BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Er moet wat gebeuren maar wat ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 24 oktober 2011 - 11:03   quote  deeplink  
Misschien ben ik nu een topic aan het kopieren, misschien niet, in ieder geval slinger ik het in de groep. Wat moet er in vredesnaam gebeuren om Ajax weer aan de praat te krijgen ? Met zijn allen een avondje steen grillen ? Een donderspeech ? Of gewoon veranderingen in de opstelling ? Maar mijn persoonlijke probleem met het laatste is dat we eigenlijk niet zoveel alternatieven blijken te hebben. Bulykin voor Siem, is dat nu zo'n verbetering ? Of Serero voor Eriksen ? Ligeon voor VD Wiel ? Zeggen jullie het maar. Eerlijk gezegd weet ik het zelf niet. Ja, 1 ding vind ik wel; Theo heeft gelijk, tuurlijk moet je niet zoals onder Jol alles op de lange bal spelen, maar af en toe de lange bal kan geen kwaad. En, indien contractueel mogelijk, vind ik het terughalen van Castillon in de winter een serieuze optie.
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 24 oktober 2011 - 11:09   quote  deeplink  
Ligeon voor Twitterkut, Lodeiro voor Eriksen, Tom Boere voor De Jong
bollebeer
 bollebeer - maandag 24 oktober 2011 - 11:46   quote  deeplink  
andere trainer
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2011 - 11:53   quote  deeplink  
Heeft niks met andere spelers te maken, waarschijnlijk zit er iets in de spelersgroep niet goed, onderling wil er niemand voor elkaar het vuur opvreten en dat heeft niks met wissels te maken.. De Spelers die er nu staan stonden er op Janssen na afgelopen seizoen ook, en toen werd er wel voor elkaar geknokt, nu is dat vrijwel helemaal weg en gebeurt dat niet meer, iedereen speelt voor zichzelf en er moet in de wedstrijd iets gebeuren (rode kaart of achterstand) om de boel te doen kantelen..

Misschien is de hiërarchie in de selectie wel niet goed en is de selectie stukken minder in balans als dat wij van te voren hebben gedacht..

Een paar wissels gaan daar geen verandering inbrengen..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 24 oktober 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 11:46 schreef bollebeer het volgende:
andere trainer
Flikker toch op dikke grizly!
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 24 oktober 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Wat je dit seizoen wel ziet is iets dat je al jaren ziet. Ajax begint goed. De eerste 5-7 wedstrijden zijn iha goed. Maar dan komt er een giga herfstdip. Daardoor heb je tijdens de winterstop een grote achterstand. Maar na de winterstop krijg je dan weer een inhaalrace die leidt tot kampioenschap op 1 doelpunt missen (06-07), of op 1 punt (09-010) of zelfs kampioenschap (vorig jaar). Maar waarom moet je verdomme altijd achter de feiten aanlopen ???!!!
larsje
 larsje - maandag 24 oktober 2011 - 12:28   quote  deeplink  
de verdediging moet is leren om echt bikkel hard in te grijpen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 oktober 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 12:28 schreef larsje het volgende:
de verdediging moet is leren om echt bikkel hard in te grijpen.
toby en jan die kunnen dat wel. van de middenvelders zijn enoh en anita (dan wel in mindere maten) die dat kunnen! de rest kunnen dat niet. ik vind het wel weinig maar ja dat is al jaren zo!
Stanley
 Stanley - maandag 24 oktober 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Er is op iedereen wel wat aan te merken. In goede tijden en in slechte tijden. Op spelers en trainers.

Feiten: door de komst van de Boer en verandering van speelstijl kreeg een ieder direct het heilige vuur. We hebben gezien dat er dan heel wat mogelijk is!

Echter vandaag de dag is het heilige vuur weg! De Boer selecteert bepaalde spelers en blijft tot het oneindige trouw aan deze. Op zich goed, maar soms ook heel irritant als een heel stadion ziet dat iets niet loopt en dat hij daar dan toch aan vasthoudt.

Laten we niet vergeten dat voetbal het meest simpele spel van de wereld is en dat het echt niet bijster ingewikkeld is om te zien of iemand zijn best doet en of lekker in de westrijd zit. Daar hoeven we echt geen 800 interlands voor te hebben gespeeld.

