BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Groningen - Feyenoord (30 oktober 2011, 14:30 uur): 6-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 30 oktober 2011 - 22:56   quote  deeplink  
ligt t nou er iedere keer aan alle spelers????
of gaat er iets in de opleiding fout....
altijd prima talenten,,,veel voetbalvermogen,,
maar nooit n goed schot,,mentaal zwak,,en tactisch zeer zwak!!!!
ook de oranjecoachjes constateren dit.....
van geil
 van geil - zondag 30 oktober 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 22:56 schreef van geil het volgende:
ligt t nou er iedere keer aan alle spelers????
of gaat er iets in de opleiding fout....
altijd prima talenten,,,veel voetbalvermogen,,
maar nooit n goed schot,,mentaal zwak,,en tactisch zeer zwak!!!!
ook de oranjecoachjes constateren dit.....
en koppen???wat is dat???
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 oktober 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Mwah, denk eerder dat het aan oudere ervaren strijders ontbreekt, die een wedstrijd snappen.
van geil
 van geil - zondag 30 oktober 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 23:01 schreef FR-Henk het volgende:
Mwah, denk eerder dat het aan oudere ervaren strijders ontbreekt, die een wedstrijd snappen.
tactisch scheelt dat,,,maar ze gaan er niet beter van schieten,,fysiek en mentaal moeten ze zelf doen,,etc
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 oktober 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 23:08 schreef van geil het volgende:

[..]

tactisch scheelt dat,,,maar ze gaan er niet beter van schieten,,fysiek en mentaal moeten ze zelf doen,,etc
Daar heb je een punt en ben ik gelijk weer uitgeluld.
GAE-Deventer
 GAE-Deventer - zondag 30 oktober 2011 - 23:44   quote  deeplink  
Wel grappig dat jullie week geleden d8en GAE makkie groningen winnen we ook wel het is allemaal mulders schuld zeuren jullie hij is ook nog jong en hij kan aardig goed keepen want die goals waren gewoon terecht van groningen :)
GAE :D
Omekees
 Omekees - zondag 30 oktober 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 23:44 schreef GAE-Deventer het volgende:
Wel grappig dat jullie week geleden d8en GAE makkie groningen winnen we ook wel het is allemaal mulders schuld zeuren jullie hij is ook nog jong en hij kan aardig goed keepen want die goals waren gewoon terecht van groningen :)
GAE :D
Heb jij niks beters te doen?? Om als GAE-fan een beetje op ene feyenoord forum te kijken..
ROT OP MAN!
GAE-Deventer
 GAE-Deventer - maandag 31 oktober 2011 - 00:06   quote  deeplink  
Ik snap dat je gefrustreert bent beker verloren van groningen verliezen met ruime cijfers .
Maar feyenoord heeft een aardig team alleen ze doen het ineens niet goed ze moeten wakker worden ofso ;s

GAE ;D
hotjumper
 hotjumper - maandag 31 oktober 2011 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:05 schreef feyenoordfan12 het volgende:
Ongelooflijk wat een trieste wedstrijd, echt elk schot vliegt erin, mulder probeert geen eens zo'n bal tegen te houden.
El ahmadi de enige die een beetje op niveau was.
Vlaar moet zich schamen.
D. Fernandez voor het leven geschorst geworden, die gigantische prutser.
Maar volgende week moeten we winnen anders is er weer een dramaseizoen inzicht.
Kan toch niet dat je ajax kapot speelt en bij AZ goed speelt, en dan een paar dagen later gepakt word door eagles en word vernedert door groningen.
Die Pubertjes moeten is op gaan staan en er tegen aan gaan. Ze kunnen voetballen maar ze doen het gewoon niet!!!!!!!!!
En jij kan ook gewoon de eeuwige jeuk met te korte armpjes krijgen
hotjumper
 hotjumper - maandag 31 oktober 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 20:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jullie hebben toch ook een nummer10 ??? :) doe ff normaal wil je
Doe ff dood gaan lul
Els
 Els - maandag 31 oktober 2011 - 09:01   quote  deeplink  
Column Van Hanegem
Bron: AD

