|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2012 - 10:21 schreef bode het volgende:[..] Ik bemoei me daar niet mee ik ben vandaag in Twello en morgen in Groenlo succes samen Hahahahaha! Dit is cabaret! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
BOUDEWIJN PLEUR HIER NOU EEN SLOT OP WANT IK ERGER ME KAPOT AAN DIT TOPIC.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik denk dat dit een heel nuttig topic is, aangezien deze wedstrijd ons het kampioenschap heeft gekost en ons doelgemiddelde. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Gelukkig is Dani Fernandez die in deze wedstrijd rood kreeg niet meer bij ons. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2012 - 11:40 schreef Wim2 het volgende:Ik denk dat dit een heel nuttig topic is, aangezien deze wedstrijd ons het kampioenschap heeft gekost en ons doelgemiddelde. Verliezen bij Groningen kan altijd. Alleen was 6-0 een beetje veel. Er zijn wel andere wedstrijden aan te wijzen waar je het kampioenschap hebt verloren. Uit en thuis gelijk tegen Utrecht, uitverlies bij VVV, thuis gelijk tegen Heereveen, thuisverlies tegen NEC en ADO, thuis gelijk tegen RKC. Allemaal onnodig. Moet je de punten eens bij elkaar optellen. Daarentegen natuurlijk tegen de top fanatastisch gespeeld. 020 kan nu nog niet geloven dat ze een punt overgehouden hebben aan die wedstrijd in 020. Een helft volkomen van de mat gespeeld door ons. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Tja, ben blijd dat die wisselvalligeid minder is geworden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2012 - 11:51 schreef salemi het volgende:[..] Verliezen bij Groningen kan altijd. Alleen was 6-0 een beetje veel. Er zijn wel andere wedstrijden aan te wijzen waar je het kampioenschap hebt verloren. Uit en thuis gelijk tegen Utrecht, uitverlies bij VVV, thuis gelijk tegen Heereveen, thuisverlies tegen NEC en ADO, thuis gelijk tegen RKC. Allemaal onnodig. Moet je de punten eens bij elkaar optellen. Daarentegen natuurlijk tegen de top fanatastisch gespeeld. 020 kan nu nog niet geloven dat ze een punt overgehouden hebben aan die wedstrijd in 020. Een helft volkomen van de mat gespeeld door ons. 1,5 helft compleet van de mat gespeeld.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu ben ik je zat, eikel, weer opgraven terwijl hij zo ver gezakt was |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ik heb hem opgegraven om te melden dat hij op slot moest om te voorkomen dat hij weer opgegraven zou worden. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dit was pas een wedstrijd, maar daar hoor je niemand over? |
|
|
|