BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar krijgt verlaagd contract aangeboden

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 20 oktober 2011 - 00:18   quote  deeplink  
Welkom in de nieuwe wereld Diego !

Die gaat nooit tekenen, let maar op. Die jongens denken dat de bomen nog steeds tot in de hemel groeien en die tering-zaakwaarnemers denken dat al helemaal.

Dit is gewoon de nieuwe realiteit. Van Geel is wederom goed bezig.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 20 oktober 2011 - 00:46   quote  deeplink  
Ik denk dat hij blijft hahahahhahaaha NOT!
Zw' 28
 Zw' 28 - donderdag 20 oktober 2011 - 07:20   quote  deeplink  
dag Diego.. was leuk samen..
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 20 oktober 2011 - 08:53   quote  deeplink  
Als hij niet wil dan wil hij niet
Da is hij op het moment niet de juiste speler voor Feyenoord
Biseswar is een goede buitenspeler
Maar er zijn ook wedstrijden dat je niks aan hem hebt
Dan mag hij niet verwachten de best betaalde speler te zijn en te blijven
moa
 moa - donderdag 20 oktober 2011 - 09:09   quote  deeplink  
Heeft sinds het verlengen van zijn contract slechts 3 doelpunten gemaakt in meer dan 50 wedstrijden. Bovendien was zijn vorm ook nog eens erg wisselvallig in die 2 seizoenen.

Dan ben je als aanvaller niet 1 van de beste spelers van het team, en ben je dus ook geen 800.000 euro per jaar waard, terrecht dat hij een verlaagde aanbieding krijgt.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 20 oktober 2011 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 09:09 schreef moa het volgende:
Heeft sinds het verlengen van zijn contract slechts 3 doelpunten gemaakt in meer dan 50 wedstrijden. Bovendien was zijn vorm ook nog eens erg wisselvallig in die 2 seizoenen.

Dan ben je als aanvaller niet 1 van de beste spelers van het team, en ben je dus ook geen 800.000 euro per jaar waard, terrecht dat hij een verlaagde aanbieding krijgt.
eens
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 oktober 2011 - 09:33   quote  deeplink  
Prima.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - donderdag 20 oktober 2011 - 09:50   quote  deeplink  
van geel is heel goed bezig voor €700.000 per jaar kun je wel een betere speler halen
sevillana
 sevillana - donderdag 20 oktober 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 09:14 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

eens
+1
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 oktober 2011 - 10:59   quote  deeplink  
Ronald Koeman, de trainer van Feyenoord,, geeft donderdag in het Algemeen Dagblad zijn mening over zijn speler Diego Biseswar. Volgens de oefenmeester zou de speler overal spelen behalve op zijn positie, linksbuiten.

"Biseswar is een fantastische speler, maar ik heb hem niet nodig als hij alle posities in het veld bekleedt behalve die van linksbuiten", zo zei de keuzeheer. Om dit 'probleem' op te lossen heeft Koeman een wedstrijd waarin Biseswar meespeelde met Jong Feyenoord laten filmen. Met deze dvd wil de trainer duidelijk maken dat hij toch écht beter in positie zal moeten gaan spelen.

"Ik heb inderdaad niet het idee dat ik de eerste trainer ben die hem dit vertelt. Maar hij moet de handschoen oppakken, anders heeft hij een heel moeilijke aan zijn huidige trainer", zo besluit Koeman.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/134748/Koeman_laat_zich_kritisch_uit_over_Biseswar#ixzz1bJKO4ZcN
salemi
 salemi - donderdag 20 oktober 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Ik denk dat Ronald onze grote vriend Diego op scherp aan het zetten is voor zondag. We hebben de ervaring dat Diego zichzelf moeilijk kan motiveren en prikkelen. Altijd na kritiek of in tijden waarin hij onder vuur ligt, komt hij tot betere daden. Het is wel opvallend dat ik hem in Jong Oranje heel goede wedstrijden heb zien voetballen. En ja, daar liep hij wel op de "10" positie. Ik denk dat hij bij Feyenoord maar noodgedwongen op de vleugel speelt. Maar ook in Feyenoord heb ik hem fantastisch zien voetballen. Maar helaas zien we het veel te weinig. Heel recent nog de invalbeurt tegen Den Haag. Je hoopt op een opleving op zo'n moment en dat hij het vuurtje aansteekt.... maar we hebben gezien dat hij er die dag ook niet veel zin in had. Jammer van zo'n potentieel goede voetballer. Je kunt je afvragen of het wel zin heeft om een speler die al zo lang de kans heeft gehad er iets van te maken (7 jaar), nog te handhaven. Het verlaagde contract zal wel een einde maken aan het moeizame huwelijk tussen Feyenoord en Diego.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 20 oktober 2011 - 11:27   quote  deeplink  
Misschien is het dat wel het trucje waarover El Ahmadi het eerder deze week had. Diego direct achter Guidetti of Fernandez in een vrije rol (4-4-2 systeem). Eigenlijk zoals Schaken tegen AZ speelde. Ik denk dat Biseswar dat heel goed kan!

