|
|
lereeeen
|
|
|
Wat een slecht publiek, Dan denk je uitverkocht stadion en dan hoor je niks .Heel die lange zijde stil alles en dat vak 410 dat alleen maar loopt te fluiten . In dat opzicht heeft feyenoord een veel beter publiek met het legioen want die staan denk ik wel 90 minuten iedereen in dat stadion achter feyenoord, En waarom het stadion zo snel leeg , Zing ajax nog 10 minuten na het eindsingaal toe. Ik ben nog maar 14 jaar maar als ik later ouder ben ga ik echt proberen om een eigen sfeervak te maken
En ook theo vindt dat
Ajax-middenvelder Theo Janssen was zondag teleurgesteld. De ploeg speelde in eigen huis met 1-1 gelijk tegen Feyenoord en de bezoekers uit Rotterdam waren ook de betere ploeg.
"Het was absoluut niet best. Als de tegenstander ons onder druk zet, hebben we het moeilijk. Dan willen we blijven voetballen. Ik heb het gevoel dat we dat soms een beetje overdrijven. Je kunt ook de lange bal spelen en vechten voor de tweede bal", vertelde de ervaren middenvelder aan Eredivisie Live.
Janssen kwam er haast niet aan te pas in het duel. "Mijn kracht is normaal gesproken om veel aan de bal te komen, maar als ik drie ballen heb gehad is dat veel. Waarom het met tien man beter gaat weet ik niet. We moeten nu wel op zoek naar de oplossing, want op deze manier kunnen we niet doorgaan. We moeten punten gaan pakken, dit is waardeloos", sprak een teleurgesteld Janssen.
De Arnhemse middenvelder was ook totaal niet te spreken over de supporters van Ajax. "Ik moet zeggen dat ik het wel heel slecht vind dat ze ons in de rust al uitfluiten. Bij de wissel van Gregory van der Wiel komt er vervolgens een cynisch geklap van hier tot Tokyo", vervolgde Janssen zijn relaas.
"Als het goed gaat staat iedereen achter de ploeg en is iedereen zogenaamd supporter. Als het was minder gaat, is iedereen negatief. Dat vind ik heel slecht. Je hebt vandaag gezien welk effect dat had op de ploeg. Iedereen had het er ook over in de kleedkamer. Wij moeten meer brengen, maar de supporters moeten ook meer brengen", aldus de Arnhemmer, die afgelopen zomer overkwam van FC Twente.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/135059/Janssen:_De_supporters_moeten_ook_meer_brengen#ixzz1bc5wpFFQ
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2011 door lereeeen -- |
|
|
|
|
otter
|
|
|
als ons ajax zo speelt mogen de supporters van mij 90 minuten fluiten, aan de spelers dan opdracht om het fluiten te laten stoppen door eens te voetballen en niet als een paar natte kranten door de arena te wandelen. trouwens die kakkie supporters floten vorige week ook de gehele wedstrijd hun spelers uit, en dat tegen vvv geloof ik. |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:06 schreef otter het volgende:als ons ajax zo speelt mogen de supporters van mij 90 minuten fluiten, aan de spelers dan opdracht om het fluiten te laten stoppen door eens te voetballen en niet als een paar natte kranten door de arena te wandelen. trouwens die kakkie supporters floten vorige week ook de gehele wedstrijd hun spelers uit, en dat tegen vvv geloof ik. Jij bent dus geen echte ajacied met van fluit ze 90 minuten lang uit |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik moet wel zeggen dat ik het ook wel erg stil vond in het stadion, voor een klassieker dan. Maar dat er na die eerste helft gefloten wordt, tja dat is niet meer dan terecht. Als ze zelf eens wat meer energie in een wedstrijd steken, zal het publiek ook niet fluiten. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 15:59 schreef lereeeen het volgende:Wat een zegt publiek, Dan denk je uitverkocht stadion en dan hoor je niks .Heel die lange zijde stil alles en dat vak 410 dat alleen maar loopt te fluiten . In dat opzicht heeft feyenoord een veel beter publiek met het legioen want die staan denk ik wel 90 minuten iedereen in dat stadion achter feyenoord, En waarom het stadion zo snel leeg , Zing ajax nog 10 minuten na het eindsingaal toe. Ik ben nog maar 14 jaar maar als ik later ouder ben ga ik echt proberen om een eigen sfeervak te maken En ook theo vindt dat Ajax-middenvelder Theo Janssen was zondag teleurgesteld. De ploeg speelde in eigen huis met 1-1 gelijk tegen Feyenoord en de bezoekers uit Rotterdam waren ook de betere ploeg. "Het was absoluut niet best. Als de tegenstander ons onder druk zet, hebben we het moeilijk. Dan willen we blijven voetballen. Ik heb het gevoel dat we dat soms een beetje overdrijven. Je kunt ook de lange bal spelen en vechten voor de tweede bal", vertelde de ervaren middenvelder aan Eredivisie Live. Janssen kwam er haast niet aan te pas in het duel. "Mijn kracht is normaal gesproken om veel aan de bal te komen, maar als ik drie ballen heb gehad is dat veel. Waarom het met tien man beter gaat weet ik niet. We moeten nu wel op zoek naar de oplossing, want op deze manier kunnen we niet doorgaan. We moeten punten gaan pakken, dit is waardeloos", sprak een teleurgesteld Janssen. De Arnhemse middenvelder was ook totaal niet te spreken over de supporters van Ajax. "Ik moet zeggen dat ik het wel heel slecht vind dat ze ons in de rust al uitfluiten. Bij de wissel van Gregory van der Wiel komt er vervolgens een cynisch geklap van hier tot Tokyo", vervolgde Janssen zijn relaas. "Als het goed gaat staat iedereen achter de ploeg en is iedereen zogenaamd supporter. Als het was minder gaat, is iedereen negatief. Dat vind ik heel slecht. Je hebt vandaag gezien welk effect dat had op de ploeg. Iedereen had het er ook over in de kleedkamer. Wij moeten meer brengen, maar de supporters moeten ook meer brengen", aldus de Arnhemmer, die afgelopen zomer overkwam van FC Twente. Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/135059/Janssen:_De_supporters_moeten_ook_meer_brengen#ixzz1bc5wpFFQ Daar klopt geen bal van knul ik ben net terug met zon gezicht. en er zat wel beweging in het proberen van sfeermaken op de lange zijdes het was niet groots maar gewoon normaal |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Rot toch op met je onzin.Iedere keer dat gezeik over dat kut Feyenoord publiek.Nee bij Feyenoord fluiten ze nooit he vorige week nog werd Cabral uitgefloten pannekoek.Dat is overal.Word er zo moe van altijd die onzin over het trouwe publiek van FR.Vorig jaar liepen daar ook de mannetjes met de cappuchons op het trainingsveld pas geleden werd het maasgebouw nog aangevallen.Dus dat heb je overal wel als het niet goed gaat. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:15 schreef Guyt het volgende:Rot toch op met je onzin.Iedere keer dat gezeik over dat kut Feyenoord publiek.Nee bij Feyenoord fluiten ze nooit he vorige week nog werd Cabral uitgefloten pannekoek.Dat is overal.Word er zo moe van altijd die onzin over het trouwe publiek van FR.Vorig jaar liepen daar ook de mannetjes met de cappuchons op het trainingsveld pas geleden werd het maasgebouw nog aangevallen.Dus dat heb je overal wel als het niet goed gaat. Evengoed als dat het bij Cabral puur frustraties zijn van een deel supporters, is dat bij jullie ook het geval. Jammer, van beide supportersgroepen. Ben van mening dat er niet zomaar gefloten hoeft te worden.
Over die capuchonnetjes, dat is een zéér klein deel van Het Legioen, ook diegene die het Maasgebouw aanvielen. Maar we zijn er wel altijd. Toen het het vorig seizoen een aantal wedstrijden slechter ging bij Ajax, zaten er bij de wedstrijd tegen NEC (geloof ik) maar 25000 man. Toen Feyenoord met 10-0 verloor (blijft pijn doen te zeggen, maar goed), zat De Kuip vrijwel vol tegen een wedstrijd als VVV. De sportieve nederlagen stapelden zich op voor ons de afgelopen seizoenen, maar we zaten er wel altijd.
