|
|
remco k
|
|
|
quote: Echt wel.. Dat doet iedere speler, die vinden het fijn dat supporters aan hun toch al niet al te grote zelfvertouwen lopen te porren.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Volgende keer witte zakdoekjes erbij dan maar? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Heb je nog maar 100000000 enz. keren vertelt.... Maar waarom denk je dat ze het zo ´niet goed´ spelen?? Daar ben ik benieuwd naar! Niet dat je voor de zoveelste keer over en andere zaak gaat vertellen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: helemaal mee eens, en als we met niet meer dan 8 goals verschil winnen, dan bestormen we het huis van Crujff in Barca.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Of we trekken een bivakmuts over onze kop en leggen de training stil? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Vergeet de loden pijpen niet hè. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 00:37 schreef remco k het volgende:[..] Dat geld betalen kiest men wel zelf voor he.. Dat hoef je niet te doen, en hoevaak is het al niet gebeurt dat als het publiek er echt achter gaat staan, dat men dan net dat beetje extra kan brengen, en ze net over een dood punt heen kan helpen.. Wat een onzin verkondig jij in het eerste stuk van je post. Wat denk jij dat er gebeurd als iedereen eens besluit massaal geen kaart of seizoenskaart te kopen? Er van uitgaande dat er dan helemaal niemand komt. Dan ligt onze club binnen de kortste keren op zijn gat! Supporters betalen jaarlijks vele honderden euro's waarmee onze volgevreten profs hun salaris betaald krijgen!! Je mag toch wel verwachten dat ze dan een beetje inzet, strijd en passie laten zien op het veld???? O nee natuurlijk niet, want wij hebben zelf besloten dat geld neer te leggen en mogen dan helemaal niets verwachten! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Heeft er iemand een mes op je keel gezet dan om die seizoenskaart te kopen? ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En wat gebeurd er denk je als niemand een seizoenskaart zou kopen?? Dan hebben we niet de beschikking over spelers aan Janssen, Vermeer of Vertonghen maar spelen we middenmoot! Zo simpel is het!
Als jij naar een concert gaat en jij legt daar 100 euro voor neer maar het blijkt 1 groot drama, ga jij dan ook zonder morren naar huis???? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:53 schreef Ajx het volgende:[..] Heb je nog maar 100000000 enz. keren vertelt.... Maar waarom denk je dat ze het zo ´niet goed´ spelen?? Daar ben ik benieuwd naar! Niet dat je voor de zoveelste keer over en andere zaak gaat vertellen. Ik begrijp je vraag niet Ajx. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ik zeg niet dat je niet mag mokken, dat doe ik ook hoor. Maar om nu je eigen ploeg of spelers in het bijzonder uit te gaan fluiten is mosterd na de maaltijd. Het team speelt zwak, dat moet om. Het heeft geen zin Twitterkutje als zondebok aan te wijzen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:22 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ik zeg niet dat je niet mag mokken, dat doe ik ook hoor. Maar om nu je eigen ploeg of spelers in het bijzonder uit te gaan fluiten is mosterd na de maaltijd. Het team speelt zwak, dat moet om. Het heeft geen zin Twitterkutje als zondebok aan te wijzen. Ik wijs twitterkutje ook niet als zondebok aan, maar zijn gedrag via de social media zorgt er wel voor dat mensen hem tot zondebok maken! Die jongen moet eens minder lullen via dit soort dingen en gewoon in het veld zichzelf laten gelden!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Denk je serieus dat hij er bewust met de pet naar gooit dan? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tja..... laat hem dan nu gewoon eens stoppen met dat gezeik via de social media en zich eerst een richten op wat hem groot moet maken! Als dat weer op de rails zit mag hij doen van mij wat hij wil doen! Eerst presteren, dan lullen!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Je kunt ook stellen dat hij zich enorm open durft te stellen voor z'n fans. ;-)
