BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transfer????

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
moatje
 moatje - dinsdag 25 oktober 2011 - 17:58   quote  deeplink  
moeten we in de winterstop niet iets gaan doen ??
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 25 oktober 2011 - 18:08   quote  deeplink  
kerel zeik niet... we zijn pas 10 wedstrijden onderweg.. zo kun je altijd wel na een slechte periode om transfers gaan vragen
marius
 marius - dinsdag 25 oktober 2011 - 18:18   quote  deeplink  
tering man, we zijn net zoals grasmaaier zegt 10 wedstrijden aan de gang.
az doet nu netjes maar missen nu ook marcellis lang, en ik wil ze wel is zien of hun dat een heel zeisoen kunnenvolhouden, en we staan pas 4 punte achter twente en psv dacht ik.
dus we hebbe mindere periode vind dat zelf ook jammer maar we kome er wel bovenop!!!
jodocus
 jodocus - dinsdag 25 oktober 2011 - 19:11   quote  deeplink  
ja laten we s lekker paniekaankopen gaan doen
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 25 oktober 2011 - 19:13   quote  deeplink  
ik zeg: Mido, de Mul, de Ridder, Sonck, Rosenberg.... etc, etc...
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 25 oktober 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 17:58 schreef moatje het volgende:
moeten we in de winterstop niet iets gaan doen ??
lik me reet...
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 25 oktober 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 19:20 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

lik me reet...
dat doet hij toch altijd al? :P
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 19:33 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

dat doet hij toch altijd al? :P
nee want hij leeft nog steeds...
Ajx
 Ajx - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:32   quote  deeplink  
Er kan toch best wel een gerichte aankoop bij komen? Denk dan aan goede middenvelder met beleving?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:32 schreef Ajx het volgende:
Er kan toch best wel een gerichte aankoop bij komen? Denk dan aan goede middenvelder met beleving?
Ow, want we hadden nog niet genoeg middenvelders?
Ajx
 Ajx - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:38 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ow, want we hadden nog niet genoeg middenvelders?
Ruildealtje?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:39 schreef Ajx het volgende:

[..]

Ruildealtje?
Wie wil je weg hebben dan?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:43   quote  deeplink  
Ik voel een opsomming aan komen...
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:43 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ik voel een opsomming aan komen...
Hehe, ik vind ons middenveld goed genoeg zo.. Ik zou er geen weg doen, maar ook geen bij..
Ajx
 Ajx - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:42 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wie wil je weg hebben dan?
Enoh!!! Maar Lodeiro zijn contract loopt af, er is nog geen signaal geweest van verlenging, dus dat kan nu nog..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Je wilt een middenvelder met beleving en dus moet Enoh weg? 8-(
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:51 schreef Ajx het volgende:

[..]

Enoh!!! Maar Lodeiro zijn contract loopt af, er is nog geen signaal geweest van verlenging, dus dat kan nu nog..
Ik wil hen allebei houden..
Enoh, omdat hij onze stofzuiger is en omdat als er een back geblesseerd is, Anita daar gaat staan en Enoh op VM. En dan heb je ook nog iemand achter Anita.
Lodeiro, omdat het nog steeds een talent is + goede speler en ik hoop dat hij minuten krijgt..
Ajx
 Ajx - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:53 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik wil hen allebei houden..
Enoh, omdat hij onze stofzuiger is en omdat als er een back geblesseerd is, Anita daar gaat staan en Enoh op VM. En dan heb je ook nog iemand achter Anita.
Lodeiro, omdat het nog steeds een talent is + goede speler en ik hoop dat hij minuten krijgt..
De Kamps is dan vervanger! Anders Vertonghen ofzo. Maar als je nu Lodeiro nog geld kan beuren..... Moet je dat doen! Of zijn contract verlengen, maar dat moet je maar niet doen dan, hoewel ik het een hele goede speler vind. Davy Klaassen komt ook door heh!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:55 schreef Ajx het volgende:

[..]

