|
|
ktotheb
|
|
|
quote: zou me niks verbazen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ah gelukkig, dacht ik voor de wedstrijd al dus kan ik rustig naar bed straks!! ;-) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Blunder cilissen word nerveus van die gozer, Lukoki snel verder nog te licht vind ik |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: beetje positief blijven hoor....TSJAKAAAA |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Sorry gasten, moet eigenlijk alleen maar lachen om deze prutsers. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Cillesen mist ervaring.. voor de rest goede keeper |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Cillessen mist rubbertjes in z'n handschoenen. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: nu overdrijf je.. prutsers is als je met 3-0 verliest van GWVV , dit is ef knulligheid.. voor de rest spelen ze echt niet slecht |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
kunnen ze niet van die zuignappen plaatsen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: De andere 10 missen vertrouwen, voor de rest goede spelers. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Welke spelers zitten er op de bank vanavond?? |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: er zijn er ook een paar bij die hun testikels missen volgens mij |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Mjah, die kut Marokkaantjes kunnen we gerust in Jong Ajax zetten. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Eriksen, Blind, vd Wiel, Koppers, Verhoeven, Lodeiro, De Sa |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
FOKKING LELIJKE KUTGOAL, maar hij telt :) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik zou Lodeiro straks wel eens willen zien eigenlijk!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
DERK IN ORANJE OOOOOH OH OH OH OH |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
derk is een echte achterhoeker hahahahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Grootste en 1e fout is van Jantje, als hij gewoon zijn man houd die scoort is er niks aan de hand.. Jasper moet die bal natuurlijk wel hebben, maar ik kijk altijd naar de eerste fout.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
JC weer weg bij Ajax trouwens. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:16 schreef remco k het volgende:[..] Grootste en 1e fout is van Jantje, als hij gewoon zijn man houd die scoort is er niks aan de hand.. Jasper moet die bal natuurlijk wel hebben, maar ik kijk altijd naar de eerste fout.. EENS! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:16 schreef remco k het volgende:[..] Grootste en 1e fout is van Jantje, als hij gewoon zijn man houd die scoort is er niks aan de hand.. Jasper moet die bal natuurlijk wel hebben, maar ik kijk altijd naar de eerste fout.. de eerste fout bij die goal was volgens mij dat Donald(??) zo vrij door mocht koppen, terwijl hij al in de 16 bij Ajax stond |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:17 schreef ktotheb het volgende:[..] de eerste fout bij die goal was volgens mij dat Donald(??) zo vrij door mocht koppen, terwijl hij al in de 16 bij Ajax stond Dat is gewoon een kopduel dat verloren wordt, dat kan gebeuren, Jantje moet zich daar niet mee bemoeien en ingesteld zijn op het verlies van dat kopduel, dan had hij dus wel de scorende man gedekt.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:19 schreef remco k het volgende:[..] Dat is gewoon een kopduel dat verloren wordt, dat kan gebeuren, Jantje moet zich daar niet mee bemoeien en ingesteld zijn op het verlies van dat kopduel, dan had hij dus wel de scorende man gedekt.. Dat Jan daar in de fout gaat klopt, maar daarvoor werd er geen kopduel verloren, want er was geen duel. Donald mocht helemaal vrij doorkoppen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Blij als Kenneth weer op goal staat heb een angstig gevoel bij cilissen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:20 schreef ktotheb het volgende:[..] Dat Jan daar in de fout gaat klopt, maar daarvoor werd er geen kopduel verloren, want er was geen duel. Donald mocht helemaal vrij doorkoppen Duel tussen Ooijer en Donald dat makkelijk wordt gewonnen door Donald.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Serieus?? Ik vind juist dat hij veel rustiger oogt.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Jantje moet rugdekking geven.. wat er ook gebeurt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niet als je 1 tegen 1 staat |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Nee bedoelde het doorkoppen daarvoor al. Misschien was het niet Donald dan, maar dat doorkoppen gebeurde in volledige vrijheid |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ooijer en donald hadden een duel.. dan moet jantje daarachter bij junker komen.. anders kan hij gewoon doorlopen zoals net |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:25 schreef Grasmaaier het volgende:[..] ooijer en donald hadden een duel.. dan moet jantje daarachter bij junker komen.. anders kan hij gewoon doorlopen zoals net Dat is dan toch geen rugdekking, rugdekking gaf hij nu.. En dat had hij niet moeten doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Boulikyn ook 100 keer niks in de punt.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ja ik bedoel het op de manier hoe ik het uitlegde ;p oftewel de man daarachter oppakken.. ben geen verdediger ouwe.. die termen gebruik ik nooit :P |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Man, man, man Lukoki toch!! Dit had de beslissing moeten wezen!! |
|
|
|