BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Groningen - Feyenoord (30 oktober 2011, 14:30 uur): 6-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 oktober 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:35 schreef qwerto het volgende:
Lamprou-Leerdam-De Vrij-Vlaar-Nelom-Clasie-El Ahmad-Bakkal-Schaken-Achabar-Guidetti
#Feyenoord-NEC ????
Een 4-4-2 opstelling?

Darley ( Ik weet niet of ie fit is )

Leerdam-de Vrij-Kongolo-Nelom

Mokotjo-El Ahmadi-Bakkal-Clasie

Guidetti-Achahbar
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 oktober 2011 - 16:44   quote  deeplink  
ik wil Guyon Fernandez erbij en dan op de juiste manier inzetten
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 oktober 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:37 schreef qwerto het volgende:

[..]

zeg gedraag jij je eens even ! ten 1e maakte je je al niet populair een maand ofwat geleden
ten 2e is boudewijn dus wel een moderator dus een beetje respect mag wel
ten 3e is het enige wat jij doet prvocerenen reactie uitlokken op een hoogst irritante manier !

MVG Qwerto
Ja oke maar ik mag tegen boudewijn toch wel zeggen dat ik er niet mee zit!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 oktober 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:37 schreef sevillana het volgende:

[..]

eens, . . lol
stadsgek dan he, of je moet Rotterdam een dorp vinden. hahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 30 oktober 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:24 schreef feyenoordster! het volgende:
Tering wat was dit slecht en triest zeg..
Na van de week dacht ik, een slechte wedstrijd hebben ze al gehad dus nu moet weer goed gaan, maar als je zo begint..
Verdedigen is al een moeilijke zaak voor feyenoord ook bij de laatste doelpunten..
Vlaar zat er weer is niet kort op.. Mulder trapte alles blind naar voren, en zat er weer paar x flink naast..

En zo waren er nog 1000 andere dingen die fout gingen..
het begint al met inzet, karakter tonen en motivatie!

Je voetbalt in het feyenoord shirt, laat zien dat je er trots op bent..
Ze krijgen super veel betaald, maar normaal er voor knokken en normaal een bal inspelen kunnen ze al niet, waarom train je dan zo vaak?

Tijd voor aantal veranderingen binnen het elftal, Koeman! Al zal ik niet 123 weten wat..
Feyenoord onwaardig en echt schandalig dit!
Ik hoop op een snelle categorie 2 en dan drie goede en meer ervaren spelers die de kar gaan trekken kopen!

Verkopen voor elk bod wat hoger ligt dan hun salaris wat ze over hun jaren contract nog krijgen: (= win win situatie)

Cisse
Dani Fernandez
Biseswar
Mulder
Martins Indi

Verkopen voor elk aannemelijk bod:

Vlaar (vind zich beter en belangrijker dan dat hij is maar wel wat geld waard door voorselecties oranje)

Achacbar bij de de definitief bij de selectie halen of als snelle oplossing en ervaring Vennegoor halen. (dan ruimte in salarissen)
Andere spelers huren om te overbruggen tot categorie 2!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2011 door Feyenoord till i die --
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 oktober 2011 - 16:46   quote  deeplink  
tegen NEC winnen en dan gewoon weer aansluiten .
en dan niet de spelers uitfluiten
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 oktober 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik hoop op een snelle categorie 2 en dan drie goede en meer ervaren spelers die de kar gaan trekken kopen!

