|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
ik vrees met grote vrezen....met 2x een nipte overwinning mogen we echt heel blij zijn denk ik...... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAA ik weet het!!!!!!!!!!!!
1-5 3 x buly |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
Weet iemand waarom dit alleen op eredivisie uitgezonden word ? dacht voorheen beker voetbal op rtl7 of veronica dat dit normaal was ?? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
pas vanaf de kwartfinale volgens mij |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
Wat een goeiekope schooiers zijn het ook he |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 14:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:blijven ze eigenlijk in een hotel in kerkrade? of gaan ze steeds maar een en weer? miss moeten ze maar eens hun vrouwtjes even maar niet zien!! lullig voor sulejmani met zijn pas geboren kind, oh wacht hij is geblesseerd, dat komt even goed uit voor hem!! WANT ER MOET GEWERKT WORDEN OP HET VELD!!! Wat ik begreep is dat ze teruggaan naar Amsterdam! Ik zou zelf lekker een hotel in de buurt nemen en er een soort teambuildingsuitje van gaan maken! Vrijdag even trainen op een sportveld in de buurt en dan zaterdag vlammen!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Opstelling AJAX: Cillessen, Alderweireld, Ooijer, Vertonghen, Anita, De Jong, Enoh, Janssen, Lukoki, Bulykin, Boerrigter |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 19:29 schreef baco74 het volgende:Opstelling AJAX: Cillessen, Alderweireld, Ooijer, Vertonghen, Anita, De Jong, Enoh, Janssen, Lukoki, Bulykin, Boerrigter De Boer gooit het roer om of doet ie dit omdat het 'slechts' bekervoetbal is? Van der Wiel, Eriksen op de bank dus en een basisplaats voor Lukoki, Bully en Ooijer....toch wel verrassend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 19:30 schreef baco74 het volgende:[..] De Boer gooit het roer om of doet ie dit omdat het 'slechts' bekervoetbal is? Van der Wiel, Eriksen op de bank dus en een basisplaats voor Lukoki, Bully en Ooijer....toch wel verrassend. Van Greg begrijp ik het wel. ;-)
Ik denk dat Janssen rust krijgt met de wedstrijd van zaterdag in het vooruitzicht.
Eriksen krijgt volgens mij ook rust! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 19:32 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Van Greg begrijp ik het wel. ;-) Ik denk dat Janssen rust krijgt met de wedstrijd van zaterdag in het vooruitzicht. Eriksen krijgt volgens mij ook rust! Janssen speelt gewoon hoor ? jhahahaa |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 19:29 schreef baco74 het volgende:Opstelling AJAX: Cillessen, Alderweireld, Ooijer, Vertonghen, Anita, De Jong, Enoh, Janssen, Lukoki, Bulykin, Boerrigter ????? Hoe weet jij dit Baco??? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Bank Ajax: Verhoeven, Van der Wiel, Blind, Lodeiro, Eriksen, Koppers en De Sa |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Via Twitter #ajaxnetwerk. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Roda: Kieszek, Monteyne, Wielaert, Biemans, Hempte, Vormer, Ramzi, Donald, Fledderus, Junker, Malki |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik zou het een hele rare opstelling vinden na zondag.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Kan goed uitpakken dit!
Bully spits, kopt er zeker 3 in! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaha, en de Jong mag gewoon weer spelen, niet te geloven zeg.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
das idd wel raar remco!
