|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 20:52 schreef nummer10 het volgende:[..] zoon man moet je nooit weer opstellen zo bedoelde ik dat.. dit is toch niet de eerste keer ?? NIks mis met Ooijer. speelt tot nu toe prima.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Weer eens?? Alsof het 10 keer per seizoen gebeurt?? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Moet zeggen.. 3-4-3 met Anita op rechtsmid en De Jong op '10' stelt me nog niet teleur... wat jullie? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:02 schreef Grasmaaier het volgende:Moet zeggen.. 3-4-3 met Anita op rechtsmid en De Jong op '10' stelt me nog niet teleur... wat jullie? vind het in verdedigend opzicht nogal onzeker ogen eigenlijk. Het is ook niet het systeem waarin Ajax wil spelen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jezus wat lopen ze weer onzeker te kloten achterin! Zou gauw er druk wordt gezet raken ze in paniek!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: dat kan hij leren he.. bij micky weet je al wat hij gaat doen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:02 schreef Grasmaaier het volgende:Moet zeggen.. 3-4-3 met Anita op rechtsmid en De Jong op '10' stelt me nog niet teleur... wat jullie? De JOng stelt mij wederom 100% teleur op het middenveld.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Dat niet, maar 2x in 2 weken lijkt mij wat veel. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:04 schreef amsterdammer113 het volgende:Jezus wat lopen ze weer onzeker te kloten achterin! Zou gauw er druk wordt gezet raken ze in paniek!! vind dat ze zich erg rustig houden.. opa en jasper worden niet bang ofzo |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Zal poortje nog niet weten dat je een bal voor kunt geven? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:04 schreef amsterdammer113 het volgende:Jezus wat lopen ze weer onzeker te kloten achterin! Zou gauw er druk wordt gezet raken ze in paniek!! Mee eens.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hey maaier? DSC 5 is Twente.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zal wel meevallen denk ik.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ja sorry .. je moet M&M 4 hebben... 114095 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Bij de A's wel een jongen met veel assists, komt wel goed schatje.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Anita die Ramzi omver loopt! :-)
Moet niet gekker worden deze wedstrijd!! ;-) |
|
|
|
|
dege
|
|
|
waar vind je stream van ajax, vind er geen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
heb het lang niet gezegd, maar Enoh en Anita (beide als stofzuigers) bevallen me wel |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Hehehe, Vurnon kopt een oud-PiSV-er neer. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Ik w8 met smart poppie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eredivisie live .nl.. dan kun je betalen en de wedstrijd kijken. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Lukoki wil de bal volgens mij alleen zelf over de doellijn lopen, anders wil hij niet bij een goal betrokken zijn |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Lol @ PSV en FC Twente.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het voetballend vermogen van Cilissen bevalt me trouwens wel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zijn vizier wordt al beter.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: en net als je zoiets post..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Had ik mijn mond maar gehouden.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tot nu toe wil hij de bal het liefst in het doel brengen of zelf een schietpoging wagen! ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
lukoki is 3x zo snel als micky |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
5 goede koppers in de 16.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
ef een foutje van jasper.. boeit niet zoveel.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: en toch gaat hij in 1x, wedden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mickey is de snelste Ajacied.. Dat is gemeten bij een training vooraf aan dit seizoen, Lukoki was daar ook bij.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
hmm.. oke maar lukoki rent harder in de wedstrijd.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:12 schreef remco k het volgende:[..] Mickey is de snelste Ajacied.. Dat is gemeten bij een training vooraf aan dit seizoen, Lukoki was daar ook bij.. Sorry Remco, maar ik heb het de afgelopen weken in de wedstrijden niet echt gemerkt!! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zou de snelheid van Erikssen niet beter achter Boulikyn passen?? vooral bij het doorkoppen is er niemand die er over heen gaat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:14 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Sorry Remco, maar ik heb het de afgelopen weken in de wedstrijden niet echt gemerkt!! ;-) Dat zeg ik ook niet, hij speelde ook niet goed.. Maar een Lukoki die altijd zijn man voorbij gaat zonder vervolg wordt ik ook niet vrolijk van, erg jammer, want met zijn acties creert hij veel tijd voor zichzelf.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:14 schreef remco k het volgende:Zou de snelheid van Erikssen niet beter achter Boulikyn passen?? vooral bij het doorkoppen is er niemand die er over heen gaat Is Eriksen zoveel sneller dan de Jong? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:16 schreef remco k het volgende:[..] Dat zeg ik ook niet, hij speelde ook niet goed.. Maar een Lukoki die altijd zijn man voorbij gaat zonder vervolg wordt ik ook niet vrolijk van, erg jammer, want met zijn acties creert hij veel tijd voor zichzelf.. Met dat laatste ben ik het wel eens! Met zijn actie zorgt hij voor dreiging, echter het gevolg is minder! |
|
|
|