Dus jij, ik en wij kunnen dat ook zien!!!

Nu bleek Vertonghen ziek te zijn en Sulemani geblesseerd!!!! W..T..F..!! Hoezo zijn ze dan opgesteld???

Verder is Mickey Sulemani al langere tijd in slechte doen, ook al scoort hij soms of heeft hij een bevlieging. Over het grote geheel bezien speelt hij zeer plichtmatig.

Eriksen is Ajacied net als ik en heeft enorm veel talent. Toch irriteer ik me mateloos aan zijn arrogante kanis!!! En nog meer aan zijn halfslachtige gedrentel over het veld alsof hij mister Cruijff, Maradonna en Messi in één persoon is vertegenwoordigd!

Van der Wiel vond ik persoonlijk niet zo slecht als andere wedstrijden van de afgelopen periode, toch kan het geen kwaad om hem eens te passeren en onze Ruben eens te laten spelen. Effe wakker schudden.

En verder mag en moet de knip eens worden getrokken voor een aantal goede spelers in de verdediging en spits. Want als we nu de klassieker moeten spelen met spelers die ziek en geblesseerd zijn en een spits waarin geen geloof is en een spits die leuk kan voetballen maar fysiek nu al de nodige vraagtekens oproept en geen signaal afgeeft van iemand die makkelijk scoort... Dan... my fellow Ajacieden gaat het niet goedkomen...

MIddenvelders hebben we zat! We kunnen wel 10 middenvelden invullen bij Ajax maar daaronder en boven ligt het op een armzalig niveau...

Ik emotioneel in mijn reactie??? Kan best wezen ;-)

Maar fuck it dat trage gehuppel en rondspelen waarbij telkens wordt teruggespeeld op de keeper verontrust zelfs Fijenooit niet meer en wat heeft het voor zin als er totaal niemand in de spits loopt waar dreiging vanuit gaat....

En oja Boerigter is goed maar loopt toch vrij weinig de ruimtes in die ik geregeld zie en blijft dan staan...
Rogier
 Rogier - maandag 24 oktober 2011 - 12:53   quote  deeplink  
Tsja.....hoe lost je dit op ? We hebben natuurlijk niet zomaar even andere spelers voor de hand.

Toch zou ik beginnen met De Jong eruit te halen...voegt helemaal niks toe. Kan de bal niet vast houden, alles springt van hem weg. Eriksen is ook niet in supervorm, maar zijn balbehandeling en (normaliter) passing zijn stukken beter.

Door spelers af te zagen en uit te fluiten zijn ze nog nooit beter gaan spelen overigens. Ook balen dat Kolbein er zo lang uit is, met hem is Ajax toch gevaarlijker.

Goed dat we vorig jaar kampioen zijn geworden want dit jaar zie ik het niet gebeuren.
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 24 oktober 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Persoonlijk interesseert die denneappel me geen ene hol. Dus misschien kunnen we de eerste Roda uit van deze week gebruiken om wat te experimenteren ? Ik noem maar wat, Eriksen in een Messi rol in de spits ? Boere in de spits ? of Ozbiliz, mits fit ? Lodeiro eens op het midden proberen ? Zeg het maar, zoals het nu staat werkt het niet, met inderdaad voor mij als dieptepunt Siem de Jong. Wat loopt die te schutteren.
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 12:46 schreef Stanley het volgende:
Er is op iedereen wel wat aan te merken. In goede tijden en in slechte tijden. Op spelers en trainers.

Feiten: door de komst van de Boer en verandering van speelstijl kreeg een ieder direct het heilige vuur. We hebben gezien dat er dan heel wat mogelijk is!

Echter vandaag de dag is het heilige vuur weg! De Boer selecteert bepaalde spelers en blijft tot het oneindige trouw aan deze. Op zich goed, maar soms ook heel irritant als een heel stadion ziet dat iets niet loopt en dat hij daar dan toch aan vasthoudt.

Laten we niet vergeten dat voetbal het meest simpele spel van de wereld is en dat het echt niet bijster ingewikkeld is om te zien of iemand zijn best doet en of lekker in de westrijd zit. Daar hoeven we echt geen 800 interlands voor te hebben gespeeld.