Davy Klaassen komt ook door heh!
Ja, die oogt een stuk krachtiger dan Enoh en Lodeiro. :-S
Ajx
 Ajx - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:56 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ja, die oogt een stuk krachtiger dan Enoh en Lodeiro. :-S
Is ook een talent voor die positie!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 25 oktober 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Wtf moeten we met talenten wanneer we kerels nodig hebben?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:23   quote  deeplink  
Enoh wegdoen?? Is volgens mij de ontbrekende speler geweest afgelopen zondag! Denk dat hij veel meer power had gelegd op het middenveld! Is toch echt een stofzuiger!! Anita viel me afgelopen weekend toch erg tegen op die positie, terwijl ik Anita hoog heb zitten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2011 door amsterdammer113 --
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:23 schreef amsterdammer113 het volgende:
terwijl ik Anita hoog heb zitten!
Hoe klein ben jij wel niet dan, als Vurnon al een meter twintig meet?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:25   quote  deeplink  
Oh wacht, hij zit op je schouders? :-P
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:25 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Hoe klein ben jij wel niet dan, als Vurnon al een meter twintig meet?
Whahahahahahahahahaha!! Maar Anita vond ik de laatste tijd een zeer goede indruk maken! Maar zondag viel hij door de mand op de positie waar iedereen hem eigenlijk wilde hebben!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:29   quote  deeplink  
Ook voor Anita geldt (net als Eriksen, Lodeiro, Serero en meer van dat kaboutervolk) dat het geen vent is. Misschien wel een leeuwenhart, maar de fysiek van een sleutelhanger.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:29 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ook voor Anita geldt (net als Eriksen, Lodeiro, Serero en meer van dat kaboutervolk) dat het geen vent is. Misschien wel een leeuwenhart, maar de fysiek van een sleutelhanger.
En daar ben ik het wel mee eens! Hij mist de body, maar voetbalt wel met een leeuwenhart!! Het is zonde, want ik denk dat hij met een betere body inderdaad een goede speler zou zijn bij ons!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:30 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]
Het is zonde, want ik denk dat hij met een betere body inderdaad een goede speler zou zijn bij ons!!
Is altijd de "kritiek" geweest op Anita... en misschien nog wel terecht ook. Mjah, hij hep zichzelf niet gemaakt hè.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:32 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Is altijd de "kritiek" geweest op Anita... en misschien nog wel terecht ook. Mjah, hij hep zichzelf niet gemaakt hè.
Inderdaad man! Maar heb hem vanwege zijn leeuwenhart wel hoog zitten! Want met zijn vechtlust liet hij vaak zien een bruikbare speler te zijn!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:47   quote  deeplink  
ach jongens komen we weer over lengte te ouwehoeren.. die kleine kut zwartjes zijn vaak fel genoeg ! bijtertjes !! wou dat iedereen in het elftal de mentaliteit van Anita had..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:47 schreef nummer10 het volgende:
ach jongens komen we weer over lengte te ouwehoeren.. die kleine kut zwartjes zijn vaak fel genoeg ! bijtertjes !! wou dat iedereen in het elftal de mentaliteit van Anita had..
Daar ben ik het mee eens!! De mentaliteit is in orde!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:52   quote  deeplink  
anita kon dan wel door de mand vallen afgelopen zondag maar, wie niet ??? denk nog steeds dat het de possitie is voor anita, moet ik eerlijk zeggen dat ik enoh ook goed vind daar hoor...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:52 schreef nummer10 het volgende:
anita kon dan wel door de mand vallen afgelopen zondag maar, wie niet ??? denk nog steeds dat het de possitie is voor anita, moet ik eerlijk zeggen dat ik enoh ook goed vind daar hoor...
Ik zeg ook niet dat hij de enigste was die door de mand viel, maar hij viel wel door de mand op de positie waar iedereen hem graag ziet spelen. Ik zie op die positie liever Enoh inderdaad. Ik vind dat Anita veel meer tot zijn recht komt als linksback! Maar dat is mijn mening!
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 25 oktober 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:55 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat hij de enigste was die door de mand viel, maar hij viel wel door de mand op de positie waar iedereen hem graag ziet spelen. Ik zie op die positie liever Enoh inderdaad. Ik vind dat Anita veel meer tot zijn recht komt als linksback! Maar dat is mijn mening!
Ik denk dat Anita op die positie gewoon weer even moet wennen. Hij staat al een aantal weken back nu en dan is het toch weer even wat anders.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 25 oktober 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 22:01 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Ik denk dat Anita op die positie gewoon weer even moet wennen. Hij staat al een aantal weken back nu en dan is het toch weer even wat anders.
Tja...zou kunnen. Maar persoonlijk zie ik hem liever back blijven. Voornamelijk omdat hij daar voor mijn gevoel meer tot zijn recht komt!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 25 oktober 2011 - 23:27   quote  deeplink  
REIS en ASSAIDI halen!!!!!!!
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 25 oktober 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 22:02 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Tja...zou kunnen. Maar persoonlijk zie ik hem liever back blijven. Voornamelijk omdat hij daar voor mijn gevoel meer tot zijn recht komt!
Moeilijke beslissing vind ik, vind hem als middenvelder ook erg sterk (niet afgelopen zondag dan...). Ik vind in ieder geval wel dat de Boer een keuze met hem moet maken. Of hij is back ( en dan in mijn beleving rechts, want hij is rechtspoot), of hij is een middenvelder. Je ziet gewoon dat spelers die elke keer van positie veranderen, zich minder snel ontwikkelen. Het beste voorbeeld is misschien wel Urby. Die is ook jarenlang van de ene naar de andere positie gezet en is echt blijven steken in zijn ontwikkeling. Hetzelfde zie je nu bij Anita en de Jong. Ik zeg: maak keuzes met deze jongens. En als er dan een keer een back wegvalt, zet er een jeugdspeler neer, maar laat geen mensen op verkeerde postities spelen. Wat dat betreft moet de Boer misschien wat simpeler gaan denken. De Jong is een middenvelder geen spits, Anita is OF een back OF een middenvelder.
sebas79
 sebas79 - dinsdag 25 oktober 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:32 schreef Ajx het volgende:
Je moet geen spelers met beleving kopen ,maar de huidige spelers wat beleving bijbrengen. En anders lekker een paar wedstjden op de bank tot ze het wel kunnen opbrengen om te werken voor hun geld
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 26 oktober 2011 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:29 schreef Ikke_tikkie het volgende:
dan moet je deze vraag maar eens beantwoorden! waarom wint anita als rechtsback wel zijn duels en vanderwiel niet? vanderwiel is groter dus dan gaat het helemaal niet om de lengte. kleine mensen kunnen ook heel sterk zijn. dan kan je ook zeggen dat spelers van 2.05m lomp en sloom zijn. das ook niet waar. anita kan het gewoon niet aan want de mensen voor hem doen hun taak niet als de tegenstander de bal heeft. maar eigenlijk kan niemand dat, want enoh maakt dan wel een slimme overtreding zodat die luie donders weer achter de bal kunnen staan. vandaar dat het soms lijkt dat enoh het verdedigend wel kan oplossen, dat doet hij door de andere spelers extra de tijd te geven om weer terug te komen waar ze moeten staan. enoh is ook niet bepaald groot ofzo maar hij kan wel jouw been breken als hij dat wil. dus kleine mensen hoeven helemaal niet fysiek slap te zijn.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 26 oktober 2011 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 22:02 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Anita kan wel degelijk VM staan maar dan moet er wel betere spelers voor hem lopen want deze spelers die voor hem liepen deden eigenlijk vrij weinig. af en toe Janssen die een duel eens won maar dan moest de tegenstander wel in de buurt bij hem zijn want een loper dat is hij niet!

Ik zou niet in de positie willen staan als VM bij ajax! want de spelers die voor je staan zijn te beroerd om een man op te jagen of vast te zetten.

denk dat het beter is om iedereen gratis de deur uit te laten gaan! als je al niet gemotiveerd bent om van feyenoord te winnen want dat waren ze niet! kijk maar hoe ze achteruit lopen. dat is nog erger dan achteruit passen. als je zo speelt zoals tegen feyenoord dan ben je geen prof waardig, het spijt mij zeer. dan achter af gaan klagen dat de supporters te kritisch zijn! HALLO!!!!!!!! AJAX SPEELT AL 6 WEKEN DRAMATISCH EN DE SUPPORTERS LATEN 1X VAN ZICH HOREN EN DAN IS HET AL TE VEEL! KOM OP NOU ZEG!!! HET ZIJN NET KLEINE KINDEREN. WAT EEN MENTALITEIT VAN DIE SPELERS ZEG PFF!!

als iedereen toch gratis de deur uit loopt dan valt het bedrijf ajax! dan kan ajax gewoon weer verder waar het gebleven was voordat ajax naar de beurs ging!

ALS JE ZO SPEELT EN JE ZIET HET NIET EENS DAT JE ECHT DRAMATISCH SPEELT DAN BEN JE HET OOK NIET WAARD OM EEN PROF TE ZIJN!! DENK DAT ZE MAAR NAAR DE KINDEROPVANG MOETEN OFZO!! WAT ZE AL 6 WEKEN LATEN ZIEN IN DE EREDIVISIE IS ECHT DRAMATISCH.

PS. mis geen kinderopvang maar reisje Noordpool of een werkkamp in Siberië. (ik heb dan wel over de spelers die voor anita lopen, dus boerichter, theo eriksen, siem, sulejmani en al die invallers van deze spelers!!)

transfers zijn niet nodig, maar gebruik de jeugd goed!

PAK DE SPELERS EEN KEER HARD AAN!! DAT SOFFE BELEID HEEFT GEEN ZIN MET DEZE JEUGD!!! JEUGD MOET ZIJN GRENZEN KENNEN EN DAAR ZIJN ZE DIK OVERHEEN GEGAAN!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door Positieve Arrogantie --
baco74
 baco74 - maandag 12 december 2011 - 23:45   quote  deeplink  
Ajax F-side.nl meldt dat de transfer van Mounir El Hamdaoui van Ajax naar Blackburn Rovers is zo goed als rond, zo meldt The Daily Mirror althans. Napoli en Espanyol hengelden ook naar de diensten van de Marokkaanse spits, maar El Hamdaoui zal, als we de Engelsen mogen geloven, dus waarschijnlijk naar Engeland verkassen.
Eide
 Eide - dinsdag 13 december 2011 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 20:52 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Je wilt een middenvelder met beleving en dus moet Enoh weg? 8-(
Deze snapte ik ook al niet zo best.
Brandje
 Brandje - dinsdag 13 december 2011 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:33 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Inderdaad man! Maar heb hem vanwege zijn leeuwenhart wel hoog zitten! Want met zijn vechtlust liet hij vaak zien een bruikbare speler te zijn!
Ik heb hem absoluut niet hoog zitten want ik vind het een aanfluiting, net als Ebecilio, voor Ajax.
Brandje
 Brandje - dinsdag 13 december 2011 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Dan moet je lekker naar Rotterdam gaan daar is men gek op harde werkers. Ik heb liever spelers die fatsoenlijk een bal kunnen aannemen en hem dan ook nog eens naar medespeler kunnen krijgen en Anita is echt een lachertje. Net als Ebecilio. Beide spelers ontberen de basistechniek maar als ik het zo lees zijn een hoop forumleden fan van Anita en dan vinden jullie het nog vreemd dat we een straatlengte achterstaan
Eide
 Eide - dinsdag 13 december 2011 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:49 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens!! De mentaliteit is in orde!!
De mentaliteit van Anita staat buiten kijf, en ook zijn techniek is prima in orde. Maar hij komt wel te kort. En dan heb ik het niet (alleen) over lengte, dan heb ik het toch ook over snelheid en inzicht.

Voor de mentaliteit kan je 11 Anita's in je ploeg hebben, maar mentaliteit alleen koop je geen ruk voor.

quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 07:49 schreef Brandje het volgende:
Beide spelers ontberen de basistechniek
Ik zou toch nog eens goed naar Anita kijken als ik jou was, want 1 iets wat bij hem toch echt prima is, is zijn techniek. Vurnon kan best heel aardig ballen hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2011 door Eide --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 13 december 2011 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
'die kleine kut zwartjes'???????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2011 door Jaccio --
Debiewl
 Debiewl - dinsdag 13 december 2011 - 09:35   quote  deeplink  
Ze moeten gewoon Huntelaar kopen en als er nog geld genoeg is Krul of Vorm, vermeer die is echt slecht.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transfer????

0.0183808