Dat is het verschil tussen verschillende supportersgroepen. Niet om aan te geven dat jullie zo slecht zijn, maar wel dat Feyenoorders nu eenmaal bekend staan om hun trouw. Dat er hier en daar gefloten wordt, kan ik dan mee leven. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:26 schreef Bosifyable het volgende:[..] Evengoed als dat het bij Cabral puur frustraties zijn van een deel supporters, is dat bij jullie ook het geval. Jammer, van beide supportersgroepen. Ben van mening dat er niet zomaar gefloten hoeft te worden. Over die capuchonnetjes, dat is een zéér klein deel van Het Legioen, ook diegene die het Maasgebouw aanvielen. Maar we zijn er wel altijd. Toen het het vorig seizoen een aantal wedstrijden slechter ging bij Ajax, zaten er bij de wedstrijd tegen NEC (geloof ik) maar 25000 man. Toen Feyenoord met 10-0 verloor (blijft pijn doen te zeggen, maar goed), zat De Kuip vrijwel vol tegen een wedstrijd als VVV. De sportieve nederlagen stapelden zich op voor ons de afgelopen seizoenen, maar we zaten er wel altijd. Dat is het verschil tussen verschillende supportersgroepen. Niet om aan te geven dat jullie zo slecht zijn, maar wel dat Feyenoorders nu eenmaal bekend staan om hun trouw. Dat er hier en daar gefloten wordt, kan ik dan mee leven. Ik blijf het onzin vinden wat je zegt ik ben voor AJAX en pislink ja dat ze als een stel schooljongetjes voetballen.Ik blijf ze gewoon wel supporten en aanmoedigen en dr zullen altijd bepaalde mensen zijn die hun club dan in de steek laten en dat heb je FR ook.Ze zijn niets anders dan andere supporters daar in.Het komt ook door bepaalde media die dat steeds aan halen over het trouwe publiek van FR.Vervolgens praat ieder elkaar na.Ik geloof daar gewoon niet in. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
van het feyenoord publiek wordt ik niet warm of koud! Zou liever het voorbeeld FC Twente willen volgen! maar als het bij ons goed gaat hebben wij ook een prachtig publiek alleen is het zo jammer dat dit soort dingen ook gebeuren bij ons! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
De wedstrijd tegen NEC kwam oook door de enorme slechte weersomstandigheden heh. Maar deze discussie is een beetje overdreven. De selectie moet gewoon beter gaan voetballen, en had natuurlijk volle bak moeten gaan jagen op de zwakke rotterdamse verdediging! dan krijg je het publiek ook mee, niet met dit afwachten. Dus eerst voetballen, dan zeuren! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote: Gelukkig zat jij er wel?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:38 schreef Ajx het volgende:De wedstrijd tegen NEC kwam oook door de enorme slechte weersomstandigheden heh. Maar deze discussie is een beetje overdreven. De selectie moet gewoon beter gaan voetballen, en had natuurlijk volle bak moeten gaan jagen op de zwakke rotterdamse verdediging! dan krijg je het publiek ook mee, niet met dit afwachten. Dus eerst voetballen, dan zeuren! helemaal mee eens |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:35 schreef Guyt het volgende:[..] dr zullen altijd bepaalde mensen zijn die hun club dan in de steek laten en dat heb je FR ook.Ze zijn niets anders dan andere supporters daar in.Het komt ook door bepaalde media die dat steeds aan halen over het trouwe publiek van FR.Vervolgens praat ieder elkaar na.Ik geloof daar gewoon niet in. Wat je hier zegt geloof ik dan weer niet in. Waarom denk je dat het in de media zo besproken wordt? Omdat het vaak ook het geval is. Tuurlijk, overal heb je kwaadwillende 'supporters' die gaan rellen etc. Maar de manier van supporten is in De Kuip, en over het algemeen van Het Legioen anders dan bij andere clubs.
