BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WIJ STAAN BOVEN DE SNAVELS!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 21:50 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar zijn argumenten worden aardig weerlegd, en toch daar proberen punten te scoren, en er hier verder niet op in gaan.

Bedenkelijk niveau, geen aandacht waard blijkt maar.
+1
Shorty,fr1908
 Shorty,fr1908 - zondag 23 oktober 2011 - 21:56   quote  deeplink  
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 oktober 2011 - 23:23   quote  deeplink  
Enigma? Is dat een joods klysma?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 oktober 2011 - 06:50   quote  deeplink  
Hahahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 oktober 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 18:59 schreef van geil het volgende:
hotnews...vogelgriep in 020...
Het is geen vogelgriep maar PBFD. Of te wel, SNAVELROTZIEKTE !!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 25 oktober 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:51 schreef Enigma het volgende:
De prijzen worden aan het eind van de rit verdeeld dus misschien even wachten voor jullie weer te vroeg juichen dat het zo goed gaat.

En ja, jullie hadden kunnen en misschien zelfs moeten winnen. En ja, ik ben hier alweer weg na al jullie gescheld. Maar... dat jullie team zelfs teleurgesteld is na een gemiste kans na eeuwen om een keer weer wat te presteren in Amsterdam.. en jullie halen ze als helden binnen.. Zegt dat iets over ons superieur zijn of over snel gevulde kinderhanden??

Hoop voor jullie dat Feijenoord weer wat gaat laten zien maar ben bang dat na ongeveer dertig wedstrijden er weer geknokt moet worden voor een intertoto of play-off plaats. Ga nu toch echt medelijden krijgen met jullie pathetische gedoe over een punt halen in ons heilige Amsterdam.

Shalom
Aan het gas!!!!!!!!!
Overigens vind ik per minuut een centimeter in de ongebluste klak ook een goed plan!!!
JanM
 JanM - dinsdag 25 oktober 2011 - 16:07   quote  deeplink  
Godenzonen las ik ergens? Dan heeft die God wel allejekes zwak zaad!
Milo
 Milo - dinsdag 25 oktober 2011 - 16:09   quote  deeplink  
yahoe! we staan boven die joden! en wie niet springt is een jood!!!!!!!!
We speelden goed en ik heb er van genoten!
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 oktober 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 16:09 schreef Milo het volgende:
yahoe! we staan boven die joden! en wie niet springt is een jood!!!!!!!!
We speelden goed en ik heb er van genoten!
en dat het genieten nog maar even mag blijven duren! :)
Els
 Els - dinsdag 25 oktober 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 19:51 schreef Enigma het volgende:
De prijzen worden aan het eind van de rit verdeeld dus misschien even wachten voor jullie weer te vroeg juichen dat het zo goed gaat.

En ja, jullie hadden kunnen en misschien zelfs moeten winnen. En ja, ik ben hier alweer weg na al jullie gescheld. Maar... dat jullie team zelfs teleurgesteld is na een gemiste kans na eeuwen om een keer weer wat te presteren in Amsterdam.. en jullie halen ze als helden binnen.. Zegt dat iets over ons superieur zijn of over snel gevulde kinderhanden??

Hoop voor jullie dat Feijenoord weer wat gaat laten zien maar ben bang dat na ongeveer dertig wedstrijden er weer geknokt moet worden voor een intertoto of play-off plaats. Ga nu toch echt medelijden krijgen met jullie pathetische gedoe over een punt halen in ons heilige Amsterdam.

Shalom
Nou, nou, de druiven zijn zuur.
Els
 Els - dinsdag 25 oktober 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 20:30 schreef Enigma het volgende:

[..]

Nou vooruit dan omdat jullie erom vragen.. Nog 1 keer keer ik terug, maar meer niet hoor!!

Arrogant? Hoezo? Geef ik niet aan dat Feijenoord had kunnen en misschien moeten winnen? Voor minder begaafden als jij zal ik het duidelijker zeggen; ik vind Feijenoord vandaag de bovenliggende partij. Is dat arrogant of eerlijk?

"De intertoto cup bestaat al een aantal jaar niet meer" Klopt, maar dat geldt ook voor een goed presterend Feijenoord toch? Wil alleen maar zeggen dat ik verwacht dat het straks weer knokken wordt voor jullie om een Europees ticket te bemachtigen. En geloof het of niet, ik zou het jammer vinden als jullie dat niet lukt simpelweg omdat Ajax en Feijenoord nu eenmaal het dualistisch duo is dat elkaar hoort te bestrijden, vind ik tenminste. Zie liever Feijenoord, na ons wat winnen dan PSV of Twente. Maar dat zal ook wel weer arrogant zijn neem ik aan..

Nu ben ik hier echt weg hoor.

Wat een sterke comeback. Goed dat je inziet dat T Feyenoord zeer begaafd is. Intertoto argument is weer wat zwakjes....

