|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 1 fout vond ik. De tweede. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:02 schreef Els het volgende:[..] Ze falen nu wel heel erg hoor. En collectief. Mij verbaast niets meer. De selectie is uiterst labiel. is helaas wel een feit . . .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:02 schreef sevillana het volgende:[..] wat nou haha? nee, jij zeker! . . . een echte supporter zeikt z'n team niet af maar kan wel diep teleurgesteld zijn! Ja wel bij Mulder , is vandaag wel weer gebleken........ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel weer een nieuw record! Voor het eerst in de historie met 3-0 achter in 19 minuten, helden! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jezus Indi, gebruik je lichaam nou es in een duel! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] nee, verdedigend is het matig. Dani loopt veel te ver naar achter. Niet de eerste keer en hij is trouwens niet de enige bij Feyenoord die dat doet. Het tweede doelpunt mag Mulder aangerekend worden. De Vrij heeft geen contact met zijn direct tegenstander bij de derde goal, maar die voorzet had wel beter verdedigd moeten worden door Indi. Die had het moeilijker moeten maken om die bal voor te krijgen. 3 individuele fouten. Ik wou Indi eigenlijk dispensatie geven, mag hij de volgende fout maken, die Groningen wel zal verzilveren.... |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Topkeeper! :-/ Maar Bakkal hee... hoe komt men er bij dat hij beter is/speelt dan Fer? Hij is traag,lomp en heeft niet bepaald een sportpostuur bovendien neemt hij heel vaak geen deel aan het spel en heeft zijn eigen slaapmomentjes, ik vind het he-le-maal niks. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Kampioen worden wordt nu wel moeilijk.. Ik denk toch dat het doelsaldo nu tegen gaat werken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:02 schreef Bosifyable het volgende:Hou het nou gewoon bij voetbal, in plaats van verwijten naar elkaar toe te gooien en spelers af te schrijven. Je hebt er wel mee te maken!! Spelers die Feyenoord onwaardig zijn en zeker neit het niveau hebben. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ons elftal zet ons keer op keer voor schut.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:05 schreef MMM het volgende:Wel weer een nieuw record! Voor het eerst in de historie met 3-0 achter in 19 minuten, helden! lichtpuntje? :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker balletje weer Indi |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Ik zie liever Guidetti op halve kracht dan Fernandez.. Sjongejonge zeg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahaha Die Vlaar zag een opening!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We kijken weer naar een aflevering van wandelen met Koeman |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vlaar waardeloze zak stront, wat is dit nou weer voor een schijtbal man? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: 1,2 en 3 . Hij heeft een reactie vermogen van een slak lijkt het wel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:06 schreef FEY-Esm het volgende:Kampioen worden wordt nu wel moeilijk.. Ik denk toch dat het doelsaldo nu tegen gaat werken. lol |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou die gaan weer stemmen straks op trainingskamp |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
BTW groningen speelt hetzelfde spelletje als ADO. Laat feyenoord maar voetballen wordt toch niets em dan omschakelen |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Je zag Koeman net ook al kijken van "pffff dit gaat nog een heeeel lang jaar worden". Die zie ik ook nog wel opstappen over een paar wedstrijden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:05 schreef MMM het volgende:Wel weer een nieuw record! Voor het eerst in de historie met 3-0 achter in 19 minuten, helden! Zo een pilsje erbij............. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
bakkal eruit voor guidetti... vlaar in de spits erbij.. en mulder exit... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zo! . . is de azijn op? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:09 schreef Stylzz het volgende:BTW groningen speelt hetzelfde spelletje als ADO. Laat feyenoord maar voetballen wordt toch niets em dan omschakelen Tsjonge jonge kom je daar nu pas achter? Na 39 minuten............ Bij Feyenoord weten ze het volgens mij nog steeds niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en niet breien,,,maar pompen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik word zo moe van Fernandez, die heeft al 60 keer buitenspel gestaan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:11 schreef lijdensweg het volgende:[..] Tsjonge jonge kom je daar nu pas achter? Na 39 minuten............ Bij Feyenoord weten ze het volgens mij nog steeds niet. Nee ik typ t nu pas. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: die komt de 2de helft niet terug denk ik. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:09 schreef boes het volgende:Je zag Koeman net ook al kijken van "pffff dit gaat nog een heeeel lang jaar worden". Die zie ik ook nog wel opstappen over een paar wedstrijden. als hij niet weggestemd wordt door dit wereldelftal, we zijn er erg veel mee opgeschoten. goeie aankopen ook trouwens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat klopt,het is niet dat ze minder zijn met een bal maar het denken schijnt ontzettend pijn te doen....Wat een ellende!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat een kutsmoes, je bent gewoon traag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2011 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nou dat denk ik ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
de enige manier waarom het nog slechter zou worden is als Koeman een blackout krijgt en Van Haaren er in zet ! neuhh dan verliezen we zeker met 6/7-0 ! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Laten we hopen dat onze topspelers de schade beperkt kunnen houden tot 5-0 na de rust.Als ik koeman zou zijn zou ik Mulder wisselen voor een gewoone veldspeler. Ieder schot dat groningen dan op het doel lost is dan wel een goal maar dat is het ook met mulder erin.
PFF, en die Fernandez mag van mij maar een paar jaartjes naar Excelsior, bij god wat is dat een lachwekkende bek. Geef ons Leerdam. Indi is verdedigend zwak en opbouwend dramatisch. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit deed Guyon dan wel weer aardig.. Wat mazzel, maar oke.. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Geluk is ook niet aan onze kant.. Mja moet je ook afdwingen natuurlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
boes
|
|
|
Er is toch geen trainer ter wereld die dit zooitje nog aan het voetballen krijgt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: jammer dat el ahmadi eerst moest aannemen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja dat klopt,het is niet dat ze minder zijn met een bal maar het denken schijnt ontzettend pijn te doen....Wat een ellende!!!! Je gaat je toch afvragen wat ze afgelopen week gedaan hebben. Bieren ipv trainen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Komt omdat t balletje van Fernandez niet goed was. |
|
|
|