|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 20:02 schreef You're Ajax het volgende:[..] er zijn al meer dan 40000 seizoenkaarten verkocht. maar ach hoe drama ons bestuur ook is ze zijn nog niet aangevallen. als je die kakkerlakken een paar weken geleden zag wat een wan vertoning weer. schaam je je toch kapot voor je club. Nee, dan schaam je je voor die zogenaamde 'supporters' die het verkloten voor een van de mooiste clubs in Nederland. |
|
|
|
|
M Santos
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 20:02 schreef gabri het volgende:Ik sta daar kost mij geld M Santos dus verwacht ik wel wat te zien ik sta me longen uit mij lijf te schreeuwen . En wat zie ik een stel ouwe wijven schandalig is het en over greg die had in ze hoofd dat hij al bij een andere club zou spelen enzo zit het want na het bayern munchen verhaal voelde meneer ze eigen te groot volgens mij . Greg is teveel met andere dingen bezig in plaats van Ajax Heb zelf ook een seizoenskaart. Ik ben het geheel met je eens dat ze meer inzet moeten tonen en moeten gaan voetballen voor hun geld maar ik denk niet dat de spelers hier beter van worden. Ik denk echter wel dat onze trainer hier ook invloed op heeft. Greg lijkt er idd niet met zijn hoofd bij te zijn. Waarom zet de Boer hem dan niet gewoon op de bank?? ( overigens niet alleen Greg ) Helaas doet de trainer dit niet en mogen ze maar blijven aanmodderen. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Hier het interview waar lereeeen het over heeft met zijn topic:
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ergens snap ik Theo wel hij is teleurgesteld in het spel van hemzelf en het elftal. Dan helpt de reactie van het publiek ook niet mee. Theo zelf is volgens mij ook heel kritisch op het team en zichzelf en zal dat heus niet onder stoelen of banken douwen. Er zal intern gerust wat afgescholden worden naar elkaar. Wij kunnen wel makkelijk zeggen, dan moet ie dat zeggen en niet de fans de schuld geven. De vraag wat ie van het publiek vond werd hem ook gesteld, hij is er niet blij mee en dat antwoord ie dan ook eerlijk. Met de nadruk op 'ook' want op de vraag wat er met elftal aan de hand is, uit hij zich ook zeer ontevreden. Kortom een eerlijke Theo die noch blij met onze reactie vandaag noch met het vertoonde spel van hem en de rest van het team is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: eigenlijk levert hij in de 1e 33 seconden van dit interview behoorlijke kritiek op de Boer, coach gaat over tactiek toch? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Tering wat een stelletje ouwe wijven hebben wij tegenwoordig in de ploeg. En allerlei smoesjes gaan verzinnen nu om de dramatische wedstrijd tegen die kakkies te gaan verbloemen. Sulejmani zou in de warming-up geblesseerd zijn geraakt? Stel hem dan niet op!!! Vertonghen zou ziekjes zijn geweest.
En nu gaan azijnzeiken over het publiek. Donder toch op! Het publiek betaald honderden euro's per jaar aan seizoenkaarten, losse kaarten en wat voor shit nog meer allemaal en dan leggen zo'n stelletje volgevreten amateurs zo'n pot op de mat!! Flikker toch even lekker een end heen. Kijk eerst godverdomme eens naar je eigen prestaties en ga daarna pas lopen zeiken over dit soort randzaken!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 21:26 schreef FR-Douwe het volgende:[..] eigenlijk levert hij in de 1e 33 seconden van dit interview behoorlijke kritiek op de Boer, coach gaat over tactiek toch? mwah weet ik niet |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 19:42 schreef soccer het volgende:[..] Ik denk dat het publiek van Feyenoord gewoon beter is dan van Ajax. Ik denk als ajax met 10-0 klop krijgt dat er de wedstrijd erna tegen bv vvv echt geen volle arena is. Bij feyenoord is dat wel. Vorig jaar zaten er na enkele slechte en verloren wedstrijden tegen nec ook nog maar 22000 toeschouwers. Volgens mij zegt dat genoeg. Dus er is er maar een die onzin uitkraamt en dat ben jij. Of juist wel omdat je weet dat je daar van wel kan winnen whahaha.Dat was toch die wedstrijd dat het leek of FR kampioen werd en jawel tegen VVV.Vond ze zich erg belachelijk maken toen . |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Wat een onzin hier allemaal zeg, de spelers moeten gewoon niet zeiken en als ze met hun volle 100% inzet spelen, komt het goed op de ranglijst En, een opeens opgekomen punt, het publiek gaat er dan ook echt wel achterstaan. Daarnaast, Wij zijn toch voor Ajax?? Nog steeds de enige***, de beste en de mooiste?? Waarom vergelijken met een ander publiek?(niks ten nadele van 010 en andere, maar ik vind dat we niet moeten vergelijken!) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Heerlijk bakkie koffie drink ik nu uit mn AJAX-mok!
