|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Waarom ? |
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Datum: 30 oktober Tijdstip: 14:30 uur Plaats: Groningen Scheidsrechter: Kuipers
Afwezigen: FC Groningen: Van de Laak (knie), Enevoldsen (hamstring), Kwakman (twijfel) Feyenoord: Swerts (achillespees), Darley (heup), Ramsteijn (kruisband knie), Guidetti (griep), Leerdam (waterpokken)
Vorm: FC Groningen:WWWVG Feyenoord:WVVWG
Laatste 5 ontmoetingen in Groningen: Seizoen Wedstrijd Uitslag 21/11/2010 FC Groningen-Feyenoord 2-0 28/02/2010 FC Groningen-Feyenoord 2-3 28/09/2008 FC Groningen-Feyenoord 3-1 25/11/2007 FC Groningen-Feyenoord 3-2 10/05/2007 FC Groningen-Feyenoord 2-1
Historisch beeldmateriaal:
Uitslag FC Groningen - Feyenoord 2 - 3 zondag 28 februari 2010, 14:30 Competitie: Eredivisie 21.959 toeschouwers
Doelpunten 0-1 A. Bahía57' 0-2 D. Biseswar80' 1-2 T. Matavz83' 2-2 A. Granqvist88' 2-3 R. Vlaar90'
Kaarten G. van Bronckhorst42' (geel) T. Lucius44' (geel) Opstelling Luciano---------R. van Dijk A. Granqvist----A. Bahía D. Blind--------R. Vlaar F. Stenman------S. De Vrij M. Zonneveld----G. Wijnaldum T. Lucius-------G. van Bronckhorst D. Holla--------K. El Ahmadi G. Lovre--------L. Fer T. Enevoldsen---D. Biseswar 89' S. Cissé M. Nordstrand 76' N. Pedersen---J. Tomasson 82' L. Castaignos T. Matavz-------R. Makaay 65' D. Landzaat
Bron:http://www.fcupdate.nl/voetbaluitslagen/112965/eredivisie-fc-groningen-feyenoord/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Allejezus lastig te voorspellen. Gok op 1-2. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Een moeilijke wedstrijd wordt dit.
1-2 hoop ik op, anders een gestolen 0-1. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
konkin
|
|
|
Pfoe, dit is echt een lastige pot om te voorspellen. Op voorhand zou ik blij zijn met een gelijkspel in Groningen, gezien hun resultaten in eigen huis. Winnen van Ajax en gelijkspelen tegen Twente is erg knap.
Echter, Groningen speelt het voetbal waar Feyenoord uitstekend zijn succesvolle tactiek op kan uitoefenen zoals tegen AZ en Ajax.
Ik gok op een gelijkspel, al zou je hier moeten winnen om hoog te blijven staan. Zeker gezien het programma daarna met o.a. Twente-thuis, PSV-thuis en Vitesse-uit.
2-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2011 door konkin -- |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
wederom.. Feyenoord de bovenliggende partij..
Als het middenveld van Feyenoord weer het spel bepaald en zorgt dat Groningen z'n spitsen het moeilijk hebben.. hmmz
1-2 deze keer wel ! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
moet te doen zijn toch?? 2-0 denk ik. Hoop een goal van guidetti en van clasie of cabral |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
quote: aanvallers maken niet vaak eigen goals hoor |
|
|
|
|
Peper
|
|
|
Puntverlies is balen. Zowel tegen Ajax, ADO als AZ was het onnodig. In plaats van 9 punten hebben we er maar 2 uit die 3 wedstrijden. Dus zorgen dat we winnen tegen Groningen en NEC. Feyenoord doet het tig keer beter in uitwedstrijden dan vorig seizoen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik kijk eerst even naar Go ahead - Feyenoord en daarna geef ik pas antwoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben heel benieuwd of ze het niveau van gisteren vast kunnen houden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
quote: Inderdaad, met dezelfde inzet moet een 0-2 mogelijk zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dit wordt tactisch n ander verhaal. er zal weinig gevoetbald worden. groningen speelt thuis opportunistisch,,en met lange en hoge ballen. moeilijk....we zullen kansen krijgen,,maar vrees dat ze alle benut moeten worden.... ga voor 2 3.... |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
nog 150 kaarten voor feyenoord supporters! Kom allemaal en zorg dat het uitverkocht word, dat verdienen onze jongens!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tegen Groningen moet je ongeveer weer hetzelfde gaan spelen voor het beste resultaat dus ik hoop eigenlijk weer op de snelheid van Guyon...