Dus jij, ik en wij kunnen dat ook zien!!!

Nu bleek Vertonghen ziek te zijn en Sulemani geblesseerd!!!! W..T..F..!! Hoezo zijn ze dan opgesteld???

Verder is Mickey Sulemani al langere tijd in slechte doen, ook al scoort hij soms of heeft hij een bevlieging. Over het grote geheel bezien speelt hij zeer plichtmatig.

Eriksen is Ajacied net als ik en heeft enorm veel talent. Toch irriteer ik me mateloos aan zijn arrogante kanis!!! En nog meer aan zijn halfslachtige gedrentel over het veld alsof hij mister Cruijff, Maradonna en Messi in één persoon is vertegenwoordigd!

Van der Wiel vond ik persoonlijk niet zo slecht als andere wedstrijden van de afgelopen periode, toch kan het geen kwaad om hem eens te passeren en onze Ruben eens te laten spelen. Effe wakker schudden.

En verder mag en moet de knip eens worden getrokken voor een aantal goede spelers in de verdediging en spits. Want als we nu de klassieker moeten spelen met spelers die ziek en geblesseerd zijn en een spits waarin geen geloof is en een spits die leuk kan voetballen maar fysiek nu al de nodige vraagtekens oproept en geen signaal afgeeft van iemand die makkelijk scoort... Dan... my fellow Ajacieden gaat het niet goedkomen...

MIddenvelders hebben we zat! We kunnen wel 10 middenvelden invullen bij Ajax maar daaronder en boven ligt het op een armzalig niveau...

Ik emotioneel in mijn reactie??? Kan best wezen ;-)

Maar fuck it dat trage gehuppel en rondspelen waarbij telkens wordt teruggespeeld op de keeper verontrust zelfs Fijenooit niet meer en wat heeft het voor zin als er totaal niemand in de spits loopt waar dreiging vanuit gaat....

En oja Boerigter is goed maar loopt toch vrij weinig de ruimtes in die ik geregeld zie en blijft dan staan...
Wel grappig, je noemt het middenveld en dat we daar wel 10 elftallen mee kunnen vullen, toch ligt juist daar het grote probleem omdat ons middenveld niet tot combinaties en goed voetballen komt, sterker nog, ik heb ons middenveld nog geen enkele volle wedstrijd goed zien spelen..

Overigens heb je wat een aantal dingen betreft wel gelijk, maar met kopen los je niks op, zie de laatste jaren en ook dit seizoen weer..
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 12:53 schreef Rogier het volgende:
Tsja.....hoe lost je dit op ? We hebben natuurlijk niet zomaar even andere spelers voor de hand.

Toch zou ik beginnen met De Jong eruit te halen...voegt helemaal niks toe. Kan de bal niet vast houden, alles springt van hem weg. Eriksen is ook niet in supervorm, maar zijn balbehandeling en (normaliter) passing zijn stukken beter.

Door spelers af te zagen en uit te fluiten zijn ze nog nooit beter gaan spelen overigens. Ook balen dat Kolbein er zo lang uit is, met hem is Ajax toch gevaarlijker.

Goed dat we vorig jaar kampioen zijn geworden want dit jaar zie ik het niet gebeuren.
+1
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 24 oktober 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 12:53 schreef Rogier het volgende:

Ik denk dat we best nog wel kampioen kunnen worden, ondanks de huidige malaise.

We staan maar 4 punten achter PSV en Twente die tegen elkaar moeten zaterdag, van AZ is nog lang niet zeker of ze dit kunnen volhouden en we hebben de laatste jaren bijna constant een herfstdip waar we ons na de winter uit knokken.

Maar de vraag is hoe ? En nogmaals, ik weet het niet.
Pietje
 Pietje - maandag 24 oktober 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 11:53 schreef remco k het volgende:
Heeft niks met andere spelers te maken, waarschijnlijk zit er iets in de spelersgroep niet goed, onderling wil er niemand voor elkaar het vuur opvreten en dat heeft niks met wissels te maken.. De Spelers die er nu staan stonden er op Janssen na afgelopen seizoen ook, en toen werd er wel voor elkaar geknokt, nu is dat vrijwel helemaal weg en gebeurt dat niet meer, iedereen speelt voor zichzelf en er moet in de wedstrijd iets gebeuren (rode kaart of achterstand) om de boel te doen kantelen..