BAM!!
Ik mis Joduh! :( |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 09:41 schreef Guyt het volgende:[..] Of juist wel omdat je weet dat je daar van wel kan winnen whahaha.Dat was toch die wedstrijd dat het leek of FR kampioen werd en jawel tegen VVV.Vond ze zich erg belachelijk maken toen . Zoiets heet emotie. Begrijpelijk na een 10-0 nederlaag. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
van Praag zei ooit:
De Ajax support komt niet naar 't stadion om de ploeg aan te moedigen, maar enkel om te controleren of Ajax wel wint.
Dus Theo, niet miepen maar ballen! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hoe moet je als publiek je ongenoegen uiten als zij er met de pet nagooien door te fluiten of moeten wij misschien hun adressen opvragen om een brief te schrijven ?? Jan v Hals heeft s,avonds laten zien op de computer dat Ajax met 10 man wel kan jagen en inzet tonen en dat Mister Vertongen wel kan inschuiven met 10 man en dat is wekelijks,ze denken we kunnen het wel met 60% af en als het dan mis gaat gaan ze pas werken ,nou mijne heren zo werkt het niet voor die paar centen die je verdient en die al die mensen betalen mag je echt wel voor 100 % INZET hebben zoniet dan hebben wij recht om jullie dat kenbaar te maken en dat kan alleen via fluiten . |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het publiek mag kritisch zijn vind ik, maar een eigen speler zo te kakke zetten, gaat mij echt te ver!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 16:39 schreef alibabba het volgende:Het publiek mag kritisch zijn vind ik, maar een eigen speler zo te kakke zetten, gaat mij echt te ver!!! En een speler die al maandenlang het publiek te kakken zet dan??? Laat hem eens gaan voetballen ipv hyven, facebooken, twitteren of fungeren in rapnummers!! Supporters betalen zich scheel om Ajax te zien voetballen en die duurbetaalde profs maken zichzelf de laatste weken keer op keer belachlijk!! En daar is Van der Wiel, die echt al maanden als een natte krant speelt, ook debet aan!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 20:08 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] En een speler die al maandenlang het publiek te kakken zet dan??? Laat hem eens gaan voetballen ipv hyven, facebooken, twitteren of fungeren in rapnummers!! Supporters betalen zich scheel om Ajax te zien voetballen en die duurbetaalde profs maken zichzelf de laatste weken keer op keer belachlijk!! En daar is Van der Wiel, die echt al maanden als een natte krant speelt, ook debet aan!! Hij speelt inderdaad al tijden dramatisch. Dan mogen we critisch zijn, maar dat enorm weg applausdisseren ging inderdaad wel wat tever. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 20:11 schreef Ajx het volgende:[..] Hij speelt inderdaad al tijden dramatisch. Dan mogen we critisch zijn, maar dat enorm weg applausdisseren ging inderdaad wel wat tever. Hoezo te ver??? Dat hij toen zijn middelvinger opstak naar de uitsupporters in Auxerre ging ook te ver!! Het is een stuk geven en nemen! En daar moeten die jankers niet gelijk een heel drama van maken. Lijkt wel of ze de schuld bij de supporters leggen dat we punten hebben verspeeld! Het zal even mooi worden!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: In mijn ogen stonden jullie voor lul. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik vond eerlijk gezegd van niet.. Ik had (als ik een neutrale supporter was) het prachtig gevonden, hoe ze juichten. Ik vind het nu ook mooi. Alleen natuurlijk omdat het tegen ons was ben ik er niet zo blij mee, maargoed.. Je snapt m'n punt denk ik wel. