BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RODA JC - AFC AJAX ( wo.26-10-2011 )

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 26 oktober 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ze is een pot
en Derk is het bloemetje die volop in bloei is.. past precies
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2011 - 22:49   quote  deeplink  
Ajax krijgt 2 goals tegen die echt niet hoeven te vallen, de eerste moet gewoon worden doorgepakt of er moet iemand neer, ook doordekken en je man houden zat daar niet goed, 2e goal moet Jantje geen rugdekking geven maar de man die scoort dekken, en moet Cilissen die bal gewoon hebben.

Opvallend slecht, de Jong en Boulikyn.
Opvallend goed, de acties van Lukoki, het afwerken van Boerrigter, en het veldspel van Anita was heel goed, ook een dikke pluim voor Ooijer die bijna foutloos speelde..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 26 oktober 2011 - 22:54   quote  deeplink  
Best erg ook, die goede keeper die we hadden komt er nu al achter dat Italiaans best hard nodig is in Italië: http://www.goal.com/nl/news/546/serie-a/2011/10/26/2729577/stekelenburg-italiaans-is-echt-moeilijk
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2011 - 22:56   quote  deeplink  
Wat lullen ze trouwens toch dom over Lukoki, bij mijn weten is het een rechtsbenige speler..

Ook over Janssen alsof hij linksback speelde, AJAX SPEELDE 3-4-3 DOMBO!!!!!!!!!!!!!! Dus zonder linksback.
remco k
 remco k - woensdag 26 oktober 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:54 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Best erg ook, die goede keeper die we hadden komt er nu al achter dat Italiaans best hard nodig is in Italië: http://www.goal.com/nl/news/546/serie-a/2011/10/26/2729577/stekelenburg-italiaans-is-echt-moeilijk
Goh, hij had gedacht dat hij het met NL zou redden..
Boilesen
 Boilesen - woensdag 26 oktober 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:56 schreef remco k het volgende:
Wat lullen ze trouwens toch dom over Lukoki, bij mijn weten is het een rechtsbenige speler..

Ook over Janssen alsof hij linksback speelde, AJAX SPEELDE 3-4-3 DOMBO!!!!!!!!!!!!!! Dus zonder linksback.
Ja ik werd gek van die commentator over Lukoki, dat ie zogenaamd linksbenig zou zijn. Al gaf Lukoki met zijn voorzetten wel reden te geloven dat rechts zijn mindere poot is. Op de laatste pass na deed hij het wel redelijk goed. Die rust bij de eindpass komt vanzelf.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 26 oktober 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Goh, hij had gedacht dat hij het met NL zou redden..
Echte prof. :-S
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 oktober 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:49 schreef remco k het volgende:
Ajax krijgt 2 goals tegen die echt niet hoeven te vallen, de eerste moet gewoon worden doorgepakt of er moet iemand neer, ook doordekken en je man houden zat daar niet goed, 2e goal moet Jantje geen rugdekking geven maar de man die scoort dekken, en moet Cilissen die bal gewoon hebben.

Opvallend goed, de acties van Lukoki, het afwerken van Boerrigter, en het veldspel van Anita was heel goed, ook een dikke pluim voor Ooijer die bijna foutloos speelde..
eens kvond iedereen eigenlijk wel goed ook janssen en Alderweireld.. op Dejong en bouli na moet ik wel eerlijk zeggen dat de jong wel zijn beste pot tot nu toe heeft gespeelt.. en kan je na gaan, het was nog niks :d
alibabba
 alibabba - woensdag 26 oktober 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:37 schreef nummer10 het volgende:
die de mos is ook achterlijk.... niet des ajax ?? volgens mij is het de johanruit op het middenveld nu ??? 5 verdedigers ??? mjah de mos ken je ook nie serieus nemen maar goed
Hahahaha...ik had precies hetzelfde gevoel!!
alibabba
 alibabba - woensdag 26 oktober 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:17 schreef Ikke_tikkie het volgende:
JC weer weg bij Ajax trouwens.
Die is helemaal niet weg en gaat niet weg!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 26 oktober 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 23:30 schreef alibabba het volgende:

[..]

