BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pietje waar ben je man

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 19 oktober 2011 - 23:06   quote  deeplink  
Er werdt mij gevraagd door anderen of ik een Topic wilde openen over Pietje.
Is niet de eerste keer dat ik dat doe..................en voor hem doe ik dat graag.
Pietje.............waar ben je man,we missen je...........jij bent onze nestor,raadgever en vaak vrede stichter............waar ben je gappie..............leer je vrouwtje posten zo dat we weten waar je bent gap,we maken ons zorgen.........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 oktober 2011 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 oktober 2011 - 00:00   quote  deeplink  
Ach ja Pietje heeft mijn respect.............3 van de 10 van jullie niet,ga ook niet vertellen wie
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 20 oktober 2011 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 00:00 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ach ja Pietje heeft mijn respect.............3 van de 10 van jullie niet,ga ook niet vertellen wie
Hehehe, vandaar de vredestichter. :-)
Humankillz
 Humankillz - donderdag 20 oktober 2011 - 09:02   quote  deeplink  
pietje kom terug, de wijn gaat over de datum:(
remco k
 remco k - donderdag 20 oktober 2011 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 00:00 schreef Nenam_tiL het volgende:
+1...

NENAM///HELD..

PIETJE kom eens ff gauw terug..
joduh
 joduh - donderdag 20 oktober 2011 - 11:08   quote  deeplink  
klasse nenam!!!!! ik heb een slecht gevoel hierover gappies.....ik denk niet dat hij alwwer een vakantie heeft aangeboden ineens man.......kom op pietje!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 20 oktober 2011 - 16:44   quote  deeplink  
PIETJE, geef ons een teken gabber, ik ben er ook heel weinig, maar af en toe een teken van leven is wel goed!

Hou van je man!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - donderdag 20 oktober 2011 - 16:57   quote  deeplink  
Ik mis hem!!! en ik heb Nenam ff gevraagd om dit topic te openen... PIETJE COME BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alibabba
 alibabba - donderdag 20 oktober 2011 - 20:13   quote  deeplink  
PIETJE////////////HELD
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 oktober 2011 - 20:19   quote  deeplink  
Piet.... je hoort hem wel maar je ziet hem ...., waar blijf je pik?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 oktober 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 16:57 schreef Ajax Is The Best het volgende:
Ik mis hem!!! en ik heb Nenam ff gevraagd om dit topic te openen... PIETJE COME BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
113 heeft me ook gevraagd of ik een topic wilde openen
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - donderdag 20 oktober 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 20:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

113 heeft me ook gevraagd of ik een topic wilde openen
ik ook :P jij bent de Topic openaar :P
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 20 oktober 2011 - 21:20   quote  deeplink  
PIETJE kom terug pik.. ken je niet ofzo, maar iedereen zit ermee!!!! where the F*** are you?
joduh
 joduh - donderdag 20 oktober 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 21:20 schreef Grasmaaier het volgende:
PIETJE kom terug pik.. ken je niet ofzo, maar iedereen zit ermee!!!! where the F*** are you?
whahahahahah sttrakke actie grashopper!!!
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 20 oktober 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 16:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
PIETJE, geef ons een teken gabber, ik ben er ook heel weinig, maar af en toe een teken van leven is wel goed!

Hou van je man!
God de tering, je bent er soms nog minder dan mij.

Alles goed ouwe pik.

Zondag er bovenop kletsen

Oh, Pietje komt altijd boven drijven

Net zoals Ik
remco k
 remco k - donderdag 20 oktober 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 21:39 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

God de tering, je bent er soms nog minder dan mij.

Alles goed ouwe pik.

Zondag er bovenop kletsen

Oh, Pietje komt altijd boven drijven

Net zoals Ik
Bij jou ben ik bang dat dat drijven een keer letterlijk gaat gebeuren...:-)
baco74
 baco74 - donderdag 20 oktober 2011 - 21:57   quote  deeplink  
He Piet er er heerst armoede in het cafe zonder jou.
Aangezien jij als een superman op de proppen komt om armoede te bestrijden, verwacht ik je hier snel.
Kennen we je vastbinden om nooit meer te laten gaan.
Waar zit je nou, Piet.
De roep om jou hier, wordt steeds heviger.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 oktober 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Op verzoek ff de titel aangepast
joduh
 joduh - vrijdag 21 oktober 2011 - 08:39   quote  deeplink  
pietje..............................
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 oktober 2011 - 11:32   quote  deeplink  
als hij weer weg zou gaan, dan zou hij dat wel aan hebben gegeven neem ik aan ??

PIETJE COME BACK !
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 21 oktober 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 11:32 schreef nummer10 het volgende:
als hij weer weg zou gaan, dan zou hij dat wel aan hebben gegeven neem ik aan ??

PIETJE COME BACK !
Vaak is het onverwachts dat hij ineens weg moet..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 21 oktober 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 11:52 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Vaak is het onverwachts dat hij ineens weg moet..
idd zakenreisje terwijl hij al in de vut zit!

