BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Publiek

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 11:20 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Het gaat om de grote mond die hij op dit soort sites heeft en ook hetgeen hij in de media roept! Dit gaat tegen hem werken. Ik leg niet de schuld alleen bij Greg! Het hele elftal speelt drama. Maar sinds het goede optreden van Greg op het WK en de geruchten over buitenlandse interesse is het niet meer geworden wat je mag verwachten van Greg. En we zijn toch al ruim anderhalf jaar verder! Hij is veel te fragiel, wordt aan alle kanten voorbij gelopen en laat blijken alsof het hem totaal niet kan schelen!
Ik ben het met je eens wat betreft zijn waardeloze optreden hoor, maar ik snap het uitfluiten simpelweg niet..
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 11:20 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Diezelfde ploeg, waarvan spelers al wekenlang in de media roepen dat ze weten waaraan het schort? Die al wekenlang bij elk verliespunt de schuld leggen bij randzaken? De ploeg die totaal geen inzet, passie en strijd toont behalve als ze op achterstand geraken of een rode kaart krijgen? Die ploeg mag inderdaad eens horen hoe supporters over hun prestaties denken ja!!!
Helemaal mee eens, maar doe dat lekker na een wedstrijd en niet tijdens..
Ajx
 Ajx - woensdag 26 oktober 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 15:28 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik heb het al meermalen aangegeven op verschillende topics, maar ik zal het nog een keer uitleggen waaraan het volgens mij ligt...in eerste instantie stond Janssen samen met Vertonghen en Alderweireld in een driehoek...dat was al verkeerd...ik heb de Boer vaak horen zeggen dat hij, wanneer de tegenstander vroeg druk zet, wil hebben dat de spelers de bal blijven rondspelen van achteruit om de vrije man te zoeken....ik zeg niet dat dat verkeerd is maar de spelers moeten het wel kunnen uitvoeren en ze moeten het durven...de Boer vergelijkt zijn spelers wellicht met zichzelf, maar dan doet ie zich erg te kort...

Als de spelers dus de opdracht hebben om iets uit te voeren waar ze niet 100% achter staan, krijg je een gevoel van onmacht in het team...dat zou dus de reden kunnen zijn dat het team zo laconiek oogt...het is dus te hopen dat het groepsproces iets heeft opgeleverd...hebben de spelers hun zegje vanuit hun hart kunnen doen en heeft de Boer daar naar geluisterd??? Ik zou willen dat Janssen word uitgeroepen door de Boer om het elftal tijdens de wedstrijd naar zijn hand te zetten..het is bovendien Janssen die zelf zegt dat de lange bal vaker gehanteerd moet worden...wat ook opvalt is dat het team beter gaat draaien met 10 man...dan word er 1 op 1 gespeeld en weet iedereen wat te doen...ze zijn niet meer taakbewust en ik denk dat ze zich dan bevrijd voelen...
Dank je wel. Dat ik het weet.
Ajx
 Ajx - woensdag 26 oktober 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 15:30 schreef bully het volgende:

[..]

sponsering televierechten europese wedstrijden en natuurlijk ook inkomsten door kaart verkoop.
en wat ik nog vergeten ben.
maar denk niet dat dit nou zo belangrijk is.
met fluiten motiveer je een speler niet.
sterker nog iedereen verwacht van zo`n speler ook nog clubliefde.
als ze later de top hebben bereikt.
dat bereik je echt niet om spelers uit tefluiten.
denk dat van der wiel al genoeg kritiek ziet op internet kranten enz.
en ook oudspelers zoals sneider bergkamp van basten enz zijn weleens uit vorm geweest.
ten alle tijden achter je club en spelers staan in het stadion bereik je volgens mij veel meer mee.
Sponsering, sponsors sponseren een club omdat deze voor publiciteit zorgt bij fans.
Televisierechten, tv stations kopen ze omdat er veel fans naar kijken en dat dus veel reclame geld oplevert.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Publiek

0.0070960