Die is helemaal niet weg en gaat niet weg!!!!
Hehehehehehe.......heb het zelfde gappie.............!!!!!!!!!!!!!!,laat ze maar lullen
alibabba
 alibabba - woensdag 26 oktober 2011 - 23:53   quote  deeplink  
Ik vond het echt een geweldige wedstrijd vanavond...de bespreking tussen coach en spelers heeft dus wel degelijk uitgehaald....ik verbaasde me in eerste instantie over het elftal en daarna over het systeem, dat had ik niet verwacht, maar was er na een minuut of 5 erg blij mee...het spel was stukken beter dan voorheen....puur omdat de spelers er schijnbaar 100% achterstonden, gezien de wedstrijdbeleving die 100x beter was als voorheen...een compliment dus aan spelers en trainer....het is het systeem wat Gijpvogel een aantal maanden geleden aangaf...ik viel werkelijk van mijn stoel wat Aad allemaal te vertellen had..

Alderweireld was super...Ooijer deed het zeer verdienstelijk en dat had ik echt niet verwacht..ik vond de Jong op deze positie zeker niet slecht spelen, zijn inzet was uitstekend....Vertonghen had enkele foute pasjes, maar haalde over de hele wedstrijd een voldoende vond ik..Anita en Enoh prima...ik had na die 2-3 echt het gevoel dat het niet meer fout kon, omdat Ajax ouderwets veel kansen creeerde....ik vind Lukoki veel dreigender vanaf die kant dan Sulejmani...ik begrijp niet dat er werd gezegd dat hij een linkspoot is???? Hij deed alles met rechts....als dat zijn zwakke been is, hebben we een Messi in ons midden:)))))

2-4, zeer tevreden en ik ga lekker slapen.....truste;))))
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 27 oktober 2011 - 00:37   quote  deeplink  
ali, 1 zwaluw in de lucht maakt nog geen zomer. ajax kwam wel achter hoor! mensen lieten vaak hun man lopen, dachten nog steeds dat iemand anders wel even overneemt! dat gebeurde 2x bij enoh en 2x viel het doelpunt eruit! met de stand van 1-1 gebeurde dat niet. toen ajax de 1-2 maakte deed hij dat wel. daaruit viel dat doelpunt dus maar daarna maakte hij die fout niet meer gelukkig!!!

trouwens het is toch geen nieuws dat AAD de mos geen verstand heeft in voetbal! als ik hem al zie dan zet ik mijn tv uit of ik loop weg! ik raak er alleen maar geïrriteerd van
Ajx
 Ajx - donderdag 27 oktober 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:49 schreef remco k het volgende:

De eerste tegengoal was van Enoh, liet zijn mannetje weer eens lopen! De tweede kwam eigenlijk ook door Enoh, want hij laat zijn man lopen (donald) en daardoor moet Ooijer door, waarna Junker vrij staat. Zo word door 1 actie de organisatie, die verder eigenlijk aardig stond, compleet overhoop gegooid. Dan had Cilissen de bal ook wel mogen hebben hoor, maar was volgens mij ook een lastige bal, want hij valt achteruit. Hij kon hem niet pakken, en probeerde hem naar de zijkant te slaan, wat dus niet lukte.

Opvallend slecht: Afwerken en voorzetten Lukoki, Enoh
Opvallend goed: Acties Lukoki, Janssen, Anita(die gewoon op verdedigend middenveld moet komen en blijven!!!!!) en inderdaad Ooijertje, onze opa!!
Guyt
 Guyt - donderdag 27 oktober 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 16:24 schreef Ajx het volgende:

[..]

De eerste tegengoal was van Enoh, liet zijn mannetje weer eens lopen! De tweede kwam eigenlijk ook door Enoh, want hij laat zijn man lopen (donald) en daardoor moet Ooijer door, waarna Junker vrij staat. Zo word door 1 actie de organisatie, die verder eigenlijk aardig stond, compleet overhoop gegooid. Dan had Cilissen de bal ook wel mogen hebben hoor, maar was volgens mij ook een lastige bal, want hij valt achteruit. Hij kon hem niet pakken, en probeerde hem naar de zijkant te slaan, wat dus niet lukte.