Misschien is de hiërarchie in de selectie wel niet goed en is de selectie stukken minder in balans als dat wij van te voren hebben gedacht..

Een paar wissels gaan daar geen verandering inbrengen..
Precies, Remco! Vanaf de eerste letter ben ik het met je eens. Bij Ajax liepen bijna alleen maar lamlendige, ongemotiveerde slappe zakken in het veld. Ze waren niet vooruit te branden. Daar schortte het dus aan: MOTIVATIE! Daarnaast doen wij met z'n allen Feyenoord te kort. Ik vond ze absoluut een goede wedstrijd spelen. Het doet pijn om dat te erkennen, maar eerlijk is eerlijk!
Overigens hoorde ik Frank de Boer gisteren op de radio iets zeggen waar ik niet vrolijk van werd: "Ik weet het ook niet meer". Deze zin uit zijn mond bevalt me niet. Als je zo iets zegt, begeef je je namelijk op glad ijs en gooi je kennelijk de handdoek in de ring. Het leek erop of hij het heeft opgegeven...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2011 door Pietje --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 oktober 2011 - 14:14   quote  deeplink  
ik denk dat ajax volgend seizoen geen spelers meer moet uitlenen. ik denk dat ajax wel een aantal spelers nodig heeft. een castilion en een sneijder maar te noemen!

kopen is niet goed! laten we het gewoon met de jeugd doen! miss moet ajax gewoon met jong ajax spelen! de rollen gewoon omdraaien. ze mogen als team weer terug komen als ze ook als team spelen want dat doen ze momenteel niet!ik richt mij even op de spelers van ajax. hoe kan je je man nou vrij staan? dat komt niet omdat je medespeler je man niet overneemt maar omdat jij hem vrij laat!
iedereen heeft zijn eigen man. ajacieden laten te vaak hun man lopen, denken dat de ander wel overneemt! maar die hebben ook een man die ze moeten uitschakelen. speel als team GVD want niet iedereen is zo goed als marradonna die een land of club in zijn 1tje helemaal kapot kan spelen.
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 24 oktober 2011 - 14:16   quote  deeplink  
Louis van Gaal voor de groep gooien.. die weet wel wat aanpakken is.
ktotheb
 ktotheb - maandag 24 oktober 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 14:16 schreef Grasmaaier het volgende:
Ja, daar zal Cruijf blij mee zijn :P
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - maandag 24 oktober 2011 - 15:15   quote  deeplink  
Het heeft geen nut om telkens de trainer te ontslaan. Daar schiet je ook niks mee op. We hebben nou al zoveel trainers ontslagen of trainers die zijn opgestapt omdat ajax niet presteerde. Daar zijn we ook niet beter op geworden. Ik heb nog altijd alle vertrouwen in Frank. Maar dat er een hoop moet veranderen bij ajax is duidelijk. We kunnen tactisch of in de opstelling een hoop gaan veranderen.
- Messi-rol voor Eriksen?
- Andere spelers opstellen bijvoorbeeld Lodeiro?
- Nieuwe spelwijze?
- In de winterstop nieuwe spelers kopen en spelers verkopen?

Tegen Roda woensdag kunnen we in ieder geval in de opstelling en tactisch een beetje experimenteren.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 15:12 schreef ktotheb het volgende:

[..]

mjah moet ik kiezen ???

v Gaal

met alle respect voor johan hoor, maar wat doet hij nu eigenlijk ? en kunnen we dat niet zonder johan ?? denk namelijk dat Vgaal het zelfde idee heeft erover...
bully
 bully - maandag 24 oktober 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 15:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mjah moet ik kiezen ???

v Gaal

met alle respect voor johan hoor, maar wat doet hij nu eigenlijk ? en kunnen we dat niet zonder johan ?? denk namelijk dat Vgaal het zelfde idee heeft erover...
heb van jou hier anders berichten gezien.
degene die gelijk twijfels hadden werden door iedereen hier aangevallen.
ktotheb
 ktotheb - maandag 24 oktober 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 15:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mjah moet ik kiezen ???