Maar tweet hij nog zoveel dan? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:31 schreef Ikke_tikkie het volgende:Je kunt ook stellen dat hij zich enorm open durft te stellen voor z'n fans. ;-) Maar tweet hij nog zoveel dan? facebook, hyves, twitter en daarnaast speelt hij nog weleens als figurant in een clip van een rapnummer! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
En hij figureert daarbij ook nog eens in Ajax 1? Druk baasje. ;-)
Maar zonder dollen, hij gaat niet beter spelen van zo'n fluitconcert. Integendeel... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:36 schreef Ikke_tikkie het volgende:En hij figureert daarbij ook nog eens in Ajax 1? Druk baasje. ;-) Maar zonder dollen, hij gaat niet beter spelen van zo'n fluitconcert. Integendeel... Maar misschien gaat hij wel eens inzien dat de weg die hij nu bewandelt niet de goede is en gaat hij een goed naar zichzelf kijken!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Theo Janssen is boos op ons. Wij hadden niet mogen fluiten in de rust van het duel tegen Feyenoord en applaudisseren omdat So you think you can rap?- ster Gregory van der Wiel gewisseld werd was al helemaal uit ten boze. Wij zijn maar een stelletje gloryhunters die volgens Theo alleen maar supporter zijn als het goed gaat met Ajax. Die opmerkingen schoten bij mij in het verkeerde keelgat. Je voetbalt niet meer bij Vitesse Theo, je voetbalt bij Ajax. Wij waarderen het niet als je wekenlang dramatisch presteert maar in de media vrolijk roept dat het nu echt goed komt. Dit is Ajax, de recordkampioen van Nederland. Wij hebben zeven jaar lang moeten wachten op een nieuwe landstitel en hebben nooit verzaakt. In die zeven jaar tijd zijn de prijzen van de seizoenskaarten gestegen tot een belachelijke hoogte maar toch bleven wij komen. Sportieve successen bleven jaren uit, maar toch waren de seizoenskaarten steevast uitverkocht. Typische gloryhunters toch?
Je zult ons niet horen klagen hoor als er een keer punten worden verspilt tegen VVV-uit. Kop omhoog, borst vooruit en de volgende wedstrijd er weer tegenaan. Maar als je week in week uit zulke wanprestaties levert en maar vier punten pakt uit vijf duels raakt het geduld op. Als je verdorie ook nog eens tegen de grote rivaal Feyenoord jezelf niet kan motiveren is klagen over een fluitconcert wel het laatste wat je mag doen! Als je tegen Feyenoord speelt moet de stoom uit je oren komen, moet er worden gevochten voor elke meter, zou de grasmat van de ArenA moeten worden omgeploegd tot een akker en zouden jij en je teamgenoten moeten laten zien dat ze voor de supporters voetballen. Maar wat doet Theo? Theo wijst met zijn vinger naar het kritische Ajax publiek dat zich liet horen met fluitconcerten. Theo denkt schijnbaar dat die ons Ajacieden kan veranderen. Wij zijn altijd kritisch Theo, dat hoort bij ons want wij willen winnen. Dat was al zo toen jij nog met een volledig gave huid zonder tatoeages lag te lurken aan je moeders borst in plaats van een flesje Heineken en dat zal altijd zo blijven. Dat uitgerekend jij en Jan Vertonghen gaan klagen over het publiek is dan ook volledig onterecht. Vertonghen is al vanaf speelronde één meer een gevaar dan een hulp voor doelman Kenneth Vermeer. Is alleen aanvoerder door de band maar zeker niet door zijn gedrag en spel. Jij bent zonder je traptechniek maar een middenvelder van een degradatiekandidaat die moeite heeft om het vereiste tempo te volgen. Dat je het applaus voor Van der Wiel niet kan plaatsen zegt meer over jou dan over ons. Van der Wiel speelt zijn eigen wedstrijden, doet een wedstrijdje met Stanislav Manolev van PSV wie de meeste ballen kan inleveren bij ballenjongens en is al twee jaar lang niet meer in staat om de linksbuiten van de tegenstanders aan de ketting te leggen. Onbegrijpelijk, want als je hem bij Oranje ziet voetballen zou je bijna denken hij zijn tweelingbroer een Ajax-shirt heeft aangetrokken. Het is dus tijd om gewoon je klep dicht te houden en keihard te gaan trainen om nog wat van het seizoen te maken. Laat zien dat je trots bent om voor Ajax te voetballen, trots op het shirt met drie sterren en niet alleen trots op je bankrekening bent. Dan zullen wij de resterende wedstrijden op een manier zoals je recentelijk ergens in mei nog hebt kunnen meemaken onvoorwaardelijk steunen.