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 20:08 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] En een speler die al maandenlang het publiek te kakken zet dan??? Laat hem eens gaan voetballen ipv hyven, facebooken, twitteren of fungeren in rapnummers!! Supporters betalen zich scheel om Ajax te zien voetballen en die duurbetaalde profs maken zichzelf de laatste weken keer op keer belachlijk!! En daar is Van der Wiel, die echt al maanden als een natte krant speelt, ook debet aan!! Het is telkens een terugkomend probleem...er zal intern vaak over gesproken worden, dus ik vraag me af of het wel aan de instelling ligt..ik denk echt dat het aan een gebrek aan leidersschap is...wie neemt het voortouw in het veld????? Ze kijken mekaar allemaal aan en niemand doet iets...als Ajax met 10 man komt te staan, gaat Ajax 1 op 1 spelen en weet iedereen wat te doen...wellicht moet Ajax van begin af aan 1 op 1 gaan spelen...eens kijken hoe dat werkt...wellicht dat iedereen dan vol gas geeft... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 21:29 schreef alibabba het volgende:[..] Het is telkens een terugkomend probleem...er zal intern vaak over gesproken worden, dus ik vraag me af of het wel aan de instelling ligt..ik denk echt dat het aan een gebrek aan leidersschap is...wie neemt het voortouw in het veld????? Ze kijken mekaar allemaal aan en niemand doet iets...als Ajax met 10 man komt te staan, gaat Ajax 1 op 1 spelen en weet iedereen wat te doen...wellicht moet Ajax van begin af aan 1 op 1 gaan spelen...eens kijken hoe dat werkt...wellicht dat iedereen dan vol gas geeft... Ik vind dat er teveel naar elkaar gekeken en gewezen wordt. Dat achterlijke balletje rondspelen in de verdediging is ook gewoon een totale deceptie en er zit totaal geen actie achter! Er moet eens met strijd en passie worden gespeeld! Het lijkt wel of ze denken met elke wedstrijd al 1-0 voor te staan! Ik begin dat een beetje zat te worden! En laat ze eens stoppen met al die smoesjes en wijzerij! Ga voetballen, daarvoor verdien je miljoenen!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 21:17 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik vond eerlijk gezegd van niet.. Ik had (als ik een neutrale supporter was) het prachtig gevonden, hoe ze juichten. Ik vind het nu ook mooi. Alleen natuurlijk omdat het tegen ons was ben ik er niet zo blij mee, maargoed.. Je snapt m'n punt denk ik wel. Het is toch schrijnend dat een FR zo uit zn bol gaat omdat ze VVV versloegen.Ik vond het zielig doe je dat tegen een topclub vind ik het een ander verhaal.Maar goed daar zijn de meningen over verdeeld. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 21:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik vind dat er teveel naar elkaar gekeken en gewezen wordt. Dat achterlijke balletje rondspelen in de verdediging is ook gewoon een totale deceptie en er zit totaal geen actie achter! Er moet eens met strijd en passie worden gespeeld! Het lijkt wel of ze denken met elke wedstrijd al 1-0 voor te staan! Ik begin dat een beetje zat te worden! En laat ze eens stoppen met al die smoesjes en wijzerij! Ga voetballen, daarvoor verdien je miljoenen!! Klopt wat je zegt met dat achtelijke balletje rondspelen achterin...de Boer wil dat van achteruit steeds de voetballende oplossing word gezocht en daar voelen sommige spelers zich belemmerd door denk ik...wat Janssen aangeeft klopt dan wel...hij zegt dat je ook eens een keer de lange bal moet hanteren..ik heb het gevoel dat sommige spelers absoluut niet lekker in hun vel zitten...de Boer moet eens goed met de spelers praten hoe zij het zouden willen...eigenwijsheid is iets wat de Boer inzich heeft...die eigenwijsheid moet hij overboord gooien, want anders gooit ie zijn eigen ruiten in..sommige spelers zijn niet tevreden en dan krijg je het naar mekaar toewijzen en dan zit je idd op het verkeerde pad.