een-tweetjes..

Hij zal tegen Ajax ook vast niet beginnen..
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 oktober 2011 - 11:25   quote  deeplink  
Goed stuk, momenteel zie ik liever Schaken spelen dan Cabral, Cabral moet begrijpen dat hij met een paar goede assists meer bereikt bij het legioen en voor zijn carriere als met z'n mislukte acties.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 oktober 2011 - 11:51   quote  deeplink  
Prima stuk, even los van de mening of fluiten gerechtvaardigd is of niet.

Het beschrijft óók nl. de mentaliteit van spelers als Cabral. Die (toenemende) onverschilligheid maakt het alsmaar moeilijker om dergelijke spelers echt in je hart te sluiten.
Als een speler geen gevoel (de club!) oproept laat je die gevoelsmatig eerder vallen.
craven
 craven - woensdag 19 oktober 2011 - 11:55   quote  deeplink  
Wat ik mis is iemand uit het team die sommige spelers tot orde roepen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 oktober 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 11:55 schreef craven het volgende:
Wat ik mis is iemand uit het team die sommige spelers tot orde roepen
Eens!

En tevens toonbeeld is van daadkracht. Zo eentje waar je als supporter voor gaat staan.
dussenaar
 dussenaar - woensdag 19 oktober 2011 - 12:25   quote  deeplink  
stap van je roze wolk af en wordt wakker.
Hoe kan je dit nu opschrijven (als het frustratie van je afschrijven is oke begrijp ik het iedereen doet dat op een andere manier).
Maar noem jij bij welke nederlandse club dan ook 1 clubvoetballer op.
simpel die bestaan bijna niet meer.
als hij zondag de winnende scoort kan hij niet meer kapot bij je.
echt dit is zeiken om te zeiken. Worden jullie daar nu niet moe van.

Los van het feit dat ik het geen goede ontwikkeling vind dat er geen clubspelers meer zijn,en er ook dingen in staan die kloppen en dingen in staan die niet kloppen in mijn optiek.

Je kan spelers niet veranderen door te fluiten, en door het fluiten krijgt hij niet meer zelfvertrouwen dat die bal er misschien wel in gaat. Dus wees verstandig en steun je club in plaats van te zeuren en te fluiten. Straks hebben we er weer een paar met kuipvrees, oftewel kapitaal vernietiging door je eigen aanhang, en finacieel gaat het allemaal zo ontzettend goed!!!

We leven in 2011 niet meer in 1988 ofzo, of ga je buiten op straat ook staan fluiten naar alles wat je niet zint. Wordt wakker een mening is goed maar een zondebok zoeken om te zeuren niet. We kunnen tegenwoordig niks meer hebben van onze eigen spelers. ( en sommige hebben dat misschien wel verdient maar kom nou)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 oktober 2011 - 12:33   quote  deeplink  
Samenvatting?
MMM
 MMM - woensdag 19 oktober 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 12:33 schreef Stylzz het volgende:
Samenvatting?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 oktober 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Wat heeft Feyenoord met ouwe dikke wijven te maken?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 oktober 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 11:25 schreef hotjumper het volgende:
Goed stuk, momenteel zie ik liever Schaken spelen dan Cabral, Cabral moet begrijpen dat hij met een paar goede assists meer bereikt bij het legioen en voor zijn carriere als met z'n mislukte acties.
Wat ik niet begrijp is dat er van een creative linkspoot een voorzet word verwacht als hij op rechts staat?
Staat hij op links is het ander verhaal,tot die tijd cabral////held!!!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 oktober 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 13:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp is dat er van een creative linkspoot een voorzet word verwacht als hij op rechts staat?
Staat hij op links is het ander verhaal,tot die tijd cabral////held!!!!!
Wat ik niet begrijp is dat een jongen die in Feyenoord 1 speelt, niet een balletje met zijn "verkeerde been" kan voorzetten.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 oktober 2011 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 12:25 schreef dussenaar het volgende:
stap van je roze wolk af en wordt wakker.
Hoe kan je dit nu opschrijven (als het frustratie van je afschrijven is oke begrijp ik het iedereen doet dat op een andere manier).
Maar noem jij bij welke nederlandse club dan ook 1 clubvoetballer op.
simpel die bestaan bijna niet meer.
als hij zondag de winnende scoort kan hij niet meer kapot bij je.
echt dit is zeiken om te zeiken. Worden jullie daar nu niet moe van.

