|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ik heb nog steeds vertrouwen! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Koeman reintroduceer AUB de mooie vakterm : STRAFTRAINING |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zo`n doelpunt zoals de van kieftebelt heeft Mulder nog nooit ik zeg nog nooit gehouden...Al dat soort ballen zijn altijd 100% kansen bij Mulder....
Ik ben het nu ook goed zat en heb het gehad met hem.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ze hebben de hele week gefeest na de 1-1 in die betonnen kookpan! Gewoon een waardeloze mentaliteit hebben ze............. |
|
|
|
|
boes
|
|
|
koeman zou toch in de rust eigenlijk meteen alle drie z'n wissel moeten doen, gewoon om een statement af te geven. Fernandes, Fernandes en Mulder komen jullie maar eens lekker bij ome Ronald op de bank zitten.
Om er dan achteraan te zeggen dat hij het jammer vind dat er maar 3 keer gewisseld mag worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik hem zo het gevoel dat Bakkal nog wel eens tegen een tweede gele kaart kan oplopen. Die loopt gefrustreerd rond... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:19 schreef Leon FR1908 het volgende:Zo`n doelpunt zoals de van kieftebelt heeft Mulder nog nooit ik zeg nog nooit gehouden...Al dat soort ballen zijn altijd 100% kansen bij Mulder.... Ik ben het nu ook goed zat en heb het gehad met hem.. Beter laat dan nooit, hahahaha. Het is wel jammer dat er zulke wedstrijden ervoor nodig zijn om menig oog te doen openen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou kunnen,ik ga dat vanavond nog eens bekijken... Zoals ik het zag had hij inplaats van aannemen beter kunnen pasen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:19 schreef Leon FR1908 het volgende:Zo`n doelpunt zoals de van kieftebelt heeft Mulder nog nooit ik zeg nog nooit gehouden...Al dat soort ballen zijn altijd 100% kansen bij Mulder.... Ik ben het nu ook goed zat en heb het gehad met hem.. Hij oogt zo onscherp Mulder. Hij reageert traag, zou Van Hanegem het dan toch goedhebben?
Bij nader inzien was die 1-0 ook houdbaar trouwens. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
pfffffff word zelfde als vorig jaar
gaan we weer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zou kunnen,ik ga dat vanavond nog eens bekijken... Zoals ik het zag had hij inplaats van aannemen beter kunnen pasen.. Volgens mij kreeg hij de bal in de voeten in plaats van in de loop |
|
|
|
|
joeri
|
|
|
ik denk dat het 3-4 wordt. hmmmm |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:20 schreef lijdensweg het volgende:[..] Beter laat dan nooit, hahahaha. Het is wel jammer dat er zulke wedstrijden ervoor nodig zijn om menig oog te doen openen als je goed had gelezen heb ik deze mening al een tijdje en had hem de voordeel van de twijfel gegeven..aan de anderekant krijgt de tegenstander wel van onze verdediging kans op kans om zulke acties te maken... en daarom ben ik klaar met fernandez en ook vlaar maar tijd heelt alle wonden dus neem mijn mening niet te serieus ..... kut feyenoord!!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Groningen heeft gewoon geluk. We laten ons iets teveel aftroeven in de duels, maar verder kan ik Feyenoord niet zoveel verwijten. Voor hetzelfde geld staat het hier 1-2. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Teruglopen naar Rotterdam? Zijn ze wel een paar dagen zoet mee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ooooooooo wat slecht ik mis passie bloed aan de bal. je hebt dit toch al verloren denk ik wissel Vlaar,en zeyt Guidetti er in met weet ik veel Cisse maar doe iets trouwens wat een anti voetbal van Groningen en je ziet als feyenoord het spel moet maken is het een minder team. nou ik ga maar mij shift draaien,en een zeehond meppen of zoiets |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Het maakt allemaal niks uit joh, we zijn gwoon niet goed genoeg. Het maakt niets uit of Guidetti speelt of Fernandez, Clasie of Mokotjo etc. je kunt wel steeds andere namen noemen: het is allemaal middelmaat. Winnen van Feyenoord is simpel: je geeft ze de bal, scoren doen ze toch niet en in de tegenaanval schiet je er een paar in omdat Mulder amper iets tegenhoud, PSV en Twente komen er nog aan voor de winterstop: joepie! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:25 schreef Quiroz het volgende:Groningen heeft gewoon geluk. We laten ons iets teveel aftroeven in de duels, maar verder kan ik Feyenoord niet zoveel verwijten. Voor hetzelfde geld staat het hier 1-2. klopt. Groningen is scherper. Maar alles viel goed voor hun. Voetballend zijn we gelijkwaardig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:26 schreef Marco12345 het volgende:Het maakt allemaal niks uit joh, we zijn gwoon niet goed genoeg. Het maakt niets uit of Guidetti speelt of Fernandez, Clasie of Mokotjo etc. je kunt wel steeds andere namen noemen: het is allemaal middelmaat. Winnen van Feyenoord is simpel: je geeft ze de bal, scoren doen ze toch niet en in de tegenaanval schiet je er een paar in omdat Mulder amper iets tegenhoud, PSV en Twente komen er nog aan voor de winterstop: joepie! je heb gelijk.... |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Slecht voor mijn sportpoolert dit. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: Mooi zo ! maar wel een deadline (woensdag 07:00) en een verbod op liften en OV !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2011 door qwerto -- |
|
|
|
|
joeri
|
|
|
Ik zeg toch..... geen paniek.... 3-4. |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
We komen te kort de 1e helft maar Groningen heeft het geluk ook wel mee met de 2e en 3e goal. Wie schiet hem er nou in vanaf 30 meter? en die 3e valt precies goed op z'n schoen vanaf de zijkant, precies tussen de vrij z'n benen door en ook nog precies in de hoek. Was een blind schot op de goal zo te zien..
Hoop dat koeman nog wat omzet en de schade kan beperken. Op een wonder reken ik niet meer. We komen scorend vermogen te kort. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
Mulder is een vuile hond, kan er niks van. Ziet de ballen niet aankomen volgens mij blinde lul |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fernandez eruit, Guidetti erin. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Koeman gaat nu ook fouten maken...Guyon samen met Guidetti had de beste oplossing geweest |
|
|
|
|
joeri
|
|
|
3-1 Kindvall 3-2 van Daele 3-3 Hooydonk 3-4 MULDER |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die lange ballen van Vlaar, lachwekkend.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het verrast me wel dat Cabral nog terug komt. Die speelt als een E-pupil van FC Balophetdak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:34 schreef Alexmem het volgende:Het verrast me wel dat Cabral nog terug komt. Die speelt als een E-pupil van FC Balophetdak. Wie niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:34 schreef Alexmem het volgende:Het verrast me wel dat Cabral nog terug komt. Die speelt als een E-pupil van FC Balophetdak. Cabral heeft wel slechter gespeeld. Hij zorgt nog voor enig gevaar deze wedstrijd. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:26 schreef Marco12345 het volgende:Het maakt allemaal niks uit joh, we zijn gwoon niet goed genoeg. Het maakt niets uit of Guidetti speelt of Fernandez, Clasie of Mokotjo etc. je kunt wel steeds andere namen noemen: het is allemaal middelmaat. Winnen van Feyenoord is simpel: je geeft ze de bal, scoren doen ze toch niet en in de tegenaanval schiet je er een paar in omdat Mulder amper iets tegenhoud, PSV en Twente komen er nog aan voor de winterstop: joepie! I find your lack of faith disturbing. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: deze keer kon hij niet anders. Maar over het algemeen geef ik je gelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Biseswar gaat erin komen, Schaken er uit.
Na de corner dan.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vrijwel iedereen is slecht. Cabral is de enige die naast slecht spelen ook nog ieder fysiek duel verliest. Of eigenlijk niet eens aan gaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gelukkig komt die er nu in... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:32 schreef Leon FR1908 het volgende:Koeman gaat nu ook fouten maken...Guyon samen met Guidetti had de beste oplossing geweest ik betwijfel het Leon. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het is verrassend dat heel het elftal terug komt. Ze hadden beter gelijk terug naar Rotterdam kunnen gaan rijden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik betwijfel alles nu ,dat krijg je als je emotioneel word denk ik pfffffffffffff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ik betwijfel alles nu ,dat krijg je als je emotioneel word denk ik pfffffffffffff tsja. alle zekerheden die we dachten te hebben, blijken weg te vallen... kan je niet ongelijk geven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Biseswar had 'm naar rechts moeten spelen, Cabral stond helemaal vrij |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Misschien helpt het! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een grillig team, wat een besluiteloosheid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
sjonge jonge jonge jonge wat een grafzooitje |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tja, dan weet je gelijk waarom Biseswar er niet voor gekozen heeft naar rechts te spelen. |
|
|
|