Zou ook een stunt kunnen zijn als Nelom speelt en Bruno Martins Indi als extra man (5-mans-verdediging, dus 5-3-1-1) in het centrum. Op de counter met Fernandez in de punt, met Biseswar erachter, daarachter El Ahmadi, Clasie en Bakkal en een vijfmansverdediging met Nelom, Martins Indi, Vlaar, De Vrij en Leerdam. Eventueel kan De Vrij in dit tactische opzetje naar rechts en komt Leerdam er op het middenveld bij... Zou ik wel een goede tactische vondst vinden van Koeman, dus bij dezen: Alsjeblieft, Ronald! Mijn voorspelling: 0 - 2; puntjes alle drie in de koffer mee naar Rottjeknor...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 oktober 2011 - 13:33   quote  deeplink  
Niet meer dan terecht, heeft te weinig gebracht om zijn salaris waar te maken.
moa
 moa - donderdag 20 oktober 2011 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 11:27 schreef Arie.Klooster het volgende:
Misschien is het dat wel het trucje waarover El Ahmadi het eerder deze week had. Diego direct achter Guidetti of Fernandez in een vrije rol (4-4-2 systeem). Eigenlijk zoals Schaken tegen AZ speelde. Ik denk dat Biseswar dat heel goed kan!

Zou ook een stunt kunnen zijn als Nelom speelt en Bruno Martins Indi als extra man (5-mans-verdediging, dus 5-3-1-1) in het centrum. Op de counter met Fernandez in de punt, met Biseswar erachter, daarachter El Ahmadi, Clasie en Bakkal en een vijfmansverdediging met Nelom, Martins Indi, Vlaar, De Vrij en Leerdam. Eventueel kan De Vrij in dit tactische opzetje naar rechts en komt Leerdam er op het middenveld bij... Zou ik wel een goede tactische vondst vinden van Koeman, dus bij dezen: Alsjeblieft, Ronald! Mijn voorspelling: 0 - 2; puntjes alle drie in de koffer mee naar Rottjeknor...
Sorry, maar Biseswar achter de spits? Heb je Bakkal de laatste wedstrijden niet zien spelen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 oktober 2011 - 18:24   quote  deeplink  
Tijden veranderen en diego zijn salaris ook...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 oktober 2011 - 19:33   quote  deeplink  
Goede acties van Van Geel.

Maar toch heeft Diego wel blijvend respect afgedwongen toen hij zijn contract verlengde toen hij gratis kon vertrekken. Hij wel.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - donderdag 20 oktober 2011 - 19:36   quote  deeplink  
aardige voetballer maar verdiend teveel, wel toevallig dat de verlaagde aanbieding hand in hand gaat met de forse kritiek van Koeman..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 oktober 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 19:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Goede acties van Van Geel.

Maar toch heeft Diego wel blijvend respect afgedwongen toen hij zijn contract verlengde toen hij gratis kon vertrekken. Hij wel.
Ik ook,biseswar///held!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 oktober 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 19:36 schreef Jhon de Beuk het volgende:
aardige voetballer maar verdiend teveel, wel toevallig dat de verlaagde aanbieding hand in hand gaat met de forse kritiek van Koeman..
Daar zat ik ook aan te denken idd.diego///held!!!!
van geil
 van geil - donderdag 20 oktober 2011 - 21:40   quote  deeplink  
gewoon n contract van 50,000 aanbieden op hoogte,,,de mount everest...
n ieder tevreden
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:16   quote  deeplink  
Ik vrees dat we vanavond Diego's antwoord hebben gezien op zijn nieuwe contract aanbieding.

Dit vind ik ook niet zo handig van van Geel. Misschien wel eerlijk, en op zich terecht, maar niet zo handig. Hij had beter nog even kunnen wachten.
Wie raakt er nou gemotiveerd van een salarisverlaging.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door de kromme2 --
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 00:16 schreef de kromme2 het volgende:
Ik vrees dat we hebben vanavond Diego's antwoord hebben gezien op zijn nieuwe contract aanbieding.

Dit vind ik ook niet zo handig van van Geel. Misschien wel eerlijk, en op zich terecht, maar niet zo handig. Hij had beter nog even kunnen wachten.
Wie raakt er nou gemotiveerd van een salarisverlaging.
Inderdaad. Laten we vanaf nu allemaal medelijden hebben voor Diego!

Sorry!

Voor Diego
van Feyenoord
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:42   quote  deeplink  
Doe hem maar weg in de winterstop.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 oktober 2011 - 01:11   quote  deeplink  
Verlenging contract is al teveel. Het was, is en wordt het niet.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 28 oktober 2011 - 06:43   quote  deeplink  
naar ado met die kneus
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 oktober 2011 - 07:26   quote  deeplink  
Nul uren contract
boes
 boes - vrijdag 28 oktober 2011 - 07:32   quote  deeplink  
Hij mag van mij in de winterstop wel verkocht worden, we hebben genoeg opties voor zijn positie die niet voor hem onder doen qua spel. Scheelt weer een mooie hap salaris en het levert Feyenoord misschien nog een tonnentje of 8 op.

Diego, jij bent op dit moment de zwakste schakel.. tot ziens
cc-tje
 cc-tje - zaterdag 29 oktober 2011 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 00:18 schreef de kromme2 het volgende:
Welkom in de nieuwe wereld Diego !

Die gaat nooit tekenen, let maar op. Die jongens denken dat de bomen nog steeds tot in de hemel groeien en die tering-zaakwaarnemers denken dat al helemaal.

Dit is gewoon de nieuwe realiteit. Van Geel is wederom goed bezig.
Dat vind ik... FER...
Misschien gaat ie wel naar de zelfde provincie?
Gaat zeker niet tekenen. Weet wel waarom hij zo humeurig van het veld af liep donderdag...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar krijgt verlaagd contract aangeboden









0.0082771