BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WIJ STAAN BOVEN DE SNAVELS!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 oktober 2011 - 14:24   quote  deeplink  
Dus.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 oktober 2011 - 14:27   quote  deeplink  
Je moment of fame?

Ik doe mee. WIJ STAAN BOVEN DE JODEN!
sevillana
 sevillana - zondag 23 oktober 2011 - 14:27   quote  deeplink  
dat dan weer wel
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 oktober 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 14:27 schreef Bosifyable het volgende:
Je moment of fame?

Ik doe mee. WIJ STAAN BOVEN DE JODEN!
Bedoel ik.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 23 oktober 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 14:27 schreef Bosifyable het volgende:
Je moment of fame?

Ik doe mee. WIJ STAAN BOVEN DE JODEN!
+1
stray
 stray - zondag 23 oktober 2011 - 14:31   quote  deeplink  
en met prima spel ook nog eens
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 oktober 2011 - 14:32   quote  deeplink  
Met vertrouwen naar Groningen hopelijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 14:27 schreef Bosifyable het volgende:
Je moment of fame?

Ik doe mee. WIJ STAAN BOVEN DE JODEN!
Trots op onze jongens!
stray
 stray - zondag 23 oktober 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 14:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Trots op onze jongens!
+1
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 oktober 2011 - 14:43   quote  deeplink  
TOF
Zw' 28
 Zw' 28 - zondag 23 oktober 2011 - 14:44   quote  deeplink  
Trots op feyenoord +1
Collin
 Collin - zondag 23 oktober 2011 - 14:44   quote  deeplink  
Das wel fijn ja
Wim2
 Wim2 - zondag 23 oktober 2011 - 16:10   quote  deeplink  
lange url enzo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Boudewijn --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 oktober 2011 - 17:04   quote  deeplink  
WAT ZIJN DIE JODEN STIL!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 oktober 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Ik sta liever helemaal bovenan.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 oktober 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:10 schreef FR-Henk het volgende:
Ik sta liever helemaal bovenan.
Azijnzeiker!!!
Wees blij dat we in de top 5 staan na vorig jaar!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Feyenoord till i die --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 oktober 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Azijnzeiker!!!
Wees blij dat we in de top 5 staan na vorig jaar!!
Hehehehe, ben ik ook blij mee hoor ftid.
Maar sta altijd het liefst bovenaan.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 oktober 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hehehehe, ben ik ook blij mee hoor ftid.
Maar sta altijd het liefst bovenaan.
Vooruit dan!
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zondag 23 oktober 2011 - 17:49   quote  deeplink  
Zelf geloven ze nog steeds dat ze godenzonen zijn. Eigenlijk vind ik JODEN teveel eer voor dat 020-cluppie. Ik noem ze. heel beschaafd, liever het het Zeedijkkroost, of in duidelijk Rotterdams: Hoerenzonen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 oktober 2011 - 18:02   quote  deeplink  
Hoerenzonen en dochters dan!!
Je hebt namelijk ook nog van die rare wijven!! hehehehehehehehe!
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zondag 23 oktober 2011 - 18:07   quote  deeplink  
Die rare wijven hebben die gasten toch geworpen!!!
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zondag 23 oktober 2011 - 18:10   quote  deeplink  
Ben wel benieuwd wat Jack Snavel en zijn 020-vriendjes vanavond te zeggen hebben. Vooral die misgeboorte van een Jan Mulder
snarf02041969
 snarf02041969 - zondag 23 oktober 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 18:10 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Ben wel benieuwd wat Jack Snavel en zijn 020-vriendjes vanavond te zeggen hebben. Vooral die misgeboorte van een Jan Mulder
ja daar zit me al helemaal op te verheugen
maar ik zal me na 3 minuten alweer ergeren
Tjabba
 Tjabba - zondag 23 oktober 2011 - 18:34   quote  deeplink  
Het zal wel weer gauw over iets anders gaan.
snarf02041969
 snarf02041969 - zondag 23 oktober 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 18:34 schreef Tjabba het volgende:
Het zal wel weer gauw over iets anders gaan.
ja die geweldige wedstrijd tegen zagreb
bjorn
 bjorn - zondag 23 oktober 2011 - 18:53   quote  deeplink  
Wie had dat verwacht dat wij na 10 speelrondes boven Ajax zouden staan, moet wel gezegt worden dat Feyenoord een stuk makkelijker programma heeft gehad. Na deze wedsrijd weer veel vertrouwen dat Feyenoord dit seizoen gewoon 5e of 4e word.
van geil
 van geil - zondag 23 oktober 2011 - 18:59   quote  deeplink  
hotnews...vogelgriep in 020...
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 23 oktober 2011 - 19:22   quote  deeplink  
Vanavond voor het eerst met plezier naar sjekie en zijn vriendjes kijken
@fey@010
 @fey@010 - zondag 23 oktober 2011 - 19:31   quote  deeplink  
We zijn gewoon op de goede weg.....financieel, sportief......en als slagroom op het toetje....boven de snavels....WIJ ZIJN FEYENOORD !!!
bjorn
 bjorn - zondag 23 oktober 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:22 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Vanavond voor het eerst met plezier naar sjekie en zijn vriendjes kijken
Haha ik kijk er ook al naar uit.
Enigma
 Enigma - zondag 23 oktober 2011 - 19:51   quote  deeplink  
De prijzen worden aan het eind van de rit verdeeld dus misschien even wachten voor jullie weer te vroeg juichen dat het zo goed gaat.