Verkopen voor elk bod wat hoger ligt dan hun salaris wat ze over hun jaren contract nog krijgen: (= win win situatie)

Cisse
Dani Fernandez
Biseswar
Mulder
Martins Indi

Verkopen voor elk aannemelijk bod:

Vlaar (vind zich beter en belangrijker dan dat hij is maar wel wat geld waard door voorselecties oranje)

Achacbar bij de de definitief bij de selectie halen of als snelle oplossing en ervaring Vennegoor halen. (dan ruimte in salarissen)
Andere spelers huren om te overbruggen tot categorie 2!
Zo daar kan ik me helemaal in vinden!
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 oktober 2011 - 16:48   quote  deeplink  
mee eens
hotjumper
 hotjumper - zondag 30 oktober 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar kan ik dus echt niet mee zitten! Zoals ik het niet kan begrijpen dat jij en anderen zo achter die Mulder blijven staan. Daar zitten jullie toch ook niet mee
Nee, maar jij laat je eigen familie al in de steek dus jouw houding verbaast me niks.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 30 oktober 2011 - 16:49   quote  deeplink  
Trots op de boys
Bleef lang spannend
Gevochten als leeuwen
Maar ondanks de strijdlust mocht het niet baten
Net geen 3 punten vandaag
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 30 oktober 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja oke maar ik mag tegen boudewijn toch wel zeggen dat ik er niet mee zit!
yep, dat zeggen mag altijd, maar je bent gewaarschuwd dus dan weet je dat :)
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 30 oktober 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:49 schreef RedDevil1990 het volgende:
Trots op de boys
Bleef lang spannend
Gevochten als leeuwen
Maar ondanks de strijdlust mocht het niet baten
Net geen 3 punten vandaag
Je bent een week te laat, lol ;)
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 oktober 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:51 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

yep, dat zeggen mag altijd, maar je bent gewaarschuwd dus dan weet je dat :)
Waarvoor wordt ik gewaarschuwd? Kan je me even goed inlichten.
Wordt hier iedereen dan gewaarschuwd?
qwerto
 qwerto - zondag 30 oktober 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waarvoor wordt ik gewaarschuwd? Kan je me even goed inlichten.
Wordt hier iedereen dan gewaarschuwd?
jij hebt geen bord maar een hele bunker voor je hoofd of niet ? je word gewaarschuwt vanwegen het feit dat je Boudewijn op een disrespectvolle manier aanspreekt en mensen op het forum door middel van sommige uitspraken provoceerd !
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 30 oktober 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waarvoor wordt ik gewaarschuwd? Kan je me even goed inlichten.
Wordt hier iedereen dan gewaarschuwd?
Iedereen die continue hetzelfde blijft zeggen waardoor het irritatie opwekt bij anderen (en ik klachten krijg) wordt daarvoor gewaarschuwd.

Ik begrijp dat je je gelijk wilt halen over Mulder maar op een gegeven moment weet iedereen het wel en als je daarop commentaar krijgt en toch blijf je met opzet doorgaan dan wordt het irritant. En daarom werd jij daarvoor gewaarschuwd.

Oftewel: dit valt in de regels onder het kopje 'provoceren'.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 oktober 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:58 schreef qwerto het volgende:

[..]

jij hebt geen bord maar een hele bunker voor je hoofd of niet ? je word gewaarschuwt vanwegen het feit dat je Boudewijn op een disrespectvolle manier aanspreekt en mensen op het forum door middel van sommige uitspraken provoceerd !
En de mensen die mij provoceren dan? Hij gaat zijn gang maar als ie denkt dat het nodig is!
Als ie alleen mij straft dan zal het blijkbaar nodig zijn, want dan moeten er vriendjes beschermt worden......... Als ik nu iemand beledigd heb oke . Maar dat wil ik dan wel eens terug zien
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 30 oktober 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En de mensen die mij provoceren dan? Hij gaat zijn gang maar als ie denkt dat het nodig is!
Als ie alleen mij straft dan zal het blijkbaar nodig zijn, want dan moeten er vriendjes beschermt worden......... Als ik nu iemand beledigd heb oke . Maar dat wil ik dan wel eens terug zien
Als iemand jou provoceert dan wordt diegene ook gewaarschuwd als we het zelf lezen, maar beter is om die posts bij ons te melden zodat we het sneller opmerken.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 oktober 2011 - 17:03   quote  deeplink  
Lijdensweg heeft een punt.
Al moest ie tijdens Groningen wat minder posten. Was niet produktief.
craven
 craven - zondag 30 oktober 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En de mensen die mij provoceren dan? Hij gaat zijn gang maar als ie denkt dat het nodig is!
Als ie alleen mij straft dan zal het blijkbaar nodig zijn, want dan moeten er vriendjes beschermt worden......... Als ik nu iemand beledigd heb oke . Maar dat wil ik dan wel eens terug zien
Kom op geen Calimero gedrag, laat je jezelf zo makkelijk provoceren dan?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 oktober 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:01 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Iedereen die continue hetzelfde blijft zeggen waardoor het irritatie opwekt bij anderen (en ik klachten krijg) wordt daarvoor gewaarschuwd.