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 21:40 schreef Guyt het volgende:[..] Het is toch schrijnend dat een FR zo uit zn bol gaat omdat ze VVV versloegen.Ik vond het zielig doe je dat tegen een topclub vind ik het een ander verhaal.Maar goed daar zijn de meningen over verdeeld. Ja, ok.. Maar na de 10-0 nederlaag, snap ik het best wel.. Ergste nederlaag in de historie.. Dus als de wedstrijd erna gewonnen word.. (Ook al is het VVV) Snap ik heel goed dat ze zo reageren.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 21:41 schreef alibabba het volgende:[..] Klopt wat je zegt met dat achtelijke balletje rondspelen achterin...de Boer wil dat van achteruit steeds de voetballende oplossing word gezocht en daar voelen sommige spelers zich belemmerd door denk ik...wat Janssen aangeeft klopt dan wel...hij zegt dat je ook eens een keer de lange bal moet hanteren..ik heb het gevoel dat sommige spelers absoluut niet lekker in hun vel zitten...de Boer moet eens goed met de spelers praten hoe zij het zouden willen...eigenwijsheid is iets wat de Boer inzich heeft...die eigenwijsheid moet hij overboord gooien, want anders gooit ie zijn eigen ruiten in..sommige spelers zijn niet tevreden en dan krijg je het naar mekaar toewijzen en dan zit je idd op het verkeerde pad.. Misschien tijd voor een Mental Coach!! En daarnaast moeten de spelers maar eens op cursus hoe ze zich het beste door de media kunnen begeven, want dat is de afgelopen weken ook een drama!!
En om terug te komen op de lange bal! Waar moet die dan heen gespeeld worden?? De enige die een beetje indruk maakt voorin is Derk!! Zowel Siem als Mickey stellen tot nu toe teleur!! En als Derk dan een keer de diepte in word gestuurd staat er vervolgens niemand in goede positie om vervolgens echt iets te kunnen uithalen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 18:25 schreef remco k het volgende:[..] Zou toch echt andersom moeten zijn.. Men zit in dat stadion om hun ploeg aan te moedigen.. Doe dat dan ook.. En die kakkies floten enkel 1 keer een slechte actie van Cabral uit tegen VVV.. Heel simpel voorbeeld. Als jij voor een baas werkt en je doet er geen flikker aan en je verzaakt constant hoe zou je baas en je collega's reageren??? Jij haalt twee dingen totaal door elkaar. Klopt wij zijn er om de spelers aan te moedigen maar als wij, de fans, zien dat ze er een puinhoop van maken en er geen flikker aan doen dan mogen wij, de fans, heel kritisch zijn. Waarom kon Vertonghen na de 0-1 vanaf de aftrap wel ineens vier man passeren en op de helft van 010 komen??? Nogmaals als de spelers er alles aan doen dan zal je geen Ajaxfan horen fluiten maar als ze zoals gisteren over dat veld lopen dan heeft de Ajaxfan dat recht!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 21:29 schreef amsterdammer113 het volgende:Tering wat een stelletje ouwe wijven hebben wij tegenwoordig in de ploeg. En allerlei smoesjes gaan verzinnen nu om de dramatische wedstrijd tegen die kakkies te gaan verbloemen. Sulejmani zou in de warming-up geblesseerd zijn geraakt? Stel hem dan niet op!!! Vertonghen zou ziekjes zijn geweest. En nu gaan azijnzeiken over het publiek. Donder toch op! Het publiek betaald honderden euro's per jaar aan seizoenkaarten, losse kaarten en wat voor shit nog meer allemaal en dan leggen zo'n stelletje volgevreten amateurs zo'n pot op de mat!! Flikker toch even lekker een end heen. Kijk eerst godverdomme eens naar je eigen prestaties en ga daarna pas lopen zeiken over dit soort randzaken!! Niks meer aan toe te voegen!