|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Poll: Wat moet er veranderen binnen Ajax? (Goal.com)
|
|
|
Domingos
|
|
|
Ik vind achterin, dat Verthongen de bal sneller moet verplatsen en misschien soms lange ballen als niet meer kan en v.der Wiel moet beter gaan verdediger, anders een andere back een kans geven. Op het middenveld zo ik Serero een kans willen geven in plaats van Eriksen. De Jong terug halen naar het middenveld en Bulykin proberen en Enoh op middenveld als aanjager meer niet. Voorin mist een soort speler als Lukoki want Suleimani speelt te wisselvallig |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 15:47 schreef Domingos het volgende:Ik vind achterin, dat Verthongen de bal sneller moet verplatsen en misschien soms lange ballen als niet meer kan en v.der Wiel moet beter gaan verdediger, anders een andere back een kans geven. Op het middenveld zo ik Serero een kans willen geven in plaats van Eriksen. De Jong terug halen naar het middenveld en Bulykin proberen en Enoh op middenveld als aanjager meer niet. Voorin mist een soort speler als Lukoki want Suleimani speelt te wisselvallig Dus jij wil met de statische rus Bulykin spelen... jij wil ZONDER Janssen spelen en je wil een middenveld met Enoh, De Jong en Serero gebruiken.. dit is het minst voetballende middenveld van de eredivisie.. dat zeg ik je nu alvast. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 15:47 schreef Domingos het volgende:Ik vind achterin, dat Verthongen de bal sneller moet verplatsen en misschien soms lange ballen als niet meer kan en v.der Wiel moet beter gaan verdediger, anders een andere back een kans geven. Op het middenveld zo ik Serero een kans willen geven in plaats van Eriksen. De Jong terug halen naar het middenveld en Bulykin proberen en Enoh op middenveld als aanjager meer niet. Voorin mist een soort speler als Lukoki want Suleimani speelt te wisselvallig met hoeveel man wil je gaan spelen? moet het middenveld met Serero, de jong, enoh er zo uit zien volgens jouw?
er wordt niet geluisterd naar elkaar en naar de trainer. vooruit verdedigen word niet gedaan! druk zetten wordt niet gedaan! zo worden meerdere dingen niet gedaan! terwijl dit wel de bedoeling ooit was! ze gaan het pas iets doen met elkaar wanneer ze merken dat ieder voor zich niet werkt, dus bij een rode kaart of een grote achterstand!
Bijvoorbeeld VVV-AJAX. VVV komt op 2-0 voorsprong en dan zie je bij ajax het volgende ontstaan! We gaan toch niet verliezen van VVV met 2-0, laat deze afgang niet gebeuren! en wel binnen 6 min staat het 2-2. dus ze kunnen het wel maar ze denken dat het op 60% ook wel te kunnen doen! ze gaan pas reageren als ze achter staan of als met een man minder is dan willen ze wel harder gaan lopen en druk zetten!
spelers vervangen die slecht spelen heeft geen zin! een nieuwe spelers worden in de zelfde fouten gedrukt door de medespelers. wil je iets vervangen dan zou het hele team vervangen moeten worden!
in de spelers groep mist er vorm van discipline. want als het niet goed gaat dan staat niemand op! de ene speler wil niet voor de ander gaan strijden! het is ongeveer het zelfde probleem dat real van vroeger had! de ene vedette wil niet zich weg cijferen voor de ander! Er zit totaal geen samenhang in het team. dat is het team en ook de trainer aan te rekenen dat het niet loopt!
3de probleem bij ajax is het bestuurlijke niveau! ik zou het mooi vinden als AJAX.NV de stekker eruit trekt uit AJAX.bv en op eigen houtje verder gaat! AJAX is een voetbal club waar voetbal mensen thuis horen. terug naar de basis. geen raad van commissarissen. ajax moet van de beurs af. gewoon een ledenbestand en een bestuur, en verder helemaal niks! ajax is van de supporters en niet van aandeelhouders! wie legt er meer geld neer voor ajax zijn dat de supporters of de aandeelhouders? alleen aandeelhouders hebben spreekrecht maar de supporters mogen niet hun ongenoegen uiten? waar zijn we in god's naam in beland? ajax is een voetbal club en geen bedrijf! als ajax weer mooi voetbal speelt, dan komen de andere successen zelf! zoals commerciƫle activiteiten. voetbal is de basis van ajax! daar moet ajax naar terug! naar simpel en effectief voetbal! dat is een links en een rechts buiten die een man kunnen passeren en een voorzet kunnen geven waarvoor de spits alleen tegen aan moet lopen om te scoren!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 oktober 2011 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Poll: Wat moet er veranderen binnen Ajax? Nieuwe trainer Nieuwe spelers Spelers moeten vertrekken Nieuwe tactiek Meer steun publiek Niets Iets anders.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
geen nieuwe trainer, elke trainer heeft dit probleem met deze slectie geen nieuwe spelers, jeugd heeft de toekomst, zo simpel is dat spelers gaan altijd vertrekken geen nieuwe tactiek, omdat dit nooit goed is uitgevoerd! alleen tegen twente en acmillan was dat het geval! er is altijd genoeg steun! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
weet je wat er moet veranderen binnnen ajax. dat de spelers een gaan werken voor hun geld!!!