Los van het feit dat ik het geen goede ontwikkeling vind dat er geen clubspelers meer zijn,en er ook dingen in staan die kloppen en dingen in staan die niet kloppen in mijn optiek.

Je kan spelers niet veranderen door te fluiten, en door het fluiten krijgt hij niet meer zelfvertrouwen dat die bal er misschien wel in gaat. Dus wees verstandig en steun je club in plaats van te zeuren en te fluiten. Straks hebben we er weer een paar met kuipvrees, oftewel kapitaal vernietiging door je eigen aanhang, en finacieel gaat het allemaal zo ontzettend goed!!!

We leven in 2011 niet meer in 1988 ofzo, of ga je buiten op straat ook staan fluiten naar alles wat je niet zint. Wordt wakker een mening is goed maar een zondebok zoeken om te zeuren niet. We kunnen tegenwoordig niks meer hebben van onze eigen spelers. ( en sommige hebben dat misschien wel verdient maar kom nou)
Dus van hun hoeven we geen club liefde te verwachten? En wij mogen geen kritisch geluid laten horen als een speler consequent zijn eigen succes boven dat van de club stelt?
Durk
 Durk - woensdag 19 oktober 2011 - 16:19   quote  deeplink  
Wat een belachelijk stuk, eerst je eigen (jeugd)speler tot de grond afbranden om vervolgens aan te halen dat we met zn allen HET TEAM zouden steunen.

Volgens mij is Cabral ook onderdeel van HET TEAM, en verdiend dus ook onze steun. Zeker geen fluitconcert.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 oktober 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 13:32 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp is dat een jongen die in Feyenoord 1 speelt, niet een balletje met zijn "verkeerde been" kan voorzetten.
Opeens begrijp ik waarom jij het niet begrijpt,wat een bullshit hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 oktober 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:19 schreef Durk het volgende:
Wat een belachelijk stuk, eerst je eigen (jeugd)speler tot de grond afbranden om vervolgens aan te halen dat we met zn allen HET TEAM zouden steunen.

Volgens mij is Cabral ook onderdeel van HET TEAM, en verdiend dus ook onze steun. Zeker geen fluitconcert.
+1
JanM
 JanM - woensdag 19 oktober 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 11:55 schreef craven het volgende:
Wat ik mis is iemand uit het team die sommige spelers tot orde roepen
Eens! Heb ik ook al eens eerder ergens gepost: onbegrijpelijk dat Vlaar of El Ahmadi hem niet een keer helemaal stijfvloeken als hij weer eens egoïstisch is, gewoon in het veld, zichtbaar voor iedereen en dus ook Het Legioen. Dan zouden ze ook niet fluiten! GWMD!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 oktober 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:22 schreef JanM het volgende:

[..]

Eens! Heb ik ook al eens eerder ergens gepost: onbegrijpelijk dat Vlaar of El Ahmadi hem niet een keer helemaal stijfvloeken als hij weer eens egoïstisch is, gewoon in het veld, zichtbaar voor iedereen en dus ook Het Legioen. Dan zouden ze ook niet fluiten! GWMD!
Waarom zou Vlaar iemand tot de orde moeten roepen terwijl hij zelf ook keer op keer faalt???
qwerto
 qwerto - woensdag 19 oktober 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 12:25 schreef dussenaar het volgende:
stap van je roze wolk af en wordt wakker.
Hoe kan je dit nu opschrijven (als het frustratie van je afschrijven is oke begrijp ik het iedereen doet dat op een andere manier).
Maar noem jij bij welke nederlandse club dan ook 1 clubvoetballer op.
simpel die bestaan bijna niet meer.
als hij zondag de winnende scoort kan hij niet meer kapot bij je.
echt dit is zeiken om te zeiken. Worden jullie daar nu niet moe van.