Opvallend goed: Acties Lukoki, Janssen, Anita(die gewoon op verdedigend middenveld moet komen en blijven!!!!!) en inderdaad Ooijertje, onze opa!!
Ik vond dat Lukoki zn aanvallen te ver door dreef en daar door steeds de bal kwijt raakte.Leuk hoor de manier hoe hij zn man vaak voor bij ging maar het vervolg was slecht.Als het beide gaat lopen moet het goed komen.Wat ik gister van hem gezien heb vind ik tegen vallen had namelijk meer verwacht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2011 door Guyt --
Ajx
 Ajx - donderdag 27 oktober 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 16:34 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik vond dat Lukoki zn aanvallen te ver door dreef en daar door steeds de bal kwijt raakte.Leuk hoor de manier hoe hij zn man vaak voor bij ging maar het vervolg was slecht.Als het beide gaat lopen moet het goed komen.Wat ik gister van hem gezien heb vind ik tegen vallen had namelijk meer verwacht.
Dreef zijn acties wel te ver door, alleen dat was op het moment dat hij er al een keer langs was geweest, dus zijn eerste actie was meestal goed! Dus vind ik dat zijn acties wel goed waren. Alleen op het moment supreme was het vaak toch net niet goed genoeg... Moet hij dan maar aan gaan werken.
remco k
 remco k - donderdag 27 oktober 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 16:24 schreef Ajx het volgende:

[..]

Niet waar, Enoh stapt daar inderdaad verkeerd, maar die voorzet bij die tweede goal moet de verdediging altijd verwachten, en dan moeten ze niet met 2 man op 1 tegenstander gaan staan.
alibabba
 alibabba - donderdag 27 oktober 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 00:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
ali, 1 zwaluw in de lucht maakt nog geen zomer. ajax kwam wel achter hoor! mensen lieten vaak hun man lopen, dachten nog steeds dat iemand anders wel even overneemt! dat gebeurde 2x bij enoh en 2x viel het doelpunt eruit! met de stand van 1-1 gebeurde dat niet. toen ajax de 1-2 maakte deed hij dat wel. daaruit viel dat doelpunt dus maar daarna maakte hij die fout niet meer gelukkig!!!

trouwens het is toch geen nieuws dat AAD de mos geen verstand heeft in voetbal! als ik hem al zie dan zet ik mijn tv uit of ik loop weg! ik raak er alleen maar geïrriteerd van
Ik heb veel positieve punten gezien PA tov eerdere wedstrijden....dat het nog niet 100% is, is normaal...het is een proces waarin Ajax moet groeien...de optie 3-4-3 was een juiste...de Boer gaf het precies aan; verschuilen in dit systeem is niet mogelijk, je MOET 100% alles geven anders val je door de mand..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 20:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet waar, Enoh stapt daar inderdaad verkeerd, maar die voorzet bij die tweede goal moet de verdediging altijd verwachten, en dan moeten ze niet met 2 man op 1 tegenstander gaan staan.
natuurlijk gaat er meer mis bij de 1-2 en kan je enoh niet alleen de schuld geven! maar hij liet zijn man lopen en dat mag zo wie zo niet gebeuren.
Ajx
 Ajx - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:35   quote  deeplink  
Als je je man laat lopen, ben je gewoon niet goed bezig, mag niet gebeuren. Dat er dan na een soort chaos ontstaat, is ookk niet goed natuurlijk, maar als je je man niet laat lopen, gebeurt het niet. Voor meer dan 90% Enoh zijn fout.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:35 schreef Ajx het volgende:
Als je je man laat lopen, ben je gewoon niet goed bezig, mag niet gebeuren. Dat er dan na een soort chaos ontstaat, is ookk niet goed natuurlijk, maar als je je man niet laat lopen, gebeurt het niet. Voor meer dan 90% Enoh zijn fout.
klopt. dus iedereen moet eens met zijn man mee lopen en dus heel scherp spelen. het kan toch niet zo zijn dat 3 ajacieden `1 man wil uitschakelen terwijl er 2 of 1 spelers vrij staan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door Positieve Arrogantie --
Ajx
 Ajx - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