Spelers die naar De Kuip komen kunnen last hebben van Kuipvrees, jeugd die doorbreekt kan er last van hebben; er zijn er genoeg die falen. Alleen al door het publiek wat er zit. Wetend dat je afgebrand kan worden, maar wel dat ze er altijd zitten. Algemeen bekend fenomeen.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:38 schreef AFCAMylife het volgende:van het feyenoord publiek wordt ik niet warm of koud! Zou liever het voorbeeld FC Twente willen volgen! maar als het bij ons goed gaat hebben wij ook een prachtig publiek alleen is het zo jammer dat dit soort dingen ook gebeuren bij ons! Waarom zou je het voorbeeld van FC Twente willen volgen? Verwacht je dat deze club structureel mee zal doen in de top? Begroting wordt nu langzamerhand groter, en op het moment zijn ze Feyenoord voorbij gegaan qua begroting, maar het lijkt me dat de potentie er niet echt in zit. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:46 schreef Bosifyable het volgende:[..] Wat je hier zegt geloof ik dan weer niet in. Waarom denk je dat het in de media zo besproken wordt? Omdat het vaak ook het geval is. Tuurlijk, overal heb je kwaadwillende 'supporters' die gaan rellen etc. Maar de manier van supporten is in De Kuip, en over het algemeen van Het Legioen anders dan bij andere clubs. Spelers die naar De Kuip komen kunnen last hebben van Kuipvrees, jeugd die doorbreekt kan er last van hebben; er zijn er genoeg die falen. Alleen al door het publiek wat er zit. Wetend dat je afgebrand kan worden, maar wel dat ze er altijd zitten. Algemeen bekend fenomeen. [..] Waarom zou je het voorbeeld van FC Twente willen volgen? Verwacht je dat deze club structureel mee zal doen in de top? Begroting wordt nu langzamerhand groter, en op het moment zijn ze Feyenoord voorbij gegaan qua begroting, maar het lijkt me dat de potentie er niet echt in zit. gozer ik bedoel het supporteren van FC Twente! ze blijven 90 minuten achter hun spelers staan! ik heb nog meer één wedstrijd gezien van twente waar het publiek stil was! maar nogmaals dan bedoel ik alleen als het slecht gaat! normaal gesproken als ajax goed speelt hebben wij (vind ik ) de mooiste sfeer! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:46 schreef Bosifyable het volgende:[..] Wat je hier zegt geloof ik dan weer niet in. Waarom denk je dat het in de media zo besproken wordt? Omdat het vaak ook het geval is. Tuurlijk, overal heb je kwaadwillende 'supporters' die gaan rellen etc. Maar de manier van supporten is in De Kuip, en over het algemeen van Het Legioen anders dan bij andere clubs. Spelers die naar De Kuip komen kunnen last hebben van Kuipvrees, jeugd die doorbreekt kan er last van hebben; er zijn er genoeg die falen. Alleen al door het publiek wat er zit. Wetend dat je afgebrand kan worden, maar wel dat ze er altijd zitten. Algemeen bekend fenomeen. [..] Waarom zou je het voorbeeld van FC Twente willen volgen? Verwacht je dat deze club structureel mee zal doen in de top? Begroting wordt nu langzamerhand groter, en op het moment zijn ze Feyenoord voorbij gegaan qua begroting, maar het lijkt me dat de potentie er niet echt in zit. Nee nee, nou moet je niet doen alsof bij Feyenoord altijd mensen zijn die de club altijd luidkeels toezingen!! Jullie fluiten de spelers ook weleens uit(afgelopen zondag nog!). Bij ons gebeurt het ook niet heel vaak, alleen nu al 2 wedstrijden op een rij, tegen AZ omdat er geen belevind in zat en met 0-2 achter staat en vandaag omdat je in DE klassieker amper inzet toont!Dat is gewoon terecht. Maar twente is ook geen voorbeeld, veel successuporters, en dat na apen van dat liverpool en jullie liedje.. kom kom, maar dat is een andere discussie |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:49 schreef AFCAMylife het volgende:[..] gozer ik bedoel het supporteren van FC Twente! ze blijven 90 minuten achter hun spelers staan! ik heb nog meer één wedstrijd gezien van twente waar het publiek stil was! maar nogmaals dan bedoel ik alleen als het slecht gaat! normaal gesproken als ajax goed speelt hebben wij (vind ik ) de mooiste sfeer! Ja ik weet dat je dat bedoelde, maar ik probeer er mee te zeggen dat het dus een klein deel supporters is wat er altijd zal zijn bij Twente, en nu het goed gaat er wel meerdere bijkomen, maar meer 'goed-weer-supporters' zijn, snap je? Ik zie namelijk niet gebeuren dat Twente op lange termijn nog mee blijft doen bovenin, en daardoor het bezoekersaantal terug zal lopen.
