|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fernandez rood, nou daar zijn we van af! We speelden toch al met 10 man.
Niet terecht rood maar oke |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hoppa met zij 10en verder. Exit Fernandez |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
TERING FEYENOORD OLE OLE TERING FEYENOORD OLE OLE TERING FEYENOORD OLE OLE TERING FEYENOORD OLE OLE TERING FEYENOORD OLE OLE TERING FEYENOORD OLE OLE TERING FEYENOORD OLE OLE TERING FEYENOORD OLE OLE |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wel een beetje zwaar gestraft denk ik, als het nou een vuistslag was, dit was gewoon een onhandige beweging |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
ach....wordt het voor Groningen een stuk moeilijker (kijk maar naar vorige week) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Joepie! Rood! Dan kan Groningen uitlopen naar een nog grotere zege!
He er is een voordeel! Het is Dani Fernandez! Dus dan missen we die gelukkig een tijdje! Nu moet alleen Mulder nog een rode kaart pakken.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:54 schreef MMM het volgende:Fernandez rood, nou daar zijn we van af! We speelden toch al met 10 man. Niet terecht rood maar oke Komt door de grensrechter...... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:47 schreef MMM het volgende:[..] Ramsteijn was nog beter als linksback. Opbouwend kan Indi er ook geen reet van, dus dat is geen verschil. Tijd voor Nelom misschien. precies, nou wordt wel heel pijnlijk duidelijk waarom Koeman vasthield aan Ramsteijn... |
|
|
|
|
FRNick
|
|
|
Haha inderdaad boes hij is er in ieder geval vanaf en volgende week hebben we ook geen last van hem! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:54 schreef sevillana het volgende:wel een beetje zwaar gestraft denk ik, als het nou een vuistslag was, dit was gewoon een onhandige beweging Een beetje heel erg zwaar gestraft als je de bebloede lip van Fernandez (spits) er tegenover zet. |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Misschien moeten we de knvb mailen of ze hem een schorsing van minimaal 5 wedstrijden kunnen geven |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mokotjo rechtsback nu, noodoplossing. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:56 schreef Els het volgende:[..] Een beetje heel erg zwaar gestraft als je de bebloede lip van Fernandez (spits) er tegenover zet. tsja Els, als 't eenmaal tegen zit . . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
boes
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Mulder speel met Fc Groningen mee, hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En die Groningers zijn helemaal flikkers,ze kunnen Feyenoord totaal kapot maken maar dat durfen ze niet eens.. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Dani is gewoon een prima speler, rode kaart slaat nergens op. Indi is geen back maar een CV. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mulder vindt 4-0 niet genoeg |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
zo, ik heb het gehad....ik denk dat we niet meer gaan winnen....ga wat tijd met de kinderen doorbrengen, die hebben nog geen zorgen over dit soort onzin, dus wordt mijn dag weer een stukje beter, vanavond maar niet om 19 uur kijken. Zet wel een DVD op. Voor de blijvende kijkers : STERKTE |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En weer een beetje theater van een Groninger. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik heb nu zo'n vermoeden van niet. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
WE HEBBEN NIET MEER KWA LI TEIT !!!!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t heeft allemaal te maken met intelligentie.. allesloopt als n kip zonder kop ront te rennen.. het lijkt amateurvoetbal |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Misschien hebben ze medelijden met ons. Dat zou ik wel erg waarderen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Kunnen we Mulder niet wisselen!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
denk dat deze lijdensweg het gevolg is van de negatieve uitstraling van "lijdensweg" :) lol! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zonder keeper zou niet eens veel uitmaken. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Kuipers is ook wel echt een gore rothond hoor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:58 schreef van geil het volgende:t heeft allemaal te maken met intelligentie.. allesloopt als n kip zonder kop ront te rennen.. het lijkt amateurvoetbal precies geile,niks meer en niks minder.. |
|
|
|
|
FRNick
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:57 schreef Marco12345 het volgende:Dani is gewoon een prima speler, rode kaart slaat nergens op. Indi is geen back maar een CV. Prima speler!? Welke wedstrijden kijk jij van Feyenoord dat ie speelt? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat is zo. Als je eenmaal in de hoek zit waar de klappen vallen. Nou ja, vorig jaar hadden we een keeper die het bij 4-0 en een man minder opgaf, en het 10-0 kon worden. Ben benieuwd hoe het nu uitpakt. |
|
|
|
|
boes
|
|
|
quote: Het ligt gewoon allemaal aan de scheids! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooie goals. Rode kaart.
De Groningen supporters vermaken zich prima |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin kijkt mee. Vanavond Velthuizen maar bellen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:59 schreef sevillana het volgende:denk dat deze lijdensweg het gevolg is van de negatieve uitstraling van "lijdensweg" :) lol! Toch wel erg dat ik gelijk heb over Mulder! Dat kan je niet hebben he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jij lult ook alle kanten op he.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
NAtuurlijk is de scheids een kanker terig leier, maar natuurlijk hoort dat er allemaal weer bij voor het doemscenario van Feyenoord.
Speelde van Giovanni nog maar dan hadden we tenminste echte back. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 15:59 schreef sevillana het volgende:denk dat deze lijdensweg het gevolg is van de negatieve uitstraling van "lijdensweg" :) lol! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Joh pleurt in elkaar met je gelijk ,paardelul |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: zou je denken? Ik denk dat Velthuizen nu niet eens naar Feyenoord wil komen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hij vind Feyenoord wel een prachtige club. Ik denk dat Piet een komst wel ziet zitten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
boes
|
|
|
Het straalt van Mulder z'n hele kop af. Hij kan beter bij de MC Donalds gaan werken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als we daar een andere keeper mee krijgen, graag!! |
|
|
|