BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leverkusen zegt oefenduel Feyenoord af

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bjorn
 bjorn - dinsdag 25 oktober 2011 - 08:41   quote  deeplink  
Feyenoord zoekt voor het trainingskamp in januari in het Spaanse Marbella nog naar een oefenpartner, meldt het AD.

De Rotterdammers hoopten Bayer Leverkusen te strikken, maar de Duitsers besloten gisteren na de jaarwisseling in Portugal te overwinteren. Feyenoord heeft FC Basel uit Zwitserland op het oog als nieuwe sparringpartner.

Elftalleider Bas van Noortwijk verbleef gisteren in Marbella om de faciliteiten te bekijken.
konkin
 konkin - dinsdag 25 oktober 2011 - 09:48   quote  deeplink  
Basel is een hele leuke tegenstander, speelden in september nog 3-3 bij Manchester United! Gewoon doen. We kunnen er alleen maar sterker van worden. Wat ook een goed zou zijn, is een tegenstander kiezen die heel verdedigend speelt en waar het spel gemaakt moet worden.. bijvoorbeeld een laagvlieger uit Spanje/Duitsland/Belgie.
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 oktober 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 08:41 schreef bjorn het volgende:
Feyenoord zoekt voor het trainingskamp in januari in het Spaanse Marbella nog naar een oefenpartner, meldt het AD.

De Rotterdammers hoopten Bayer Leverkusen te strikken, maar de Duitsers besloten gisteren na de jaarwisseling in Portugal te overwinteren. Feyenoord heeft FC Basel uit Zwitserland op het oog als nieuwe sparringpartner.

Elftalleider Bas van Noortwijk verbleef gisteren in Marbella om de faciliteiten te bekijken.
toch wel een nuttige kracht, die Bas . . . . . (?) :)
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 25 oktober 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 15:15 schreef sevillana het volgende:

[..]

toch wel een nuttige kracht, die Bas . . . . . (?) :)
1e keer dat hij iets nuttigs doet? hahahaha
Marbella
 Marbella - woensdag 09 november 2011 - 11:13   quote  deeplink  
Kunnen ook tegen Club Brugge, Harkemase Boys, Spakenburg, FVC Leeuwarden, VUC den Haag of Germanicus oefenen voor het zelfvertrouwen. Verblijven ook die week in Marbella.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 november 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 11:13 schreef Marbella het volgende:
Kunnen ook tegen Club Brugge, Harkemase Boys, Spakenburg, FVC Leeuwarden, VUC den Haag of Germanicus oefenen voor het zelfvertrouwen. Verblijven ook die week in Marbella.
Club Brugge dan maar...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 november 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 15:15 schreef sevillana het volgende:

[..]

toch wel een nuttige kracht, die Bas . . . . . (?) :)
erg nuttig idd,voor de efficiency zal hij er wel een week of 2 voor uittrekken denk ik... ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 december 2011 - 08:24   quote  deeplink  
Koeman neemt koffer vol talenten mee naar Spanje

Ronald Koeman neemt direct na de winterstop vijf jeugdinternationals mee naar het trainingskamp in Marbella, waar Feyenoord van 9 tot en met 15 januari verblijft, zo weet het AD.

De trainer geeft de A1-spelers Matthew Steenvoorden (18), Mats van Huijgevoort (18), Terence Kongolo (17), Tony Trindade de Vilhena (16) en Anass Achahbar (17) de kans om zich in Spanje in de kijker te spelen. Alleen spits Achahbar maakte dit seizoen al zijn officiële debuut in de hoofdmacht van Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 december 2011 door FR-Elmo --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 december 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 08:24 schreef FR-Roel het volgende:
Koeman neemt koffer vol talenten mee naar Spanje

Ronald Koeman neemt direct na de winterstop vijf jeugdinternationals mee naar het trainingskamp in Marbella, waar Feyenoord van 9 tot en met 15 januari verblijft, zo weet het AD.