Biseswar moet je ver bij je ploeg vandaan houden
Het heeft me erg verbaasd dat Diego Biseswar gistermiddag mocht invallen bij Feyenoord. Ik had begrepen dat hij disciplinair gestraft was, nadat hij zich tijdens de uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles misdragen had. Met die straf was ik blij. Biseswar vindt zichzelf al jaren belangrijker dan de club en voelt zich nogal verheven boven zijn teamgenoten. Zulke jongens moet je hard straffen en eigenlijk liefst buitengooien. Ronald Koeman had hem niet eens mee moeten nemen naar Groningen.

Nu mocht hij nog invallen ook en dat vind ik ongelooflijk. Koeman is bezig om iets neer te zetten bij Feyenoord, hij probeert het team meer vertrouwen te geven en mentaal sterker te maken. Dat gaat met vallen en opstaan. Dan moet je juist types als Biseswar bij je groep vandaan houden totdat ze hun leven écht willen beteren. Die jongen heeft ooit één seizoen aardig gespeeld en wat goals gemaakt. Daar teert meneer nog steeds op. Maar met zijn gedrag ondermijnt hij het groepsproces waar Koeman juist veel aandacht aan besteedt. Onbegrijpelijk, die knieval voor miskend talent.

Verder mag de aanklager van de KNVB van mij wat gaan doen met die Burnet van FC Groningen. Dat mannetje werd geaaid door Dani Fernández en na een seconde bedenktijd doet hij net of hij een enorme klap heeft gekregen. Dat vind ik een misselijke vorm van spelbederf, die werd beloond met een onnodige rode kaart voor Fernández.

Zoiets mag je niet onbestraft laten, vind ik. Over Feyenoord zelf ben ik gauw uitgepraat. De Vrij, Vlaar, Bakkal, Schaken, waar waren ze allemaal? Ik geloof nog steeds in het proces waarin het team zit, het streven naar stabiliteit is het belangrijkst op dit moment. Het verval tussen wedstrijden is veel te groot. Dat weten ze zelf ook wel.

Wat ze misschien niet weten, is dat ze die wedstrijd tegen Groningen ook hadden kunnen winnen. Zo goed was FC Groningen niet, ze kwamen alleen nogal snel aan hun goals en dat trekt de selectie van Feyenoord niet goed. Van mij mag Koeman het daar vandaag nog eens over hebben met zijn spelers.

Zaterdag zag ik onze nationale topper tussen FC Twente en PSV. Er werd nogal enthousiast over gedaan. Topamusement, mooi voetbal, noem maar op. Ik begrijp dat niet. De wedstrijd werd spannend doordat de tactiek van FC Twente faalde en niet omdat PSV zo goed speelde.

Co Adriaanse speelt met een middenveld waarop Brama met de punt naar achteren speelt en De Jong en Chadli in een aanvallende rol. Als je zo wil spelen, wat ik trouwens van harte toejuich want het is zeer aanvallend ingesteld, moet de rest van je team daarop ingesteld zijn.

Dan moet je 'klein' spelen, dicht op elkaar en er moet in ieder geval vaak bijgesloten worden door een centrale verdediger om Brama te assisteren. Van dat laatste was totaal geen sprake bij FC Twente. Brama speelde niet zijn beste wedstrijd, maar hij heeft voor zes wedstrijden gelopen. Wijnaldum flitste aan alle kanten langs Brama, omdat er van achteruit geen steun kwam. Daar werd de wedstrijd leuk van, maar ik kan het als vakman niet goed vinden. Ik vind dat je de werkelijkheid omdraait als je een voetbalwedstrijd van hoog niveau vindt en aantrekkelijk, omdat bij een van de partijen de tactiek faalt. Dat slaat nergens op.