Misschien dat er een mogelijkheid is voor samen op het veld!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nou laat ik eens een keer positief zijn ongeacht wie er in de goal staat! Een 1-2 overwinning. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 21:24 schreef lijdensweg het volgende:Nou laat ik eens een keer positief zijn ongeacht wie er in de goal staat! Een 1-2 overwinning. (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((APPLAUS))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 20:53 schreef fr 4-ever het volgende:nog 150 kaarten voor feyenoord supporters! Kom allemaal en zorg dat het uitverkocht word, dat verdienen onze jongens!! het is uitverkocht gozert... |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
0-2 overwinning Ronald heeft het goed staan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Groningen laat ons de wedstrijd maken dus moeilijk 0-0 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
denk ook dat het weer een moeilijke wedstrijd gaat worden, teken nu eigenlijk al voor een puntendeling . . . |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
peper, we hadden maar 1 punt uit de wedstrijden ajax, az en ado geen 2... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: klopt je heb gelijk maar je kan peper antwoorden door op quote te klikken... |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
0-2 schaken en vlaar want die heeft wel wat goed te maken samen met mulder enige zwakke schakels tegen de joden. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
De KNVB heeft Björn Kuipers aangesteld als scheidsrechter voor het eredivisieduel van aanstaande zondag tussen FC Groningen en Feyenoord. De arbiter wordt in Groningen bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Van Roekel en Zeinstra. De heer Honig treedt op als vierde official. FC Groningen tegen Feyenoord begint zondag om 14.30 uur in de Euroborg, de thuishaven de Groningers. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wordt tog een lastig potje denk ik... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder, Leerdam, De Vrij, Indi, Nelom; Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Cabral, Guidetti, Schaken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Ik ben benieuwd hoe de inzet is tegen grun. Als je met dezelfde inzet als tegen groningen speelt ga je met 0 punten naar huis! Ga je schamen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: waarom is Vlaar de gebeten hond? Bijna niemand haalt vandaag zn niveau. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Om hem in bescherming te nemen. Al weken dramatisch. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Alleen tegen ADO en Ajax. En vandaag dan, maar met hem 9 anderen.
Indi speelde trouwens nog minder en De Vrij en Leerdam hadden ook veel balverlies. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Alleen tegen ADO en Ajax. En vandaag dan, maar met hem 9 anderen. Indi speelde trouwens nog minder en De Vrij en Leerdam hadden ook veel balverlies. Vlaar moet eens opstaan in het veld. Ik snap dat Indi centraal ook niet ideaal is, daarom is het ook zo jammer dat Ramsteijn geblesseerd is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:49 schreef MMM het volgende:[..] Vlaar moet eens opstaan in het veld. Ik snap dat Indi centraal ook niet ideaal is, daarom is het ook zo jammer dat Ramsteijn geblesseerd is. Eens. Hij is te weinig aanvoerder. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
kat in het bakkie zondag, denk 0-2, of 1-3 |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Zegt hij na de grootste zepert sinds 40 jaar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die was een jaar geleden... |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: 3 wensen dit seizoen, europees voetbal halen niet van ajakkes uit en thuis verliezen en vooral niet van het walgelijke pisvee zowel uit als thuis verliezen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
ben niet zo optimistisch. Groningen uit, voor elke club altijd een lastige wedstrijd. |
|
|
|