Pietje ligt gewoon lekker onze chicks te batsen en laat daarom ff niks horen!
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 21 oktober 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 14:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

idd zakenreisje terwijl hij al in de vut zit!

Pietje ligt gewoon lekker onze chicks te batsen en laat daarom ff niks horen!
Whahaahha ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 21 oktober 2011 - 14:09   quote  deeplink  
lach er maar om...... :(

XD
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 oktober 2011 - 14:15   quote  deeplink  
Hallo vrienden! Ik ben er echt nog wel, hoor! Ik ben alleen behoorlijk forum moe. Trek het je niet persoonlijk aan, maar al dat gescheld, getier en gevloek... Ik heb het er een beetje mee gehad. Erg veel van hetzelfde. Ook al dat "gepraat" over gamen. Dat interesseert me geen moer. Verder ben ik ook wat Ajax moe door het slechte spel (behalve afgelopen dinsdag tegen de Kroaten), de eigenwijze coach (Frank de Boer). Via een PB was alibabba al op de hoogte van dit alles. Tot slot heb ik het ook razend, maar dan ook razend druk, met vooral mijn activiteiten bij de voedselbank en bij vluchtelingenwerk alsmede op het partijbureau bij GroenLinks. Door het kabinetsbeleid vrees ik daarnaast dat het allemaal nog veel drukker gaat worden. Dat merken we nu al. Ook ben ik actief voor de Dikke van Dale en zijn mijn vrouw een keer in de week oppasgrootouders. Enzovoort, enzovoort, enzovoort...
Nou... jullie hebben een levensteken :-) Ik neem even vrij ;-) Vroeg of laat "meld" ik we vast wel weer eens!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 21 oktober 2011 - 14:25   quote  deeplink  
Hou van je man!

snik :(
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 21 oktober 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 14:15 schreef Pietje het volgende:
Hallo vrienden! Ik ben er echt nog wel, hoor! Ik ben alleen behoorlijk forum moe. Trek het je niet persoonlijk aan, maar al dat gescheld, getier en gevloek... Ik heb het er een beetje mee gehad. Erg veel van hetzelfde. Ook al dat "gepraat" over gamen. Dat interesseert me geen moer. Verder ben ik ook wat Ajax moe door het slechte spel (behalve afgelopen dinsdag tegen de Kroaten), de eigenwijze coach (Frank de Boer). Via een PB was alibabba al op de hoogte van dit alles. Tot slot heb ik het ook razend, maar dan ook razend druk, met vooral mijn activiteiten bij de voedselbank en bij vluchtelingenwerk alsmede op het partijbureau bij GroenLinks. Door het kabinetsbeleid vrees ik daarnaast dat het allemaal nog veel drukker gaat worden. Dat merken we nu al. Ook ben ik actief voor de Dikke van Dale en zijn mijn vrouw een keer in de week oppasgrootouders. Enzovoort, enzovoort, enzovoort...
Nou... jullie hebben een levensteken :-) Ik neem even vrij ;-) Vroeg of laat "meld" ik we vast wel weer eens!
PIETJE IN ORANJE OH OH OH OH OH, PIETJE IN ORANJE OOOOH OH OH OH OH OH
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 21 oktober 2011 - 14:34   quote  deeplink  
Pietje ouwe tijger oh oh oh oh oh, Pietje geile reiger ooooh oh oh oh oh
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 21 oktober 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 14:15 schreef Pietje het volgende:Trek het je niet persoonlijk aan, maar al dat gescheld, getier en gevloek... Ik heb het er een beetje mee gehad.
Pietje, oude klootzak die je bent. Opa's schelden toch nooit?! ;-)
joduh
 joduh - vrijdag 21 oktober 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
key vriend.........
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 21 oktober 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 17:34 schreef joduh het volgende:

[..]

key vriend.........
I got the KEY, I got the secret, I got the KEY to it ............
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 21 oktober 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 17:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

I got the KEY, I got the secret, I got the KEY to it ............
Keyfriend..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 21 oktober 2011 - 17:54   quote  deeplink  
Keyboard
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 21 oktober 2011 - 19:41   quote  deeplink  
Respect Pietje.......begrijp je wel man
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 oktober 2011 - 23:03   quote  deeplink  
PEACE PIETJE !!!!

mjah qua vluchtelingen werk zou het wel meevallen man.. gaan juist veel mensen weg bij het COA (zou je vast wel wat zeggen ;) ) daar werkt mijn vrouw namelijk vandaar dat ik dat weet. dus weet wel hoe het daar zoon beetje gaat tegenwoordg..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 22 oktober 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Sorry Pietje, maar je stelt me danig teleur! Had dat dan even als een echte vent aangegeven in het CAFE! Dan hadden wij er allemaal vrede mee gehad!!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - maandag 24 oktober 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
OUWE MAAT VAN ME!!!!!! respect pik!!!!!!!!!!!!! PIETJE////////HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pietje waar ben je man

0.0085470