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 21:17 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik vond eerlijk gezegd van niet.. Ik had (als ik een neutrale supporter was) het prachtig gevonden, hoe ze juichten. Ik vind het nu ook mooi. Alleen natuurlijk omdat het tegen ons was ben ik er niet zo blij mee, maargoed.. Je snapt m'n punt denk ik wel. Mooie, eerlijke reactie. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 21:41 schreef alibabba het volgende:[..] Klopt wat je zegt met dat achtelijke balletje rondspelen achterin...de Boer wil dat van achteruit steeds de voetballende oplossing word gezocht en daar voelen sommige spelers zich belemmerd door denk ik...wat Janssen aangeeft klopt dan wel...hij zegt dat je ook eens een keer de lange bal moet hanteren..ik heb het gevoel dat sommige spelers absoluut niet lekker in hun vel zitten...de Boer moet eens goed met de spelers praten hoe zij het zouden willen...eigenwijsheid is iets wat de Boer inzich heeft...die eigenwijsheid moet hij overboord gooien, want anders gooit ie zijn eigen ruiten in..sommige spelers zijn niet tevreden en dan krijg je het naar mekaar toewijzen en dan zit je idd op het verkeerde pad.. Misschien zit hier een kern van waarheid in....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 20:08 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] En een speler die al maandenlang het publiek te kakken zet dan??? Laat hem eens gaan voetballen ipv hyven, facebooken, twitteren of fungeren in rapnummers!! Supporters betalen zich scheel om Ajax te zien voetballen en die duurbetaalde profs maken zichzelf de laatste weken keer op keer belachlijk!! En daar is Van der Wiel, die echt al maanden als een natte krant speelt, ook debet aan!! Alsof dat iets met de moderne technologie te maken heeft, vroeger zaten ze tot 3 uur s'nachts in de kroeg en ging het ook weleens flink mis.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 20:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hoezo te ver??? Dat hij toen zijn middelvinger opstak naar de uitsupporters in Auxerre ging ook te ver!! Het is een stuk geven en nemen! En daar moeten die jankers niet gelijk een heel drama van maken. Lijkt wel of ze de schuld bij de supporters leggen dat we punten hebben verspeeld! Het zal even mooi worden!! Maar de supporters zorgen er momenteel ook niet voor dat het als een 13e man functioneert.. Toon je onvrede dan na de wedstrijd, maar tijdens de wedstrijd is dat echt te dom voor woorden en heeft meer impact dan de meeste mensen hier denken. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 23:57 schreef remco k het volgende:[..] Alsof dat iets met de moderne technologie te maken heeft, vroeger zaten ze tot 3 uur s'nachts in de kroeg en ging het ook weleens flink mis.. Inderdaad Remco, wel eens!! Niet elke wedstrijd opnieuw. Die jongen is er met zijn kop niet bij en god mag weten wat de reden daarvan is! Maar die gozer loopt wel stoer te lullen op al die social media!! Optyfen en er gewoon voor zorgen dat je weer gaat voetballen!! En anders dat soort dingen de komende tijd maar eens laten en eerst zorgen dat de prestaties weer zijn om over naar huis te schrijven!