En ja, jullie hadden kunnen en misschien zelfs moeten winnen. En ja, ik ben hier alweer weg na al jullie gescheld. Maar... dat jullie team zelfs teleurgesteld is na een gemiste kans na eeuwen om een keer weer wat te presteren in Amsterdam.. en jullie halen ze als helden binnen.. Zegt dat iets over ons superieur zijn of over snel gevulde kinderhanden??

Hoop voor jullie dat Feijenoord weer wat gaat laten zien maar ben bang dat na ongeveer dertig wedstrijden er weer geknokt moet worden voor een intertoto of play-off plaats. Ga nu toch echt medelijden krijgen met jullie pathetische gedoe over een punt halen in ons heilige Amsterdam.

Shalom
stray
 stray - zondag 23 oktober 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:51 schreef Enigma het volgende:
De prijzen worden aan het eind van de rit verdeeld dus misschien even wachten voor jullie weer te vroeg juichen dat het zo goed gaat.

En ja, jullie hadden kunnen en misschien zelfs moeten winnen. En ja, ik ben hier alweer weg na al jullie gescheld. Maar... dat jullie team zelfs teleurgesteld is na een gemiste kans na eeuwen om een keer weer wat te presteren in Amsterdam.. en jullie halen ze als helden binnen.. Zegt dat iets over ons superieur zijn of over snel gevulde kinderhanden??

Hoop voor jullie dat Feijenoord weer wat gaat laten zien maar ben bang dat na ongeveer dertig wedstrijden er weer geknokt moet worden voor een intertoto of play-off plaats. Ga nu toch echt medelijden krijgen met jullie pathetische gedoe over een punt halen in ons heilige Amsterdam.

Shalom
ff kotsen
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 oktober 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:51 schreef Enigma het volgende:
De prijzen worden aan het eind van de rit verdeeld dus misschien even wachten voor jullie weer te vroeg juichen dat het zo goed gaat.

En ja, jullie hadden kunnen en misschien zelfs moeten winnen. En ja, ik ben hier alweer weg na al jullie gescheld. Maar... dat jullie team zelfs teleurgesteld is na een gemiste kans na eeuwen om een keer weer wat te presteren in Amsterdam.. en jullie halen ze als helden binnen.. Zegt dat iets over ons superieur zijn of over snel gevulde kinderhanden??

Hoop voor jullie dat Feijenoord weer wat gaat laten zien maar ben bang dat na ongeveer dertig wedstrijden er weer geknokt moet worden voor een intertoto of play-off plaats. Ga nu toch echt medelijden krijgen met jullie pathetische gedoe over een punt halen in ons heilige Amsterdam.

Shalom
Kijk forumleden, dit is nu 'niet-tegen-je-verlies-kunnen-gedrag'. Neem er vooral geen voorbeeld aan :)

Maar even serieus, ten eerste zijn de spelers en technische staf ontevreden vanwege het feit dat (zoals je zelf zegt) ze hadden kunnen en moeten winnen. Dit gebeurt niet, dus ben je ontevreden.

Ten tweede worden ze zo binnen gehaald, wellicht juist vanwege het feit dat de afgelopen jaren niets voor ons te halen viel in Amsterdam. Dan kun je nu toch blij zijn? Het geeft geen teken van jullie zogenaamde superioriteit (kots), maar over onze wederopstanding.

