BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie is er die Fernandez ook zo beu?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 25 oktober 2011 - 00:26   quote  deeplink  
Ik werd het mannetje echt zat gisteren. Vond het klote dat Koeman hem er niet uit haalde. Denk dat we beter af waren geweest zonder hem.Negatief en een hoop zijn het niet met me eens maar hij heeft weer héél wat kansen verziekstraald!!!
DY
 DY - dinsdag 25 oktober 2011 - 00:50   quote  deeplink  
en je weet zeker dat je niet op een verkeerd forum zit?
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 25 oktober 2011 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 00:26 schreef cc-tje het volgende:
Ik werd het mannetje echt zat gisteren. Vond het klote dat Koeman hem er niet uit haalde. Denk dat we beter af waren geweest zonder hem.Negatief en een hoop zijn het niet met me eens maar hij heeft weer héél wat kansen verziekstraald!!!
Het enige waar ik echt aan irriteer bij hem, is dat hij zovaak buitenspel staat.

Loopt vaak heel relax terug na een gemiste kans, en tegen 020 weet je ook dat als je randje buitenspel staat, dan gaat die grensrechter vlaggen!

Tegen VVV ook 4/5 x buitenspel gestaan, terwijl hij niet heel lang had gespeeld.
D-010
 D-010 - dinsdag 25 oktober 2011 - 01:20   quote  deeplink  
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij moet je gewoon effe naar een ander forum gaan.
Fernandez is lekker bezig en het is zijn stijl om op buitenspelval te spelen.
Hij schiet er misschien geen 30 in per seizoen, maar dat maakt hem geen slechte spits.
Er komt dreiging vanaf, snelheid heeft die, actie heeft die.
Iedereen zijn ding toch? Zoals Cabral / Cisse noem maar op
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 25 oktober 2011 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 01:20 schreef D-010 het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij moet je gewoon effe naar een ander forum gaan.
Fernandez is lekker bezig en het is zijn stijl om op buitenspelval te spelen.
Hij schiet er misschien geen 30 in per seizoen, maar dat maakt hem geen slechte spits.
Er komt dreiging vanaf, snelheid heeft die, actie heeft die.
Iedereen zijn ding toch? Zoals Cabral / Cisse noem maar op
Ik zit hier goed op het forum, weet je wel waar een forum voor is??

Maar goed, ik zeg ook ''enige waar ik me aan irriteer'' verder is hij een prima spits.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 25 oktober 2011 - 06:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 00:26 schreef cc-tje het volgende:
Ik werd het mannetje echt zat gisteren. Vond het klote dat Koeman hem er niet uit haalde. Denk dat we beter af waren geweest zonder hem.Negatief en een hoop zijn het niet met me eens maar hij heeft weer héél wat kansen verziekstraald!!!
zo snavel van me.. terug van weg geweest?
Els
 Els - dinsdag 25 oktober 2011 - 06:47   quote  deeplink  
Wat een gezeik. En nog vreemder, wat gedragen sommigen zich toch als een verwend nest.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 25 oktober 2011 - 06:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 00:26 schreef cc-tje het volgende:
Ik werd het mannetje echt zat gisteren. Vond het klote dat Koeman hem er niet uit haalde. Denk dat we beter af waren geweest zonder hem.Negatief en een hoop zijn het niet met me eens maar hij heeft weer héél wat kansen verziekstraald!!!
ben hem niet beu, ben blij dat hij bij ons voetbalt. Is een ander type spits guidetti en minder afmaker maar met zijn snelheid doet hij ook nuttige dingen.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 01:31 schreef EdjeNL het volgende:

[..]

Ik zit hier goed op het forum, weet je wel waar een forum voor is??

Maar goed, ik zeg ook ''enige waar ik me aan irriteer'' verder is hij een prima spits.
Hij had het volgens mij niet tegen jou gozer hahaha ;)

OT: Blij met een type spits als Fernandez.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door Bosifyable --
moa
 moa - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 00:26 schreef cc-tje het volgende:
Ik werd het mannetje echt zat gisteren. Vond het klote dat Koeman hem er niet uit haalde. Denk dat we beter af waren geweest zonder hem.Negatief en een hoop zijn het niet met me eens maar hij heeft weer héél wat kansen verziekstraald!!!
Was in zijn eentje 10x gevaarlijker dan de hele voorhoede van de joden.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 oktober 2011 - 07:27   quote  deeplink  
Ik heb m eigenlijk geen kansen zien missen
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 oktober 2011 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 00:26 schreef cc-tje het volgende:
Ik werd het mannetje echt zat gisteren. Vond het klote dat Koeman hem er niet uit haalde. Denk dat we beter af waren geweest zonder hem.Negatief en een hoop zijn het niet met me eens maar hij heeft weer héél wat kansen verziekstraald!!!
Schenk maar geen azijn meer in.
Zwaar overdreven.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - dinsdag 25 oktober 2011 - 08:54   quote  deeplink  
Fernandez///Held!! heerlijk die gedrevenheid, echt clubhart ook...
Als je niet op het randje van buitenspel speelt kan zo'n Vermeer nooit een rode kaart krijgen.
salemi
 salemi - dinsdag 25 oktober 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 00:26 schreef cc-tje het volgende:
Ik werd het mannetje echt zat gisteren. Vond het klote dat Koeman hem er niet uit haalde. Denk dat we beter af waren geweest zonder hem.Negatief en een hoop zijn het niet met me eens maar hij heeft weer héél wat kansen verziekstraald!!!
Wat een bizarre mening. Fernandez speelt op het randje van buitenspel, dat is nu eenmaal zijn spel. Is hij er door dan is hij ook meteen weg. Hij werd nog een keer afgefloten voor buitenspel, terwijl dat absoluut niet terecht was (met dank aan die suffe grens). Vervolgens zorgt hij er voor dat de keeper van de snavels rood krijgt. Normaal gesproken win je dan de wedstrijd met een man meer. Wat moet Fernandez nog meer doen dan?
Hij is gewoon een slimme en goede spits met een Feyenoord hart.
Jooppie
 Jooppie - dinsdag 25 oktober 2011 - 10:10   quote  deeplink  
Ik vind het pas irritant dat na eindelijk weer eens een Feyenoord hebben gezien met lef en vol strijd, dat er gelijk weer van die forums zijn waar mensen lopen te zeiken.

Mulder is een lul, Fernandez kan er niets van... jongens jongens, die gasten hebben zich als team kapot gewerkt en nog lopen we te zeiken.

Geniet nou eens van een goed spelend Feyenoord!
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 25 oktober 2011 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 00:26 schreef cc-tje het volgende:
Ik werd het mannetje echt zat gisteren. Vond het klote dat Koeman hem er niet uit haalde. Denk dat we beter af waren geweest zonder hem.Negatief en een hoop zijn het niet met me eens maar hij heeft weer héél wat kansen verziekstraald!!!
jij snapt er niet veel van van het spelletje, hij heeft deze goede prestatie mede mogelijk gemaakt.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 25 oktober 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 10:10 schreef Jooppie het volgende:
Ik vind het pas irritant dat na eindelijk weer eens een Feyenoord hebben gezien met lef en vol strijd, dat er gelijk weer van die forums zijn waar mensen lopen te zeiken.

Mulder is een lul, Fernandez kan er niets van... jongens jongens, die gasten hebben zich als team kapot gewerkt en nog lopen we te zeiken.

Geniet nou eens van een goed spelend Feyenoord!
100+
MMM
 MMM - dinsdag 25 oktober 2011 - 10:26   quote  deeplink  
Raar topic.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 25 oktober 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 10:26 schreef MMM het volgende:
Raar topic.
+1
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - dinsdag 25 oktober 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 08:54 schreef Jhon de Beuk het volgende:
Fernandez///Held!! heerlijk die gedrevenheid, echt clubhart ook...
Als je niet op het randje van buitenspel speelt kan zo'n Vermeer nooit een rode kaart krijgen.
zo is het want als hij er wel langs was gekomen had het wel 0-2 gestaan
FR
 FR - dinsdag 25 oktober 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 00:26 schreef cc-tje het volgende:
Ik werd het mannetje echt zat gisteren. Vond het klote dat Koeman hem er niet uit haalde. Denk dat we beter af waren geweest zonder hem.Negatief en een hoop zijn het niet met me eens maar hij heeft weer héél wat kansen verziekstraald!!!
Je bent verwend bezig. Ik vond Fernandez tegen 020 goed spelen. Natuurlijk maakte hij wat mindere beslissingen in de kansen af en toe. Maar er waren er meer met soms verkeerde beslissingen en inschattingen. Kijk maar naar Vlaar bij die 1-1.
En ik weet zeker, als het zondag 0-1 voor Feyenoord was gebleven, had jij nooit zo lopen zeiken op dit forum over 1 speler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door FR --
bs
 bs - dinsdag 25 oktober 2011 - 10:48   quote  deeplink  
van fernandez gaat er toch meer dreiging uit dan van guidetti .
guidetti is leuk voor srafschoppenseries of als je de de tegenstander op hun helft helemaal zoek tikt en dat soort spelers hebben we niet
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 25 oktober 2011 - 10:51   quote  deeplink  
100% inzet, snel, lastig voor een verdediger net als schaken. Beu????? Wat een onzin.....
craven
 craven - dinsdag 25 oktober 2011 - 11:06   quote  deeplink  
dat was cctje weer, tot een volgende keer...hahaha
el triste
 el triste - dinsdag 25 oktober 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 10:26 schreef MMM het volgende:
Raar topic.
+100

