BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vertonghen: Hetzelfde liedje als de vorige wedstrijden

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 15:16   quote  deeplink  
Jan Vertonghen was na de wedstrijd Ajax - Feyenoord kort van stof. 'Het is hetzelfde liedje als de voorgaande duels. Het was slecht van onze kant vooral de eerste helft.'

De verdediger speelde als een natte krant, maar werd door Ajax tot Man of the Match bekroond. Vertonghen maakte na een corner van Theo Janssen nog wel de 1-1, maar verder liet de Belg zich niet zien. 'Ons spel is van achteruit op te bouwen, maar we konden Anita en Janssen niet bereiken en hebben daar in de wedstrijd de oplossing niet voor gevonden.'

Geef Janssen en Anita maar de schuld jo, je speelde belabberd, geen anderen de schuld geven ouwe, je ken de bal nog niet eens over 2 meter bij iemand in de voet spelen de laatste tijd, daarom bereikte je ze waarschijnlijk niet.. KIJK EENS IN DE SPIEGEL !!! JE KAN HET AANVOERDERSCHAP GEWOON NIET AAN !!!
ktotheb
 ktotheb - zondag 23 oktober 2011 - 15:20   quote  deeplink  
Ik heb dit interview ook gehoord, maar hij gaf echt niet de schuld aan Janssen en Anita. Hij zei dat ze hen niet konden bereiken, maar haf ook aan dat dat kwam door een te laag tempo van hemzelf. Ik vind niet dat hij het aavoerdersschap niet aan kan. Hij is niet in vorm en heeft het daardoor moeilijk op het veld. Maar nog steeds heeft hij het wel in zich om het team op sleeptouw te nemen. Ook al deed hij het te laat, na de rode kaart zag je hem wel weer het voortouw nemen.
Ajx
 Ajx - zondag 23 oktober 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Ik heb jante niet het voortouw niet zien nemen hoor, sorry, maar hij was weer niet best.... hij maakt dan wel die goal, maar meer niet!
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Zieke Vertonghen speelde op pijnstillers
NIEUWS DOOR: REDACTIE OP 23 OKT 2011
Uitgerekend op de dag van de klassieker voelde Jan Vertonghen zich niet lekker. De Belg stond wel gewoon' aan de aftrap van Ajax - Feyenoord, maar dit was vanmorgen zeer twijfelachtig. Uiteindelijk brachten pijnstillers verlichting en ging de aanvoerder zijn elftal voorop bij het betreden van het veld. Vertonghen kopte in de tweede helft uit een corner zelfs de gelijkmaker tegen de touwen.

KOMAAN JONGENS NOG MEER SMOESJES ????????????????????

Dejong had een scheet dwars zitten, en Eriksen had een Vork ingeslikt, VDwiel had een ontsteking aan 1 van zijn tattoos ?
baco74
 baco74 - zondag 23 oktober 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:23 schreef nummer10 het volgende:
Zieke Vertonghen speelde op pijnstillers
NIEUWS DOOR: REDACTIE OP 23 OKT 2011
Uitgerekend op de dag van de klassieker voelde Jan Vertonghen zich niet lekker. De Belg stond wel gewoon' aan de aftrap van Ajax - Feyenoord, maar dit was vanmorgen zeer twijfelachtig. Uiteindelijk brachten pijnstillers verlichting en ging de aanvoerder zijn elftal voorop bij het betreden van het veld. Vertonghen kopte in de tweede helft uit een corner zelfs de gelijkmaker tegen de touwen.

KOMAAN JONGENS NOG MEER SMOESJES ????????????????????