Ik begrijp dat je je gelijk wilt halen over Mulder maar op een gegeven moment weet iedereen het wel en als je daarop commentaar krijgt en toch blijf je met opzet doorgaan dan wordt het irritant. En daarom werd jij daarvoor gewaarschuwd.

Oftewel: dit valt in de regels onder het kopje 'provoceren'.
Zo dan moet ik volgens jou Erwin Mulder weer een topkeeper vinden? Dat vind ik dan wel heel zielig als er andere mensen zijn die zo hun gelijk willen halen! Nou beste Boudewijn mijn standpunt ten opzichte van Erwin Mulder zal nooit gewijzigd worden , ook niet omdat er mensen zijn die erover klagen! Sorry dat ik het zegt maar dat is echt een pietlullige regel waar nergens op slaat
feyenoordfan12
 feyenoordfan12 - zondag 30 oktober 2011 - 17:05   quote  deeplink  
Ongelooflijk wat een trieste wedstrijd, echt elk schot vliegt erin, mulder probeert geen eens zo'n bal tegen te houden.
El ahmadi de enige die een beetje op niveau was.
Vlaar moet zich schamen.
D. Fernandez voor het leven geschorst geworden, die gigantische prutser.
Maar volgende week moeten we winnen anders is er weer een dramaseizoen inzicht.
Kan toch niet dat je ajax kapot speelt en bij AZ goed speelt, en dan een paar dagen later gepakt word door eagles en word vernedert door groningen.
Die Pubertjes moeten is op gaan staan en er tegen aan gaan. Ze kunnen voetballen maar ze doen het gewoon niet!!!!!!!!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 30 oktober 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:05 schreef feyenoordfan12 het volgende:
Ongelooflijk wat een trieste wedstrijd, echt elk schot vliegt erin, mulder probeert geen eens zo'n bal tegen te houden.
El ahmadi de enige die een beetje op niveau was.
Vlaar moet zich schamen.
D. Fernandez voor het leven geschorst geworden, die gigantische prutser.
Maar volgende week moeten we winnen anders is er weer een dramaseizoen inzicht.
Kan toch niet dat je ajax kapot speelt en bij AZ goed speelt, en dan een paar dagen later gepakt word door eagles en word vernedert door groningen.
Die Pubertjes moeten is op gaan staan en er tegen aan gaan. Ze kunnen voetballen maar ze doen het gewoon niet!!!!!!!!!
Ag Mulder had gewoon z'n dag niet hè
Kop op volgende x beter
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 30 oktober 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zo dan moet ik volgens jou Erwin Mulder weer een topkeeper vinden? Dat vind ik dan wel heel zielig als er andere mensen zijn die zo hun gelijk willen halen! Nou beste Boudewijn mijn standpunt ten opzichte van Erwin Mulder zal nooit gewijzigd worden , ook niet omdat er mensen zijn die erover klagen! Sorry dat ik het zegt maar dat is echt een pietlullige regel waar nergens op slaat
Ik zeg ook niet dat je je mening moet veranderen maar je posts gingen grotendeels alleen maar over Mulder en hoe slecht hij was. Niet erg... maar toen begon je meerdere posts alleen maar over Mulder te lachen en dat is hier provocerend. Als je nou een ajax supporter was en het was feyenoord - ajax en dat op het ajax forum deed, dan was het niet provocerend geweest.