Over de sfeer bij jullie, ik vind het wel apart dat er bij jullie een heuse vuurwerkshow georganiseerd kan worden, en als wij vorig jaar Coen Moulijn willen herdenken de brandweer voor het stadion staat te controleren, omdat er voor het stadion sterretjes (!) uitgedeeld werden. Weliswaar deden ze er niet moeilijk over, maar vanwege voorzorgsmaatregelen waren ze wel aanwezig.
Gelieve niet (maakt niet uit wie) te reageren met "Rotterdammers zijn te dom voor vuurwerk, whahahah" of iets dergelijks. Al weet ik dat ze nu wel komen, en ik er toch om kan lachen ;) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Heel groot slot op dit topic.Dat eeuwige gezeik over het trouwe legioen bah ben het er gewoon niet mee eens ben en blijf van mening dat als het slecht gaat bij een club dat iedereen hetzelfde reageert. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:55 schreef Ajx het volgende:[..] Nee nee, nou moet je niet doen alsof bij Feyenoord altijd mensen zijn die de club altijd luidkeels toezingen!! Jullie fluiten de spelers ook weleens uit(afgelopen zondag nog!). Bij ons gebeurt het ook niet heel vaak, alleen nu al 2 wedstrijden op een rij, tegen AZ omdat er geen belevind in zat en met 0-2 achter staat en vandaag omdat je in DE klassieker amper inzet toont!Dat is gewoon terecht. Maar twente is ook geen voorbeeld, veel successuporters, en dat na apen van dat liverpool en jullie liedje.. kom kom, maar dat is een andere discussie Dat probeer ik ook niet te zeggen. Probeer ik ook niet zo over te laten komen, vandaar dat ik over de 'Kuipvrees' begin, want dat ontstaat door het geouwehoer, geschreeuw en gescheld in De Kuip. Maar zodra je daar overheen bent, heb je alle steun van de wereld.
"Teken nu maar bij" hoor ik de halve Kuip nog zingen, meer een smeekbode voor de 'kwaliteitspelers' van ons. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 17:01 schreef Guyt het volgende:Heel groot slot op dit topic.Dat eeuwige gezeik over het trouwe legioen bah ben het er gewoon niet mee eens ben en blijf van mening dat als het slecht gaat bij een club dat iedereen hetzelfde reageert. Respecteer je mening, en voor buitenstaanders (vanaf Feyenoord gezien) kan ik begrijpen dat het als gezeik lijkt. Het Legioen is ook niet meer wat het geweest is, maar over 'als het slecht gaat bij een club dat iedereen hetzelfde reageert.' ben ik het dan niet eens met je.
Puur vanwege het feit dat Feyenoord het tegendeel heeft bewezen vorig seizoen. En de seizoenen daarvoor. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 17:01 schreef Bosifyable het volgende:[..] Dat probeer ik ook niet te zeggen. Probeer ik ook niet zo over te laten komen, vandaar dat ik over de 'Kuipvrees' begin, want dat ontstaat door het geouwehoer, geschreeuw en gescheld in De Kuip. Maar zodra je daar overheen bent, heb je alle steun van de wereld. "Teken nu maar bij" hoor ik de halve Kuip nog zingen, meer een smeekbode voor de 'kwaliteitspelers' van ons. Als je dat niet probeert te zeggen, dan is het goed. Want jullie krijgen ook maar maximaal op 45000 toeschouwers heh, nooit eens op 50 000, waarom eigenlijk? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 17:03 schreef Bosifyable het volgende:[..] Respecteer je mening, en voor buitenstaanders (vanaf Feyenoord gezien) kan ik begrijpen dat het als gezeik lijkt. Het Legioen is ook niet meer wat het geweest is, maar over 'als het slecht gaat bij een club dat iedereen hetzelfde reageert.' ben ik het dan niet eens met je. Puur vanwege het feit dat Feyenoord het tegendeel heeft bewezen vorig seizoen. En de seizoenen daarvoor. Oke jongen alles goed jij jou idee ik de mijne. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 17:04 schreef Ajx het volgende:[..] Als je dat niet probeert te zeggen, dan is het goed. Want jullie krijgen ook maar maximaal op 45000 toeschouwers heh, nooit eens op 50 000, waarom eigenlijk? Het gedeelte wat vaak leeg zit, en dat is een groot gedeelte, zijn de busniness seats boven de business units. Kaarten zijn duurder, en wellicht komen de bedrijven er niet zo snel op af na de sportieve resultaten van afgelopen jaren. Genoeg wedstrijden daarentegen waar de rest van de Kuip dan wel vol zit, behalve dat gedeelte.
Maar ik ben overtuigd dat als Feyenoord deze vooruitgang door blijft zetten dat vanzelf goed komt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik kan niet eens fluiten.. Pluspunt dis :) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Kan je wel boe-roepen? Dat komt overeen heh... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: flierefluiten ben jij toch goed in. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Van binnen ben ik boos, maar van buiten zul je dat niet merken.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: das wel netjes dan, maar krop je het niet teveel op, dan ga je ook minder presteren..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:06 schreef otter het volgende:als ons ajax zo speelt mogen de supporters van mij 90 minuten fluiten, aan de spelers dan opdracht om het fluiten te laten stoppen door eens te voetballen en niet als een paar natte kranten door de arena te wandelen. trouwens die kakkie supporters floten vorige week ook de gehele wedstrijd hun spelers uit, en dat tegen vvv geloof ik. Zou toch echt andersom moeten zijn..
Men zit in dat stadion om hun ploeg aan te moedigen.. Doe dat dan ook..
En die kakkies floten enkel 1 keer een slechte actie van Cabral uit tegen VVV.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien moet Ajax eens op alle vlakken gewoon naar zichzelf kijken, we hoeven ons niet met andere te meten, want we hebben zelf de boel niet op de rit..
Gewoon naar jezelf kijken en verder niet.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Ik denk dat dat een eerste vereiste is! We moeten gewoon eerst zelf tot voetballen komen!! |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
remko k, Cabral was al een wanvertoning tegen ado en bleef het voortzetten tegen vvv, logisch dat je dan fluit.. maarja fluiten hoort nergens thuis.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 18:25 schreef remco k het volgende:[..] Zou toch echt andersom moeten zijn.. Men zit in dat stadion om hun ploeg aan te moedigen.. Doe dat dan ook.. En die kakkies floten enkel 1 keer een slechte actie van Cabral uit tegen VVV.. Het publiek bij Feyenoord gaat ook niet altijd achter hun selectie staan, ze zijn er wel altijd, maar dat geld voor het publiek in de ArenA ook. Zie hoe de Feyenoordfans met een speler als Fer zijn omgegaan, die naar een vr.schappelijke wedstrijd met persoonlijke beveiling moest komen. Dat was pas schandalig, om over de spandoeken en reacties op internet aan hem gericht nog maar te zwijgen. Ik zal Ajax altijd steunen maar ook ik maak me wel eens verschrikkelijk kwaad om het een en ander in het veld. Soms uit ik dat en al helemaal als het gewoon aan een zwakke instelling ligt, spelers verdienen het respect van de suporters, maar als spelers een houding laten zien van 'het zal wel loslopen' getuigt dat ook van weinig respect naar de supporters toe. Dan heb je ook