|
|
romano
|
|
|
Dus de heren Vertongen en Janssen vonden dat de supporters Van der Wiel en de rest van de ploeg niet hadden mogen uitfluiten tijdens en na de wedstrijd tegen Feijenoord. Beetje de omgekeerde wereld hè? Kijk, als je als elftal geen passie en strijdlust kuntof wilt opbrengen vind ik dat best, maar dan ga ik er automatisch vanuit dat je dat gemis compenseert met briljante techniek en grandioos spelinzicht. Wat we gisteren te zien kregen was een fris, fruitig en gedreven Feijenoord dat vanaf de eerste minuut Ajax begon af te jagen. En wat stelde Ajax daar tegenover? Helemaal niks. Geen techniek, geen uitgekiend positiespel, geen inzicht. En vervolgens ook geen passie en strijdlust. Niet zo gek hè jongens dat je supporters hun ongenoegen kenbaar gaan maken. Want voor jullie het vergeten: het zijn wel de supporters die met hun seizoenkaarten jullie riante salarissen betalen. En als wij vinden dat jullie zwaar kut presteren laten we dat godverdomme merken! Net zoals we het laten merken als we wel tevreden over jullie zijn. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 08:03 schreef romano het volgende:Dus de heren Vertongen en Janssen vonden dat de supporters Van der Wiel en de rest van de ploeg niet hadden mogen uitfluiten tijdens en na de wedstrijd tegen Feijenoord. Beetje de omgekeerde wereld hè? Kijk, als je als elftal geen passie en strijdlust kuntof wilt opbrengen vind ik dat best, maar dan ga ik er automatisch vanuit dat je dat gemis compenseert met briljante techniek en grandioos spelinzicht. Wat we gisteren te zien kregen was een fris, fruitig en gedreven Feijenoord dat vanaf de eerste minuut Ajax begon af te jagen. En wat stelde Ajax daar tegenover? Helemaal niks. Geen techniek, geen uitgekiend positiespel, geen inzicht. En vervolgens ook geen passie en strijdlust. Niet zo gek hè jongens dat je supporters hun ongenoegen kenbaar gaan maken. Want voor jullie het vergeten: het zijn wel de supporters die met hun seizoenkaarten jullie riante salarissen betalen. En als wij vinden dat jullie zwaar kut presteren laten we dat godverdomme merken! Net zoals we het laten merken als we wel tevreden over jullie zijn. Niks aan toe te voegen met een kanttekening. Ik ben er geweest en de sfeer was vanaf minuut een al waardeloos. Op 410 na, al hadden die ook niet hun beste wedstrijd, was het weer een ouderwetse grafstemming |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Het hardst kon ik wel huilen om het feit dat de 0-1 erin zat en de aftrap wordt genomen.. en opeens kan Jan Vertonghen WÉL inschuiven.. kunnen ze WÉL hun medespelers vinden en kunnen ze WÉL afjagen.. 5 minuten daarna scoor je.. DOE DIT NOU GODVEREDOMME VANAF MINUUT 1!!!!! DAN WIN JE GEWOON VAN DE KAKKERLAKKEN |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 08:47 schreef Grasmaaier het volgende:Het hardst kon ik wel huilen om het feit dat de 0-1 erin zat en de aftrap wordt genomen.. en opeens kan Jan Vertonghen WÉL inschuiven.. kunnen ze WÉL hun medespelers vinden en kunnen ze WÉL afjagen.. 5 minuten daarna scoor je.. DOE DIT NOU GODVEREDOMME VANAF MINUUT 1!!!!! DAN WIN JE GEWOON VAN DE KAKKERLAKKEN Een bijna indentieke reactie heb ik op een ander forum gezet. Ze komen achter en ineens gaat Vertonghen wel inschuiven.Maar het ergste vond ik meneertje Anita. Die gvd constant op vijf meter van Bakkal staat te dekken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 08:55 schreef Brandje het volgende:[..] Een bijna indentieke reactie heb ik op een ander forum gezet. Ze komen achter en ineens gaat Vertonghen wel inschuiven.Maar het ergste vond ik meneertje Anita. Die gvd constant op vijf meter van Bakkal staat te dekken mjah ik blijf erbij, vertonghen is geen aanvoerder.. en laten we wel zijn, bakkel kwam nog het minste gevaar weg.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 08:55 schreef Brandje het volgende:[..] Een bijna indentieke reactie heb ik op een ander forum gezet. Ze komen achter en ineens gaat Vertonghen wel inschuiven.Maar het ergste vond ik meneertje Anita. Die gvd constant op vijf meter van Bakkal staat te dekken je had Enoh goed kunnen gebruiken.. die had El Ahmadi en Bakkal alle hoeken van zn voet laten zien. |
|
|
|
|
romano
|
|
|