v Gaal

Ik ben ook geen onvoorwaardelijke Cruijf fan hoor, heb op dit forum ook al de nodige kritiek op hem geuit. Maar dan vooral omdat ik vind dat er met hem niet samen valt te werken en diezelfde kritiek wil ik ook leveren op van Gaal. Het zijn allebei heel egocentrische figuren.
bully
 bully - maandag 24 oktober 2011 - 16:02   quote  deeplink  
klopt helemaal.
maar met verschil dat van gaal wel zelf aanwezig zal zijn.
en niet op afstand.
maar ajax is gewoon voor trainers een slangenkuil.
als van gaal niet snel genoeg voor omslag kan zorgen zal ook hij het volgende slachtoffer worden.
ook ik zie de fouten van de boer maar alweer een andere trainer zie ik niet als oplossing.
denk en hoop dat de boer vanzelf bijleerd.
de jonge garde krijgt nu wel een kans dus dat is wel een vooruitgang.
tegenover meeste trainers hiervoor.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 15:28 schreef bully het volgende:

[..]

heb van jou hier anders berichten gezien.
degene die gelijk twijfels hadden werden door iedereen hier aangevallen.
dat klopt.. maar heb ook altijd gezegt dat ze allebei wel terug zou willen zien, dus ook vgaal
jodocus
 jodocus - maandag 24 oktober 2011 - 16:11   quote  deeplink  
ik weet t niet , maar nu gaat t zwaar kut
dus doe wat , van mij part peper in de reet van iedere speler
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 24 oktober 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 16:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat klopt.. maar heb ook altijd gezegt dat ze allebei wel terug zou willen zien, dus ook vgaal
+1, het is eigenlijk te gek voor woorden dat Ajax nu al jaren aan het zoeken is naar een geschikte TD, terwijl de ideale kandidaat nu beschikbaar is en heeft aangegeven interesse te hebben; Louis van Gaal. Als Cruijff en Van Gaal hun vete toch eens zouden kunnen oplossen. Als ze echt zoveel van Ajax houden als ze beweren, waar wachten ze dan nog op ?
ajacied
 ajacied - maandag 24 oktober 2011 - 16:22   quote  deeplink  
het is niet zo moeilijk wat er moet gebeuren , de instelling als ze met 10 man staan die instelling moeten ze hebben als de wedstrijd begint!!!het ze moeten eerst een doelpunt of een rode kaart zien voordat ze beginnen te beseffen dat ze ook kennen verliezen of gelijk spelen ! ik erger me eigen daar echt kapot aan ! stelletje hufterssss
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - maandag 24 oktober 2011 - 16:23   quote  deeplink  
wat een egoistische De Boer zeg!!! http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/22974/de-boer-ik-maakte-misschien-inschattingsfout-met-janssen/
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 13:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Precies, Remco! Vanaf de eerste letter ben ik het met je eens. Bij Ajax liepen bijna alleen maar lamlendige, ongemotiveerde slappe zakken in het veld. Ze waren niet vooruit te branden. Daar schortte het dus aan: MOTIVATIE! Daarnaast doen wij met z'n allen Feyenoord te kort. Ik vond ze absoluut een goede wedstrijd spelen. Het doet pijn om dat te erkennen, maar eerlijk is eerlijk!
Overigens hoorde ik Frank de Boer gisteren op de radio iets zeggen waar ik niet vrolijk van werd: "Ik weet het ook niet meer". Deze zin uit zijn mond bevalt me niet. Als je zo iets zegt, begeef je je namelijk op glad ijs en gooi je kennelijk de handdoek in de ring. Het leek erop of hij het heeft opgegeven...
Hoorde vandaag weer een interview met hem dat hij er nog steeds heel positief tegenover staat, het schijnt dat hij weer wat telefoonverkeer heeft gehad met ene heer van Gaal.. Het heeft hem eerder geholpen.. Dat is trouwens wel het voordeel van de Boer, er is niemand die hem niet wil helpen..
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 14:16 schreef Grasmaaier het volgende:
Die wil enkel nog trainer worden van een groot land, en bij Ajax wil hij enkel alle touwtjes in handen krijgen..
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 16:16 schreef Cyprioot het volgende:

[..]