speelde gewoon een prima wedstrijd
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 25 oktober 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 11:06 schreef craven het volgende:
dat was cctje weer, tot een volgende keer...hahaha
ik denk dat hij vanochtend iets te veel methaangas uit de luier heeft gesnoven...
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 oktober 2011 - 12:22   quote  deeplink  
K*T topic,. . . eigen spelers afbranden op dit forum, is cctje soms familie van lijdensweg?

SLOT AUB !!!
brettemerton
 brettemerton - dinsdag 25 oktober 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Fernandez was een van de aanjagers afgelopen zondag. Erg gevaarlijk en continue 2 verdedigers bij zich. Ik denk dat het een geluk bij een ongeluk was dat John G. de griep ingespoten heeft gehad. Deze was nl. niet zo gevaarlijk geweest als Guyon in deze wedstrijd. Ik ben blij dat we kunnen rouleren. Maar in ieder geval petje af voor Guyon en natuurlijk de rest van het team.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 oktober 2011 - 13:07   quote  deeplink  
Heel raar topic.... Fernandez///held!!"!
Michelle
 Michelle - dinsdag 25 oktober 2011 - 13:50   quote  deeplink  
Ik vind Fernandez steeds beter worden, maar nu met guidetti baalt hij natuurlijk wel.
Als jullie tijd hebben, even mijn vragenlijst invullen?
http://www.thesistools.com/web/?id=217751
Duurt nog geen 3 minutjes
Dankjuhwel
Michelle
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 25 oktober 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 00:26 schreef cc-tje het volgende:
Ik werd het mannetje echt zat gisteren. Vond het klote dat Koeman hem er niet uit haalde. Denk dat we beter af waren geweest zonder hem.Negatief en een hoop zijn het niet met me eens maar hij heeft weer héél wat kansen verziekstraald!!!
Ga terug naar het jodenforum!!
Als je beweert dat niet te zijn, is het misschien tijd om het te worden! (zijn wij ook van je verlost!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door Feyenoord till i die --
De Spot
 De Spot - dinsdag 25 oktober 2011 - 15:37   quote  deeplink  
Hoe blind kan je zijn die gozer heeft prima gespeeld..echt een hele slechte topic...
Omekees
 Omekees - dinsdag 25 oktober 2011 - 15:48   quote  deeplink  
Slotje! onzin topic!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 oktober 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 00:26 schreef cc-tje het volgende:
Ik werd het mannetje echt zat gisteren. Vond het klote dat Koeman hem er niet uit haalde. Denk dat we beter af waren geweest zonder hem.Negatief en een hoop zijn het niet met me eens maar hij heeft weer héél wat kansen verziekstraald!!!
Hij creëert tenminste kansen. Dat moet een ander nog maar doen. Hij "verziekstraalde" de kansen niet. Vermeer zat er gewoon goed bij. Die kerel keepte een wereldpartij, eerlijk is eerlijk!

