|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ajax-trainer Frank de Boer heeft twee spelers van Jong Ajax in zijn wedstrijdselectie voor de Klassieker tegen Feyenoord opgenomen. Dico Koppers en Joeri De Kamps zitten bij de achttien spelers. Beide spelers zijn negentien jaar. Middenvelder De Kamps debuteert in de wedstrijdselectie van het eerste elftal van Ajax, zo meldt de regerend landskampioen op de eigen website.
Linksback Koppers, die al op de bank zat bij de wedstrijden tegen AZ en Dinamo Zagreb, liet eerder al weten dat hij denkt een grote kans op speeltijd te hebben tegen Feyenoord.
Eyong Enoh is geschorst en ontbreekt dus tegen de Rotterdammers. Vurnon Anita neemt zijn plaats op het middenveld mogelijk over, waardoor er voor Koppers een plaats vrijkomt op de linksbackpositie. ----------------
Heeft iemand toevallig wat informatie over Joeri de Kamps? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ah oke, maar heb je toevallig ook wat meer informatie over wedstrijden? Hij speelt verdedigend zag ik dus als vervanger van Enoh.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hij is een verdedigende middenvelder, logisch dan dat je niet vaak scoort.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Nee, verder kan ik er ook niks over vinden..... Maar ga er ook van uit dat hij een soort vervangern is van Enoh |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Ik heb toch nergens zien staan dat hij een verdedigende middenvelder was? Anders had ik dat toch wel gezegd? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 - 17:24 schreef Ajx het volgende:[..] Ik heb toch nergens zien staan dat hij een verdedigende middenvelder was? Anders had ik dat toch wel gezegd? Hmm.. Ik had een artikel gelezen waarbij het er wel stond.. Dacht dat al die artikels wel hetzelfde waren.. Blijkt dus iets anders te zijn.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 - 17:31 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Hmm.. Ik had een artikel gelezen waarbij het er wel stond.. Dacht dat al die artikels wel hetzelfde waren.. Blijkt dus iets anders te zijn.. In dat artikel staat linkshalf hoor.. De boer gaat toch niet weer Theo vm zetten hé? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
de Kamps speelt regelmatig als controlerende middenvelder bij de jeugd.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dan heb jij een ander artikel gelezen.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: tuurlijk niet gek, dan zet hij echt geen debutant op linkshalf.. dan zet hij daar Lodeiro wel neer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 - 18:48 schreef Grasmaaier het volgende:[..] tuurlijk niet gek, dan zet hij echt geen debutant op linkshalf.. dan zet hij daar Lodeiro wel neer Is geblesseerd gap |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee toch??, Net weer een tijdje bij de selectie.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Zit wel bij de selectie voor morgen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hoorde het vanochtend op radio 1.....maar kan het nu nergens terug vinden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou best kunnen maar de website van Ajax geeft wat anders aan..
Frank de Boer heeft zaterdag na afloop van de training de wedstrijdselectie voor het duel met Feyenoord bekendgemaakt. Naast linksback Dico Koppers (19) zit er nog een opvallende naam bij de achttien: Joeri de Kamps. De eveneens 19-jarige middenvelder van Jong Ajax maakt zijn debuut in de wedstrijdselectie van Ajax 1. Wedstrijdselectie voor duel met Feyenoord:
Kenneth Vermeer Jasper Cillessen Gregory van der Wiel Toby Alderweireld Jan Vertonghen Vurnon Anita Miralem Sulejmani Christian Eriksen Siem de Jong André Ooijer Theo Janssen Daley Blind Nicolás Lodeiro Derk Boerrigter Dmitry Bulykin Jody Lukoki Dico Koppers Joeri de Kamps |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Serero is geblesseerd, maar Lodeiro niet. Die zit al een tijdje op de bank. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 - 19:02 schreef remco k het volgende:[..] Zou best kunnen maar de website van Ajax geeft wat anders aan.. Frank de Boer heeft zaterdag na afloop van de training de wedstrijdselectie voor het duel met Feyenoord bekendgemaakt. Naast linksback Dico Koppers (19) zit er nog een opvallende naam bij de achttien: Joeri de Kamps. De eveneens 19-jarige middenvelder van Jong Ajax maakt zijn debuut in de wedstrijdselectie van Ajax 1. Wedstrijdselectie voor duel met Feyenoord: Kenneth Vermeer Jasper Cillessen Gregory van der Wiel Toby Alderweireld Jan Vertonghen Vurnon Anita Miralem Sulejmani Christian Eriksen Siem de Jong André Ooijer Theo Janssen Daley Blind Nicolás Lodeiro Derk Boerrigter Dmitry Bulykin Jody Lukoki Dico Koppers Joeri de Kamps Denk toch dat Frank gewoon met Anita door gaat naar middenveld, Koppers debuteert en de Kamps op de bank zit. Dan maakt hij, als het dan 3-0 staat, zijn debuut gelijk. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: was van de week toch ook ff ingevallen ??? of zit ik er nu naast
kijk
opstelling Ajax Kenneth Vermeer, Gregory van der Wiel, Toby Alderweireld (Bel), Jan Vertonghen (C) (Bel), Vurnon Anita, Christian Eriksen (Den) (Nicolás Lodeiro (Uru) 90+3'), Eyong Enoh (Kam), Theo Janssen, Miralem Sulejmani (Ser), Siem de Jong, Derk Boerrigter (Dmitri Bulykin (Rus) 70')
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 oktober 2011 door nummer10 -- |
|
|
|