|
|
Quiroz
|
|
|
HAHAHAHAHAHHAHAHA Wat een wereldtopic neusjes en wat een wereldreacties ! Oja, en Nemal_Til ofso of hoe heet die kerel gaat mij vandaag afmaken, waar is ie nou? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Geweldig, Quiroz komt z'n gelijk halen hahah ;) Held! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
JA JONGENS IK HAD GELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
hET IS STIL DAAR IN @#ST&*DAM....! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Lekker voor die zielige arrorgante snaveltjes. Denken dat ze al hebben gewonnen en mogen ze nu nog erg blij zijn met een gelijkspel!!! FEYENOORD RULES!!!!
BEREID JULLIE MAAR VOOR OP DE VOLGENDE KEER IN DE KUIP!!! Dan gaan we pas echt op JODENJACHT!!!!!!
FUCK AJAX , FEYENOORD FOREVER!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Wim2 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wat moet je dan op het Pinokkioforum doen achie? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Moet je nie doen joh hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee ik.kijk wel uit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
goed gevoel,heb jammer genoeg geen Amsterdammers aan boord,en de feyenoord vlag die ik gehesen heb (probeer foto te plaatsen) begrijpt niemand. maar ik kijk er graag naar |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 21:24 schreef piet de paler het volgende:goed gevoel,heb jammer genoeg geen Amsterdammers aan boord,en de feyenoord vlag die ik gehesen heb (probeer foto te plaatsen) begrijpt niemand. maar ik kijk er graag naar ben benieuwd Piet!!! lijkt me een mooi gezicht. (nu maar hopen dat andere schepen niet denken dat het een of ander signaal is en allemaal rare capriolen gaan uithalen hahahahaha) |
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
|
|