klopt. dus iedereen moet eens met zijn man mee lopen en dus heel scherp spelen. het kan toch niet zo zijn dat 3 ajacieden `1 man wil uitschakelen terwijl er 2 of 1 spelers vrij staan!
Juist, en dat bedoelde ik dus. Elke boerenlul kan zijn man gewoon volgen, dus ook een overbetaalde kameroenees die er geen pepernoot van bakt in balbezit!!h
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:54 schreef Ajx het volgende:

[..]

Juist, en dat bedoelde ik dus. Elke boerenlul kan zijn man gewoon volgen, dus ook een overbetaalde kameroenees die er geen pepernoot van bakt in balbezit!!h
maar het is niet alleen Enoh die dat probleem heeft hoor. eigenlijk iedereen wel. zelfs jan laat zijn man wel eens lopen!! iedereen doet dat en niet alleen enoh
Ajx
 Ajx - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

maar het is niet alleen Enoh die dat probleem heeft hoor. eigenlijk iedereen wel. zelfs jan laat zijn man wel eens lopen!! iedereen doet dat en niet alleen enoh
Het kan natuurlijk altijd een keertje gebeuren, maar niet zo vaak als Enoh!! Dat is gewoon schandalig hoeveel hij dat doet zeg... Moet je eens op letten!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:05 schreef Ajx het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk altijd een keertje gebeuren, maar niet zo vaak als Enoh!! Dat is gewoon schandalig hoeveel hij dat doet zeg... Moet je eens op letten!
ik let er al niet meer op want ik weet het al! maar dat theo ook op die positie. anita doet het ook op die positie. jan doet het afentoe ook in de verdediging. vanderwiel loopt wel met zijn man mee maar doet vervolgens niks dus heeft ook geen zin dat hij mee loopt!! zo kan ik nog wel even doorgaan!! dus het is niet alleen enoh maar het hele team laat wel eens zijn man lopen!
epie124
 epie124 - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ik let er al niet meer op want ik weet het al! maar dat theo ook op die positie. anita doet het ook op die positie. jan doet het afentoe ook in de verdediging. vanderwiel loopt wel met zijn man mee maar doet vervolgens niks dus heeft ook geen zin dat hij mee loopt!! zo kan ik nog wel even doorgaan!! dus het is niet alleen enoh maar het hele team laat wel eens zijn man lopen!
eens
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 oktober 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

enige verschil is, is dat Theo dan weer iemand anders pakt en doorgeeft aan van HEY ~!!!! dat zag je vande week ook paar keer.. als iedereen gewoon bij zijn man blijft is er niks aan de hand mjah.. dat doet niet iedereen, als Dejong of Buli 1 keer niet bij een inschuivende CV blijft kom je al in de knoei en moet er gewoon overgenomen worden..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 19:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

enige verschil is, is dat Theo dan weer iemand anders pakt en doorgeeft aan van HEY ~!!!! dat zag je vande week ook paar keer.. als iedereen gewoon bij zijn man blijft is er niks aan de hand mjah.. dat doet niet iedereen, als Dejong of Buli 1 keer niet bij een inschuivende CV blijft kom je al in de knoei en moet er gewoon overgenomen worden..
ja tuurlijk moet er overgenomen worden. maar er is wel een verschil van inzicht! je gaat met je man mee tot dat iemand jou man overneemt zodat jij in kan schuiven. je gaat niet inschuiven zonder het te weten dat iemand jouw man overneemt!
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2011 - 02:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:35 schreef Ajx het volgende:
Echt niet waar wat je zegt, natuurlijk maakt hij zijn fout, maar dat is echt geen reden voor de rest van het elftal om volledig uit positie te gaan staan en bij je eigen man weg te lopen om met twee man iemand te gaan dekken (Vertonghen).. Tel daarbij op dat Vertonghen de aanvoerder is en dat Cilissen zich wil bewijzen, een controleur maakt wel vaker een verkeerde keuze, dat gebeurt vrijwel iedere controleur meermaals per wedstrijd, het is de schone taak aan de verdedigers om dit op te vagngen..
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2011 - 02:45   quote  deeplink  
quote:

[..]