Los van het feit dat ik het geen goede ontwikkeling vind dat er geen clubspelers meer zijn,en er ook dingen in staan die kloppen en dingen in staan die niet kloppen in mijn optiek.

Je kan spelers niet veranderen door te fluiten, en door het fluiten krijgt hij niet meer zelfvertrouwen dat die bal er misschien wel in gaat. Dus wees verstandig en steun je club in plaats van te zeuren en te fluiten. Straks hebben we er weer een paar met kuipvrees, oftewel kapitaal vernietiging door je eigen aanhang, en finacieel gaat het allemaal zo ontzettend goed!!!

We leven in 2011 niet meer in 1988 ofzo, of ga je buiten op straat ook staan fluiten naar alles wat je niet zint. Wordt wakker een mening is goed maar een zondebok zoeken om te zeuren niet. We kunnen tegenwoordig niks meer hebben van onze eigen spelers. ( en sommige hebben dat misschien wel verdient maar kom nou)
we kunnen niks meer hebben van onze eigen jeugdspelers ?

Mulder maakte in het begin fouten en er werd aan hem getwijfeld, nu accepteren we hem allemaal vrolijk als 1e doelman

De Vrij heeft soms hele goede wedstrijden gespeeld maar soms ook heeeeele slechte EN TOCH word hij bij de warming up altijd toegezongen

Leerdam maakt soms onnodige overtredingen en weet soms niet waar hij hoort te staan maar toch is hij wel DE onzichtbare motor van het elftal !

en zo kan ik nog wel ff doorgaan over (voormalige) jeugdspelers
Wijnaldum met zijn afstandsschoten richting 2e ring
Fer met z'n slaapmomenten
Castaignos met z'n onzichtbare wedstrijden

EN toch supporten we ze elke week als ze spelen vol op !

aleen bij sommige spelers is het geduld gewoon op en zo ook bij Cabral !
qwerto
 qwerto - woensdag 19 oktober 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Waarom zou Vlaar iemand tot de orde moeten roepen terwijl hij zelf ook keer op keer faalt???
daarommm !
Clasie en De Vij zouden dat wel kunnen gaan doen in de toekomst !
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 19 oktober 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:36 schreef qwerto het volgende:

[..]

daarommm !
Clasie en De Vij zouden dat wel kunnen gaan doen in de toekomst !
de Vrij ook niet, Clasie geloof ik van wel... dat heb je of je hebt het niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 oktober 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:36 schreef qwerto het volgende:

[..]

daarommm !
Clasie en De Vij zouden dat wel kunnen gaan doen in de toekomst !
Beste jongen,Cabral zet je toch expres op rechts zodat hij moet kappen en met zijn linkerbeen naar binnen moet voor de actie..Zo niet dan moet hij op links dan kan hij z`n voorzetjes geven...Is iedereen nou blind of ben ik de enige maloot hierzo..
Het lijkt er wel op maar het maar ik moet bijna lachen van verdriet..
Snap niemand dan wat ik bedoel??Ik word gek van dit soort gewauwel..
Steunen en fluiten doe je maar onder de douche ofzo....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 oktober 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:19 schreef Durk het volgende:
....

Volgens mij is Cabral ook onderdeel van HET TEAM, ...
dat moet hij dan is laten blijken en gewoon eens overspelen...
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 19 oktober 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Beste jongen,Cabral zet je toch expres op rechts zodat hij moet kappen en met zijn linkerbeen naar binnen moet voor de actie..Zo niet dan moet hij op rechts dan kan hij z`n voorzetjes geven...Is iedereen nou blind of ben ik de enige maloot hierzo..
Het lijkt er wel op maar het maar ik moet bijna lachen van verdriet..
Snap niemand dan wat ik bedoel??Ik word gek van dit soort gewauwel..
Steunen en fluiten doe je maar onder de douche ofzo....
zijn 2 discussies..... ene gaat over waar jij het over hebt en het andere over leiderschap en wie in de toekomst iemand op zn figuurlijke plek kan zetten...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 oktober 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:49 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat moet hij dan is laten blijken en gewoon eens overspelen...
Waar moet hij overspelen dan?
Hij moet dus vanaf de middenlijn al naar binnen gaan?
Dan hoef je hem ook niet optestellen...
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 19 oktober 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Steunen en fluiten doe je maar onder de douche ofzo....
hahahahaha, geweldig!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 oktober 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Beste jongen,Cabral zet je toch expres op rechts zodat hij moet kappen en met zijn linkerbeen naar binnen moet voor de actie..Zo niet dan moet hij op rechts dan kan hij z`n voorzetjes geven...Is iedereen nou blind of ben ik de enige maloot hierzo..
Het lijkt er wel op maar het word voor mij gewoon lachwekkend van verdriet..
Snap niemand dan wat ik bedoel??Ik word gek van dit soort gewauwel..
Steunen en fluiten doe je maar onder de douche ofzo....
Ja natuurlijk maar je mag toch verwachten dat als het eens uitkomt hij die bal wel met rechts voor kan zetten? Of mag hij maar één soort actie maken zodat hij niet in de war raakt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 oktober 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:50 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

