|
|
Vakkie Q
|
|
|
Ik weet niet of er hierover al een Topic is geplaatst maar ik doe het toch maar. Ik wilde van de "kenners"hier weten of zij ook vinden dat Feyenoord met zijn twee spitsen een thuis spits (Guidetti) en een uit spits (Fernandez) in huis heeft. Ik bedoel daarmee uitwedstrijden altijd Fernandez in de basis en thuiswedstrijden altijd Guidetti in de basis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Vakkie Q -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel 2 verschillende spitsen. Fernandez counter spits. Guidetti spits bij veel balbezit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fernandez wordt een topper,beter dan Castelen en kijk waar die geƫindigd is. Hij moet alleen bal vaster worden. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: eens. Vandaag was Fernandez van waarde |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 21:26 schreef piet de paler het volgende:Fernandez wordt een topper,beter dan Castelen en kijk waar die geƫindigd is.Hij moet alleen bal vaster worden. Slecht voorbeeld.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
Ik heb genoten van die jongen, ik ben benieuwd of Fernandez die lijn door kan trekken. Op het einde was die wel helemaal kapot.
Als die zo doorgaat en leert te voetballen kan die nog een eind komen.
Maar een uit / thuis spits, ligt natuurlijk gewoon aan de tegenstander.
FF off-topic: Die bal die Schaken in de 16 aan nam en schoot was ook prachtig zeg haha |
|
|
|
|
Vakkie Q
|
|
|
Ik bedoel ook te zeggen dat je Fernandez altijd in uitwedstrijden moet gebruiken voor zijn snelheid en Guidetti in de thuiswedstrijden voor het oorlog maken in de zestien en ook omdat hij beter is in de kleine ruimte. Soms kan Koeman misschien beide spelers opstellen in de basis maar dan moet je zonder vleugels spelen. Kan ook een optie zijn toch???? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
castelen is een Rechtbuiten, ABsoluut geen spits !(mischien hangend vanaf rechts in een 2 spitsen systeem maar meer niet!) |
|
|
|