|
|
remco k
|
|
|
quote: Erikssen na Anita, Lukoki en Mickey de snelste Ajacied. En ik denk dat hij met bal de snelste is van allemaal.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
tukkies staan thuis tegen amateurs 1-2 achter.....lol. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Jong wat doe je toch allemaal.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 20:51 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, ik zag niet dat het Enoh was, maar als mensen zomaar hun man laten lopen kun je daar de trainer de schuld niet van geven.. Nee , alleen als Ajax kampioen wordt komt het door De Boer. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
DE JONG verdomme!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:18 schreef remco k het volgende:[..] Erikssen na Anita, Lukoki en Mickey de snelste Ajacied. En ik denk dat hij met bal de snelste is van allemaal.. met bal idd wel ja, maar vind zijn snelheid zonder bal niet direct altijd opvallen. Maar die snelheid zou idd wel welkom zijn. Elke vervanger voor de Jong zou nu goed zijn |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
whahahahahaha opa aant knokken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ooijer speelt prima tot nu toe, en dat beetje pit kunnen we prima gebruiken, enkel is hij wel iemand die er nog wel eens met een rode kaart afgaat.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ongelooflijk domme gele kaart voor Ooijer. Kan je later in de wedstrijd opbreken. Beklaag je bij zo'n actie bij de scheidsrechter, maar niet bij de tegenspeler. Dan weet je dat je bijna altijd geel krijgt! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
wauw, vertonghen is mega sterk in zn duels |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
waarom schiet iedereen steeds zelf?? Er lijkt echt geen gunfactor te zijn binnen de lijnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zoals ik al zei ligt er heel veel ruimte op het middenveld, na rust Erikssen maar op de plek van de Jong.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:21 schreef amsterdammer113 het volgende:Ongelooflijk domme gele kaart voor Ooijer. Kan je later in de wedstrijd opbreken. Beklaag je bij zo'n actie bij de scheidsrechter, maar niet bij de tegenspeler. Dan weet je dat je bijna altijd geel krijgt! Krijg je ook vaak geel voor. Hij moet zich gewoon ietsjes inhouden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heeft eerder met angst te maken, liever een slecht schot dan een slechte pass.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
voor zulke dingen krijg ik ook altijd geel... bemoei me teveel met zulke dingen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat hij als eerste doet is prima, enkel moet hij daarna wel weglopen.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: zou dat het zijn? Het ziet er af en toe uit alsof ze vandaag voor het eerst met elkaar spelen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: jij laat er gewoon geen gras over groeien |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Weet ik, maar als je dat op een normale manier doet (zoals ik eigenlijk bedoel) zal het met de gele kaart wel meevallen! Dit is wel goed voor de teambuilding maar niet voor de eventuele uitslag! ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: nee, maar wat een redding van jasper |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:24 schreef ktotheb het volgende:[..] zou dat het zijn? Het ziet er af en toe uit alsof ze vandaag voor het eerst met elkaar spelen Ajax speelt bijna 3-5-2, dus je zou kunnen zeggen dat ze op deze manier voor het eerst samen spelen.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
hoeveel spuiten heeft Vertonghen gehad? wat een beest joh |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:27 schreef remco k het volgende:[..] Ajax speelt bijna 3-5-2, dus je zou kunnen zeggen dat ze op deze manier voor het eerst samen spelen.. 3-4-3 toch? lukoki en derk buienkanten... |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:27 schreef remco k het volgende:[..] Ajax speelt bijna 3-5-2, dus je zou kunnen zeggen dat ze op deze manier voor het eerst samen spelen.. ja idd. Daarom snap ik helemaal niks van deze opstelling. Dit is toch niet hoe Ajax wil voetballen?
Zit Ozbiliz trouwens ook bij de selectie? Vond hem altijd erg sterk en Lukoki is niet gewedlig.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Verhip, we hebben verdedigend ook een tweede paal. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Doet jullie Bulykins spel niet erg aan Pantelic denken? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:28 schreef ktotheb het volgende:[..] ja idd. Daarom snap ik helemaal niks van deze opstelling. Dit is toch niet hoe Ajax wil voetballen? Zit Ozbiliz trouwens ook bij de selectie? Vond hem altijd erg sterk en Lukoki is niet gewedlig.. Ozbiliz is er niet bij. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: alleen is buly iets breder hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hey, een goede voorzet van Lukoki, het gaat steeds beter, leuk spelertje.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Allebei verschrikkelijk.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
rust, wel strijd geen goed voetbal |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Nee, de Jong is lekker bezig? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: traint volgens mij weer. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 20:55 schreef baco74 het volgende:[..] Is ook niet mijn favoriete verdediger maar Ooijer zit niet voor de decoratie bij de selectie, die kan heus wel wat hoor. De Boer werkt de hele week met deze jongens en zal heus wel de in zijn ogen sterkste opstelling laten spelen. Of zal ie Ooijer opstellen om jou te fucken :) dat doet die al door dejong op te stellen.. wat is die jongen een niks nut sorry hoor |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
En dit Roda is toch écht een van de zwakste ploegen in de Eredivisie. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Het is tenminste droog.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
conclusie... Ajax speelde echt niet super, maar ook niet slecht. Enoh, Vertonghen en Anita spelen erg goed.. opa ook wel. Lukoki erg bewegelijk en leuk spelertje.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:33 schreef Grasmaaier het volgende:conclusie... Ajax speelde echt niet super, maar ook niet slecht. Enoh, Vertonghen en Anita spelen erg goed.. opa ook wel. Lukoki erg bewegelijk en leuk spelertje.. er is maar 1 zwakste schakel en dat is WEDEROM DEJONG !!!! NIKSNUTNUMMERUNO
EDIT denk persoonlijk dat eriksen in deze samenstelling beter tot zen recht komt dus snel dejong eraf (wat toch niet gaat gebeuren) dan gaat waarschijnlijk Buli eraf en dejong de spits weerin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA lekker hoor!!! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Toch blijf ik bij de Jong altijd het gevoel houden dat er ergens een Bergkamp in hem zit. Hij heeft af en toe fantastische balbehandelingen en ziet het spelletje ook erg goed. Alleen Bergkamp speelde 90% van de tijd op dat niveau, de Jong haalt misschien net de 5%
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door ktotheb -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ja dat wel.. maar voor de rest zeikt iedereen wel over het spel.. maar ik vind het toch best redelijk gaan.. leuke combinaties en Vertonghen heeft zichzelf 5 knallen in zn hol gegeven |
|
|
|