Dit stuk las ik net.. een ClubExpert op Voetbalzone.nl Dit verwoord precies wat ik - en met mij denk ik vele andere ajacieden - voel. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 08:43 schreef Grasmaaier het volgende:Theo Janssen is boos op ons. Wij hadden niet mogen fluiten in de rust van het duel tegen Feyenoord en applaudisseren omdat So you think you can rap?- ster Gregory van der Wiel gewisseld werd was al helemaal uit ten boze. Wij zijn maar een stelletje gloryhunters die volgens Theo alleen maar supporter zijn als het goed gaat met Ajax. Die opmerkingen schoten bij mij in het verkeerde keelgat. Je voetbalt niet meer bij Vitesse Theo, je voetbalt bij Ajax. Wij waarderen het niet als je wekenlang dramatisch presteert maar in de media vrolijk roept dat het nu echt goed komt. Dit is Ajax, de recordkampioen van Nederland. Wij hebben zeven jaar lang moeten wachten op een nieuwe landstitel en hebben nooit verzaakt. In die zeven jaar tijd zijn de prijzen van de seizoenskaarten gestegen tot een belachelijke hoogte maar toch bleven wij komen. Sportieve successen bleven jaren uit, maar toch waren de seizoenskaarten steevast uitverkocht. Typische gloryhunters toch?
Je zult ons niet horen klagen hoor als er een keer punten worden verspilt tegen VVV-uit. Kop omhoog, borst vooruit en de volgende wedstrijd er weer tegenaan. Maar als je week in week uit zulke wanprestaties levert en maar vier punten pakt uit vijf duels raakt het geduld op. Als je verdorie ook nog eens tegen de grote rivaal Feyenoord jezelf niet kan motiveren is klagen over een fluitconcert wel het laatste wat je mag doen! Als je tegen Feyenoord speelt moet de stoom uit je oren komen, moet er worden gevochten voor elke meter, zou de grasmat van de ArenA moeten worden omgeploegd tot een akker en zouden jij en je teamgenoten moeten laten zien dat ze voor de supporters voetballen. Maar wat doet Theo? Theo wijst met zijn vinger naar het kritische Ajax publiek dat zich liet horen met fluitconcerten. Theo denkt schijnbaar dat die ons Ajacieden kan veranderen. Wij zijn altijd kritisch Theo, dat hoort bij ons want wij willen winnen. Dat was al zo toen jij nog met een volledig gave huid zonder tatoeages lag te lurken aan je moeders borst in plaats van een flesje Heineken en dat zal altijd zo blijven. Dat uitgerekend jij en Jan Vertonghen gaan klagen over het publiek is dan ook volledig onterecht. Vertonghen is al vanaf speelronde één meer een gevaar dan een hulp voor doelman Kenneth Vermeer. Is alleen aanvoerder door de band maar zeker niet door zijn gedrag en spel. Jij bent zonder je traptechniek maar een middenvelder van een degradatiekandidaat die moeite heeft om het vereiste tempo te volgen. Dat je het applaus voor Van der Wiel niet kan plaatsen zegt meer over jou dan over ons. Van der Wiel speelt zijn eigen wedstrijden, doet een wedstrijdje met Stanislav Manolev van PSV wie de meeste ballen kan inleveren bij ballenjongens en is al twee jaar lang niet meer in staat om de linksbuiten van de tegenstanders aan de ketting te leggen. Onbegrijpelijk, want als je hem bij Oranje ziet voetballen zou je bijna denken hij zijn tweelingbroer een Ajax-shirt heeft aangetrokken. Het is dus tijd om gewoon je klep dicht te houden en keihard te gaan trainen om nog wat van het seizoen te maken. Laat zien dat je trots bent om voor Ajax te voetballen, trots op het shirt met drie sterren en niet