Kreeg inderdaad ook heimwee naar Enoh - veel gekker moet het niet worden. Maar minstens zo belangrijk is natuurlijk de vraag waarom Frank de Boer ze niet zover krijgt dat ze de wedstrijd beginnen zoals Feijenoord hem begon. Ik dacht dat De Boer vanaf het begin altijd druk wil zetten. Nou, ik heb het gisteren niet gezien. Ja, toen ze met tien man kwamen te spelen. |
|
|
|
|
romano
|
|
|
quote: Had deze link niet gezien. Maar kennelijk leeft het nogal... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahaha is niet erg man! Het leeft inderdaad. Alleen denk ik dat je het met me eens bent dat 3 keer dezelfde mening geven een beetje veel van het goede is! ;-) |
|
|
|
|
romano
|
|
|
Je hebt gelijk. Maar door al die ophef die we erover maken gaan ze het misschienr een beetje snappen, daar in de Arena. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 09:46 schreef romano het volgende:Je hebt gelijk. Maar door al die ophef die we erover maken gaan ze het misschienr een beetje snappen, daar in de Arena. Whahahaha misschien!! ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 09:15 schreef nummer10 het volgende:[..] mjah ik blijf erbij, vertonghen is geen aanvoerder.. en laten we wel zijn, bakkel kwam nog het minste gevaar weg.. Gevaar misschien niet maar wel de ruimte om te voetballen en zodoende liepen wij weer achter de bal. Anita heeft geen duel gewonnen van Bakkal en diezelfde Bakkal mag ook langs vd wiel lopen alsof hij er niet staat. Bakkal was gisteren ondanks dat hij niet gevaarlijk heel erg belangrijk. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 08:47 schreef Grasmaaier het volgende:Het hardst kon ik wel huilen om het feit dat de 0-1 erin zat en de aftrap wordt genomen.. en opeens kan Jan Vertonghen WÉL inschuiven.. kunnen ze WÉL hun medespelers vinden en kunnen ze WÉL afjagen.. 5 minuten daarna scoor je.. DOE DIT NOU GODVEREDOMME VANAF MINUUT 1!!!!! DAN WIN JE GEWOON VAN DE KAKKERLAKKEN Helemaal mee eens. Verder, niet meer zeiken, maar eens gaan werken. Dan komt alles goed, alsnog. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het is inderdaad hun eigen stomme schuld het is gewoon een stelletje flikkers dit is de zoveelste wedstrijd dat wij gaan werken als we achterstaan en/of wij met een man minder staan,en als heer Vertongen beledigd is om dat wij Ajax fans ziek zijn van die 88 terugspeel ballen dan moet hij is uitleggen waarom hij wel kan inschuiven en slidings kan maken als hij achterstaat,het is gewoon de vreselijke luie inslag om te proberen op 60% een wedstrijd te winnen,en dan nog zeggen dat v/d Wiel een goede wedstrijd speelde,misschien is het meneer van Tongen niet opgevallen hoeveel keer v/d Wiel gepasseerd is in het strafschopgebied. Al met al ik hoop dat Frank korte metten met een aantal spelers maakt en van mij mag hij de jeugd er in gooien,met dit zooitje wordt je ook geen kampioen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het is diep en diep triest dat vd.Wiel zo te kakke werd gezet...wat moet die jongen wel niet denken nu??? Die gaat zo dadelijk met de pest in zijn lijf het veld op...het is belangrijk dat Ajacieden met zoveel mogelijk plezier het veld opdraven...het gaat om warmte voor de club en die warmte krijg je niet door uitgefloten te worden....ga GVD achter je club staan...als het goed gaat doet iedereen dat, maar als het slecht gaat....dat tekent de echte fan...in goede maar vooral in slechte tijden achter het team blijven staan!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 16:01 schreef alibabba het volgende:Het is diep en diep triest dat vd.Wiel zo te kakke werd gezet...wat moet die jongen wel niet denken nu??? Die gaat zo dadelijk met de pest in zijn lijf het veld op...het is belangrijk dat Ajacieden met zoveel mogelijk plezier het veld opdraven...het gaat om warmte voor de club en die warmte krijg je niet door uitgefloten te worden....ga GVD achter je club staan...als het goed gaat doet iedereen dat, maar als het slecht gaat....dat tekent de echte fan...in goede maar vooral in slechte tijden achter het team blijven staan!!! HELEMAAL GELIJK...+1 |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Graag maar het is geen kwestie van vorm alleen het is ook een kwestie van inzet en daar mankeert het ook aan en daar kan je wel wat aan doen,en zonder fluiten kan je ze dat niet uitleggen lijkt mij,dat wil niet zeggen dat je ze altijd moet uitfluiten zoals FR bij Gabral maar wel als ze van het veld af gaan dan weten zij dat wij NIET tevreden zijn,volgens mij is daar niks verkeerd aan. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 17:14 schreef nora het volgende:Graag maar het is geen kwestie van vorm alleen het is ook een kwestie van inzet en daar mankeert het ook aan en daar kan je wel wat aan doen,en zonder fluiten kan je ze dat niet uitleggen lijkt mij,dat wil niet zeggen dat je ze altijd moet uitfluiten zoals FR bij Gabral maar wel als ze van het veld af gaan dan weten zij dat wij NIET tevreden zijn,volgens mij is daar niks verkeerd aan. Is idd ook niks verkeerds aan. Zou wel vreemd zijn om niet te mogen fluiten als het slecht is, maar wel te mogen klappen als het goed is. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 16:01 schreef alibabba het volgende:Het is diep en diep triest dat vd.Wiel zo te kakke werd gezet...wat moet die jongen wel niet denken nu??? Die gaat zo dadelijk met de pest in zijn lijf het veld op...het is belangrijk dat Ajacieden met zoveel mogelijk plezier het veld opdraven...het gaat om warmte voor de club en die warmte krijg je niet door uitgefloten te worden....ga GVD achter je club staan...als het goed gaat doet iedereen dat, maar als het slecht gaat....dat tekent de echte fan...in goede maar vooral in slechte tijden achter het team blijven staan!!! Gelul!!! Als dat twitterventje gewoon een keer normaal gaat voetballen. Dus met concentratie en inzet dat wordt hij niet uitgefloten!! Fans dragen gvd al een hele hoop bij.Sommige moeten krom liggen om naar hun club te kunnen. SCC's die elk jaar duurder worden en het enige wat wij vragen is 100% inzet voor je club/team/fans. Doe je dat niet dan moet je ook niet janken als je wordt uitgefloten!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 17:44 schreef Brandje het volgende:[..] Gelul!!! Als dat twitterventje gewoon een keer normaal gaat voetballen. Dus met concentratie en inzet dat wordt hij niet uitgefloten!! Fans dragen gvd al een hele hoop bij.Sommige moeten krom liggen om naar hun club te kunnen. SCC's die elk jaar duurder worden en het enige wat wij vragen is 100% inzet voor je club/team/fans. Doe je dat niet dan moet je ook niet janken als je wordt uitgefloten!! Zou het ook niet kunnen zijn dat hij oververmoeid is? Die jongen heeft werkelijk alles moeten spelen het laatste anderhalf jaar....ik kan me niet voorstellen dat het een gebrek aan inzet is....hoe meer je ze daar mee confronteert, des te averechts het werkt...uitgefloten worden voelt echt als een vernedering en daar word vd.Wiel niet beter, Ajax niet en dus de supporters ook niet!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 17:44 schreef Brandje het volgende:[..] Gelul!!! Als dat twitterventje gewoon een keer normaal gaat voetballen. Dus met concentratie en inzet dat wordt hij niet uitgefloten!! Fans dragen gvd al een hele hoop bij.Sommige moeten krom liggen om naar hun club te kunnen. SCC's die elk jaar duurder worden en het enige wat wij vragen is 100% inzet voor je club/team/fans. Doe je dat niet dan moet je ook niet janken als je wordt uitgefloten!! Toch speelde hij niet heel slecht tegen Feyenoord de eerste helft op 1 slechte pass na leed hij geen balverlies in die eerste helft, ga dan juist achter zo iemand staat omdat je ziet dat hij ergens aan werkt.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hij werd ook wel een paar keer makkelijk voorbij gelopen o.a door Bakkal |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 18:20 schreef remco k het volgende:[..] Toch speelde hij niet heel slecht tegen Feyenoord de eerste helft op 1 slechte pass na leed hij geen balverlies in die eerste helft, ga dan juist achter zo iemand staat omdat je ziet dat hij ergens aan werkt.. Als Bakkal je al op snelheid klopt dan is er iets niet in orde en je mag van een back van Ajax toch wel meer verwachten dat slappe kutballetjes terug op Vermeer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 17:50 schreef alibabba het volgende:[..] Zou het ook niet kunnen zijn dat hij oververmoeid is? Die jongen heeft werkelijk alles moeten spelen het laatste anderhalf jaar....ik kan me niet voorstellen dat het een gebrek aan inzet is....hoe meer je ze daar mee confronteert, des te averechts het werkt...uitgefloten worden voelt echt als een vernedering en daar word vd.Wiel niet beter, Ajax niet en dus de supporters ook niet!!! Hij heeft zelf aan het begin van het seizoen gezegd dat hij was uitgerust dus vermoeidheid??? Laat die volgevreten profs eens een jaartje in de zorg meelopen dan waarderen ze misschien wat ze hebben!! |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