Theo doet het op zijn nieuwe positie nog veel meer, en mag jij raden wie er dan een keus moeten maken voor een va beide spelers??? Juist Enoh..
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2011 - 02:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 19:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik heb in de afgelopen wedstrijden zelden een CV van de tegenstander zien inschuiven..
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:19   quote  deeplink  
Ik weet niet of iemand deze vraag al gesteld heeft, ga niet heel het forum aflezen maar. We spelen vanavond 3-4-3, aangezien Roda met 2 spitsen speelt. Wat nu, als Roda tijdens de wedstrijd in eens met 3 spitsen gaat spelen. Kan je daar snel op inspelen, of is het dat een taktische misser van Frank?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 02:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb in de afgelopen wedstrijden zelden een CV van de tegenstander zien inschuiven..
klopt, was ook gewoon een voorbeeld MOCHT dat gebeuren..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:19 schreef Johnnyafca het volgende:
Ik weet niet of iemand deze vraag al gesteld heeft, ga niet heel het forum aflezen maar. We spelen vanavond 3-4-3, aangezien Roda met 2 spitsen speelt. Wat nu, als Roda tijdens de wedstrijd in eens met 3 spitsen gaat spelen. Kan je daar snel op inspelen, of is het dat een taktische misser van Frank?
343 vanavond.. en nee kan je zo op inspelen gewoon snel anita naar de back possitie en dan sta je weer met 4 3 3
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2011 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

343 vanavond.. en nee kan je zo op inspelen gewoon snel anita naar de back possitie en dan sta je weer met 4 3 3
Inderdaad, en dan staan we weer me Enoh Erikssen en Janssen op het middenveld..
Ajx
 Ajx - zaterdag 29 oktober 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 02:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt niet waar wat je zegt, natuurlijk maakt hij zijn fout, maar dat is echt geen reden voor de rest van het elftal om volledig uit positie te gaan staan en bij je eigen man weg te lopen om met twee man iemand te gaan dekken (Vertonghen).. Tel daarbij op dat Vertonghen de aanvoerder is en dat Cilissen zich wil bewijzen, een controleur maakt wel vaker een verkeerde keuze, dat gebeurt vrijwel iedere controleur meermaals per wedstrijd, het is de schone taak aan de verdedigers om dit op te vagngen..
Enoh speelde gewoon dramatisch, en jammer dat hij vanavond wel weer speelt. Hij laat zijn man lopen, dat is niet goed. Het vervolg is natuurlijk ook niet goed, maar alles begint met Enoh, punt uit.
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 18:29 schreef Ajx het volgende:

[..]

Enoh speelde gewoon dramatisch, en jammer dat hij vanavond wel weer speelt. Hij laat zijn man lopen, dat is niet goed. Het vervolg is natuurlijk ook niet goed, maar alles begint met Enoh, punt uit.
Is niet de grootste en zeker niet de domste fout.
Ajx
 Ajx - zondag 30 oktober 2011 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 18:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Is niet de grootste en zeker niet de domste fout.
Wat is dat dan?
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 09:14 schreef Ajx het volgende:

[..]

Wat is dat dan?
Dat heb ik al vaak zat uitgelegd..
Ajx
 Ajx - zondag 30 oktober 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 11:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat heb ik al vaak zat uitgelegd..
Oké, dan is het dus niet interressant.
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 20:07 schreef Ajx het volgende:

[..]

Oké, dan is het dus niet interressant.
Als jij dat niet vind prima toch, het zou mij een zorg zijn wat een ander ervan vind..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2011 door remco k --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RODA JC - AFC AJAX ( wo.26-10-2011 )

0.0136458