Vechten tegen degradatie zal niet snel gebeuren, bedenkelijk dat je daar ook over begint. Slechte verliezer blijkbaar. Want ondanks het gelijspel, zijn jullie als grote verliezers van het veld gestapt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Bosifyable --
soccer
 soccer - zondag 23 oktober 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:51 schreef Enigma het volgende:
De prijzen worden aan het eind van de rit verdeeld dus misschien even wachten voor jullie weer te vroeg juichen dat het zo goed gaat.

En ja, jullie hadden kunnen en misschien zelfs moeten winnen. En ja, ik ben hier alweer weg na al jullie gescheld. Maar... dat jullie team zelfs teleurgesteld is na een gemiste kans na eeuwen om een keer weer wat te presteren in Amsterdam.. en jullie halen ze als helden binnen.. Zegt dat iets over ons superieur zijn of over snel gevulde kinderhanden??

Hoop voor jullie dat Feijenoord weer wat gaat laten zien maar ben bang dat na ongeveer dertig wedstrijden er weer geknokt moet worden voor een intertoto of play-off plaats. Ga nu toch echt medelijden krijgen met jullie pathetische gedoe over een punt halen in ons heilige Amsterdam.

Shalom
ik dewnk dat dat voor Ajax ook gaat gelden als ze zo doorgaan. En voor Feyenoord was dat al de doelstelling zeker een playoff plaats.
bjorn
 bjorn - zondag 23 oktober 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:51 schreef Enigma het volgende:
De prijzen worden aan het eind van de rit verdeeld dus misschien even wachten voor jullie weer te vroeg juichen dat het zo goed gaat.

En ja, jullie hadden kunnen en misschien zelfs moeten winnen. En ja, ik ben hier alweer weg na al jullie gescheld. Maar... dat jullie team zelfs teleurgesteld is na een gemiste kans na eeuwen om een keer weer wat te presteren in Amsterdam.. en jullie halen ze als helden binnen.. Zegt dat iets over ons superieur zijn of over snel gevulde kinderhanden??

Hoop voor jullie dat Feijenoord weer wat gaat laten zien maar ben bang dat na ongeveer dertig wedstrijden er weer geknokt moet worden voor een intertoto of play-off plaats. Ga nu toch echt medelijden krijgen met jullie pathetische gedoe over een punt halen in ons heilige Amsterdam.

Shalom
Jullie handen waren anders ook snel gevuld nadat het 1-1 werd,arrogante kwal.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:51 schreef Enigma het volgende:
De prijzen worden aan het eind van de rit verdeeld dus misschien even wachten voor jullie weer te vroeg juichen dat het zo goed gaat.

En ja, jullie hadden kunnen en misschien zelfs moeten winnen. En ja, ik ben hier alweer weg na al jullie gescheld. Maar... dat jullie team zelfs teleurgesteld is na een gemiste kans na eeuwen om een keer weer wat te presteren in Amsterdam.. en jullie halen ze als helden binnen.. Zegt dat iets over ons superieur zijn of over snel gevulde kinderhanden??

Hoop voor jullie dat Feijenoord weer wat gaat laten zien maar ben bang dat na ongeveer dertig wedstrijden er weer geknokt moet worden voor een intertoto of play-off plaats. Ga nu toch echt medelijden krijgen met jullie pathetische gedoe over een punt halen in ons heilige Amsterdam.

Shalom
De arrogantie spat er van af. Jammer dat je niet een voorbeeld kunt nemen aan sommige van je medesupporters die het wel kunnen opbrengen om normaal te reageren.

De intertoto cup bestaat al een aantal jaar niet meer trouwens....
Wim2
 Wim2 - zondag 23 oktober 2011 - 20:16   quote  deeplink  
Wij halen onze spelers als helden binnen, omdat ze gewoon erg sterk gespeeld hebben in jouw hoerennest, maar natuurlijk had Feyenoord deze wedstrijd gewoon kunnen en moeten winnen. Het is alleen zo dat jouw lucky Ajax altijd mazzelt op het moment dat ze het nodig hebben.

Feyenoord heeft na tien wedstrijden 18 punten. Precies in de winterstop had feyenoord vorig jaar na 20 duels hetzelfde aantal geloof ik. Dus men weet zeker dat Feyenoord op de weg terug is en natuurlijk zullen we nog wel eens een keer op onze bek gaan tegen een bepaalde ploeg, maar het linkerrijtje moet zeker zijn en we zijn al bijna op een derde van de competitie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Wim2 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 23 oktober 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 20:02 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Kijk forumleden, dit is nu 'niet-tegen-je-verlies-kunnen-gedrag'. Neem er vooral geen voorbeeld aan :)

Maar even serieus, ten eerste zijn de spelers en technische staf ontevreden vanwege het feit dat (zoals je zelf zegt) ze hadden kunnen en moeten winnen. Dit gebeurt niet, dus ben je ontevreden.