De trainer geeft de A1-spelers Matthew Steenvoorden (18), Mats van Huijgevoort (18), Terence Kongolo (17), Tony Trindade de Vilhena (16) en Anass Achahbar (17) de kans om zich in Spanje in de kijker te spelen. Alleen spits Achahbar maakte dit seizoen al zijn officiële debuut in de hoofdmacht van Feyenoord.
Goed zo Koeman, de jeugd de kans te geven.
@fey@010
 @fey@010 - maandag 19 december 2011 - 19:05   quote  deeplink  
On topic: die hebben natuurlijk liever een oefenpartner waar tegen je niet te kijk wordt gezet....!!!!
12
 12 - maandag 19 december 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 08:24 schreef FR-Roel het volgende:
Koeman neemt koffer vol talenten mee naar Spanje

Ronald Koeman neemt direct na de winterstop vijf jeugdinternationals mee naar het trainingskamp in Marbella, waar Feyenoord van 9 tot en met 15 januari verblijft, zo weet het AD.

De trainer geeft de A1-spelers Matthew Steenvoorden (18), Mats van Huijgevoort (18), Terence Kongolo (17), Tony Trindade de Vilhena (16) en Anass Achahbar (17) de kans om zich in Spanje in de kijker te spelen. Alleen spits Achahbar maakte dit seizoen al zijn officiële debuut in de hoofdmacht van Feyenoord.
Excuus Roel, had niet gezien dat deze al geplaatst was. Had deze bij "Jong feyenoord" geplaatst. Vraag me wel af waarom "Elvis Manu" er niet bij staat.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 december 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 19:12 schreef 12 het volgende:

[..]

Excuus Roel, had niet gezien dat deze al geplaatst was. Had deze bij "Jong feyenoord" geplaatst. Vraag me wel af waarom "Elvis Manu" er niet bij staat.
Inderdaad nu je het zegt, Elvis hoort er toch ook bij.
12
 12 - maandag 19 december 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 19:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Inderdaad nu je het zegt, Elvis hoort er toch ook bij.
Idd bel jij Koeman en co. ff?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 december 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 19:21 schreef 12 het volgende:

[..]

Idd bel jij Koeman en co. ff?
Te laat Elvis has left the building!
12
 12 - maandag 19 december 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 19:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Te laat Elvis has left the building!
Whoehahahahaha!!!!!! Scherrup opgevat hahahaha!!!!

Misschien is die ff naar huis in Memphis om zijn gitaar te halen. Beetje sfeer daar verder opleuken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 december 2011 door 12 --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 december 2011 - 19:27   quote  deeplink  
Ghehe, maar snap niet dat hij niet meegaat, ben benieuwd naar Koeman zijn uitleg.
12
 12 - maandag 19 december 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 19:27 schreef RenatoBos het volgende:
Ghehe, maar snap niet dat hij niet meegaat, ben benieuwd naar Koeman zijn uitleg.
Waarschijnlijk een onzorgvuldige actie van het AD. Lijkt me logisch dat hij mee gaat.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 december 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 19:12 schreef 12 het volgende:

[..]

Excuus Roel, had niet gezien dat deze al geplaatst was. Had deze bij "Jong feyenoord" geplaatst. Vraag me wel af waarom "Elvis Manu" er niet bij staat.
daar hoort het toch ook? prima! Ik weet het ook niet, misschien omdat Manu net als Achahbar een aanvaller is en we er ws maar 1 nodig zullen hebben in de 2e seizoenshelft? geen idee..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 december 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 19:30 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

daar hoort het toch ook? prima! Ik weet het ook niet, misschien omdat Manu net als Achahbar een aanvaller is en we er ws maar 1 nodig zullen hebben in de 2e seizoenshelft? geen idee..
Lijkt me dat je bij een oefen trip alles wilt zien, dus ook Elvis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 december 2011 door RenatoBos --
12
 12 - maandag 19 december 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 19:30 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

daar hoort het toch ook? prima! Ik weet het ook niet, misschien omdat Manu net als Achahbar een aanvaller is en we er ws maar 1 nodig zullen hebben in de 2e seizoenshelft? geen idee..
Zit wat in ja. We zullen zien.
12
 12 - maandag 19 december 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 19:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Lijkt me dat je bij een oefen trip alles wilt zien, dus ook Elvis.
Misschien dat ze willen bezuinigen op de reiskosten, weet ik veel. Nee zonder gekheid. Elvis gaat gewoon mee denk ik.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 december 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 19:34 schreef 12 het volgende:

[..]

Misschien dat ze willen bezuinigen op de reiskosten, weet ik veel. Nee zonder gekheid. Elvis gaat gewoon mee denk ik.
Juist, lijkt mij ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leverkusen zegt oefenduel Feyenoord af









0.0094590