Mazzeltov


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door Els --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 oktober 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 17:18 schreef sevillana het volgende:

[..]

en dat het genieten nog maar even mag blijven duren! :)
Een kinderhand is hier wel heel snel gevuld! Vind ik wel een beetje triest helaas. Ik zie liever dat we aan het einde van het seizoen boven die holbewoners uit 020 staan.
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 oktober 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 19:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een kinderhand is hier wel heel snel gevuld! Vind ik wel een beetje triest helaas. Ik zie liever dat we aan het einde van het seizoen boven die holbewoners uit 020 staan.
iemand poep geroepen?
Els
 Els - dinsdag 25 oktober 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 19:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een kinderhand is hier wel heel snel gevuld! Vind ik wel een beetje triest helaas. Ik zie liever dat we aan het einde van het seizoen boven die holbewoners uit 020 staan.
Wie het kleine niet eert......
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:37   quote  deeplink  
er schijnen lieden op deze wereld te bestaan die nooit tevreden te stellen zijn, en . . . altijd hun gelijk willen halen!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:37 schreef sevillana het volgende:
er schijnen lieden op deze wereld te bestaan die nooit tevreden te stellen zijn, en . . . altijd hun gelijk willen halen!
Ik vind het gewoon zo zielig zoals jij het redeneert, omdat we een puntje uit 020 mee namen
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Met op verschillende momenten formidabel spel. En 70 minuten lang domineren.

Terwijl er één specifiek persoon was die riep dat we kansloos ten onder zouden gaan.
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon zo zielig zoals jij het redeneert, omdat we een puntje uit 020 mee namen
het gaat niet alleen om dat ene punt, slimmerik. het gaat mij meer om de manier waarop Feyenoord dat punt behaald heeft, dat vind ik hoopgevend en veelbelovend.

overigens, . . . . jij hebt het er maar druk mee, met reageren op dit forum, . . . normaliter heeft een ondernemer 's-avonds nog wel iets anders te doen volgens mij?
maar ja, het schijnt zo te zijn dat heel veel mensen zich op het internet heel anders voordoen dan ze in werkelijkheid zijn.

wie van ons zou er nu eigenlijk zielig zijn? :)
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:45 schreef Bosifyable het volgende:
Met op verschillende momenten formidabel spel. En 70 minuten lang domineren.

Terwijl er één specifiek persoon was die riep dat we kansloos ten onder zouden gaan.
oh ja, . . wie was dat ook al weer?
Els
 Els - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon zo zielig zoals jij het redeneert, omdat we een puntje uit 020 mee namen
Jij voorspelde een grote nederlaag, dus dat schamele puntje moet in jouw ogen een wereldprestatie zijn.
Els
 Els - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:46 schreef sevillana het volgende:

[..]

het gaat niet alleen om dat ene punt, slimmerik. het gaat mij meer om de manier waarop Feyenoord dat punt behaald heeft, dat vind ik hoopgevend en veelbelovend.

overigens, . . . . jij hebt het er maar druk mee, met reageren op dit forum, . . . normaliter heeft een ondernemer 's-avonds nog wel iets anders te doen volgens mij?
maar ja, het schijnt zo te zijn dat heel veel mensen zich op het internet heel anders voordoen dan ze in werkelijkheid zijn.

wie van ons zou er nu eigenlijk zielig zijn? :)
Erger nog, die ondernemer houdt mij met z'n gezever van een volkomen verdiend avondje Star Wars af.
Els
 Els - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:46 schreef sevillana het volgende:

[..]

het gaat niet alleen om dat ene punt, slimmerik. het gaat mij meer om de manier waarop Feyenoord dat punt behaald heeft, dat vind ik hoopgevend en veelbelovend.

overigens, . . . . jij hebt het er maar druk mee, met reageren op dit forum, . . . normaliter heeft een ondernemer 's-avonds nog wel iets anders te doen volgens mij?
maar ja, het schijnt zo te zijn dat heel veel mensen zich op het internet heel anders voordoen dan ze in werkelijkheid zijn.

wie van ons zou er nu eigenlijk zielig zijn? :)
[/.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door Els --
Els
 Els - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:46 schreef sevillana het volgende:

[..]

het gaat niet alleen om dat ene punt, slimmerik. het gaat mij meer om de manier waarop Feyenoord dat punt behaald heeft, dat vind ik hoopgevend en veelbelovend.

overigens, . . . . jij hebt het er maar druk mee, met reageren op dit forum, . . . normaliter heeft een ondernemer 's-avonds nog wel iets anders te doen volgens mij?
maar ja, het schijnt zo te zijn dat heel veel mensen zich op het internet heel anders voordoen dan ze in werkelijkheid zijn.

wie van ons zou er nu eigenlijk zielig zijn? :)


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door Els --
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:51 schreef Els het volgende:

[..]

Erger nog, die ondernemer houdt mij met z'n gezever van een volkomen verdiend avondje Star Wars af.
zou in jouw geval toch lekker maling aan L hebben en Star Wars kijken, Els :)
Els
 Els - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:54 schreef sevillana het volgende:

[..]

zou in jouw geval toch lekker maling aan L hebben en Star Wars kijken, Els :)
Ga ik nu ook lekker doen. CU, Sevi.
van geil
 van geil - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 23:23 schreef hotjumper het volgende:
Enigma? Is dat een joods klysma?
zoiets,maar ze gebruiken het tegelijkertijd als infuus
de flh
 de flh - dinsdag 25 oktober 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 14:24 schreef Stylzz het volgende:
Dus.
.=?
FR-Han
 FR-Han - woensdag 26 oktober 2011 - 06:53   quote  deeplink  
snavels zijn stil deze week
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 oktober 2011 - 07:58   quote  deeplink  
Standaard alleen als ze winnen
sevillana
 sevillana - woensdag 26 oktober 2011 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 06:53 schreef obiku010 het volgende:
snavels zijn stil deze week
houden zo!
van geil
 van geil - zondag 30 oktober 2011 - 00:55   quote  deeplink  
en nu maar duimen dat t morgen n mooie dag wordt!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WIJ STAAN BOVEN DE SNAVELS!









0.0166590