die kk de jong met er gewoon uit nu. hij heeft al te veel wedstrijden gespeeld zonder ook maar 1 ding goed te doen. hij laat het hele team kut spelen. als frank dit niet ziet is hij gewoon een kut trainer die moet dan ook maar vertrekken want aan een kuttrainer hebben we niets. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 08:47 schreef Grasmaaier het volgende:Het hardst kon ik wel huilen om het feit dat de 0-1 erin zat en de aftrap wordt genomen.. en opeens kan Jan Vertonghen WÉL inschuiven.. kunnen ze WÉL hun medespelers vinden en kunnen ze WÉL afjagen.. 5 minuten daarna scoor je.. DOE DIT NOU GODVEREDOMME VANAF MINUUT 1!!!!! DAN WIN JE GEWOON VAN DE KAKKERLAKKEN Eens! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 10:41 schreef nora het volgende:Het is inderdaad hun eigen stomme schuld het is gewoon een stelletje flikkers dit is de zoveelste wedstrijd dat wij gaan werken als we achterstaan en/of wij met een man minder staan,en als heer Vertongen beledigd is om dat wij Ajax fans ziek zijn van die 88 terugspeel ballen dan moet hij is uitleggen waarom hij wel kan inschuiven en slidings kan maken als hij achterstaat,het is gewoon de vreselijke luie inslag om te proberen op 60% een wedstrijd te winnen,en dan nog zeggen dat v/d Wiel een goede wedstrijd speelde,misschien is het meneer van Tongen niet opgevallen hoeveel keer v/d Wiel gepasseerd is in het strafschopgebied. Al met al ik hoop dat Frank korte metten met een aantal spelers maakt en van mij mag hij de jeugd er in gooien,met dit zooitje wordt je ook geen kampioen. Eens! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 16:01 schreef alibabba het volgende:Het is diep en diep triest dat vd.Wiel zo te kakke werd gezet...wat moet die jongen wel niet denken nu??? Die gaat zo dadelijk met de pest in zijn lijf het veld op...het is belangrijk dat Ajacieden met zoveel mogelijk plezier het veld opdraven...het gaat om warmte voor de club en die warmte krijg je niet door uitgefloten te worden....ga GVD achter je club staan...als het goed gaat doet iedereen dat, maar als het slecht gaat....dat tekent de echte fan...in goede maar vooral in slechte tijden achter het team blijven staan!!! Aligelijkhebje |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
oververmoeid het moet niet gekker worden .Ik heb vier jaar achter elkaar gewerkt zonder vakantie en ik moet ook presteren .Oververmoeid laat me niet lachen moet gij is minder met ze homo vriendjes rappen en twitteren . |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 19:40 schreef gabri het volgende:oververmoeid het moet niet gekker worden .Ik heb vier jaar achter elkaar gewerkt zonder vakantie en ik moet ook presteren .Oververmoeid laat me niet lachen moet gij is minder met ze homo vriendjes rappen en twitteren . AZ speelt ook europees voetbal....daarnaast moeten ze nog harder werken van Verbeek... niet zeuren is zijn motto.....zou een goede trainer voor Ajax zijn want hij kan ze wel motiveren... Lig daar ook niet een beetje het manco....krijgt de Boer zijn jongens wel gemotiveerd genoeg... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 19:16 schreef Brandje het volgende:[..] Als Bakkal je al op snelheid klopt dan is er iets niet in orde en je mag van een back van Ajax toch wel meer verwachten dat slappe kutballetjes terug op Vermeer Inderdaad, maar als je verwacht dat hij een 10 speelt nadat hij weken lang een 3 heeft gespeeld dan ben je niet helemaal bij.. Hij speelde een 5 en dat is op de betere weg dandat het was, als je dan hoort dat hij zich helemaal de schompes heeft gewerkt om het iets beter te laten worden bij hemzelf, dan mag je wel iets meer respect verwachten..
