|
|
MMM
|
|
|
Pffffffffffffffffffffffffff |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Goed gelopen Cabral. Drama. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alles gaat er ook in bij Groningen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
vieze flikkerige kut schijts |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Indi, geweldig verdedigd gozer! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ja, de vierde er ook weer in! |
|
|
|
|
boes
|
|
|
mulder blijft gewoon stil staan. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is wel waar.............. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
labiele pubers zou ik 't willen noemen, wat een dramavoetbal zeg! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 |
|
|
|
|
FRNick
|
|
|
Martins Indi en Dani Fernandez NOOIT meer opstellen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
De Vrij moet gewisseld worden. Gaat hard zo met de verdedigers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: dramaverdedigen vooral |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ik mis Swerts in de verdediging! :) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
We missen een afmaker. 4-0 is geflatteerd. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hij heeft een reactie van een slak! Daar kan ie verder ook niks aan doen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
NELOM///HELD NELOM///HELD |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
boes
|
|
|
Nee maar Koeman kan daar wel iets aan doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ramsteijn was nog beter als linksback. Opbouwend kan Indi er ook geen reet van, dus dat is geen verschil.
Tijd voor Nelom misschien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je niet wil voetballen moet je de pijn maar voelen ole ole |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik mis zoveel in de verdediging, maar zou nu nog liever Koeman inzetten dan Swerts. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nou weer niet te gek gaan doen he |
|
|
|
|
FR
|
|
|
HAHAHAHA wat is dit slecht! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Nelom kan toch onmogelijk minder zijn? |
|
|
|
|
FR
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik snap ook niet waarom Nelom er niet in staat |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
enigste die weer een voldoende verdiend is el amhadi vandaag |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verdediging een 0: is er niet. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
nu Nelom weer, donder toch op man!!! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Zit me gewoon te verheugen op de chinees die straks het lekkere eten komt brengen , vorige week van blijdschap geen honger , nu kan hij niet snel genoeg komen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die Fernandez is helemaal de weg kwijt |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
vind het met name weer sneu voor de trouwe groep opnieuw afgereisde supporters, maar ja, . . . . . de spelersgroep heeft daar niet zoveel mee denk ik . . . . . . |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
Wat een losers. Heb het helemaal gehad. Wat een deceptie. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:50 schreef henkie1969 het volgende:Zit me gewoon te verheugen op de chinees die straks het lekkere eten komt brengen , vorige week van blijdschap geen honger , nu kan hij niet snel genoeg komen hoop voor je dat het echt smakelijk zal zijn dan |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Dit is gewoon een pijnlijke off-day voor Feyenoord. We begonnen aardig dit seizoen, maar we moeten ons gewoon weer richten op de keiharde realiteit. En het realistisch ons maar te richten op de onderkant van het linkerrijtje en met heel veel geluk play offs voor europees voetbal waar we toch er meteen weer uitgeknikkerd worden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: De plek onder zijn oog ziet er akelig uit. En door de zwelling is zijn zicht beperkt. Dus als ik de arts was, zou ik hem eruit halen. Maar ja, als ik de arts was, had ik ze ook vlak voor Ajax-Feyenoord geen griepinjectie gegeven.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zoveel ruimte en kijk hoe ze het uitspelen.. Bejaardentempo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FRNick
|
|
|
Het gaat allemaal ook zo ontzettend traag en die Fernandez en Indi.. Hou maar op schei maar uit |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Ik heb het gevoel dat ze elkaar niet mogen, ze gunnen elkaar niks en daarom spelen ze niet over naar een medespeler die er beter voor staat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:51 schreef Els het volgende:[..] De plek onder zijn oog ziet er akelig uit. En door de zwelling is zijn zicht beperkt. Dus als ik de arts was, zou ik hem eruit halen. Maar ja, als ik de arts was, had ik ze ook vlak voor Ajax-Feyenoord geen griepinjectie gegeven.... hahahahaha idd Els!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:51 schreef Wim2 het volgende:Dit is gewoon een pijnlijke off-day voor Feyenoord. We begonnen aardig dit seizoen, maar we moeten ons gewoon weer richten op de keiharde realiteit. En het realistisch ons maar te richten op de onderkant van het linkerrijtje en met heel veel geluk play offs voor europees voetbal waar we toch er meteen weer uitgeknikkerd worden. gewoon een kwestie van de juiste instelling hebben als speler zijnde . . . . ., je weet wel "werken voor je poen!" |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
rood, . . kan er ook nog wel bij |
|
|
|