In de regels staat ook duidelijk 'gebruik je gezond verstand'. En als meerdere personen je vertellen dat het nou wel genoeg is en irritant wordt dan moet ergens een lampje gaan branden...

Verder hou ik er nu over op. Je weet mijn standpunt, heeft alleen met de provocatie te maken en niet met je mening. Verdere uitleg (hoewel die er niet is) kan via PM.
Yogimel
 Yogimel - zondag 30 oktober 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:07 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ag Mulder had gewoon z'n dag niet hè
Kop op volgende x beter
flikker jij toch op man met je muldertje. volgende keer beter? wat houdt dat in,..1 bal tegenhouden en er 5 doorlaten? Oprotten met die erwin lelykerd
feyenoordfan12
 feyenoordfan12 - zondag 30 oktober 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Tuurlijk de volgende keer beter voor feyenoord, maar niet voor mulder.
Dit is al de zoveelste wedstrijd waarbij hij die ballen gewoon niet tegenhoud.
Je hebt toch een keeper nodig die punten pakt. Ik bedoel hij had 3 goals kunnen voorkomen en dan was het misschien nog een wedstrijd geweest (niet dat alleen mulder slecht speelde)
EdjeNL
 EdjeNL - zondag 30 oktober 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Waarom verlang ik ineens naar de Winterstop?? :(
feyenoordfan12
 feyenoordfan12 - zondag 30 oktober 2011 - 17:15   quote  deeplink  
flikker jij toch op man met je muldertje. volgende keer beter? wat houdt dat in,..1 bal tegenhouden en er 5 doorlaten? Oprotten met die erwin lelykerd
Tegenhouden? je bedoelt die show duik die hij gewoon met twee handen kon pakken.
MMM
 MMM - zondag 30 oktober 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 16:37 schreef DY het volgende:

[..]

heb ik ongwelijk dan?
Ja
fer1971
 fer1971 - zondag 30 oktober 2011 - 17:16   quote  deeplink  
Vlaar en de Vrij en Indi brengen het de laatste weken niet.
Behalve tegen die klote club uit adam.

Het blijkt gewoon dat Leerdam belangrijk is voor dit Feyenoord.

Allemaal de spaarpot maar op zijn kop gooien voor TADIC
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 30 oktober 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:13 schreef Yogimel het volgende:

[..]

flikker jij toch op man met je muldertje. volgende keer beter? wat houdt dat in,..1 bal tegenhouden en er 5 doorlaten? Oprotten met die erwin lelykerd
Post is een foto van jezelf om te kijken of jij knapper ben
En post ook gelijk een video om te laten zien hoe goed jij kan keepen
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 30 oktober 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En de mensen die mij provoceren dan? Hij gaat zijn gang maar als ie denkt dat het nodig is!
Als ie alleen mij straft dan zal het blijkbaar nodig zijn, want dan moeten er vriendjes beschermt worden......... Als ik nu iemand beledigd heb oke . Maar dat wil ik dan wel eens terug zien
Ik blijf het vreemd vinden dat wanneer 99% hier je superirritant vind je niet wat eerder bij jezelf te raden gaat..
JanM
 JanM - zondag 30 oktober 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:12 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je je mening moet veranderen maar je posts gingen grotendeels alleen maar over Mulder en hoe slecht hij was. Niet erg... maar toen begon je meerdere posts alleen maar over Mulder te lachen en dat is hier provocerend. Als je nou een ajax supporter was en het was feyenoord - ajax en dat op het ajax forum deed, dan was het niet provocerend geweest.

In de regels staat ook duidelijk 'gebruik je gezond verstand'. En als meerdere personen je vertellen dat het nou wel genoeg is en irritant wordt dan moet ergens een lampje gaan branden...