nog mensen die (vrij neutraal)in een stadion zitten om een goede voetbalwedstrijd te zien, dan mag je ook wel waar voor je geld verwachten. Op een goed wedstrijd heb je welliswaar nooit garantie maar er moet wel inzet getoont worden door de spelers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 18:48 schreef baco74 het volgende:[..] Het publiek bij Feyenoord gaat ook niet altijd achter hun selectie staan, ze zijn er wel altijd, maar dat geld voor het publiek in de ArenA ook. Zie hoe de Feyenoordfans met een speler als Fer zijn omgegaan, die naar een vr.schappelijke wedstrijd met persoonlijke beveiling moest komen. Dat was pas schandalig, om over de spandoeken en reacties op internet aan hem gericht nog maar te zwijgen. Ik zal Ajax altijd steunen maar ook ik maak me wel eens verschrikkelijk kwaad om het een en ander in het veld. Soms uit ik dat en al helemaal als het gewoon aan een zwakke instelling ligt, spelers verdienen het respect van de suporters, maar als spelers een houding laten zien van 'het zal wel loslopen' getuigt dat ook van weinig respect naar de supporters toe. Dan heb je ook nog mensen die (vrij neutraal)in een stadion zitten om een goede voetbalwedstrijd te zien, dan mag je ook wel waar voor je geld verwachten. Op een goed wedstrijd heb je welliswaar nooit garantie maar er moet wel inzet getoont worden door de spelers. Snap uberhaubt niet we onze supporters vergelijken met Feyenoord.. Heel andere situatie.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 18:53 schreef remco k het volgende:[..] Snap uberhaubt niet we onze supporters vergelijken met Feyenoord.. Heel andere situatie.. Staat toch echt in de eerste alinea van de openingspost. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat snap ik wel, ik vind het alleen raar om die vergelijking te maken, slaat namelijk nergens op .. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 18:56 schreef remco k het volgende:[..] Dat snap ik wel, ik vind het alleen raar om die vergelijking te maken, slaat namelijk nergens op .. Je hebt gelijk is appels met peren vergelijken. |
|
|
|
|
AJACIED uit enschede
|
|
|
Theo Janssen vond die druk bij een grote club toch lekker, dan moet hij ook niet gaan zeuren want een kritisch publiek (terecht) hoort daar ook bij |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 19:22 schreef AJACIED uit enschede het volgende:Theo Janssen vond die druk bij een grote club toch lekker, dan moet hij ook niet gaan zeuren want een kritisch publiek (terecht) hoort daar ook bij klopt, maar zoals sommige er wekelijks zitten (kan het weten) klopt gewoon niet.. zijn het merendeel ook gloryhunters. moet wel zeggen dat Ajax het dit keer wel verdiende om uitgeloften te worden, eens of niet eens..
kijk dat zie ik graag Ajacieden uit het oosten zoals ikzelf !! :) |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:15 schreef Guyt het volgende:Rot toch op met je onzin.Iedere keer dat gezeik over dat kut Feyenoord publiek.Nee bij Feyenoord fluiten ze nooit he vorige week nog werd Cabral uitgefloten pannekoek.Dat is overal.Word er zo moe van altijd die onzin over het trouwe publiek van FR.Vorig jaar liepen daar ook de mannetjes met de cappuchons op het trainingsveld pas geleden werd het maasgebouw nog aangevallen.Dus dat heb je overal wel als het niet goed gaat. Ik denk dat het publiek van Feyenoord gewoon beter is dan van Ajax. Ik denk als ajax met 10-0 klop krijgt dat er de wedstrijd erna tegen bv vvv echt geen volle arena is. Bij feyenoord is dat wel. Vorig jaar zaten er na enkele slechte en verloren wedstrijden tegen nec ook nog maar 22000 toeschouwers. Volgens mij zegt dat genoeg. Dus er is er maar een die onzin uitkraamt en dat ben jij. |
|
|
|
|
tikkie_terug
|
|
|
Waar bleven de witte zakdoekjes toch??? Ontevreden volgevreten aanhang XXX niks
Geheel eens met voorganger
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door tikkie_terug -- |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
oppleuren theo ik verwacht meer van jullie stelletje ouwe wijven jullie komen uitgerust het veld af geen strijd geen inzet niet afjagen.Jullie worden alleen maar moe van jullie centjes tellen .STRIJD INZET DAT WILLEN WE ZIEN |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 16:10 schreef ThreeStars het volgende:[..] Daar klopt geen bal van knul ik ben net terug met zon gezicht. en er zat wel beweging in het proberen van sfeermaken op de lange zijdes het was niet groots maar gewoon normaal Ik vond het stiller in het stadion als normaal een stuk ook. zat veel minder power in het gezang als normaal. was een berg kijk pupliek. weinig tot geen reactie van het publiek om de paar goede akties die er waren. nee het was echt tam in de arena dit keer.