Dejong had een scheet dwars zitten, en Eriksen had een Vork ingeslikt, VDwiel had een ontsteking aan 1 van zijn tattoos ?
Haha......en De Boer had de prijskaartjes nog op zijn nieuwe contactlenzen zitten.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 17:42   quote  deeplink  
lol, mjah komaan hey... ik ben ook wel eens niet lekker te pas in een wedstrijd, maar moet je dat nu als excuus gaan gebruiken voor het slechte spel ?? wat overgens niet eens de eerste slechte wedstrijd is.. ik denk ook zeer zeker dat Vertonghen minder is geworden door de aanvoerdersband.. hij zou niet de eerste zijn die de verantwoordelijkheid niet aan kan.. kan Jan niks aan doen opzich dat kan gewoon gebeuren... maar dan moeten ze niet met deze onzin aankomen
Ajx
 Ajx - zondag 23 oktober 2011 - 17:45   quote  deeplink  
Vind dit inderdaad allemaal wel achteraf gelul...... Als je kan spelen, is het goed! Anders niet spelen, want dan ben je niet fit genoeg!
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 18:23   quote  deeplink  
Vandaag slechts 1 man die een fatsoenlijk niveau haalde en dat was Vermeer.. Verder was niemand goed, dus ook een Sulejmani of Erikssen niet, maar Janssen en VErtonghen waren net zo dramatisch..
Ajx
 Ajx - zondag 23 oktober 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 18:23 schreef remco k het volgende:
Vandaag slechts 1 man die een fatsoenlijk niveau haalde en dat was Vermeer.. Verder was niemand goed, dus ook een Sulejmani of Erikssen niet, maar Janssen en VErtonghen waren net zo dramatisch..
Cilissen was ook wel aardig, alleen dat zegt genoeg natuurlijk, dat de keepers de enige waren die een voldoende haalden....
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 18:23 schreef remco k het volgende:
waarom zoek je nu een excuus om Janssen ook de zwartepiet tegeven ipv Eriksen Dejong sulejmani vdwiel want dat waren veruit gewoon de slechste van het veld...
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 18:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

waarom zoek je nu een excuus om Janssen ook de zwartepiet tegeven ipv Eriksen Dejong sulejmani vdwiel want dat waren veruit gewoon de slechste van het veld...
Kijk de eerste 8 passes van Janssen eens terug,geen enkele bal die aankwam..

JE KAN DE VRAAG OOK ANDERSOM AAN JOU STELLEN... En Janssen moet de grote man zijn bij Ajax, dat wordt van de door jou genoemde spelers niet verwacht, en van Janssen mag je dan ook wat meer verwachten..
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 18:54   quote  deeplink  
ik zeg niet dat janssen vandaag top was, niemand was dat, maar Eriksen was gewoon de zwakste samen met de anderen wat ik noemde, en dat viel NU EINDELIJK de boer een keer op..
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 18:54 schreef nummer10 het volgende:
ik zeg niet dat janssen vandaag top was, niemand was dat, maar Eriksen was gewoon de zwakste samen met de anderen wat ik noemde, en dat viel NU EINDELIJK de boer een keer op..
Dat is jou mening, ik vind dat Janssen 11/2 goede wedstrijd heeft gespeeld voor Ajax, en verder ALLE wedstrijden zwaar onder de maat terwijl hij is gehaald als de grote vedette..
nummer10
 nummer10 - zondag 23 oktober 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 18:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is jou mening, ik vind dat Janssen 11/2 goede wedstrijd heeft gespeeld voor Ajax, en verder ALLE wedstrijden zwaar onder de maat terwijl hij is gehaald als de grote vedette..
hij speelt 3 wedstrijden op de juiste possitie, Eriksen speelt 10 wedstrijden op zijn juiste possitie en bakt er nog niet eens 1 van. daarbij is janssen Ajax niet gewend laat staan de speelstijl..
alibabba
 alibabba - maandag 24 oktober 2011 - 15:48   quote  deeplink  
Ik denk dat het puur te maken heeft met hetgeen Frank de Boer wil zien...altijd maar voetballend de oplossing proberen te vinden...hierdoor word de achterhoede geblokkeerd in hun doen en laten...ze voelen zich niet lekker met deze opvatting en dat is duidelijk te zien....wanneer de tegenstander vroeg druk zet, speel je gewoon eens de lange bal...iets wat Janssen dus aangeeft..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vertonghen: Hetzelfde liedje als de vorige wedstrijden

0.0130720