Verder hou ik er nu over op. Je weet mijn standpunt, heeft alleen met de provocatie te maken en niet met je mening. Verdere uitleg (hoewel die er niet is) kan via PM.
Ben bang dat 'gebruik je gezond verstand' net ff te lastig is voor deze irritante poster, die ik maar zoveel mogelijk probeer te nergeren ...
Alexi
 Alexi - zondag 30 oktober 2011 - 17:20   quote  deeplink  
Dacht dat de gifbeker na het afgelopen seizoen wel leeg zou zijn,
niets is dus nimmer waar!
Verliezen met 6-0!?
Ik hoop dat de reis erg lang duurt vanuit het hoge noorden,
wat een stelletje niksnutten zeg!
Eerst je uit de beker laten knallen en nu weer jezelf laten vernederen door Groningen?! ONGELOFELIJK!!!!!
biba1970
 biba1970 - zondag 30 oktober 2011 - 17:29   quote  deeplink  
het spijt me maar hoor net koeman zijn commentaar hij vond groningen ook niet goed en ze hadden een lesje in effectiviteit hadden gehad DAN BEGRIJP IK HET NIET MEER
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 30 oktober 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:29 schreef biba1970 het volgende:
het spijt me maar hoor net koeman zijn commentaar hij vond groningen ook niet goed en ze hadden een lesje in effectiviteit hadden gehad DAN BEGRIJP IK HET NIET MEER
ik kan me wel vinden in die visie. Tot die rode kaart waren wij voetballend niet minder.

En Groningen was ontzettend effectief. Alles zat voor ze mee. Ze hebben natuurlijk volkomen terecht gewonnen.
feyenoordfan12
 feyenoordfan12 - zondag 30 oktober 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ik kan me wel vinden in die visie. Tot die rode kaart waren wij voetballend niet minder.

En Groningen was ontzettend effectief. Alles zat voor ze mee. Ze hebben natuurlijk volkomen terecht gewonnen.
Helemaal mee eens
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 oktober 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:17 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Ik blijf het vreemd vinden dat wanneer 99% hier je superirritant vind je niet wat eerder bij jezelf te raden gaat..
Misschien dat die 99% het bij het verkeerde eind hebben? Ik ga mijn visie/beleid niet veranderen omdat 99% het irritant vind!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 oktober 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:07 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ag Mulder had gewoon z'n dag niet hè
Kop op volgende x beter
Sorry hoor maar wat heb jij gedronken?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 30 oktober 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Sorry hoor maar wat heb jij gedronken?
Haha niks maar ik vertik t om gefrustreerd te worden na vanmiddag
van geil
 van geil - zondag 30 oktober 2011 - 17:57   quote  deeplink  
ach mulder lief,,,toe drink niet meer
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 30 oktober 2011 - 17:59   quote  deeplink  
Snap nog steeds niet waarom hij Nelom er niet eens in zet!
MMM
 MMM - zondag 30 oktober 2011 - 18:00   quote  deeplink  
http://www.megastadfm.nl/audio/3010fragment5.mp3

Ze zijn Mulder hier ook spuugzat.
MMM
 MMM - zondag 30 oktober 2011 - 18:02   quote  deeplink  
Ruzie tussen Cabral en Guidetti na de 6-0 volgens de analisten in dat fragment
bjorn
 bjorn - zondag 30 oktober 2011 - 18:03   quote  deeplink  
Jezus wat was het een drama zeg,een week geleden geven ze ons de hoop dat we op de goede weg waren met een uitstekende wedstrijd in de arena, hoe anders ziet het er een week later uit, uitgeschakeld door met alle respect Go ahead Eagles en nu 6-0 uit tegen Groningen. verliezen tegen Groningen kan maar 6-0?? Bedankt voor de valse hoop jongens,Feyenoord staat weer mooi voor schut door jullie.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 30 oktober 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 18:00 schreef MMM het volgende:
http://www.megastadfm.nl/audio/3010fragment5.mp3