Over Ajax had ik het hier ook nog wel willen hebben, maar liever laat ik ze daar met rust. Woensdag spelen ze een belangrijke wedstrijd tegen Zagreb en ik hoop dat heel Ajax zich daarop focust. Met name in de top, en dan doel ik ook op Johan Cruijff, de beste voetballer die ons land ooit voortgebracht heeft.

Ik respecteer hem zeer. Maar als je je gelijk niet haalt en je probeert het dan via een achterdeurtje nog een keer - ik doel op het geleur met Tscheu la Ling - dan laat je je niet van je beste kant kennen. Dan kun je beter afscheid nemen en kijken of de andere commissarissen het zonder hem beter kunnen. Cruijff als grote ex-voetballer moet niet gaan straatvechten. (Willem van Hanegem)
Els
 Els - maandag 31 oktober 2011 - 09:06   quote  deeplink  
Bron: AD
Een voor het grote publiek nog onbekende centrale verdediger straalde gisteren in de Euroborg alles uit wat bij Feyenoord ontbrak. De 20-jarige Virgil van Dijk had zelfvertrouwen, toonde lef en gaf de aangeslagen tegenstander negentig minuten het gevoel dat er niets te halen viel in Groningen.

Virgil van Dijk in duel met Feyenoord-spits Guyon Fernandez. © PRO SHOTS De verdediger nam na afloop zijn ploeggenoten op sleeptouw in een heuse polonaise. De Bredanaar, door FC Groningen in 2010 weggehaald bij Jong Willem II, had volop genoten van de 6-0 overwinning tegen Feyenoord. ' Een ruime zege tegen een directe concurrent voor Europees voetbal, het kan bijna niet mooier', jubelde Van Dijk in het AD.

Het puike optreden kwam ook voor hem persoonlijk op het juiste moment. Een week eerder tegen FC Twente leverde hij niet zijn allerbeste wedstrijd af. 'Dat heb ik meteen rechtgezet. We hebben echt heel goed gespeeld. We waren de hele week gebrand op een sterke wedstrijd tegen Feyenoord. Als je dan al na 48 seconden op 1-0 staat, dan geeft dat veel vertrouwen.'

Bondscoach Cor Pot heeft Van Dijk nadrukkelijk in beeld voor Jong Oranje. Hij hoopt op een uitnodiging voor de kwalificatiewedstrijd tegen Jong Schotland, volgende maand in Nijmegen. 'Dat zou een mooie beloning zijn. Bij Jong Oranje speelt Stefan de Vrij op mijn plek, misschien dat ik vandaag een klein beetje op punten heb gewonnen.'
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 31 oktober 2011 - 09:07   quote  deeplink  
heb allebeide stukken gelezen en kan niet anders dan ermee in te stemmen. pijnlijk maar wel waar. Enige probleem is volgens mij dat je er nu niet zoveel mee kan, er zijn geen alternatieven (of ik moet ze over het hoofd zien) en geld is er ook niet. Misschien die Kongolo uit de jeugd?
Els
 Els - maandag 31 oktober 2011 - 09:14   quote  deeplink  
Het enige alternatief wat ik zie, is dat de betreffende spelers eens wat beter gaan worden. Het is niet voor de volle 100% een mentale kwestie, maar wel gedeeltelijk. En daar kan je alleen zelf wat aan doen. Dus als ze een beetje karakter hebben, gaan ze vanaf vandaag grote sprongen maken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 31 oktober 2011 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 09:14 schreef Els het volgende:
Het enige alternatief wat ik zie, is dat de betreffende spelers eens wat beter gaan worden. Het is niet voor de volle 100% een mentale kwestie, maar wel gedeeltelijk. En daar kan je alleen zelf wat aan doen. Dus als ze een beetje karakter hebben, gaan ze vanaf vandaag grote sprongen maken.
klopt alleen zie ik ze dat niet zo snel doen.... vorig jaar hebben ze ook meerdere keren die kans gehad maar ook niet aangegrepen. En ook dit seizoen zie je als het voetballend niet lukt er geen strijd voor in de plaats komt. Ajax uit was een positieve uitzondering op de regel maar ook dat was maar 1 wedstrijd. (wel heel fijn dat het net tegen Ajax was hahahaha)
Els
 Els - maandag 31 oktober 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 09:22 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