Ten tweede worden ze zo binnen gehaald, wellicht juist vanwege het feit dat de afgelopen jaren niets voor ons te halen viel in Amsterdam. Dan kun je nu toch blij zijn? Het geeft geen teken van jullie zogenaamde superioriteit (kots), maar over onze wederopstanding.

Vechten tegen degradatie zal niet snel gebeuren, bedenkelijk dat je daar ook over begint. Slechte verliezer blijkbaar. Want ondanks het gelijspel, zijn jullie als grote verliezers van het veld gestapt.
dit is zo'n ontzettend juiste reactie op die post!
BOSI////HELD!!!
craven
 craven - zondag 23 oktober 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:51 schreef Enigma het volgende:
De prijzen worden aan het eind van de rit verdeeld dus misschien even wachten voor jullie weer te vroeg juichen dat het zo goed gaat.

En ja, jullie hadden kunnen en misschien zelfs moeten winnen. En ja, ik ben hier alweer weg na al jullie gescheld. Maar... dat jullie team zelfs teleurgesteld is na een gemiste kans na eeuwen om een keer weer wat te presteren in Amsterdam.. en jullie halen ze als helden binnen.. Zegt dat iets over ons superieur zijn of over snel gevulde kinderhanden??

Hoop voor jullie dat Feijenoord weer wat gaat laten zien maar ben bang dat na ongeveer dertig wedstrijden er weer geknokt moet worden voor een intertoto of play-off plaats. Ga nu toch echt medelijden krijgen met jullie pathetische gedoe over een punt halen in ons heilige Amsterdam.

Shalom
blablablablablabla en nog meer bla..oogjes dicht en snaveltjes toe biatchhhhhhh
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 oktober 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 20:20 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dit is zo'n ontzettend juiste reactie op die post!
BOSI////HELD!!!
+1

Maar ik wist dat deze reactie zou komen, komt door mijn superioriteit.

Edit: Kut, heb ik per ongeluk nog een voorbeeld aan die gozer genomen :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Bosifyable --
Enigma
 Enigma - zondag 23 oktober 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 20:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De arrogantie spat er van af. Jammer dat je niet een voorbeeld kunt nemen aan sommige van je medesupporters die het wel kunnen opbrengen om normaal te reageren.

De intertoto cup bestaat al een aantal jaar niet meer trouwens....
Nou vooruit dan omdat jullie erom vragen.. Nog 1 keer keer ik terug, maar meer niet hoor!!

Arrogant? Hoezo? Geef ik niet aan dat Feijenoord had kunnen en misschien moeten winnen? Voor minder begaafden als jij zal ik het duidelijker zeggen; ik vind Feijenoord vandaag de bovenliggende partij. Is dat arrogant of eerlijk?

"De intertoto cup bestaat al een aantal jaar niet meer" Klopt, maar dat geldt ook voor een goed presterend Feijenoord toch? Wil alleen maar zeggen dat ik verwacht dat het straks weer knokken wordt voor jullie om een Europees ticket te bemachtigen. En geloof het of niet, ik zou het jammer vinden als jullie dat niet lukt simpelweg omdat Ajax en Feijenoord nu eenmaal het dualistisch duo is dat elkaar hoort te bestrijden, vind ik tenminste. Zie liever Feijenoord, na ons wat winnen dan PSV of Twente. Maar dat zal ook wel weer arrogant zijn neem ik aan..

Nu ben ik hier echt weg hoor.

Mazzeltov
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 oktober 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 20:30 schreef Enigma het volgende:

[..]

Nou vooruit dan omdat jullie erom vragen.. Nog 1 keer keer ik terug, maar meer niet hoor!!

Arrogant? Hoezo? Geef ik niet aan dat Feijenoord had kunnen en misschien moeten winnen? Voor minder begaafden als jij zal ik het duidelijker zeggen; ik vind Feijenoord vandaag de bovenliggende partij. Is dat arrogant of eerlijk?

