|
|
@fey@010
|
|
|
Vandaag nog ff genieten, vooral straks bij ajakkes van gelder, maar vanaf morgen weer met beide benen op de grond. Laten we niet een goede wedstrijd, zoals tegen AZ, vervolgen met een kansloze nederlaag. Met dezelfde instelling moet je toch ook tegen Gronongen een goed resultaat kunnen halen ? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
tnx....maatje. Kort maar krachtig |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
quote: Inderdaad, ook de bekerwedstrijd, ongeacht welke tegenstander, 200% inzet !!! |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
ik denk dat ik een viaduct ga opzoeken spandoekje ophangen en kijken of ik ergens fakkels kan regelen en dan nog uitzoeken hoe laat ze weggaan uit Rotterdam |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 20:07 schreef D@@N het volgende:ik denk dat ik een viaduct ga opzoeken spandoekje ophangen en kijken of ik ergens fakkels kan regelen en dan nog uitzoeken hoe laat ze weggaan uit Rotterdam laat dat dan ff weten! ga ik bij je staan!! |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Hoezo, brandt jij dan zo goed Douwe...? haha |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: is goed maatje lekker een hertog erbij en komt helemaal goed |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Als ze Hertog hebben wordt het wel erg verleidelijk. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, dat altijd.... altijd wel een peuk bij me.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ga je bij ons staan, ff naar Zwolle toe! |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: hahah en zo hoort het |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Zelfde geldt voor mij hier |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Het wordt gezellig.............. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Gozer, ik heb donderdag een cursus in Maarssen, is vanaf daar een uurtje naar Deventer. Kan wel ff pilsje komen drinken op die brug? ;) |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
We gaan het Feyenoord café ff tijdelijk verplaatsen......! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 20:24 schreef Bosifyable het volgende:[..] Gozer, ik heb donderdag een cursus in Maarssen, is vanaf daar een uurtje naar Deventer. Kan wel ff pilsje komen drinken op die brug? ;) hahahaha, leuk. Ik stel voor dat D@@N dit allemaal even organiseert!! ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Groningen wordt moeilijker,wij kunnen het spel (nog) niet maken maar het kan.En tegen GA is het oppassen voor onderschatting. |
|
|
|