|
|
gabri
|
|
|
Het comentaar van theo kan ik niet begrijpen .Als ajax als een dikke drol speelt en het verrotten om het zooitje op te jagen ben je de laatste die wat mag zeggen in mij ogen.Dit was Ajax onwaardig. Ik kan niet begrijpen dat deze jongens nog door de trainer gemotiveerd moeten worden in juist deze wedstrijd. Dat is gewoon mentaliteit in mij ogen ,en dat is bij dit Ajax ver te zoeken . WORD WAKKER AJAX HET GAAT NIET VANZELF STRIJD WILLEN WE ZIEN >VAK 427 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Er is vanaf 15:59 uur vandaag al een topic met deze strekking, aangemaakt door lereeeen. Je kan je post beter daar plaatsen Gabri, grote kkans dat de moderator hier een slotje op doet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Goede of slechte tijden....je moet altijd achter je spelers of ploeg blijven staan!! Theo is niet nep maar puur, durft dit gewoon te zeggen, dan ben je geen kleintje, die slaapt gewoon vannacht! THEO///Held, Eriksen als voorbeeld zou een beetje zaadcellen van Theo moeten hebben...... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 21:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:Goede of slechte tijden....je moet altijd achter je spelers of ploeg blijven staan!! Theo is niet nep maar puur, durft dit gewoon te zeggen, dan ben je geen kleintje, die slaapt gewoon vannacht! THEO///Held, Eriksen als voorbeeld zou een beetje zaadcellen van Theo moeten hebben...... eens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Theo heeft 100% Gelijk!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 21:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:Goede of slechte tijden....je moet altijd achter je spelers of ploeg blijven staan!! Theo is niet nep maar puur, durft dit gewoon te zeggen, dan ben je geen kleintje, die slaapt gewoon vannacht! THEO///Held, Eriksen als voorbeeld zou een beetje zaadcellen van Theo moeten hebben...... Waarom nou in godsname zaadcellen??? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 21:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:Goede of slechte tijden....je moet altijd achter je spelers of ploeg blijven staan!! Theo is niet nep maar puur, durft dit gewoon te zeggen, dan ben je geen kleintje, die slaapt gewoon vannacht! THEO///Held, Eriksen als voorbeeld zou een beetje zaadcellen van Theo moeten hebben...... Helemaal mee eens!! +1000 |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: omdat onze lieve Theo geen eicellen heeft.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wat moet ie nou met de zaadcellen van theo??????
GAAL VIES!!!!!! |
|
|
|