klopt alleen zie ik ze dat niet zo snel doen.... vorig jaar hebben ze ook meerdere keren die kans gehad maar ook niet aangegrepen. En ook dit seizoen zie je als het voetballend niet lukt er geen strijd voor in de plaats komt. Ajax uit was een positieve uitzondering op de regel maar ook dat was maar 1 wedstrijd. (wel heel fijn dat het net tegen Ajax was hahahaha)
Ik weet het, ik heb een onverbeterlijk geloof in mijn medemens.
erik
 erik - maandag 31 oktober 2011 - 09:30   quote  deeplink  
kan iemand mij vertellen hoe je ook alweer en youtube video kan posten op het forum?
alvast bedankt
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 31 oktober 2011 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 09:30 schreef erik het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe je ook alweer en youtube video kan posten op het forum?
alvast bedankt
[youtube]ertussen de url[/youtube]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door FR-Elmo --
erik
 erik - maandag 31 oktober 2011 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 09:38 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

[ filmpje ]
de hele url of van v= of zoiets?
erik
 erik - maandag 31 oktober 2011 - 09:40   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door erik --
FR-D@@N
 FR-D@@N - maandag 31 oktober 2011 - 09:41   quote  deeplink  
je begint met [youtube] dan plaats je alles na de = en voor de & (N3qQpJruiTw) en dan eindigen met [/youtube]
erik
 erik - maandag 31 oktober 2011 - 09:42   quote  deeplink  
ok dank je wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door erik --
Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 31 oktober 2011 - 10:08   quote  deeplink  
Er moet dan gewoon meer concurrentie zijn vanuit de jeugd.. af en toe de spelers daar
laten ruiken en proeven.. en kijken wat voor resultaat dat geeft..

sommige basisspelers moeten ook onder druk staan door degene die op de bank zitten te azen op een moment te bewijzen dat hun beter zijn dan die basisspeler.
van geil
 van geil - maandag 31 oktober 2011 - 12:16   quote  deeplink  
zet mij er maar in!!!!!!!
moa
 moa - maandag 31 oktober 2011 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 00:06 schreef GAE-Deventer het volgende:
Ik snap dat je gefrustreert bent beker verloren van groningen verliezen met ruime cijfers .
Maar feyenoord heeft een aardig team alleen ze doen het ineens niet goed ze moeten wakker worden ofso ;s

GAE ;D
Triest figuur, hebben ze Deventer eindelijk op het internet aangesloten?

Komt hier midden in de nacht even zn eerste 2 posts doen, kansloos figuur,
moa
 moa - maandag 31 oktober 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 00:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Sterf en bederf kankermongool dat je dr bent. Ik post de komende week niet meer omdT ik weet dat ik nu over de schreef ga. Ga lekker dood of krijg de hiv op je weg gesnede voorhuid kut jode jong.
Over welke schreef, je reactie getuigd van mensen kennis en een goed analytisch vermogen.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 31 oktober 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 13:09 schreef moa het volgende:

[..]

Over welke schreef, je reactie getuigd van mensen kennis en een goed analytisch vermogen.
Klopt, en ik hou van duidelijkheid!
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 oktober 2011 - 13:35   quote  deeplink  
Ok, slotje vergeten en aankomend weekend weer op de kloot'n van NEC.

Mooi, Feyenoord supporter zijn.
sevillana
 sevillana - maandag 31 oktober 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 13:35 schreef Stylzz het volgende:
Ok, slotje vergeten en aankomend weekend weer op de kloot'n van NEC.