Spelen ze goed, is er nog wel eentje die weer moet zeiken... Ik zou haast denken dat je uit 020 komt...
JanM
 JanM - dinsdag 25 oktober 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 15:37 schreef De Spot het volgende:
Hoe blind kan je zijn die gozer heeft prima gespeeld..echt een hele slechte topic...
+1
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 25 oktober 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 13:50 schreef Michelle het volgende:
Ik vind Fernandez steeds beter worden, maar nu met guidetti baalt hij natuurlijk wel.
Als jullie tijd hebben, even mijn vragenlijst invullen?
http://www.thesistools.com/web/?id=217751
Duurt nog geen 3 minutjes
Dankjuhwel
Michelle


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door EdjeNL --
Lamme Goedzak
 Lamme Goedzak - dinsdag 25 oktober 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Wat een zeiktopic! Hij heeft een goeie pot gespeeld zondag, en als hij niet onterecht wordt teruggefloten voor buitenspel, en vermeer maait hem niet onderuit, dan maakt hij er gewoon 2 en dan krijgt hij een standbeeld!
Slotje zou ik zo zeggen.....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 oktober 2011 - 16:41   quote  deeplink  
Altijd wat te zeiken op Zuid.
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 oktober 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 16:40 schreef Lamme Goedzak het volgende:
Wat een zeiktopic! Hij heeft een goeie pot gespeeld zondag, en als hij niet onterecht wordt teruggefloten voor buitenspel, en vermeer maait hem niet onderuit, dan maakt hij er gewoon 2 en dan krijgt hij een standbeeld!
Slotje zou ik zo zeggen.....
en een ban voor cc-tje?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door sevillana --
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 25 oktober 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 15:48 schreef Omekees het volgende:
Slotje! onzin topic!
moet u zeggen ome kees! hahahaha
van geil
 van geil - dinsdag 25 oktober 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 17:13 schreef sevillana het volgende:

[..]

en een ban voor cc-tje?
6 jaar stadionverbod
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 25 oktober 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 17:44 schreef van geil het volgende:

[..]

6 jaar stadionverbod
dat is niet zo lastig als hij nog minimaal 10 jaar heeft, tot hij opnieuw gekeurd word of hij al minder geesteziek is... hij zit nog wel effe vast
Omekees
 Omekees - dinsdag 25 oktober 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 17:39 schreef obiku010 het volgende:

[..]

moet u zeggen ome kees! hahahaha
Hahaha, ik probeer ook maar om een leuk topic te plaatsen en ik ben tenminste niet negatief!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 25 oktober 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 18:30 schreef Omekees het volgende:

[..]

Hahaha, en ik ben tenminste niet negatief!
daarom mag ik je nu al! hahaha
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - dinsdag 25 oktober 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 10:10 schreef Jooppie het volgende:
Ik vind het pas irritant dat na eindelijk weer eens een Feyenoord hebben gezien met lef en vol strijd, dat er gelijk weer van die forums zijn waar mensen lopen te zeiken.

Mulder is een lul, Fernandez kan er niets van... jongens jongens, die gasten hebben zich als team kapot gewerkt en nog lopen we te zeiken.

Geniet nou eens van een goed spelend Feyenoord!
Mag je ook genieten en tegelijk kritisch blijven?

Zo blijf ik het vreemd dat na de rode kaart het opeens over was met het druk zetten op ajax, terwijl je juist dan moet doordrukken. zoveel kansen tegen 11 man en dan tegen 10 helemaal niks meer klaarspelen. onbegrijpelijk
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:31   quote  deeplink  
Mensen geloof me nou maar,Als je zelf het spel (nog) niet kan maken.Is dit een hele goede snelle spits.We hebben geen geld voor een hele goede spits
Maar deze jongen is gewoon dreigend voor elke tegenstander,eentje die minimaal 2 verdedigers bezighoud.Trouwens Makaay stond ook vaak buitenspel
Gyon ik blijf je fan en je komt er wel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Guyon%2BFernandez%2B01.jpg
Guyon-Fernandez.jpg
1378777371_5_VjRQ.jpeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door Leon FR1908 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
[ afbeelding ]
Gyon/////HELD!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:58 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Gyon/////HELD!!!!
6014630696_c6a972008d.jpg
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:02   quote  deeplink  
Lekker blijven afbranden die gozer, gaat nergens over.

Guyon heeft ondertussen zijn droom verwezenlijkt. Zijn (reeds overleden) vader was een supporter, en het was zijn droom om in de Kuip te spelen. Nu speelt hij daar, speelt verschillende wedstrijden goed (waaronder zéker tegen Ajax) en dan komt er ineens zo'n idioot topic als dit.

Hou op, schei uit joh.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie is er die Fernandez ook zo beu?









0.0105350