Ze zijn Mulder hier ook spuugzat.
Whaha wat doet mulder hier in godsnaam hij gaat gewoon in de poephouding zitten
Haha wat een commentaar
sevillana
 sevillana - zondag 30 oktober 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Misschien dat die 99% het bij het verkeerde eind hebben? Ik ga mijn visie/beleid niet veranderen omdat 99% het irritant vind!
jij weet echt van geen ophouden hè? ik hoop echt dat Boudewijn je binnenkort een ban voor een tijdje gaat geven, heb je misschien tijd om ff na te denken . . . . :)
boes
 boes - zondag 30 oktober 2011 - 18:07   quote  deeplink  
er is volgens mij behoorlijk veel onvrede tussen de spelers, de mogen elkaar gewoon niet en daarom zal het nooit een team worden, het wordt tijd dat alle egotjes maar eens een tijd op de bank plaats nemen
boes
 boes - zondag 30 oktober 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 18:04 schreef sevillana het volgende:

[..]

jij weet echt van geen ophouden hè? ik hoop echt dat Boudewijn je binnenkort een ban voor een tijdje gaat geven, heb je misschien tijd om ff na te denken . . . . :)
misschien een idee om gewoon met z'n alle niet meer te reageren op zijn berichten?!?!?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 oktober 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 18:04 schreef sevillana het volgende:

[..]

jij weet echt van geen ophouden hè? ik hoop echt dat Boudewijn je binnenkort een ban voor een tijdje gaat geven, heb je misschien tijd om ff na te denken . . . . :)
Dan moet je hem vooral blijven mailen en klagen!! Zo zielig ben je blijkbaar wel
salemi
 salemi - zondag 30 oktober 2011 - 19:07   quote  deeplink  
Heel erg jammer dat een goede discussie over wat er misging in Groningen volkomen verstoord wordt door die ene persoon die maar blijft zeiken over Mulder. Ik probeer nog een keer de zaken voor hem op een rijtje te zetten.
Feyenoord kan geen andere keeper aantrekken (categorie 1). Lamprou heeft te weinig eredivisie ervaring om voor de leeuwen gegooid te worden, Darley is dermate lang geblesseerd geweest dat hij alleen nog maar een belofte is en blijft. Hij zal gewoon via Jong Feyenoord moeten gaan bewijzen dat hij in het eerste thuishoort. Dan kom je automatisch bij Mulder terecht. Het heeft geen zin om te blijven zeuren over "Mulder moet eruit". Koeman heeft al gezegd dat hij de eerste keus is en blijft.
Bepalend voor de wedstijd is de snelle 1-0 achterstand. Het is onbestaanbaar dat je koud uit de kleedkamer al achter komt te staan. Dat betekent dat je niet goed aan de wedstrijd bent begonnen. Hoe een goede voetballer Tadic ook is. Op zo'n moment moet hij gewoon plat, dan maar een gele kaart. Met 1-0 achter bij Groningen weet je dat het een vreselijk moeilijke wedstrijd gaat worden, de neuzen gingen daar ook met 1-0 verlies naar huis. Ik begrijp werkelijk niet waarom wij niet scherp (met een killersmentaliteit) aan een wedstrijd kunnen beginnen. Tegen Go Ahead lieten we ons al in slaap sussen, en nu vandaag doen we het nog eens dunnetjes over. Het is vreselijk jammer dat we zoveel geblesseerde verdedigers hebben. Koeman heeft geen enkele mogelijkheid om in de verdediging te wisselen.
Ik ben er helemaal ziek van, zeker omdat we dachten dat het nu een beetje beter zou kunnen gaan. Dit is net zo erg als die 10-0 van vorig seizoen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Groningen - Feyenoord (30 oktober 2011, 14:30 uur): 6-0









0.0139620