verdomme!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ze hebben het bij Ajaxnetwerk meestal juist. Barbara schrikBarend (ter plaatse) meld deze opstelling ook op haar twitter. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Kut.. Heb op het moment geen EL... Dan maar streampie.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
SOPCAST BITCHEZZZZZZ.. denk channel 100801 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zal zo wel ffies zoeken ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hoe laat is de wedstrijd? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
100805 doet het wel goed..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ok.. Dan heb ik nog tijd :) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: EredivisieLive weet zijn uitzendingen goed te beschermen. Langs de Lijn brengt flitsen van de wedstrijd maar de limburgse omroep L1 doet van de hele wedstrijd een live-verslag. Ik weet alleen niet of dit 'n beetje te verstaan is en slechts fanatiek als Roda aan de bal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: IS IDD NIET TE GELOVEN!!!!! IS DE BOER HOMO?????? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik heb eredivisie dus hoeft, vaak wordt de uitzending plots afgebroken op sopcast wanneer ze erachter komn. Is het De eredivisielivestream of een buitenlandse? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom zou hij homo zijn?? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Misschien wel, msschien niet, doet niet terzake. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 20:14 schreef baco74 het volgende:[..] Ik heb eredivisie dus hoeft, vaak wordt de uitzending plots afgebroken op sopcast wanneer ze erachter komn. Is het De eredivisielivestream of een buitenlandse? eredivisie live stream.. nooit gehad dat hij wordt afgebroken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik wel vaak,veel plezier dan maar. Goede stream op full screen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vandaag moet Ajax de mogelijkheid en ruimte krijgen om wat meer op het middenveld te bereiken dan de afgelopen weken, en dan gaan we beginnen met een houthakkersmiddenveld van Enoh, de Jong en Janssen.. Bij voorbaat gaat dit middenveld het beter doen dan de afgelopen weken, maar wie Roda bekeken heeft de laatste maanden weet dat het druk zet op de achterste linie, maar vaak niet met het hele elftal en daardoor onstaat er ruimte.
De Boer gaat dus komend weekeinde waarschijnlijk hetzelfde doen, ook dan zal het lukken om vervolgens komende week compleet te mislukken.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja waarom zou de Boer homo zijn, vroeg ook... is De Boer homo?? Waarom speelt De Jong altijd ?? waarom wisselt hij altijd anderen?? Waarom speelt Eriksen niet en de Jong wel ?? Als De Boer geen homo is waarom geilt hij er op dat de jong speelt?? Of hij vindt als een van de weinigen dat De Jong uitzonderlijk is, De Jong kan niks fout doen bij hem. Dan is De boer misschien wel geen homo!!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Vanaf de halve finale op Veronica |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ja wel redelijk :D ja jij ook! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Dat Van der Wiel en Eriksen niet spelen heeft volgens De Boer niet te maken met de kritiek die beide spelers onlangs kregen. Hij heeft puur om 'fysieke redenen' besloten om de twee op de bank te zetten, zegt hij bij Eredivisie Live. Siem de Jong neemt de plek van Eriksen op het middenveld over, Dmitry Bulykin staat in de spits. Rechts voorin is Jody Lukoki de vervanger van de geblesseerde Miralem Sulejmani. BRON: Fc Update. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tuurlijk ik ook: ik kijk op tv zei ik toch. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: inderdaad.. snap er ook geen FUCK van, en volgens mij heeft wel gebleken dat Ooijer ook geen succes is !!!!!!!!! DEBOER SNAPT ER GEEN KUT VAN !!!!!!!!!!!!!!! enige goeie wat hij nu heeft gedaan is Buly in de spits maar om nu Eriksen op te offeren voor Dejong.. die SNAP IK NIET !!!!!!
mijn opstelling en ik denk meerdere met mij
Cil
Ligeon(of vdwiel) Alder Vertonghen Anita Enoh Eriksen Janssen Lukoki Buly Derk
mjah de boer moet gewoon weer lekker eigenwijs doen. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Weer Ooijer erin en Toby RB, dat vind ik dus echt helemaal niks. Ik zie liever Ligeon. Weer geschuif met spelers en dat vind ik niks |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: denk dat hij doelt op het kontkameraadschap van Dejong bij Deboer ? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 20:41 schreef ktotheb het volgende:Weer Ooijer erin en Toby RB, dat vind ik dus echt helemaal niks. Ik zie liever Ligeon. Weer geschuif met spelers en dat vind ik niks Jep, kan echt niet snappen dit zeg!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 20:41 schreef ktotheb het volgende:Weer Ooijer erin en Toby RB, dat vind ik dus echt helemaal niks. Ik zie liever Ligeon. Weer geschuif met spelers en dat vind ik niks en dacht dat de jeugd zo erg de kans kreeg bij deboer Ligeon heeft toppie ingevallen, en werd het spel stukken beter. dus waarom dit nu weer ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
nahja kga ff kijken kom er zo wel op terug |
|
|
|