alleen trots op je bankrekening bent. Dan zullen wij de resterende wedstrijden op een manier zoals je recentelijk ergens in mei nog hebt kunnen meemaken onvoorwaardelijk steunen.Dit stuk las ik net.. een ClubExpert op Voetbalzone.nl Dit verwoord precies wat ik - en met mij denk ik vele andere ajacieden - voel. FUCKING HELL!! Wat een tekst man. Weet dat jij hem niet heb getypt maar ben het van de eerste tot de laatste vetgedrukte zin helemaal eens!!! Ga eens voetballen en stop met het gezeik!!! Elke fucking wedstrijd roepen ze dat het goed gaat komen! Hou mijn hart vast voor de komende reeks wedstrijden!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:15 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Wat een onzin verkondig jij in het eerste stuk van je post. Wat denk jij dat er gebeurd als iedereen eens besluit massaal geen kaart of seizoenskaart te kopen? Er van uitgaande dat er dan helemaal niemand komt. Dan ligt onze club binnen de kortste keren op zijn gat! Supporters betalen jaarlijks vele honderden euro's waarmee onze volgevreten profs hun salaris betaald krijgen!! Je mag toch wel verwachten dat ze dan een beetje inzet, strijd en passie laten zien op het veld???? O nee natuurlijk niet, want wij hebben zelf besloten dat geld neer te leggen en mogen dan helemaal niets verwachten! mijn baas betaald mijn salaris, als ik niet goed me best doe op de werkvloer krijg ik het ook wel te horen, en met meerdere fouten/wanprestaties kan je zomaar je ontslag krijgen. dus compleet eens met 113 WERKEN VOOR JE GELD !!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 09:45 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] FUCKING HELL!! Wat een tekst man. Weet dat jij hem niet heb getypt maar ben het van de eerste tot de laatste vetgedrukte zin helemaal eens!!! Ga eens voetballen en stop met het gezeik!!! Elke fucking wedstrijd roepen ze dat het goed gaat komen! Hou mijn hart vast voor de komende reeks wedstrijden!!! Nee ik heb hem inderdaad niet getypt, maar ik was het er roerend mee eens! Roda uit en Utrecht uit moeten 6 punten zijn.. sowieso dit weekend wat bij een gelijkspel tussen Twente en PSV is het gat nog maar 2 punten |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 10:06 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Nee ik heb hem inderdaad niet getypt, maar ik was het er roerend mee eens! Roda uit en Utrecht uit moeten 6 punten zijn.. sowieso dit weekend wat bij een gelijkspel tussen Twente en PSV is het gat nog maar 2 punten Tja......moet!! Ik ben niet meer zo optimistisch!!! Vanavond maar eens zien of dat stelletje volgevreten profs zichzelf kan opladen voor Roda uit!! Ze moeten eens minder lullen en meer presteren!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:15 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Wat een onzin verkondig jij in het eerste stuk van je post. Wat denk jij dat er gebeurd als iedereen eens besluit massaal geen kaart of seizoenskaart te kopen? Er van uitgaande dat er dan helemaal niemand komt. Dan ligt onze club binnen de kortste keren op zijn gat! Supporters betalen jaarlijks vele honderden euro's waarmee onze volgevreten profs hun salaris betaald krijgen!! Je mag toch wel verwachten dat ze dan een beetje inzet, strijd en passie laten zien op het veld???? O nee natuurlijk niet, want wij hebben zelf besloten dat geld neer te leggen en mogen dan helemaal niets