|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 14:04 schreef Guyt het volgende:[..] @amsterdammer113 dat zou geweldig zijn haha.Heb er een hard hoofd in ben het vertrouwen in AJAX langzaamaan kwijt aan het raken.We gaan wel kijken natuurlijk.Ik wens jou en al de andere Ajacieden een heerlijk voetbal avondje. Hahaha inderdaad. Mijn vertrouwen is ook langzaam aan het wegzakken! ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: is hij rechtsbenig? ken ie mooi vd wiel vervangen.....
Gefeliciteerd man! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 01:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] waarom zou je samenwerken en compromissen gaan sluiten als zijn wil de enige die goed blijkt te zijn!! JC kreeg de portefeuille technische zaken maar hij kan niks uitvoeren omdat hij elke keer tegen wordt gewerkt door zijn mede commissarissen terwijl die er geen ballen verstand van hebben!! wie zegt dat zijn wil de enige is die goed is? davids is ook oudvoetballer wat jc wil en zelfs die loopt niet meer met hem mee. overal onervaren mensen en een paar vriendjes van hem is zeker niet de garantie op succes. loopt al jaren onrust tezaaien en zelf als ze met hem meegaan blijft het onrustig. want hij krijgt zijn zin niet. is al jaren gebleken dat een oud topspeler niet gelijk ook een goede trainer is. daar komt veel meer voor kijken. maar we zijn met de boer begonnen dus moeten het ook met hem afmaken. de boer heeft ook veel goede dingen gedaan zoals de jeugd een kans geven. heb goede hoop dat hij van zijn fouten zal leren en dat het weer goed komt. constant de trainer weg sturen is naar mijn mening een van de oorzaken van de slechte resultaten de laatste jaren. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 15:10 schreef bully het volgende:[..] wie zegt dat zijn wil de enige is die goed is? davids is ook oudvoetballer wat jc wil en zelfs die loopt niet meer met hem mee. overal onervaren mensen en een paar vriendjes van hem is zeker niet de garantie op succes. loopt al jaren onrust tezaaien en zelf als ze met hem meegaan blijft het onrustig. want hij krijgt zijn zin niet. is al jaren gebleken dat een oud topspeler niet gelijk ook een goede trainer is. daar komt veel meer voor kijken. maar we zijn met de boer begonnen dus moeten het ook met hem afmaken. de boer heeft ook veel goede dingen gedaan zoals de jeugd een kans geven. heb goede hoop dat hij van zijn fouten zal leren en dat het weer goed komt. constant de trainer weg sturen is naar mijn mening een van de oorzaken van de slechte resultaten de laatste jaren. Ja, maar Cruijff heeft zich op alle vlakken al bewezen denk ik?? Als voetballer EN als trainer(beide keren bij Ajax en Barca). Frank zal zeker hiervan leren, maar om op Cruijff terug te komen, laten we hem nou alleen volgen, alles wat hij zegt doen. Dan kunnen we later kijken en heeft hij ook eindelijk helemaal de kans gehad om het op zijn manier te doen als bestuurder!! Vertrouwen in JC!! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Effe een reactie op verschillende posts:
Dat filmpje van Jan is 3 a 4 jaar oud volgens mij. Doet hij dat ook nu als aanvoerder ? Volgens mij niet.
Als er iemand is die nooit een rolmodel is geweest, is het Theo Janssen wel. Die is volgens mij "rebels" verwerkt, geboren en volgroeid.
Er zijn er ook een aantal die Van Gaal de ideale man als TD vinden. Volgens mij heeft ie dat eerder geprobeerd, was ook geen succes.
Wat er moet gebeuren is rust bewaren en het elftal en de staf blijven steunen, dan komt het echt wel goed. De enige die baat bij onrust heeft en alle gevolgen die daaruit komen (trainingshek op slot, fly-over geblokkeerd etc etc etc) is de media. Die smullen er van. Bij De Graafschap staat het op pag.12 van de VI en dan links onder de reclame van Gillette, bij onze club horen we het een week lang en dan 39802 keer per dag.
Dus: Rustig blijven, komt het echt wel goed. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 15:23 schreef Ajx het volgende:[..] Ja, maar Cruijff heeft zich op alle vlakken al bewezen denk ik?? Als voetballer EN als trainer(beide keren bij Ajax en Barca). Frank zal zeker hiervan leren, maar om op Cruijff terug te komen, laten we hem nou alleen volgen, alles wat hij zegt doen. Dan kunnen we later kijken en heeft hij ook eindelijk helemaal de kans gehad om het op zijn manier te doen als bestuurder!! Vertrouwen in JC!! heeft hij zich bewezen als bestuurder? en dan ook nog op afstand. dingen die veranderen duurt weer jaren voor het weer omtedraaien. iemand zomaar complete macht geven kan de club ook kapot maken. en veel dingen die hij nu doet geeft mij weinig vertrouwen. natuurlijk zitten daar ook goede dingen bij maar die wegen niet op tegen de mindere. maar denk ook niet dat het zal gebeuren want hij zal binnenkort wel weer stoppen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Dank je en ja hij is rechtsbenig en staat in de verdediging draagt nummer 4 bij zn club.Dus miss over een jaar of 10 haha ,wie weet. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hoop het echt man!!
Ik zeg ja! |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
ik heb het gevoel dat er te zacht word omgegaan met de selectie ! degene die slecht spelen hier op aanspreken mischien een straf opzetten (meer looptraining bijv.) verder vind ik dat als iemand gewoon ruk speelt (vd wiel) dr niks mis mee is als deze gewoon zijn plek terug moet verdienen !!! situaties herhalen herhalen en herhalen tot ze het eens snappen ?? waar het fout gaat (videomateriaal) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 15:51 schreef Guyt het volgende:[..] Dank je en ja hij is rechtsbenig en staat in de verdediging draagt nummer 4 bij zn club.Dus miss over een jaar of 10 haha ,wie weet. Over 10 jaar pas?? Slechter dan Greg nu speelt kan haast niet, dus mag hij hem nu ook wel vervangen! ;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 11:12 schreef remco k het volgende:[..] Nee Theo wel, lekker dronken achter het stuur kruipen, dan ben je een fantastische rolmodel.. ouwe koeien ?? en gaat het nu om of je rolmodel bent of omdat je een team opsleep touw kan nemen en aansturen ?? |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
En dat kan hij ,maar ik betwijfel of hij wel van alle spelers het respect heeft |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 14:04 schreef Guyt het volgende:[..] @amsterdammer113 dat zou geweldig zijn haha.Heb er een hard hoofd in ben het vertrouwen in AJAX langzaamaan kwijt aan het raken.We gaan wel kijken natuurlijk.Ik wens jou en al de andere Ajacieden een heerlijk voetbal avondje. Hier ghetzelfde gevoel.. Gefeliciteerd met je kleine.. |
|
|
|