btw dit geld niet alleen voor ajax maar ook voor de politiek!! mensen in de politiek hebben meer reces dan echte werkdagen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 16:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:geen nieuwe trainer, elke trainer heeft dit probleem met deze slectie geen nieuwe spelers, jeugd heeft de toekomst, zo simpel is dat spelers gaan altijd vertrekken geen nieuwe tactiek, omdat dit nooit goed is uitgevoerd! alleen tegen twente en acmillan was dat het geval! er is altijd genoeg steun! oftewel? niet doen! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: of te wel spelers aan sturen dat ze moeten gaan werken anders een werkkamp ergens in china ofzo? miss dat ze dan wel harder gaan lopen? |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 16:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:weet je wat er moet veranderen binnnen ajax. dat de spelers een gaan werken voor hun geld!!! btw dit geld niet alleen voor ajax maar ook voor de politiek!! mensen in de politiek hebben meer reces dan echte werkdagen! geld niet alleen voor de ajax spelers. Vind meer (top)spelers daar last van hebben. Alleen ga is in een de gemeenteraad zitten. Dan zie je hoeveel uren in de politiek gaat zitten. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Begin eens om Janssen DE MAN te maken!!! Hierarchie is wat deze spelersgroep nodig heeft..iedereen moet zich schikken dat Janssen de leider word..dat zou denk ik een hele boel schelen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
En het eeuwige geruzie binnen Ajax...ik word er echt strontziek van!!! Ik hoorde dat er vanavond weer een vergadering is...dit is een stukje waar ik me GRUWELIJK aan erger;
De leden van Ajax hebben op 12 september tijdens een bijeenkomst al positief geadviseerd over deze mogelijke wijziging. Als de ledenraad maandag ook akkoord gaat, wordt er een voordrachtscommissie in het leven geroepen die op zoek gaat naar geschikte kandidaten voor de bestuursraad. Die personen moeten in een nog uit te schrijven bijzondere algemene ledenraadsvergadering worden benoemd.
Er word veel te veel geluld!!!! Een bijeenkomst...dan de vergadering van vanavond..dan word er een voordrachtscommisie in het leven geroepen..dan een bijzondere algemene ledenraadsvergadering....WAAR GAAT DIT ALLEMAAL OVER????????????????????? Ik word er echt STRONTZIEK van.....gooi al die troep eruit en geef de scepter aan JOHAN CRUIJFF!!! Hij zet de poppetjes op de juiste plaats, maar deze HELD word gedwarsboomd door mensen die er denken verstand van te hebben, maar in feite 1e klas druiloren zijn!!! Die hele beursgang maakt Ajax kapot!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 16:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:geen nieuwe trainer, elke trainer heeft dit probleem met deze slectie geen nieuwe spelers, jeugd heeft de toekomst, zo simpel is dat spelers gaan altijd vertrekken geen nieuwe tactiek, omdat dit nooit goed is uitgevoerd! alleen tegen twente en acmillan was dat het geval! er is altijd genoeg steun! Bedoel je tegen AC Milan vorig seizoen in de CL? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 16:56 schreef alibabba het volgende:En het eeuwige geruzie binnen Ajax...ik word er echt strontziek van!!! Ik hoorde dat er vanavond weer een vergadering is...dit is een stukje waar ik me GRUWELIJK aan erger; De leden van Ajax hebben op 12 september tijdens een bijeenkomst al positief geadviseerd over deze mogelijke wijziging. Als de ledenraad maandag ook akkoord gaat, wordt er een voordrachtscommissie in het leven geroepen die op zoek gaat naar geschikte kandidaten voor de bestuursraad. Die personen moeten in een nog uit te schrijven bijzondere algemene ledenraadsvergadering worden benoemd. Er word veel te veel geluld!!!! Een bijeenkomst...dan de vergadering van vanavond..dan word er een voordrachtscommisie in het leven geroepen..dan een bijzondere algemene ledenraadsvergadering....WAAR GAAT DIT ALLEMAAL OVER????????????????????? Ik word er echt STRONTZIEK van.....gooi al die troep eruit en geef de scepter aan JOHAN CRUIJFF!!! Hij zet de poppetjes op de juiste plaats, maar deze HELD word gedwarsboomd door mensen die er denken verstand van te hebben, maar in feite 1e klas druiloren zijn!!! Die hele beursgang maakt Ajax kapot!!!!!!!! Helemaal mee eens Ali! Al die achterlijke vergaderingen om tot een besluit te komen. Gaat allemaal lekker snel zo! Voordat we eindelijk spijkers met koppen hebben geslagen ligt de volgende bestuurlijke crisis alweer open en bloot op tafel! Dit gaat allemaal veel te traag!! |