verwachten! Natuurlijk mag je wel wat verwachten, maar heb jij ooit een ploeg beter zien gaan spelen tijdens een wedstrijd door fluitconcerten?? Ik niet namelijk, en is het beter spelenvan de ploeg niet dat gene dat we willen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:35 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] facebook, hyves, twitter en daarnaast speelt hij nog weleens als figurant in een clip van een rapnummer! Ean wat is daar mis mee dan?? het voetballeven is geen 40 urige werkweek. Is toch logisch dat zo iemand er nog wat bij zoekt om te doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 09:49 schreef nummer10 het volgende:[..] mijn baas betaald mijn salaris, als ik niet goed me best doe op de werkvloer krijg ik het ook wel te horen, en met meerdere fouten/wanprestaties kan je zomaar je ontslag krijgen. dus compleet eens met 113 WERKEN VOOR JE GELD !!! Maar de supporters betalen niet het salaris van Greg.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nee, maar het geld wat de supporters in het laadje brengen zorgt er wel voor dat het salaris van Greg betaald kan worden! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 11:09 schreef remco k het volgende:[..] Ean wat is daar mis mee dan?? het voetballeven is geen 40 urige werkweek. Is toch logisch dat zo iemand er nog wat bij zoekt om te doen.. Het gaat om de grote mond die hij op dit soort sites heeft en ook hetgeen hij in de media roept! Dit gaat tegen hem werken. Ik leg niet de schuld alleen bij Greg! Het hele elftal speelt drama. Maar sinds het goede optreden van Greg op het WK en de geruchten over buitenlandse interesse is het niet meer geworden wat je mag verwachten van Greg. En we zijn toch al ruim anderhalf jaar verder! Hij is veel te fragiel, wordt aan alle kanten voorbij gelopen en laat blijken alsof het hem totaal niet kan schelen! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 11:07 schreef remco k het volgende:[..] Natuurlijk mag je wel wat verwachten, maar heb jij ooit een ploeg beter zien gaan spelen tijdens een wedstrijd door fluitconcerten?? Ik niet namelijk, en is het beter spelenvan de ploeg niet dat gene dat we willen?? Diezelfde ploeg, waarvan spelers al wekenlang in de media roepen dat ze weten waaraan het schort? Die al wekenlang bij elk verliespunt de schuld leggen bij randzaken? De ploeg die totaal geen inzet, passie en strijd toont behalve als ze op achterstand geraken of een rode kaart krijgen? Die ploeg mag inderdaad eens horen hoe supporters over hun prestaties denken ja!!!
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ik weet niet of dit al gezegd is. maar volgens mij was het applaus van de wissel niet voor vanderwiel bedoeld maar voor de boer. de boer had namelijk ook andere spelers kunnen wisselen. bij een 0-1 achterstand moet je toch echt een verdediger eruit halen en dan moet je van die 4 de slechtste eruit halen en dat was toch echt vanderwiel. maar de boer had ook totaal iemand anders eruit kunnen halen om juist vanderwiel te beschermen maar dat deed hij gelukkig niet dus hij kreeg applaus!! |
|
|
|
|
epie124
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 08:43 schreef Grasmaaier het volgende:Theo Janssen is boos op ons. Wij hadden niet mogen fluiten in de rust van het duel tegen Feyenoord en applaudisseren omdat So you think you can rap?- ster Gregory van der Wiel gewisseld werd was al helemaal uit ten boze. Wij zijn maar een stelletje gloryhunters die volgens Theo alleen maar supporter zijn als het goed gaat met Ajax. Die opmerkingen schoten bij mij in het verkeerde keelgat. Je voetbalt niet meer bij Vitesse Theo, je voetbalt bij Ajax. Wij waarderen het niet als je wekenlang dramatisch presteert maar in de media vrolijk roept dat het nu echt goed komt. Dit is Ajax, de recordkampioen van Nederland. Wij hebben zeven jaar lang moeten wachten op een nieuwe landstitel en hebben nooit verzaakt. In die zeven jaar tijd zijn de prijzen van de seizoenskaarten gestegen tot een belachelijke hoogte maar toch bleven wij komen. Sportieve successen bleven jaren uit, maar toch waren de seizoenskaarten steevast uitverkocht. Typische gloryhunters toch? Je zult ons niet horen klagen hoor als er een keer punten worden verspilt tegen VVV-uit. Kop omhoog, borst vooruit en de volgende wedstrijd er weer tegenaan. Maar als je week in week uit zulke wanprestaties levert en maar vier punten pakt uit vijf duels raakt het geduld op. Als je verdorie ook nog eens tegen de grote rivaal Feyenoord jezelf niet kan motiveren is klagen over een fluitconcert wel het laatste wat je mag doen! Als je tegen Feyenoord speelt moet de stoom uit je oren komen, moet er worden gevochten voor elke meter, zou de grasmat van de ArenA moeten worden omgeploegd tot een akker en zouden jij en je teamgenoten moeten laten zien dat ze voor de supporters voetballen. Maar wat doet Theo? Theo wijst met zijn vinger naar het kritische Ajax publiek dat zich liet horen met fluitconcerten. Theo denkt schijnbaar dat die ons Ajacieden kan veranderen. Wij zijn altijd kritisch Theo, dat hoort bij ons want wij willen winnen. Dat was al zo toen jij nog met een volledig gave huid zonder tatoeages lag te lurken aan je moeders borst in plaats van een flesje Heineken en dat zal altijd zo blijven. Dat uitgerekend jij en Jan Vertonghen gaan klagen over het publiek is dan ook volledig onterecht. Vertonghen is al vanaf speelronde één meer een gevaar dan een hulp voor doelman Kenneth Vermeer. Is alleen aanvoerder door de band maar zeker niet door zijn gedrag en spel. Jij bent zonder je traptechniek maar een middenvelder van een degradatiekandidaat die moeite heeft om het vereiste tempo te volgen. Dat je het applaus voor Van der Wiel niet kan plaatsen zegt meer over jou dan over ons. Van der Wiel speelt zijn eigen wedstrijden, doet een wedstrijdje met Stanislav Manolev van PSV wie de meeste ballen kan inleveren bij ballenjongens en is al twee jaar lang niet meer in staat om de linksbuiten van de tegenstanders aan de ketting te leggen. Onbegrijpelijk, want als je hem bij Oranje ziet voetballen zou je bijna denken hij zijn tweelingbroer een Ajax-shirt heeft aangetrokken. Het is dus tijd om gewoon je klep dicht te houden en keihard te gaan trainen om nog wat van het seizoen te maken. Laat zien dat je trots bent om voor Ajax te voetballen, trots op het shirt met drie sterren en niet alleen trots op je bankrekening bent. Dan zullen wij de resterende wedstrijden op een manier zoals je recentelijk ergens in mei nog hebt kunnen meemaken onvoorwaardelijk steunen. Dit stuk las ik net.. een ClubExpert op Voetbalzone.nl Dit verwoord precies wat ik - en met mij denk ik vele andere ajacieden - voel. Volledig met je eens, mes het mes tussen de tanden het veld op komen, en het vuur uit je schoenen lopen.