Zoiezo een kutpubliek bij Ajax, afgelopen jaar voor het eerst in 7 jaar kampioen, en 15 wedstrijden later moet de trainer en het halve team er al weer uit... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 19:27 schreef AFCAKAMPEN het volgende:die kk de jong met er gewoon uit nu. hij heeft al te veel wedstrijden gespeeld zonder ook maar 1 ding goed te doen. hij laat het hele team kut spelen. als frank dit niet ziet is hij gewoon een kut trainer die moet dan ook maar vertrekken want aan een kuttrainer hebben we niets. Waarom schelden met een ziekte als kk (ook wel kanker)??? Ook wel zonder deze ziekte te gebruiken is je mening duidelijk!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 19:59 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, maar als je verwacht dat hij een 10 speelt nadat hij weken lang een 3 heeft gespeeld dan ben je niet helemaal bij.. Hij speelde een 5 en dat is op de betere weg dandat het was, als je dan hoort dat hij zich helemaal de schompes heeft gewerkt om het iets beter te laten worden bij hemzelf, dan mag je wel iets meer respect verwachten.. Zoiezo een kutpubliek bij Ajax, afgelopen jaar voor het eerst in 7 jaar kampioen, en 15 wedstrijden later moet de trainer en het halve team er al weer uit... De schompes gewerkt???? Het enige wat hij als prioriteit moet hebben is zijn man uitschakelen en daar faalt hij wekelijks in. Waar heb ik gezegd dat de tyrainer en het halve elftal eruit moet??? Je mag van mij elke week slecht spelen en ook nog verliezen maar ik verwacht wel inzet en passie en dat mis ik eigenlijk bij elke speler op Vermeer en Enoh na. Als ik gisteren naar Anita zit te kijken, die van zijn werklust moet hebben, die gvd keer op keer op vijf meter van Bakkal staat. Janssen die overtroeft wordt door Ahmadi. Sorry maar als je zoveel beter bent qua talent dan die houthakkers uit 010 en JIJ gaat daar nog begrip voor opbrengen ook?? Het getuigd wel van lef door dat tegen mij te zeggen dat ik niet bij ben! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 19:17 schreef Brandje het volgende:[..] Hij heeft zelf aan het begin van het seizoen gezegd dat hij was uitgerust dus vermoeidheid??? Laat die volgevreten profs eens een jaartje in de zorg meelopen dan waarderen ze misschien wat ze hebben!! Ik vind het veel te gemakkelijk om hem als zondebok aan te wijzen. Vermoeidheid kan zeker een optie zijn....die jongen is ook pas 23 en ga eens na wat ie allemaal al heeft meegemaakt...soms kan het wel eens teveel worden, terwijl je het zelf niet in de gaten hebt... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Beste Ali het is niet iets van afgelopen week dit loopt al maanden dus kans genoeg gehad toch ? laat hem dan maar tot rust komen op de bank |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 21:24 schreef nora het volgende:Beste Ali het is niet iets van afgelopen week dit loopt al maanden dus kans genoeg gehad toch ? laat hem dan maar tot rust komen op de bank Het is al maanden aan de gang ja, dus is er iets aan de hand met die jongen....mensen kunnen ook depressief zijn zonder dat ze het zelf in de gaten hebben...vermoeidheid is ook iets wat je niet gelijk onder ogen ziet....de Boer moet eens goed gaan praten met hem en discussieren wat het beste voor hem is.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 21:17 schreef alibabba het volgende:[..] Ik vind het veel te gemakkelijk om hem als zondebok aan te wijzen. Vermoeidheid kan zeker een optie zijn....die jongen is ook pas 23 en ga eens na wat ie allemaal al heeft meegemaakt...soms kan het wel eens teveel worden, terwijl je het zelf niet in de gaten hebt... Ze trainen vier keer per week twee uur per dag. Spelen een potje voetbal van anderhalf uur en jij begint over vermoeidheid. Die mietjes werken in een week nog minder wat veel mensen op een dag doen. Laat ze eens inzien wat voor prechtleven die gasten hebben. Gisteren heb ik dat interview gezien van Clasie. Die gozer heeft een kutleven gehad en het zwaar gehad maar dat brengt hem wel waar hij nu is. Suarez komt uit de sloppenwijken en weet waarvoor hij het doet en dat zie je in zijn spel.
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 21:58 schreef Brandje het volgende:[..] Hahahaha ik moet hier zo om lachen. Ze trainen vier keer per week twee uur per dag. Spelen een potje voetbal van anderhalf uur en jij begint over vermoeidheid. Die mietjes werken in een week nog minder wat veel mensen op een dag doen. Maar vergeet niet dat Greg ook nog moet twitteren, facebooken, hyven en als figurant moet meespelen in rapnummers. Is allemaal heel vermoeiend hoor!! ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 21:58 schreef Brandje het volgende:[..] Ze trainen vier keer per week twee uur per dag. Spelen een potje voetbal van anderhalf uur en jij begint over vermoeidheid. Die mietjes werken in een week nog minder wat veel mensen op een dag doen. Laat ze eens inzien wat voor prechtleven die gasten hebben. Gisteren heb ik dat interview gezien van Clasie. Die gozer heeft een kutleven gehad en het zwaar gehad maar dat brengt hem wel waar hij nu is. Suarez komt uit de sloppenwijken en weet waarvoor hij het doet en dat zie je in zijn spel. EENS! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 22:00 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Maar vergeet niet dat Greg ook nog moet twitteren, facebooken, hyven en als figurant moet meespelen in rapnummers. Is allemaal heel vermoeiend hoor!! ;-) ha ha ja inderdaad het is een geestelijke vermoeidheid,nou oke dat kan maar ik denk dat het te verhelpen is door hem een paar keer op de bank te zetten,maar goed het is niet allen Greg wat dacht je van de Jong je speelt elke week met 10 man als de Jong mee doet ik doe ceht mijn best maar ik kan geen positief ding bedenken misschien dat het een aardige gozer is maar daar win je geen wedstrijden mee,nee heren hij moet ook vervangen worden en de zweep er over of jonge spelers een kans geven en die Rus is zeer beslist een betere spits als de Jong dus begin daar maar mee. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 22:21 schreef nora het volgende:[..] ha ha ja inderdaad het is een geestelijke vermoeidheid,nou oke dat kan maar ik denk dat het te verhelpen is door hem een paar keer op de bank te zetten,maar goed het is niet allen Greg wat dacht je van de Jong je speelt elke week met 10 man als de Jong mee doet ik doe ceht mijn best maar ik kan geen positief ding bedenken misschien dat het een aardige gozer is maar daar win je geen wedstrijden mee,nee heren hij moet ook vervangen worden en de zweep er over of jonge spelers een kans geven en die Rus is zeer beslist een betere spits als de Jong dus begin daar maar mee. Het is inderdaad niet alleen Greg, dat gaf ik in de discussie ook aan. Of dat hier was of op 1 van de andere 2 topics weet ik niet meer! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 20:04 schreef Brandje het volgende:[..] De schompes gewerkt???? Het enige wat hij als prioriteit moet hebben is zijn man uitschakelen en daar faalt hij wekelijks in. Waar heb ik gezegd dat de tyrainer en het halve elftal eruit moet??? Je mag van mij elke week slecht spelen en ook nog verliezen maar ik verwacht wel inzet en passie en dat mis ik eigenlijk bij elke speler op Vermeer en Enoh na. Als ik gisteren naar Anita zit te kijken, die van zijn werklust moet hebben, die gvd keer op keer op vijf meter van Bakkal staat. Janssen die overtroeft wordt door Ahmadi. Sorry maar als je zoveel beter bent qua talent dan die houthakkers uit 010 en JIJ gaat daar nog begrip voor opbrengen ook?? Het getuigd wel van lef door dat tegen mij te zeggen dat ik niet bij ben! Ik heb ook heel veel lef,en sta nog achter die mening ook, mooi he??!!