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 23:59 schreef remco k het volgende:[..] Maar de supporters zorgen er momenteel ook niet voor dat het als een 13e man functioneert.. Toon je onvrede dan na de wedstrijd, maar tijdens de wedstrijd is dat echt te dom voor woorden en heeft meer impact dan de meeste mensen hier denken. Wat een onzin!! Dus je mag eerst 90 minuten drama aankijken voordat je je onvrede mag tonen??? Nou sorry, maar als ze 90 minuten als een natte krant spelen, mogen die gasten wat mij betreft uitgefloten worden. De supporters betalen jaarlijks honderden, zo niet duizenden euro's om hun club te zien en aan te moedigen. En dan staat er een stel overbetaalde amateurs op het veld dat al wekenlang een wanprestatie aflevert. Deze discussie is al vaker gevoerd en ik blijf bij mijn eerdere mening! Als ze niet presteren mogen de supporters best hun onvrede tonen! Wanneer en hoe doet er niet toe!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 00:32 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Wat een onzin!! Dus je mag eerst 90 minuten drama aankijken voordat je je onvrede mag tonen??? Nou sorry, maar als ze 90 minuten als een natte krant spelen, mogen die gasten wat mij betreft uitgefloten worden. De supporters betalen jaarlijks honderden, zo niet duizenden euro's om hun club te zien en aan te moedigen. En dan staat er een stel overbetaalde amateurs op het veld dat al wekenlang een wanprestatie aflevert. Deze discussie is al vaker gevoerd en ik blijf bij mijn eerdere mening! Als ze niet presteren mogen de supporters best hun onvrede tonen! Wanneer en hoe doet er niet toe!! Dat geld betalen kiest men wel zelf voor he.. Dat hoef je niet te doen, en hoevaak is het al niet gebeurt dat als het publiek er echt achter gaat staan, dat men dan net dat beetje extra kan brengen, en ze net over een dood punt heen kan helpen.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 00:37 schreef remco k het volgende:[..] Dat geld betalen kiest men wel zelf voor he.. Dat hoef je niet te doen, en hoevaak is het al niet gebeurt dat als het publiek er echt achter gaat staan, dat men dan net dat beetje extra kan brengen, en ze net over een dood punt heen kan helpen.. helemaal mee eens |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 00:37 schreef remco k het volgende:[..] Dat geld betalen kiest men wel zelf voor he.. Dat hoef je niet te doen, en hoevaak is het al niet gebeurt dat als het publiek er echt achter gaat staan, dat men dan net dat beetje extra kan brengen, en ze net over een dood punt heen kan helpen.. Wederom haal je de dingen door elkaar. Wij als fans zijn er om spelers over een dood punt heen te helpen. 100% waar. Maar als de spelers zoals als zondag zondag vanaf minuur 1 als een stel oude wijven over dat veld lopen dan is fluiten gerechtvaardigd. Misschien zou je eens een wedstrijdje moeten kijken ipv veilig achter je pc-tje de fans bekritiseren |
|
|
|
|
Ciler
|
|
|
Helemaal eens met jou hoor Brandje wat een bullshit daar kiest men zelf voor het vele geld betalen je bent supporter en wil je club graag live zien en betaald een seizoenskaart voor belachelijke prijzen die prijzen kies je niet voor die worden door de club bepaald het enige waar de supporter voor kiest is de keus wel of geen seizoenskaart voor de tv (wat ook geld kost zie eredivisie live) of naar het stadion in beide keuzes kost het je geld!
Tweede punt het publiek kan en mag z'n onvrede niet laten zien als het elftal (tiental) al weken wat zeg ik maanden zonder enige inzet en inspiratie speelt? Het is dan schaamteloos als je ze gaat uitfluiten? Kom nou zeg wij moeten het maar allemaal accepteren al die supporters die zelfs uit het Oosten en Zuiden 1x in de 2 weken helemaal naar de Arena komen en dan zo'n pot oude wijven voetbal moeten aanschouwen? Nee dan zeg ik jullie hebben gelijk fluit ze maar lekker uit want daar heeft de veel betalende supporter het recht op want een groot gedeelte van dat geld verdwijnt in de achterzak van die luie prutsers.