ook vond ik het schaamteloos dat ze van der wiel uitfloten ok hij was niet goed maar een stuk beter als tegen dinamo. hij heeft een flink dip dan moet je hem juist steunen. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
't is toch de omgekeerde wereld als een team niet goed zou presteren als het publiek er niet achter zou staan?? Ben helemaal voor clubliefde enzo maar die voetballers moeten iedere dag god op de blote knieën bedanken dat zij iets doen wat wij blijkbaar zo leuk vinden dat we er met z'n allen miljoenen aan uitgeven. Dat zij iets leuks doen en wij daarvoor applaudisseren is normaal maar het slaat nergens om dat om te draaien en zeggen dat het bij het publiek begint.
Verder vind ik Theo oke maar wat hij nu zegt slaat nergens op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Jacco -- |
|
|
|
|
M Santos
|
|
|
Greg vd Wiel speelt al weken slecht maar juichen als hij gewisseld wordt is echt schandalig. Ik ben het er mee dat er het hele seizoen nog geen goede wedstrijd gespeeld is en dat je daarom teleurgesteld bent en ook kritisch bent. Toch ben ik van mening dat niemand beter gaat presteren wanneer het publiek gaat juichen bij een wissel. Kortom wat er vanmiddag gebeurde was beschamend, zowel van het team als het publiek. ( en met publiek bedoel ik diegene die je alleen maar hoort zeiken en fluiten en nooit aanmoedigen ) |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Dat gefluit hoeft mij ook niet. Dat was bij Collins al beschamend en ik hoop niet dat Van der Wiel hetzelfde staat te wachten. |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 19:42 schreef soccer het volgende:[..] Ik denk dat het publiek van Feyenoord gewoon beter is dan van Ajax. Ik denk als ajax met 10-0 klop krijgt dat er de wedstrijd erna tegen bv vvv echt geen volle arena is. Bij feyenoord is dat wel. Vorig jaar zaten er na enkele slechte en verloren wedstrijden tegen nec ook nog maar 22000 toeschouwers. Volgens mij zegt dat genoeg. Dus er is er maar een die onzin uitkraamt en dat ben jij. er zijn al meer dan 40000 seizoenkaarten verkocht. maar ach hoe drama ons bestuur ook is ze zijn nog niet aangevallen. als je die kakkerlakken een paar weken geleden zag wat een wan vertoning weer. schaam je je toch kapot voor je club. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
Ik sta daar kost mij geld M Santos dus verwacht ik wel wat te zien ik sta me longen uit mij lijf te schreeuwen . En wat zie ik een stel ouwe wijven schandalig is het en over greg die had in ze hoofd dat hij al bij een andere club zou spelen enzo zit het want na het bayern munchen verhaal voelde meneer ze eigen te groot volgens mij . Greg is teveel met andere dingen bezig in plaats van Ajax |
|
|
|
|
tikkie_terug
|
|
|
Theo janssen moet niet zeuren, je weet dat je in de arena word uitgevloten door dat publiek als het even niet gaat. Part of de deal, schijn publiek |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
he tikkie terug waar in welk stadion zit jij altijd? |
|
|
|