Hij heeft zich deze week op de training de schompes gewerkt om voor Ajax en zichzelf beter te presteren..
Ik snap trouwens ook dat hele gezeik om dat Twitter niet.. NU is het twitter, in de tijd van Cruijff zaten ze nog tot 3 uur s'nachts in de kroeg. Die gasten hebben recht op een prive leven en als hun dat door willen brengen op twitter tot middenin de nacht, dan moeten ze dat lekker zelf weten.
En iedereen kan wel klagen om de inzet, maar aan inzet ligt het niet, het ligt aan beleving, en iets voor elkaar over hebben, i.p.v. alles alleen doen het met z'n allen samen doen. Er is maar 1 reden dat het bij Barcelona loopt zoals het daar gaat, en dat is omdat iedereen zijn eigen taak doet, en de taak van een ander overneemt als die in de problemen komt, SAMEN UIT EN SAMEN THUIS en dat is het enige dat er echt aan schort bij Ajax..
NIEMAND HEEFT IETS VOOR ELKAAR OVER.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 23:54 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb ook heel veel lef,en sta nog achter die mening ook, mooi he??!! Hij heeft zich deze week op de training de schompes gewerkt om voor Ajax en zichzelf beter te presteren.. Ik snap trouwens ook dat hele gezeik om dat Twitter niet.. NU is het twitter, in de tijd van Cruijff zaten ze nog tot 3 uur s'nachts in de kroeg. Die gasten hebben recht op een prive leven en als hun dat door willen brengen op twitter tot middenin de nacht, dan moeten ze dat lekker zelf weten. En iedereen kan wel klagen om de inzet, maar aan inzet ligt het niet, het ligt aan beleving, en iets voor elkaar over hebben, i.p.v. alles alleen doen het met z'n allen samen doen. Er is maar 1 reden dat het bij Barcelona loopt zoals het daar gaat, en dat is omdat iedereen zijn eigen taak doet, en de taak van een ander overneemt als die in de problemen komt, SAMEN UIT EN SAMEN THUIS en dat is het enige dat er echt aan schort bij Ajax.. NIEMAND HEEFT IETS VOOR ELKAAR OVER.. over dat twitter ben ik het helemaal eens. maar heeft ook duidelijk met inzet temaken. als je zag hoe ze de duels ingingen en alles verloren. heeft dat niks met wat voor mekaar over hebben temaken. ajax heeft het al jaren lastig tegen ploegen die de beuk er gelijk ingooien. kijk de wedstrijden tegen utrecht. had verwacht dat ze met het aantrekken van jansen daar eindelijk iets op hadden gevonden. maar ook hij kan de kar niet alleen trekken. dit was gewoon falen van het hele team en niet alleen van der wiel. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 23:54 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb ook heel veel lef,en sta nog achter die mening ook, mooi he??!! Hij heeft zich deze week op de training de schompes gewerkt om voor Ajax en zichzelf beter te presteren.. Ik snap trouwens ook dat hele gezeik om dat Twitter niet.. NU is het twitter, in de tijd van Cruijff zaten ze nog tot 3 uur s'nachts in de kroeg. Die gasten hebben recht op een prive leven en als hun dat door willen brengen op twitter tot middenin de nacht, dan moeten ze dat lekker zelf weten. En iedereen kan wel klagen om de inzet, maar aan inzet ligt het niet, het ligt aan beleving, en iets voor elkaar over hebben, i.p.v. alles alleen doen het met z'n allen samen doen. Er is maar 1 reden dat het bij Barcelona loopt zoals het daar gaat, en dat is omdat iedereen zijn eigen taak doet, en de taak van een ander overneemt als die in de problemen komt, SAMEN UIT EN SAMEN THUIS en dat is het enige dat er echt aan schort bij Ajax.. NIEMAND HEEFT IETS VOOR ELKAAR OVER.. De training??? Wat kan mij die training verotten.Al scoort hij tien keer op de training met een omhaal. Zondagmiddag half 3 daar gaat het om en daarin faalt hij week in week uit. Dan ga je over Cruijff beginnen?? Die gasten konden ertegen wanneer ze om drie 's=nachts thuis waren en stonden er zondags gewoon. Huh?? Ik heb je al in meerdere reacties gezegd dat er totaal geen beleving is en nu kom je er zelf mee!