Mooi, Feyenoord supporter zijn.
+1
Southside 1908
 Southside 1908 - maandag 31 oktober 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 13:35 schreef Stylzz het volgende:
Ok, slotje vergeten en aankomend weekend weer op de kloot'n van NEC.

Mooi, Feyenoord supporter zijn.
+1

In voor en tegenspoed, heel erg veel tegenspoed..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door Southside 1908 --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 oktober 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 22:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

deze reacties bedoel ik nu.... :)
of krijg je er een stijve van ?

enige wat ik zeg is dat ik hoop dat Fey ooit weer de oude word.. of mag ik dat niet meer vinden ?? wees blij dat ik het wil, en lijkt me vrij normale reactie toch ?
Dat zijn geen echte Feyenoord supporters die zo onnozel reageren
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 oktober 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 21:06 schreef sevillana het volgende:

[..]

eens te meer bewijs je hiermee dat jouw snapvermogen niet toereikend is
Of jij snapt er helemaal geen ene reet van!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 oktober 2011 - 19:44   quote  deeplink  
Vanavond weer met zijn allen naar VI kijken voor het leedvermaak?
MMM
 MMM - maandag 31 oktober 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Jan Everse en Barbara Barend, gaap...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 oktober 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 20:04 schreef MMM het volgende:
Jan Everse en Barbara Barend, gaap...
inderdaad. ik sla deze keer over.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 31 oktober 2011 - 20:10   quote  deeplink  
Is Gijp er nog niet?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 oktober 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 20:10 schreef hoogvliet010 het volgende:
Is Gijp er nog niet?
nope. bijna.
henkie1969
 henkie1969 - maandag 31 oktober 2011 - 21:31   quote  deeplink  
Het is overduidelijk dat we met deze trainer (en T.D.) niets zijn opgeschoten.
De spelers die zijn gekomen hebben ons niet echt beter gemaakt.
We hebben wereldspelers (voor de Jupiler Leage), er is geen trainer
die deze ploeg beter laat spelen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 oktober 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 21:31 schreef henkie1969 het volgende:
Het is overduidelijk dat we met deze trainer (en T.D.) niets zijn opgeschoten.
De spelers die zijn gekomen hebben ons niet echt beter gemaakt.
We hebben wereldspelers (voor de Jupiler Leage), er is geen trainer
die deze ploeg beter laat spelen.
Hoezo overduidelijk???
henkie1969
 henkie1969 - maandag 31 oktober 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 21:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoezo overduidelijk???
zijn we dan zoveel beter geworden ?
behalve 2 echt leuke wedstrijden (AZ en Ajax) was het spel in de andere wedstrijden echt niet zoveel beter
dus deze trainer maakt niet het verschil
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 oktober 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 21:43 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

zijn we dan zoveel beter geworden ?
behalve 2 echt leuke wedstrijden (AZ en Ajax) was het spel in de andere wedstrijden echt niet zoveel beter
dus deze trainer maakt niet het verschil
Je overdrijft. Cijfers liegen niet, bovendien dwingt het team meer kansen af dan in vorig seizoen. Dat is door vi ook aangetoond.
En het spel is bij vlagen herkenbaar en beter. Was onder Been alleen maar chaotischer aan het worden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 oktober 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 21:43 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

zijn we dan zoveel beter geworden ?
behalve 2 echt leuke wedstrijden (AZ en Ajax) was het spel in de andere wedstrijden echt niet zoveel beter
dus deze trainer maakt niet het verschil
Mwah. Is wel beter.
Maar mentaal zijn t dezelfde problemen als vorig jaar.
Broos als een jodenkoek.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 oktober 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 21:31 schreef henkie1969 het volgende:
Het is overduidelijk dat we met deze trainer (en T.D.) niets zijn opgeschoten.
De spelers die zijn gekomen hebben ons niet echt beter gemaakt.
We hebben wereldspelers (voor de Jupiler Leage), er is geen trainer
die deze ploeg beter laat spelen.
wat een paniek zeg. We staan 6de man. Precies waar we horen. We hebben 2x zoveel punten dan uit dezelfde wedstrijden vorig jaar. We spelen uit Ajax van de mat. We zijn minstens gelijkwaardig uit bij de koploper. Alleen we zijn nog wat labiel. Daar wordt aan gewerkt.