zijn 2 discussies..... ene gaat over waar jij het over hebt en het andere over leiderschap en wie in de toekomst iemand op zn figuurlijke plek kan zetten...
clasie,maar dat duurd nog 2 jaar ofzo.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 19 oktober 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

clasie,maar dat duurd nog 2 jaar ofzo.
zijn we het daarover eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 oktober 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja natuurlijk maar je mag toch verwachten dat als het eens uitkomt hij die bal wel met rechts voor kan zetten? Of mag hij maar één soort actie maken zodat hij niet in de war raakt.
dat ben ik met jou eens maar van de vrij mag je ook verwachten dat hij de juiste kant op draaid op het juiste moment,dat zelfde telt ook voor vlaar.karim geeft al 2 jaar de bal telaat af en zo kan ik nog wel ff doorgaan..een menig mag je hebben maat maar uitfluiten
vind ik he le maal niks ook al begrijp ik soms de frustratie...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 oktober 2011 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:52 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

zijn we het daarover eens.
puur vanwegen zijn overzicht maar het ontbreekt nog aan overwicht dus heeft tijd nodig...
stray
 stray - woensdag 19 oktober 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Waar moet hij overspelen dan?
Hij moet dus vanaf de middenlijn al naar binnen gaan?
Dan hoef je hem ook niet optestellen...
heeft tie dat rechter been alleen om uit bed te stappenn dan?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 oktober 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dat ben ik met jou eens maar van de vrij mag je ook verwachten dat hij de juiste kant op draaid op het juiste moment,dat zelfde telt ook voor vlaar.karim geeft al 2 jaar de bal telaat af en zo kan ik nog wel ff doorgaan..een menig mag je hebben maat maar uitfluiten
vind ik he le maal niks ook al begrijp ik soms de frustratie...
Als hij zo doorgaat wordt ie de nieuwe lazovic...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 oktober 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:37 schreef stray het volgende:

[..]

heeft tie dat rechter been alleen om uit bed te stappenn dan?
hoeveel puur tweebenige spelers als sneijdert heeft feyenoord dan?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 oktober 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hoeveel puur tweebenige spelers als sneijdert heeft feyenoord dan?
Maar dat kan je leren, als je dagelijks met voetbal bezig bent is dat te doen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 oktober 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:39 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als hij zo doorgaat wordt ie de nieuwe lazovic...
Ik hoop dat hij zondag de 1-1 en de 1-2 scoort individueel ....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 oktober 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar dat kan je leren, als je dagelijks met voetbal bezig bent is dat te doen.
hou jij nou maar op want jij zit alleen maar te fokken Zaanseschansspringert
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 oktober 2011 - 17:47   quote  deeplink  
:)
stray
 stray - woensdag 19 oktober 2011 - 17:47   quote  deeplink  
ik vind dat iedere betaaldvoetballer wel wat met zijn verkeerde been moet kunnen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 oktober 2011 - 17:48   quote  deeplink  
Schansspringen in Zaanstad: Wereldsport.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 oktober 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:47 schreef stray het volgende:
ik vind dat iedere betaaldvoetballer wel wat met zijn verkeerde been moet kunnen
Uit bed stappen bv.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 oktober 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij zondag de 1-1 en de 1-2 scoort individueel ....
Ik ook, maar ik hoop niet dat hij Fernandez over het hoofd ziet als die in de 90ste minuut vrij voor het doel staat bij 0-0. Maar is Jerson je schoonzoon ofzo, dat je niks wilt horen wat niet zo aardig is over Cabral.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 oktober 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:47 schreef stray het volgende:
ik vind dat iedere betaaldvoetballer wel wat met zijn verkeerde been moet kunnen
we hebben 11 speler die het als standbeen kunnen gebruiken..
En als je hem gewoon aan de linkerkant zet kan hij gewoon pasen
dus waar hebben we het nou over?
stray
 stray - woensdag 19 oktober 2011 - 17:52   quote  deeplink  
geen idee
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 oktober 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:49 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik hoop niet dat hij Fernandez over het hoofd ziet als die in de 90ste minuut vrij voor het doel staat bij 0-0. Maar is Jerson je schoonzoon ofzo, dat je niks wilt horen wat niet zo aardig is over Cabral.
Schaken is de rechterspits en Cabral de linker spits,als je die van positie verwisseld
dan hoef je bijna geen voorzet te verwachten..Na 3 wedstrijden is de verrassing er wel zo`n beetje vanaf bij de tegenstander als je het logisch bekijkt..
Schaken heeft ook geen bal voorgegeven maar die ging terug pasen naar het middenveld waar
we ons AL JAREN AAN ERGEREN,Cabral heeft minder betaaldvoetbal ervaring maar wel meer lef'
om het tot onze verbazing toch telkens weer te proberen...

Als je een linkspoot rechts zet is het de bedoeling dat als hij de kans krijgt naar
binnen te trekken voor de actie en als je geluk heb geeft hij die bal voor wat hij met
rechts ook wel kan..Maar de tegenstander is er al helemaal op ingespeeld...De back vangt hem op en er komt al heel snel bijsluiting van een middenvelder of de centrale man..

Dat het nu niet gaat met zowel Schaken en Cabral mag je eerder de trainer verwijten..
En al moet ik hem tegen de hele wereld verdedigen het is gewoon niet eerlijk en daar
heb ik een hekel aan...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 oktober 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 18:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Schaken is de rechterspits en Cabral de linker spits,als je die van positie verwisseld
dan hoef je bijna geen voorzet te verwachten..Na 3 wedstrijden is de verrassing er wel zo`n beetje vanaf bij de tegenstander als je het logisch bekijkt..
Schaken heeft ook geen bal voorgegeven maar die ging terug pasen naar het middenveld waar
we ons AL JAREN AAN ERGEREN,Cabral heeft minder betaaldvoetbal ervaring maar wel meer lef'
om het tot onze verbazing toch telkens weer te proberen...

Als je een linkspoot rechts zet is het de bedoeling dat als hij de kans krijgt naar
binnen te trekken voor de actie en als je geluk heb geeft hij die bal voor wat hij met
rechts ook wel kan..Maar de tegenstander is er al helemaal op ingespeeld...De back vangt hem op en er komt al heel snel bijsluiting van een middenvelder of de centrale man..

Dat het nu niet gaat met zowel Schaken en Cabral mag je eerder de trainer verwijten..
En al moet ik hem tegen de hele wereld verdedigen het is gewoon niet eerlijk en daar
heb ik een hekel aan...
Tegen de juiste tegenstander kan het natuurlijk altijd, maar als je 90 minuten geen knap vervolg aan je actie geeft is een balletje op een medespeler wellicht een optie....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 oktober 2011 - 18:10   quote  deeplink  
Tsja van mag hij schieten wat hij wil, maar als er iemand vrij staat moet je afspelen .
En sober spelen mag af en toe best.

Maar uit fluiten is jodengedrag.
Els
 Els - woensdag 19 oktober 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 16:19 schreef Durk het volgende:
............................................................

Volgens mij is Cabral ook onderdeel van HET TEAM, .................................
Goed dat je het noemt, was me niet opgevallen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fluiten naar Diva's









0.0121288