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 19:27 schreef AFCAKAMPEN het volgende:die kk de jong met er gewoon uit nu. hij heeft al te veel wedstrijden gespeeld zonder ook maar 1 ding goed te doen. hij laat het hele team kut spelen. als frank dit niet ziet is hij gewoon een kut trainer die moet dan ook maar vertrekken want aan een kuttrainer hebben we niets. alstjeblieft kerel, scheld niet met dat woord.. disrespectvol tegenover je medemens die er niet tegen kunne ouwe... ;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 21:58 schreef Brandje het volgende:[..] Ze trainen vier keer per week twee uur per dag. Spelen een potje voetbal van anderhalf uur en jij begint over vermoeidheid. Die mietjes werken in een week nog minder wat veel mensen op een dag doen. Laat ze eens inzien wat voor prechtleven die gasten hebben. Gisteren heb ik dat interview gezien van Clasie. Die gozer heeft een kutleven gehad en het zwaar gehad maar dat brengt hem wel waar hij nu is. Suarez komt uit de sloppenwijken en weet waarvoor hij het doet en dat zie je in zijn spel. Het is idd waar dat de spelers van tegenwoordig de realiteit niet meer inzien...ze weten niet hoe goed ze het hebben omdat ze de keerzijde nooit hebben meegemaakt...zoals je zegt met Clasie; hij heeft de keerzijde wel gehad en zie het resultaat...het is een ontwikkeling in iemands leven...dat kun je niet sturen, maar moet je ondervinden..... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 23:54 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb ook heel veel lef,en sta nog achter die mening ook, mooi he??!! Hij heeft zich deze week op de training de schompes gewerkt om voor Ajax en zichzelf beter te presteren.. Ik snap trouwens ook dat hele gezeik om dat Twitter niet.. NU is het twitter, in de tijd van Cruijff zaten ze nog tot 3 uur s'nachts in de kroeg. Die gasten hebben recht op een prive leven en als hun dat door willen brengen op twitter tot middenin de nacht, dan moeten ze dat lekker zelf weten. En iedereen kan wel klagen om de inzet, maar aan inzet ligt het niet, het ligt aan beleving, en iets voor elkaar over hebben, i.p.v. alles alleen doen het met z'n allen samen doen. Er is maar 1 reden dat het bij Barcelona loopt zoals het daar gaat, en dat is omdat iedereen zijn eigen taak doet, en de taak van een ander overneemt als die in de problemen komt, SAMEN UIT EN SAMEN THUIS en dat is het enige dat er echt aan schort bij Ajax.. NIEMAND HEEFT IETS VOOR ELKAAR OVER.. Wat ik hier nog aan wil toevoegen is dat ook de Boer zich hetgeen moet aantrekken dat het allemaal zo slap oogt...ik las net dat ie zei dat het geen tactische zaak is maar een mentale...ik mag toch hopen dat de spelers het lef hebben gehad om echt duidelijk te zijn...hoe ze zich voelen in een wedstrijd...ik heb namelijk het gevoel dat spelers belemmerd worden omdat de Boer alles voetballend wil oplossen van achteruit wanneer er snel word druk gezet door de tegenstander..ik mag toch hopen dat dat ter sprake is gekomen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 07:44 schreef Brandje het volgende:[..] De training??? Wat kan mij die training verotten.Al scoort hij tien keer op de training met een omhaal. Zondagmiddag half 3 daar gaat het om en daarin faalt hij week in week uit. Dan ga je over Cruijff beginnen?? Die gasten konden ertegen wanneer ze om drie 's=nachts thuis waren en stonden er zondags gewoon. Huh?? Ik heb je al in meerdere reacties gezegd dat er totaal geen beleving is en nu kom je er zelf mee!!! Ook toen stonden ze er regelmatig niet, en ook toen waren er spelers die niet in vorm waren, mensen gaan het nu aan dat twitter op hangen, maar dat slaat nergens op..
En blijf jij maar lekker spelers uitfluiten, misschien dat ze er wel beter van worden.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Een Ajacied fluit z'n eigen spelers NOOIT uit. |
|
|
|