Ps: suljemani ga eens een keer een man voorbij en blijf eens op snelheid naar de achtelijn gaan en voor geven die bal. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
De hele discussie over het publiek gaat nu voornamelijk om het uitfluiten van Greg. Nu speelt hij al weken slecht enzo, maar ik vraag me af hoeveel het fluiten daadwerkelijk om hem was. De derde wedstrijd op rij dat er een rode kaart valt in een competitieduel en de vorige twee keren haalde de Boer een aanvaller naar de kant. Dit keer wisselde hij een verdediger en daar was ik persoonlijk erg blij mee. Ik was blij dat hij 1 van de verdedigers eraf haalde en niet een aanvaller, omdat dat liet zien dat hij in ieder geval nog voor de overwinning wilde gaan. Ik weet niet in hoeverre dit klopt, maar mijn gevoel tijdens de wedstrijd was ook blijdschap bij die wissel, maar dat was niet per se tegen van der Wiel gericht. Zou het kunnen dat dat voor meerdere mensen het geval was?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door ktotheb -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Waarom denk je dat Ajax nu niet goed speelt. Dat is de vraag en dat heb je ook nog niet gezegd. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 08:43 schreef Grasmaaier het volgende:Theo Janssen is boos op ons. Wij hadden niet mogen fluiten in de rust van het duel tegen Feyenoord en applaudisseren omdat So you think you can rap?- ster Gregory van der Wiel gewisseld werd was al helemaal uit ten boze. Wij zijn maar een stelletje gloryhunters die volgens Theo alleen maar supporter zijn als het goed gaat met Ajax. Die opmerkingen schoten bij mij in het verkeerde keelgat. Je voetbalt niet meer bij Vitesse Theo, je voetbalt bij Ajax. Wij waarderen het niet als je wekenlang dramatisch presteert maar in de media vrolijk roept dat het nu echt goed komt. Dit is Ajax, de recordkampioen van Nederland. Wij hebben zeven jaar lang moeten wachten op een nieuwe landstitel en hebben nooit verzaakt. In die zeven jaar tijd zijn de prijzen van de seizoenskaarten gestegen tot een belachelijke hoogte maar toch bleven wij komen. Sportieve successen bleven jaren uit, maar toch waren de seizoenskaarten steevast uitverkocht. Typische gloryhunters toch? Je zult ons niet horen klagen hoor als er een keer punten worden verspilt tegen VVV-uit. Kop omhoog, borst vooruit en de volgende wedstrijd er weer tegenaan. Maar als je week in week uit zulke wanprestaties levert en maar vier punten pakt uit vijf duels raakt het geduld op. Als je verdorie ook nog eens tegen de grote rivaal Feyenoord jezelf niet kan motiveren is klagen over een fluitconcert wel het laatste wat je mag doen! Als je tegen Feyenoord speelt moet de stoom uit je oren komen, moet er worden gevochten voor elke meter, zou de grasmat van de ArenA moeten worden omgeploegd tot een akker en zouden jij en je teamgenoten moeten laten zien dat ze voor de supporters voetballen. Maar wat doet Theo? Theo wijst met zijn vinger naar het kritische Ajax publiek dat zich liet horen met fluitconcerten. Theo denkt schijnbaar dat die ons Ajacieden kan veranderen. Wij zijn altijd kritisch Theo, dat hoort bij ons want wij willen winnen. Dat was al zo toen jij nog met een volledig gave huid zonder tatoeages lag te lurken aan je moeders borst in plaats van een flesje Heineken en dat zal altijd zo blijven. Dat uitgerekend jij en Jan Vertonghen gaan klagen over het publiek is dan ook volledig onterecht. Vertonghen is al vanaf speelronde één meer een gevaar dan een hulp voor doelman Kenneth Vermeer. Is alleen aanvoerder door de band maar zeker niet door zijn gedrag en spel. Jij bent zonder je traptechniek maar een middenvelder van een degradatiekandidaat die moeite heeft om het vereiste tempo te volgen. Dat je het applaus voor Van der Wiel niet kan plaatsen zegt meer over jou dan over ons. Van der Wiel speelt zijn eigen wedstrijden, doet een wedstrijdje met Stanislav Manolev van PSV wie de meeste ballen kan inleveren bij ballenjongens en is al twee jaar lang niet meer in staat om de linksbuiten van de tegenstanders aan de ketting te leggen. Onbegrijpelijk, want als je hem bij Oranje ziet voetballen zou je bijna denken hij zijn tweelingbroer een Ajax-shirt heeft aangetrokken. Het is dus tijd om gewoon je klep dicht te houden en keihard te gaan trainen om nog wat van het seizoen te maken. Laat zien dat je trots bent om voor Ajax te voetballen, trots op het shirt met drie sterren en niet alleen trots op je bankrekening bent. Dan zullen wij de resterende wedstrijden op een manier zoals je recentelijk ergens in mei nog hebt kunnen meemaken onvoorwaardelijk steunen. Dit stuk las ik net.. een ClubExpert op Voetbalzone.nl Dit verwoord precies wat ik - en met mij denk ik vele andere ajacieden - voel. Fantastische tekst. Alleen af en toe een beetje erg negatief, maar verwoord wel wat ik wil. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Indirect toch wel? Hoe denk je dan dat Ajax aan zijn geld komt? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 15:15 schreef Ajx het volgende:[..] Waarom denk je dat Ajax nu niet goed speelt. Dat is de vraag en dat heb je ook nog niet gezegd. Ik heb het al meermalen aangegeven op verschillende topics, maar ik zal het nog een keer uitleggen waaraan het volgens mij ligt...in eerste instantie stond Janssen samen met Vertonghen en Alderweireld in een driehoek...dat was al verkeerd...ik heb de Boer vaak horen zeggen dat hij, wanneer de tegenstander vroeg druk zet, wil hebben dat de spelers de bal blijven rondspelen van achteruit om de vrije man te zoeken....ik zeg niet dat dat verkeerd is maar de spelers moeten het wel kunnen uitvoeren en ze moeten het durven...de Boer vergelijkt zijn spelers wellicht met zichzelf, maar dan doet ie zich erg te kort...
Als de spelers dus de opdracht hebben om iets uit te voeren waar ze niet 100% achter staan, krijg je een gevoel van onmacht in het team...dat zou dus de reden kunnen zijn dat het team zo laconiek oogt...het is dus te hopen dat het groepsproces iets heeft opgeleverd...hebben de spelers hun zegje vanuit hun hart kunnen doen en heeft de Boer daar naar geluisterd??? Ik zou willen dat Janssen word uitgeroepen door de Boer om het elftal tijdens de wedstrijd naar zijn hand te zetten..het is bovendien Janssen die zelf zegt dat de lange bal vaker gehanteerd moet worden...wat ook opvalt is dat het team beter gaat draaien met 10 man...dan word er 1 op 1 gespeeld en weet iedereen wat te doen...ze zijn niet meer taakbewust en ik denk dat ze zich dan bevrijd voelen... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: sponsering televierechten europese wedstrijden en natuurlijk ook inkomsten door kaart verkoop. en wat ik nog vergeten ben. maar denk niet dat dit nou zo belangrijk is. met fluiten motiveer je een speler niet. sterker nog iedereen verwacht van zo`n speler ook nog clubliefde. als ze later de top hebben bereikt. dat bereik je echt niet om spelers uit tefluiten. denk dat van der wiel al genoeg kritiek ziet op internet kranten enz. en ook oudspelers zoals sneider bergkamp van basten enz zijn weleens uit vorm geweest. ten alle tijden achter je club en spelers staan in het stadion bereik je volgens mij veel meer mee. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
AJAX-PUBLIEK is gewoon het mooiste, sterkste en meest trouwe publiek dat bestaat! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ik kan het niet laten:
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: voor de duidelijkheid.. dit heb ik niet getypt :P |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: dacht dat jij niet zo zielig was.. maar toch wel |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Je kan het blijkbaar ook niet laten om steeds maar weer op ons forum mee te lezen?
Zegt genoeg over je eigen volk daar op het 010-forumpie!
WIJ ZIJN NOG STEEDS EN VOOR ALTIJD HET MOOISTE PUBLIEK!
Dat de ArenA nou niet zo sfeervol is, daar kunnen wij niets aan doen, maar de mensen die er zitten makken meer sfeer dan bij jullie!
Altijd maar die 2 liedjes bij jullie.....hahahahahaha verzin eens iets nieuws slome ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ach jongens, hoe noemen jullie dit ook alweer: ik maakte even een gebbetje.... niet te serieus op ingaan.... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Dat kun je heel eenvoudig laten door je vingers onder je reet te steken. Onnodig. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
beter maak je een gebedje man........fnoord is bijna kapot zie je! |
|
|
|