+1, het is eigenlijk te gek voor woorden dat Ajax nu al jaren aan het zoeken is naar een geschikte TD, terwijl de ideale kandidaat nu beschikbaar is en heeft aangegeven interesse te hebben; Louis van Gaal. Als Cruijff en Van Gaal hun vete toch eens zouden kunnen oplossen. Als ze echt zoveel van Ajax houden als ze beweren, waar wachten ze dan nog op ?
Hij heeft enkel aangegeven de totale macht bij Ajax te willen..
alibabba
 alibabba - maandag 24 oktober 2011 - 16:46   quote  deeplink  
Het heeft denk ik wat andere ook al hebben geschetst te maken met een bepaalde leidersrol in het veld...wie neemt het voortouw??? Ik zou willen dat de Boer die rol aan Janssen moet toe-eigenen...Vertonghen had het gedaan als Janssen niet was gehaald...nu Janssen er is, heb ik het gevoel dat Vertonghen daar niet helemaal blij mee is anders kan ik het zwakke spel van Vertonghen echt niet verklaren..wellicht dat de Boer in de rust zijn spelers ook te veel afblaft...dat kan averechts werken...je kan ook eens je gezicht niet laten zien in de rust...gewoon volledige stilte...dan gaan de spelers pas nadenken...
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 24 oktober 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 16:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij heeft enkel aangegeven de totale macht bij Ajax te willen..
ik zeg DOEN!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 15:12 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Als JC ballen heeft, zou hij zijn eigen eer in dat geval opzij zetten.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:31   quote  deeplink  
begint er bij mij eerder gewoon op te lijken dat Vertonghen het team wil sturen en aansporen maar dat hij vergeet wat zijn hoofdtaak is.. VERDEDIGEN ! denk dus dat vertonghen gewoon niet de aangewezen persoon is als aanvoerder, en dat kan je hem niet kwalijk nemen, Aanvoerder zijn kan je niet zomaar...
alibabba
 alibabba - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:31 schreef nummer10 het volgende:
begint er bij mij eerder gewoon op te lijken dat Vertonghen het team wil sturen en aansporen maar dat hij vergeet wat zijn hoofdtaak is.. VERDEDIGEN ! denk dus dat vertonghen gewoon niet de aangewezen persoon is als aanvoerder, en dat kan je hem niet kwalijk nemen, Aanvoerder zijn kan je niet zomaar...
De Boer moet 1 ding duidelijk maken ten overstaan aan de hele spelersgroep; Theo Janssen moet het elftal bij de hand nemen en niemand anders..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:38   quote  deeplink  
dat is wat ik ook bedoel, Janssen is gewoon van nature uit een Leider. dan is hij het best in zijn element. daarom zei ik ook dat je niet zomaar ff aanvoerder kan zijn, dat moet in je zitten. zelfde als bij Heracles daar wou bosz Mertens (als ik me nie vergis) als aanvoerder, speelde 2 a 3 westrijden bagger, teminste niet zoals hij normaal verdedigde en die gaf gewoon eerlijk toe aan trainer bosz dat hij gewoon simpel weg liever zijn eerste taak zo goed mogelijk kon doen (verdedigen) ipv heel het team te sturen en te coachen, en toen is vd linden aanvoerder geworden.. ik denk dus echt dat het bij vertonghen het zelfde verhaal is
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Vind Vertonghen nu ook niet echt het rolmodel voor een aanvoerder.

Hartstikke grappig, maar weinig volwassen.
Guyt
 Guyt - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:49   quote  deeplink  
Hiep hiep hoera gasten me zoontje is vandaag 8 jaar geworden.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:49 schreef Guyt het volgende:
Gefeliciteerd dan maar!!
alibabba
 alibabba - dinsdag 25 oktober 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Proficiat Guyt!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 25 oktober 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Gefeliciteerd man............en vrouwtje natuurlijk
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 26 oktober 2011 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 15:15 schreef Love-Ajax. het volgende:
Het heeft geen nut om telkens de trainer te ontslaan. Daar schiet je ook niks mee op. We hebben nou al zoveel trainers ontslagen of trainers die zijn opgestapt omdat ajax niet presteerde. Daar zijn we ook niet beter op geworden. Ik heb nog altijd alle vertrouwen in Frank. Maar dat er een hoop moet veranderen bij ajax is duidelijk. We kunnen tactisch of in de opstelling een hoop gaan veranderen.
- Messi-rol voor Eriksen?
- Andere spelers opstellen bijvoorbeeld Lodeiro?
- Nieuwe spelwijze?
- In de winterstop nieuwe spelers kopen en spelers verkopen?