En dan dat commentaar van Theo tsssss te zielig voor woorden om het publiek erop aan te spreken nee Theo kijk eens in de spiegel jij bent aangetrokken om de jonkies in het veld te sturen om de ploeg op sleeptouw te nemen nou dat heb ik je nog niet zien doen. Je moet gewoon je waffel houden en doen in het veld waarvoor je gekocht bent en anders opzouten...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door Ciler -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt als het niet dan lukt het niet dan zal niemand je uitfluiten maar als je weken achter elkaar pas inzet toont als je achter staat dan betekend dat je gewoon voetbalt op 60% en dat hoeven de fans niet te pikken,en hun onvrede uiten. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 21:50 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Misschien tijd voor een Mental Coach!! En daarnaast moeten de spelers maar eens op cursus hoe ze zich het beste door de media kunnen begeven, want dat is de afgelopen weken ook een drama!! En om terug te komen op de lange bal! Waar moet die dan heen gespeeld worden?? De enige die een beetje indruk maakt voorin is Derk!! Zowel Siem als Mickey stellen tot nu toe teleur!! En als Derk dan een keer de diepte in word gestuurd staat er vervolgens niemand in goede positie om vervolgens echt iets te kunnen uithalen! Een mental coach vind ik grote onzin eerlijk gezegd...ze moeten het samen oplossen inclusief coach...de Boer moet zijn eigenwijsheid overboord gooien en luisteren naar wat de spelers willen...het beste voorbeeld was tegen Groningen...ze bleven daar maar eindeloos de bal naar mekaar spelen van achteruit...puur omdat dat de opdracht van de Boer was...de spelers staan daar niet achter en dan krijg je scheve verhoudingen..eerder een lange bal naar de spits of gewoon een middenvelder aanspelen lijkt me niet zo moeilijk...het is ook hetgeen Janssen aangeeft en daar heeft ie groot gelijk in...ik hoop dat hij de boventoon heeft gevierd in dat gesprek van gister.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 21:54 schreef Brandje het volgende:[..] Heel simpel voorbeeld. Als jij voor een baas werkt en je doet er geen flikker aan en je verzaakt constant hoe zou je baas en je collega's reageren??? Jij haalt twee dingen totaal door elkaar. Klopt wij zijn er om de spelers aan te moedigen maar als wij, de fans, zien dat ze er een puinhoop van maken en er geen flikker aan doen dan mogen wij, de fans, heel kritisch zijn. Waarom kon Vertonghen na de 0-1 vanaf de aftrap wel ineens vier man passeren en op de helft van 010 komen??? Nogmaals als de spelers er alles aan doen dan zal je geen Ajaxfan horen fluiten maar als ze zoals gisteren over dat veld lopen dan heeft de Ajaxfan dat recht!!! Vertonghen voelde zich bevrijd nadat er na die rode kaart 1 op 1 werd gespeeld...iedereen wist duidelijk wat ie doen moest en dan kunnen ze het wel...ik zie het probleem dus niet zozeer bij de inzet, maar door de taken wat de spelers moeten uitvoeren waar ze denk ik niet echt achterstaan...voetballend oplossen is natuurlijk wel het beste wat er is maar als de spelers het niet kunnen of bang zijn om te falen...dan moet je wat anders verzinnen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 00:37 schreef remco k het volgende:[..] Dat geld betalen kiest men wel zelf voor he.. Dat hoef je niet te doen, en hoevaak is het al niet gebeurt dat als het publiek er echt achter gaat staan, dat men dan net dat beetje extra kan brengen, en ze net over een dood punt heen kan helpen.. Wat v.Marwijk aangeeft klopt ook helemaal...je weet niet wat uitfluitten voor een impact heeft op zo'n speler..dat word door vele echt onderschat...die jongen is 23!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 07:39 schreef Brandje het volgende:[..] Wederom haal je de dingen door elkaar. Wij als fans zijn er om spelers over een dood punt heen te helpen. 100% waar. Maar als de spelers zoals als zondag zondag vanaf minuur 1 als een stel oude wijven over dat veld lopen dan is fluiten gerechtvaardigd. Misschien zou je eens een wedstrijdje moeten kijken ipv veilig achter je pc-tje de fans bekritiseren Ja inderdaad man, ik kom nooit in de Arena... Whahahaha.. Maar zoals ik ergens anders ook al aanhaalde,ga jij lekker de spelers uitfluiten kerel, misschien worden ze er wel beter van, dat heeft het verleden namelijk ook al uitgewezen.