"De intertoto cup bestaat al een aantal jaar niet meer" Klopt, maar dat geldt ook voor een goed presterend Feijenoord toch? Wil alleen maar zeggen dat ik verwacht dat het straks weer knokken wordt voor jullie om een Europees ticket te bemachtigen. En geloof het of niet, ik zou het jammer vinden als jullie dat niet lukt simpelweg omdat Ajax en Feijenoord nu eenmaal het dualistisch duo is dat elkaar hoort te bestrijden, vind ik tenminste. Zie liever Feijenoord, na ons wat winnen dan PSV of Twente. Maar dat zal ook wel weer arrogant zijn neem ik aan..

Nu ben ik hier echt weg hoor.

Mazzeltov
Veel tekst, weinig inhoud. Je probeert met deze post volgens mij meer te zeggen: "Oké, ik had ongelijk."

Maakt niet uit joh. Wij gunnen jullie ook niets zolang jullie boven ons staan. Wat na Feyenoord gebeurt;

/care
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 oktober 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 20:32 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Veel tekst, weinig inhoud. Je probeert met deze post volgens mij meer te zeggen: "Oké, ik had ongelijk."

Maakt niet uit joh. Wij gunnen jullie ook niets zolang jullie boven ons staan. Wat na Feyenoord gebeurt;

/care
Oh wacht, we staan boven jullie! Hahah, pas maar op dat je niet degradeert of tegen TOTO vecht aan het eind van het seizoen, met dat half ingespeelde team van jullie.
Quiroz
 Quiroz - zondag 23 oktober 2011 - 20:34   quote  deeplink  
Wie had dit vantevoren voorspeld?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 oktober 2011 - 20:40   quote  deeplink  
Ik.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 20:30 schreef Enigma het volgende:

[..]

Nou vooruit dan omdat jullie erom vragen.. Nog 1 keer keer ik terug, maar meer niet hoor!!

Arrogant? Hoezo? Geef ik niet aan dat Feijenoord had kunnen en misschien moeten winnen? Voor minder begaafden als jij zal ik het duidelijker zeggen; ik vind Feijenoord vandaag de bovenliggende partij. Is dat arrogant of eerlijk?

"De intertoto cup bestaat al een aantal jaar niet meer" Klopt, maar dat geldt ook voor een goed presterend Feijenoord toch? Wil alleen maar zeggen dat ik verwacht dat het straks weer knokken wordt voor jullie om een Europees ticket te bemachtigen. En geloof het of niet, ik zou het jammer vinden als jullie dat niet lukt simpelweg omdat Ajax en Feijenoord nu eenmaal het dualistisch duo is dat elkaar hoort te bestrijden, vind ik tenminste. Zie liever Feijenoord, na ons wat winnen dan PSV of Twente. Maar dat zal ook wel weer arrogant zijn neem ik aan..

Nu ben ik hier echt weg hoor.

Mazzeltov
Als je het zo had beschreven als je nu doet, prima, niets mis mee. Dan was ik er niet over gevallen, maar onderstaande citaten:

quote:
Maar... dat jullie team zelfs teleurgesteld is na een gemiste kans na eeuwen om een keer weer wat te presteren in Amsterdam.. en jullie halen ze als helden binnen.. Zegt dat iets over ons superieur zijn of over snel gevulde kinderhanden??
en

quote:
Ga nu toch echt medelijden krijgen met jullie pathetische gedoe over een punt halen in ons heilige Amsterdam.
komen stuitend arrogant over.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 oktober 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Ah joh, op het Ajax forum doet 'ie er nog een schepje bovenop.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 21:47   quote  deeplink  
ow wacht ik neem mijn woorden terug toen ik zei dat je 2de bericht wel normaal was:

quote:
Voor minder begaafden als jij zal ik het duidelijker zeggen; ik vind Feijenoord vandaag de bovenliggende partij. Is dat arrogant of eerlijk?
Voeg bij je arrogantie nog een gebrekkige mensenkennis en inschattingsvermogen toe.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 21:46 schreef Bosifyable het volgende:
Ah joh, op het Ajax forum doet 'ie er nog een schepje bovenop.
hij doet maar wat hij niet laten kan op zijn eigen forum. Zodra hij hier komt moet hij zich gedragen.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 oktober 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 21:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hij doet maar wat hij niet laten kan op zijn eigen forum. Zodra hij hier komt moet hij zich gedragen.
Dat sowieso, maar zijn argumenten worden aardig weerlegd, en toch daar proberen punten te scoren, en er hier verder niet op in gaan.

Bedenkelijk niveau, geen aandacht waard blijkt maar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WIJ STAAN BOVEN DE SNAVELS!









0.0110881