En ik begrijp al helemaal niet wat Van Geel fout zou hebben gedaan?!?! Die vent heeft 2 uitstekende spelers gehaald en Wijnaldum en Fer voor de absolute hoofdprijs (gezien de contractduur) gesleten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 oktober 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 21:43 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

zijn we dan zoveel beter geworden ?
behalve 2 echt leuke wedstrijden (AZ en Ajax) was het spel in de andere wedstrijden echt niet zoveel beter
dus deze trainer maakt niet het verschil
Je kunt het ook omdraaien. Van de 13 officiele wedstrijden waren er dit seizoen 3 slechts (GAE, ADO en Groningen) en is de rest redelijk tot goed. Bovendien hebben we dus al veel meer punten gehaald.
Omekees
 Omekees - maandag 31 oktober 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 21:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

wat een paniek zeg. We staan 6de man. Precies waar we horen. We hebben 2x zoveel punten dan uit dezelfde wedstrijden vorig jaar. We spelen uit Ajax van de mat. We zijn minstens gelijkwaardig uit bij de koploper. Alleen we zijn nog wat labiel. Daar wordt aan gewerkt.

En ik begrijp al helemaal niet wat Van Geel fout zou hebben gedaan?!?! Die vent heeft 2 uitstekende spelers gehaald en Wijnaldum en Fer voor de absolute hoofdprijs (gezien de contractduur) gesleten.
+1
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 oktober 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 21:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

wat een paniek zeg. We staan 6de man. Precies waar we horen. We hebben 2x zoveel punten dan uit dezelfde wedstrijden vorig jaar. We spelen uit Ajax van de mat. We zijn minstens gelijkwaardig uit bij de koploper. Alleen we zijn nog wat labiel. Daar wordt aan gewerkt.

En ik begrijp al helemaal niet wat Van Geel fout zou hebben gedaan?!?! Die vent heeft 2 uitstekende spelers gehaald en Wijnaldum en Fer voor de absolute hoofdprijs (gezien de contractduur) gesleten.
Ja zo kan je alles wel goed blijven praten, daar komen we ook niet mee vooruit.......
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 31 oktober 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 22:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja zo kan je alles wel goed blijven praten, daar komen we ook niet mee vooruit.......
Jouw meningen zetten zode aan de dijk??
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 oktober 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 22:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja zo kan je alles wel goed blijven praten, daar komen we ook niet mee vooruit.......
Ik praat zeker niet alles goed, maar ik weiger me te laten meevoeren in veel van alle negativiteit. Op de ranglijst is bij lange na geen sprake van een crises. Of dacht jij dat we de top 4 gingen bestormen? We staan overigens nog steeds maar 4 punten achter op de nr 2. En we staan voor directe concurrenten als Heerenveen en Groningen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 oktober 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 22:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik praat zeker niet alles goed, maar ik weiger me te laten meevoeren in veel van alle negativiteit. Op de ranglijst is bij lange na geen sprake van een crises. Of dacht jij dat we de top 4 gingen bestormen? We staan overigens nog steeds maar 4 punten achter op de nr 2. En we staan voor directe concurrenten als Heerenveen en Groningen.
Helemaal eens T.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 31 oktober 2011 - 22:48   quote  deeplink  
T for president!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Groningen - Feyenoord (30 oktober 2011, 14:30 uur): 6-0









0.0143511