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 19:49 schreef remco k het volgende:[..] Ja inderdaad man, ik kom nooit in de Arena... Whahahaha.. Maar zoals ik ergens anders ook al aanhaalde,ga jij lekker de spelers uitfluiten kerel, misschien worden ze er wel beter van, dat heeft het verleden namelijk ook al uitgewezen.. Ik zie jou altijd hier tijdens wedstrijden van Ajax!!! Dus ik als fan ben er verantwoordelijk dat spelers gaan voetballen??? Nogmaals, en zelfs De Boer begrijpt de reactie van de fans, als speler hun stinkende best doen en dan verliezen zal geen Ajacied fluiten. Het hele seizoen lopen ze als een stel oude wijven of met misplaatste arrogantie over dat veld en als ze dan niet winnen dan mag je fluiten als fan!!! Punt uit!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 19:47 schreef alibabba het volgende:[..] Wat v.Marwijk aangeeft klopt ook helemaal...je weet niet wat uitfluitten voor een impact heeft op zo'n speler..dat word door vele echt onderschat...die jongen is 23!! Dus de fans die soms krom moeten liggen om naar hun club te kunnen moeten de volgevretren profs met fluwelen handschoenen behandelen als ze een wanprestatie leveren??? Jij maakt exact dezelfde fout als Remco K. Maar ik zal het nogmaals uitleggen.Als speler vanaf minuut erop kletsen en dus met inzet spelen dan zal geen Ajacied fluiten maar dit kan gvd echt niet en dan neem jij het voor die gasten op??? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:02 schreef Brandje het volgende:[..] Dus de fans die soms krom moeten liggen om naar hun club te kunnen moeten de volgevretren profs met fluwelen handschoenen behandelen als ze een wanprestatie leveren??? Jij maakt exact dezelfde fout als Remco K. Maar ik zal het nogmaals uitleggen.Als speler vanaf minuut erop kletsen en dus met inzet spelen dan zal geen Ajacied fluiten maar dit kan gvd echt niet en dan neem jij het voor die gasten op??? Ik heb al meermalen aangegeven dat ik de oorzaak ergens anders in zie...het is al heel vaak gebeurd en daar word natuurlijk intern over gesproken..dan kan ik me niet voorstellen dat ze weer met dezelfde inzet de wedstrijd in gaan...het ligt er meer aan dat de spelers zich niet lekker voelen...de Boer en zijn spelers hebben daar gister een gesprek over gehad en ik hoop dat er eerlijk de waarheid is verteld..ik ben ervan overtuigd dat wanneer de Boer naar zijn spelers luisterd en gaat doen wat ze willen, dat er dan over de inzet met geen woord word gerept.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Greg gaat echt niet beter spelen van uitfluiten. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:08 schreef alibabba het volgende:[..] Ik heb al meermalen aangegeven dat ik de oorzaak ergens anders in zie...het is al heel vaak gebeurd en daar word natuurlijk intern over gesproken..dan kan ik me niet voorstellen dat ze weer met dezelfde inzet de wedstrijd in gaan...het ligt er meer aan dat de spelers zich niet lekker voelen...de Boer en zijn spelers hebben daar gister een gesprek over gehad en ik hoop dat er eerlijk de waarheid is verteld..ik ben ervan overtuigd dat wanneer de Boer naar zijn spelers luistert en gaat doen wat ze willen, dat er dan over de inzet met geen woord word gerept.. Ik hoop dat je in je eerste regel niet de beursgang bedoelt, want dat heeft niks te maken met het feit dat ze niet goed spelen op het moment! Maar ze hebben goed naar elkaar geluisterd tijdens een goed gesprek stond overal, dus ben benieuwd of er wat gaat veranderen!! #500ste
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door Ajx -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:36 schreef Ajx het volgende:[..] Ik hoop dat je in je eerste regel niet de beursgang bedoelt, want dat heeft niks te maken met het feit dat ze niet goed spelen op het moment! Maar ze hebben goed naar elkaar geluisterd tijdens een goed gesprek stond overal, dus ben benieuwd of er wat gaat veranderen!! #500ste Je weet mijn mening over de beursgang... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 19:59 schreef Brandje het volgende:[..] Ik zie jou altijd hier tijdens wedstrijden van Ajax!!! Dus ik als fan ben er verantwoordelijk dat spelers gaan voetballen??? Nogmaals, en zelfs De Boer begrijpt de reactie van de fans, als speler hun stinkende best doen en dan verliezen zal geen Ajacied fluiten. Het hele seizoen lopen ze als een stel oude wijven of met misplaatste arrogantie over dat veld en als ze dan niet winnen dan mag je fluiten als fan!!! Punt uit!! En IK VIND dat je nooit mag fluiten PUNT UIT!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|