|
|
nummer10
|
|
|
Jongens ik wou even jullie mening over dit jongetje 6 jaar oud, en net 2 a 3 trainingen gehad 1st Jaar F speler.
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
ik vind hem echt fantastisch!.. hij word later wel keeper van Barcelona 1!! let maar op |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik zou hem bij mij in de F1 zetten en mijn andere keeper eruit halen ;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Hij ken er geen kloot van. :-)
Haha, nee hoor, doet ie goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij jaagt niet door..Eeuwig talent.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Nou nou valt wel mee toch.Vind het niet heel bijzonder. |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
op zich leuke lichaamstaal hoe die de ballen pakt, maar de ballen worden hem zodanig aangegooid dat het moelijker lijkt dan het is. zo special is dit niet maar hij heeft wel de looks misschien dat we in de toekomst er iets van gaan horen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 oktober 2011 door weetnietoftochwel -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
leuk keepertje! Hij doet tenminste waar het de meeste keepertjes op zijn leeftijd aan schort.. duiken! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 - 11:34 schreef Grasmaaier het volgende:leuk keepertje! Hij doet tenminste waar het de meeste keepertjes op zijn leeftijd aan schort.. duiken! Bij onze vereniging in de Fjes word ook gewoon geduikt hoor. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Bij mij ook, anders heeft het geen nut, zet ik iemand anders erin die wel kan duiken.. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
pakt ze niet eens klem ;) Net vermeer... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: hij is nog maar 6 he... + hij duikt |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: de meeste bij ons durven het niet.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
laat hem eerst maar eens een heel jaar echt keepen.
Heb een 8 jaar geleden een keeper gezien van acht jaar dook kwam uit beheerste eigenlijk alles al op een hoger niveau. Was niet bang.De betaalde clubs kwamen al kijken.Na 2 jaar werd hij een keer behoorlijk geraakt en is van het toneel verdwenen. De weg naar de top is lang en zwaar. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Train jij jongens??? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Jij ook ??? Wat voor team dan als ik vragen mag. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ik niet maar Hassie.. ik ben nog maar 11 he |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: jazeker.. de E5 van SC Varsseveld |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: De F2 van FC Hilversum.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: O oke welke klasse spelen ze??? Mij jongen zit in de F2 van Quickboys.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 oktober 2011 door Guyt -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nou, we hebben maar 2 F-jes. Dus ik geloof 6de klasse.. Maar daar zijn ze veels te goed voor.. Ze winnen met 18-0, 11-0, 8-1, 7-1.. Dat soort uitslagen :P |
|
|
|
|
marius
|
|
|
lekker kiepertje, hopen dat die mooie toekomst krijgt |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 - 15:03 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Nou, we hebben maar 2 F-jes. Dus ik geloof 6de klasse.. Maar daar zijn ze veels te goed voor.. Ze winnen met 18-0, 11-0, 8-1, 7-1.. Dat soort uitslagen :P Hoger plaatsen dan haha .Maar wij hebben 16 Fjes en de F2 speelt in de 2e klasse geloof ik. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 - 15:03 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Nou, we hebben maar 2 F-jes. Dus ik geloof 6de klasse.. Maar daar zijn ze veels te goed voor.. Ze winnen met 18-0, 11-0, 8-1, 7-1.. Dat soort uitslagen :P zou maar goed opletten, gaat steeds minder goed zo te zien!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
quote: mijn neefje duikt ook en hij is 6. En gescout door sparta |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Was in volgorde van vernedering, niet qua tijd ;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 - 13:55 schreef soccer het volgende:laat hem eerst maar eens een heel jaar echt keepen. Heb een 8 jaar geleden een keeper gezien van acht jaar dook kwam uit beheerste eigenlijk alles al op een hoger niveau. Was niet bang.De betaalde clubs kwamen al kijken.Na 2 jaar werd hij een keer behoorlijk geraakt en is van het toneel verdwenen. De weg naar de top is lang en zwaar. in zijn 4 wedstrijden is hij al flink geraakt... schop in het gezicht.. en hij komt uit als een malle.. (hij vliegt er gewoon in en dan gewoon de bal voor de voetjes van de tegenstander) hij heeft inderdaad geen bal klem, dat komt omdat hij nog maar 2 trainingen heeft gehad.. ik zag ook iemand zeggen dat die ballen zodanig zijn dat ze makkelijk te duikden zijn.. dat is dus niet helemaal waar.. zijn gewoon geschoten ballen door een E speler van 10.. zoals je kan zien op het filmpje blijft hij gewoon goed kijken naar de bal, en volgens onze selectie trainer (hoofdklasse senioren) is zijn techniek van afzetten, en blijven kijken naar de bal erg goed, vooral na 2 trainingen, en hij heeft genoeg (13 F teams) vergelijkings materiaal en dit is onze jongste..
vergeet niet jongens normaal zijn F teams 7 tm 9 jaar dus eigenlijk is dit eigenlijk nog maar Minis (zoals dat bij ons heet)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 oktober 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: tussen duiken en duiken zit ook een verschil... :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Affermative! Roger that! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 - 00:43 schreef nummer10 het volgende:en volgens onze selectie trainer (hoofdklasse senioren) is zijn techniek van afzetten, en blijven kijken naar de bal erg goed Neem dat soort zaken aan met gepaste trots, maar ga de kid nooit pushen. En mocht hij écht een talent blijken, zul je als ouder een behoorlijk veer moeten laten in je eigen vrijheid. Dito voor de overige gezinsleden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ik push zowieso nooit, werkt vaak juist tegen.. |
|
|
|