Tegen Roda woensdag kunnen we in ieder geval in de opstelling en tactisch een beetje experimenteren.
nee het heeft geen zin om een trainer te ontslaan!! maar je kan wel wat toevoegen in de technische staf!! ontsla die spijkerman maar!! volgens mij begrijpt hij er geen snars van!!
stel Henk ten Cate als assistent aan. Een motivator en een ras echte amsterdammer. maar ik betwijfel of hij ooit wil terug keren naar ajax!! Henk moet de rol krijgen die hij bij barca had namelijk de groep motiveren!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 26 oktober 2011 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 15:55 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Ik ben ook geen onvoorwaardelijke Cruijf fan hoor, heb op dit forum ook al de nodige kritiek op hem geuit. Maar dan vooral omdat ik vind dat er met hem niet samen valt te werken en diezelfde kritiek wil ik ook leveren op van Gaal. Het zijn allebei heel egocentrische figuren.
waarom zou je samenwerken en compromissen gaan sluiten als zijn wil de enige die goed blijkt te zijn!! JC kreeg de portefeuille technische zaken maar hij kan niks uitvoeren omdat hij elke keer tegen wordt gewerkt door zijn mede commissarissen terwijl die er geen ballen verstand van hebben!!
Guyt
 Guyt - woensdag 26 oktober 2011 - 08:22   quote  deeplink  
amsterdammer113, alibaba en Neman_tiL hartelijk dank voor de felicitatie het was een geslaagde dag gr.
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:44 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Vind Vertonghen nu ook niet echt het rolmodel voor een aanvoerder.

[ filmpje ]

Hartstikke grappig, maar weinig volwassen.
Nee Theo wel, lekker dronken achter het stuur kruipen, dan ben je een fantastische rolmodel..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 26 oktober 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 08:22 schreef Guyt het volgende:
amsterdammer113, alibaba en Neman_tiL hartelijk dank voor de felicitatie het was een geslaagde dag gr.
Das mooi om te horen Guyt! Hopelijk krijgt hij qua resultaat van ons aller Ajax vanavond nog een slagroomtoef op de taart!
Breijan
 Breijan - woensdag 26 oktober 2011 - 13:21   quote  deeplink  
Bulykin in de spits. Daarmee heb je ten eerste meer spits staan, maar ook een die fysieke duels kan winnen en tijd geeft aan het middenveld om aan te sluiten. Vertonghen zou eigenlijk moeten doorschuiven op de nummer 6 en daar als aanjager moeten fungeren. En probeer Chris Chivu te halen. Met 31 jaar nog zeker een toegevoegde waarde voor Ajax en een geboren leider.
Guyt
 Guyt - woensdag 26 oktober 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 11:23 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Das mooi om te horen Guyt! Hopelijk krijgt hij qua resultaat van ons aller Ajax vanavond nog een slagroomtoef op de taart!
@amsterdammer113 dat zou geweldig zijn haha.Heb er een hard hoofd in ben het vertrouwen in AJAX langzaamaan kwijt aan het raken.We gaan wel kijken natuurlijk.Ik wens jou en al de andere Ajacieden een heerlijk voetbal avondje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door Guyt --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 26 oktober 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 14:04 schreef Guyt het volgende:

[..]

@amsterdammer113 dat zou geweldig zijn haha.Heb er een hard hoofd in ben het vertrouwen in AJAX langzaamaan kwijt aan het raken.We gaan wel kijken natuurlijk.Ik wens jou en al de andere Ajacieden een heerlijk voetbal avondje.
Hahaha inderdaad. Mijn vertrouwen is ook langzaam aan het wegzakken! ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Er moet wat gebeuren maar wat ?

0.0100800