|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 16:12 schreef sevillana het volgende:[..] dat is nu precies de reden dat velen hier op het forum jou zo'n enorme L U L vinden! Maar die het blijkbaar wel het rechte eind heeft................. |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Mulder zat al op de grond haha |
|
|
|
|
FRNick
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 16:12 schreef boes het volgende:[..] Ja, anders wordt hij nog in z'n vinger gebeten door een hitsige geit en wil Mulder een pleister met een plaatje Misschien kan ie een multiculturele boerderij opstarten met Dani en Indi |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hahahahahahaha daar gaat Mulder weer , WAT EEN DRAMA |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder ongelooflijke tyfushond |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ach die mulder slaapt niet meer de eerst kommende 2 weken |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
5-0, ik mag toch hopen dat het bijna afgelopen is nu? 6-0, ik mag toch hopen . . . . . . . . . . . . . . .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
MULDER HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
boes
|
|
|
Ik moest er eigenlijk om lachen, wat een blunders Dit moet toch wel Mulder zijn laatste wedstrijd zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
ohhhhh. Mulder.... dit is wel heel erg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Wat een enorme falers zeg.. Mulder en Vlaar zijn godverdomme ook echt kansloze mongolen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
EN VLAAR NATUURLIJK NET ZO'N DRAMA VANDAAG |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
5-0!
GO FEYENOORD !! GO FEYENOORD !! GO FEYENOORD !! |
|
|
|
|
FRNick
|
|
|
Ze moeten zich echt de ogen vol uit hun kop schamen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Waarom staat die Suk daar als Remi in ons strafschopgebied? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: nu hebben alle verdedigende spelers cruciale fouten gemaakt |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
EDIT
6-0!!!
GO FEYENOORD GO FEYENOORD
KUT KUT KUT KUT!!!!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dit zijn ze weer snel vergeten hoor, als de euries weer gesort zijn |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Toppie..................... |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: tegen die ziekte kan je denk ik behandeld worden in een psychiatrische inrichting |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ze zullen de coach wel weer gaan weg stemmen!
KLOOTZAKKEN!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
En nu de 7-0 en dan is de dag al helemaal worse! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: toch wel een beetje sneu . . . |
|
|
|
|
FR
|
|
|
6-0.... Waar zijn we gebleven?! |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Zeer geflatteerd overigens. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik ga een filmpje pakken en probeer deze klote dag ze snel mogelijk te vergeten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
die scheids doet willens en wetens feyenoord ook pijn... echt die z`n moeder is de grootste hoer bij de eerst volgende wedstrijd in de kuip... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zo ons lijdensweg is over. Zo nu mogen jullie met zijn allem eems gaan nadenken over dit fiasco. Hup Mulder zeker? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR
|
|
|
Die goal van die van Dijk bij groningen. Die goal verdiend hij. Hij heeft heel de feyenoord aanval onder controle gehad vandaag. Hoe triest en zwak het ook is van Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Inderdaad had wel tien kunnen zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een beetje?Hij is gewoon een jood incognito!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 16:20 schreef lijdensweg het volgende:Zo ons lijdensweg is over. Zo nu mogen jullie met zijn allem eems gaan nadenken over dit fiasco. Hup Mulder zeker? schei uit man. Iedereen is het er wel over eens dat Mulder geen wereldkeeper is en ook vandaag een aantal keer zeer nadrukkelijk te fout is ingegaan. Maar dan hoef je nog niet op zo'n zuigende manier je gelijk te gaan halen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoeft niet! Ik altijd al gezegd dat Mulder niet geschikt voor Feyenoord is en daar ben ik altijd bij gebleven en daar zal ik nooit van afwijken. |
|
|
|
|
FR
|
|
|
quote: Ik vind het zeer verdiend voor Groningen en ook voor Feyenoord. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: als de wedstrijd 10 minuten langer had geduurd inderdaad.
Desalniettemin is de uitslag geflatteerd. Bij Groningen zat alles mee. |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Nec zal wel met een goed gevoel naar Rotterdam afreizen, die verwachten lekker aan hun doelsaldo te kunnen werken. |
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
Mulder gore lul! 4 goals aan hem te danken. Staat gewoon te slapen de hele pot lang, nooit meer Mulder met zn kk uitstraling. kk ploeg geen salaris meer, weer voor schut gezet FUCK DIT |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 16:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] schei uit man. Iedereen is het er wel over eens dat Mulder geen wereldkeeper is en ook vandaag een aantal keer zeer nadrukkelijk te fout is ingegaan. Maar dan hoef je nog niet op zo'n zuigende manier je gelijk te gaan halen. Waarom niet? Ik wordt altijd tegen gewerkt hier door bepaalde personen, dus als ik mijn gelijk kan halen dan doen we dat toch lekker |
|
|
|
|
boes
|
|
|
ik denk dat we allemaal maar eens in de spiegel moeten kijken zeg ron |
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
Tering wat was dit slecht en triest zeg.. Na van de week dacht ik, een slechte wedstrijd hebben ze al gehad dus nu moet weer goed gaan, maar als je zo begint.. Verdedigen is al een moeilijke zaak voor feyenoord ook bij de laatste doelpunten.. Vlaar zat er weer is niet kort op.. Mulder trapte alles blind naar voren, en zat er weer paar x flink naast..
En zo waren er nog 1000 andere dingen die fout gingen.. het begint al met inzet, karakter tonen en motivatie!
Je voetbalt in het feyenoord shirt, laat zien dat je er trots op bent.. Ze krijgen super veel betaald, maar normaal er voor knokken en normaal een bal inspelen kunnen ze al niet, waarom train je dan zo vaak?
Tijd voor aantal veranderingen binnen het elftal, Koeman! Al zal ik niet 123 weten wat.. Feyenoord onwaardig en echt schandalig dit! |
|
|
|