|
|
|
|
Mikeyg22
|
|
|
Laten we met z'n allen even niet vergeten dat we een serie zware wedstrijden achter elkaar hebben gespeeld en ook weer veerkracht hebben getoond weliswaar wel constant naar een verwijzing naar de catacomben maar dan nog het is al met al niet makkelijk in deze tijd waar erg veel wedstrijden dicht op elkaar worden gespeeld, er komt naar deze reeks ook een wedstrijden aan die we echt wel moeten winnen van tegestanders als sbv excelsior,heracles,nec, enzo enzo enzo als we die gewoon winnen klaagt niemand meer. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 16:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] met hoeveel man wil je gaan spelen? moet het middenveld met Serero, de jong, enoh er zo uit zien volgens jouw? er wordt niet geluisterd naar elkaar en naar de trainer. vooruit verdedigen word niet gedaan! druk zetten wordt niet gedaan! zo worden meerdere dingen niet gedaan! terwijl dit wel de bedoeling ooit was! ze gaan het pas iets doen met elkaar wanneer ze merken dat ieder voor zich niet werkt, dus bij een rode kaart of een grote achterstand! Bijvoorbeeld VVV-AJAX. VVV komt op 2-0 voorsprong en dan zie je bij ajax het volgende ontstaan! We gaan toch niet verliezen van VVV met 2-0, laat deze afgang niet gebeuren! en wel binnen 6 min staat het 2-2. dus ze kunnen het wel maar ze denken dat het op 60% ook wel te kunnen doen! ze gaan pas reageren als ze achter staan of als met een man minder is dan willen ze wel harder gaan lopen en druk zetten! spelers vervangen die slecht spelen heeft geen zin! een nieuwe spelers worden in de zelfde fouten gedrukt door de medespelers. wil je iets vervangen dan zou het hele team vervangen moeten worden! in de spelers groep mist er vorm van discipline. want als het niet goed gaat dan staat niemand op! de ene speler wil niet voor de ander gaan strijden! het is ongeveer het zelfde probleem dat real van vroeger had! de ene vedette wil niet zich weg cijferen voor de ander! Er zit totaal geen samenhang in het team. dat is het team en ook de trainer aan te rekenen dat het niet loopt! 3de probleem bij ajax is het bestuurlijke niveau! ik zou het mooi vinden als AJAX.NV de stekker eruit trekt uit AJAX.bv en op eigen houtje verder gaat! AJAX is een voetbal club waar voetbal mensen thuis horen. terug naar de basis. geen raad van commissarissen. ajax moet van de beurs af. gewoon een ledenbestand en een bestuur, en verder helemaal niks! ajax is van de supporters en niet van aandeelhouders! wie legt er meer geld neer voor ajax zijn dat de supporters of de aandeelhouders? alleen aandeelhouders hebben spreekrecht maar de supporters mogen niet hun ongenoegen uiten? waar zijn we in god's naam in beland? ajax is een voetbal club en geen bedrijf! als ajax weer mooi voetbal speelt, dan komen de andere successen zelf! zoals commerciƫle activiteiten. voetbal is de basis van ajax! daar moet ajax naar terug! naar simpel en effectief voetbal! dat is een links en een rechts buiten die een man kunnen passeren en een voorzet kunnen geven waarvoor de spits alleen tegen aan moet lopen om te scoren! Niet het hele team vervangen.... Gewoon een leider de lijnen uit laten zetten, iemand die een ander op zijn flikker geeft als hij de kantjes eraf loopt. Zo iemand hebben we nodig, een verlengstuk van onze onervaren trainer(geen Slechte overigens!) Wie ??? JANSSEN!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Leuk gedaan Remco!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Louis....want die krijgt ze wel gemotiveerd en is taktisch sterk.... |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Positie spel is echt zo slecht (kunnen de bal geen 10 sec in het elftal houden) . Leren wanneer ze druk moeten zetten(en dasn niet 1 speler) , en wanneer niet. Verdedigers leren vooruit verdedigen(bal afpakken) en niet achteruit lopen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie