|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Wat heb jij gerookt? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
die de mos is ook achterlijk.... niet des ajax ?? volgens mij is het de johanruit op het middenveld nu ??? 5 verdedigers ??? mjah de mos ken je ook nie serieus nemen maar goed |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:33 schreef Grasmaaier het volgende:conclusie... Ajax speelde echt niet super, maar ook niet slecht. Enoh, Vertonghen en Anita spelen erg goed.. opa ook wel. Lukoki erg bewegelijk en leuk spelertje.. echt een bekerwedstrijd. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ja precies.. de jong eruit voor eriksen en dit is ideaal voor de eredivisie |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: een hele zooi wiet en hasj om eerlijk te zijn. Maar los daarvan heeft de Jong echt briljante momenten. Het komt er veel te weinig uit en als hij niet zijn hoogste niveau haalt, speelt hij direct een 2. Maar ik blijf erbij dat hij bij vlagen briljant kan zijn. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:40 schreef ktotheb het volgende:[..] een hele zooi wiet en hasj om eerlijk te zijn. Maar los daarvan heeft de Jong echt briljante momenten. Het komt er veel te weinig uit en als hij niet zijn hoogste niveau haalt, speelt hij direct een 2. Maar ik blijf erbij dat hij bij vlagen briljant kan zijn. Ook Hasjkoph gerookt? |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: haha, niet wietkoph. Ben nu even een lekker hasje aan het draaien voor de 2e helft :S |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee helemaal niet zelfs.. Erikssen achter Boulykin.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: En dan ga je waarschijnlijk Anita de nieuwe van Basten noemen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: ik zeg toch helemaal niet dat de Jong de nieuwe Bergkamp is? Ik zeg dat hij ergens iets van hem in zich heeft. En als jij altijd alle wedstrijden ziet, heb jij ook briljante momenten van hem gezien. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Waarom is het zo kut om naar De Mos te luisteren? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
''X = 5 - 3 (x2-5+35) betekend dat je altijd in balbezit kan zijn als de bal in de ploeg is'' Aldus Aad de Mos |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Bij Aad de Mos zit er meer dan 1 steekje los |
|
|
|
|
AFCA_XXX
|
|
|
iemand een stream voor me? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:46 schreef ktotheb het volgende:[..] Ik zeg dat hij ergens iets van hem in zich heeft. En als jij altijd alle wedstrijden ziet, heb jij ook briljante momenten van hem gezien. Weet ik niet man, ik blow niet. Denk dat mijn waarneming dan ook iets anders is dan de jouwe. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: M&M 4, luie donder. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: om te zien ook, jezus 1 grote rimpel |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: ©Hasjkoph
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Godver m'n Trademark symbool werkt niet.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:48 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Weet ik niet man, ik blow niet. Denk dat mijn waarneming dan ook iets anders is dan de jouwe. haha nou daar zou het aan kunnen liggen. Maar je gaat mij niet vertellen dat je hem in de tweede helft van het seizoen 09/10 ook waardeloos vond. Ik vind de Jong typisch een speler die in zijn ontwikkeling blijft hangen, omdat hij niet op 1 positie zich mag manifesteren. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Volgens mij is dit gewoon een overtreding van de keeper. Lijkt erop dat hij Lukoki gewoon raakt! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
vind ik een vrije trap voor lukoki |
|
|
|
|
AFCA_XXX
|
|
|
iemand een stream voor me?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ah een medestander!! ;-) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Zou ie toch achter schieten. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Mooie eerste 2 posts..
Is al beantwoord voor je.. |
|
|
|
|
AFCA_XXX
|
|
|
iemand een stream voor me? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Dit is inschuiven voor gevorderden.. Jantje//held |
|
|
|
|
AFCA_XXX
|
|
|
sorry pc loopt beetje vast :P |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: kerel kap es ef.. kijk even ietsje terug... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Geef ik je net. Nu opzouten. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Loopt je computer vast ofzo?? Of zit je in een put??? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Is subscript ® en © zijn symbolen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: 6 euries krijg je 'm van me |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
hahah heerlijke acties van JOODy Lukoki.. alleen voortzetting moet ietsje beter |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Krijgt een striem als ie nog ff doorgaat. ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Niet subscript.. Superscript ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahaha trek mijn gordel alvast los van mijn broek!! ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
ROOD DIKKE MONGOOOL MET JE VIEZE TERING HARSES |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: bedoel ik, doen het allebei niet boven en onder de basisregel werkt niet |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
excusé moi voor mn taalgebruik |
|
|
|