|
|
remco k
|
|
|
MESSI OOIJER!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
jong en onbezonnen dan gebeuren deze dingen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
de boer heeft geen wissels nodig? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
hahahaha nee ze doen toch nix :) |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eindelijk een keer lachende gezichten.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
He he eindelijk!!! Kan ik rustig slapen!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
jezus christus jody.. nu is het niet grappig meer |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA N |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
JANTJE////HELD DERK////HELD
JODY////JONG |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom gaat opa niet liggen dan voor een blessurebehandeling.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
heeft de Boer uberhaupt gewisseld? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: nope.. laat koppers er maar in komen voor opa |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
moet je aan zn vrouw vragen? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: heeft ie nog melktandjes dan? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Hahahaha Greg erin voor 2 minuten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
wahahahahahaha zo laat je merken dat je greg slecht vind spelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: nee toch? die is naar de chinees gegaan in de rust |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja, hij maakte hands! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Godallemachtig, Cillessen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Toch een kutdwedstrijd al met al. Maar goed, we zijn door, niet meer over hebben verder |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
2-4 zakelijk en vertrouwen getankt.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Zo.. Hebben we dat ook weer gehad.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Godverdomme wat een kutwijf die Barbara. Net een wedstrijd van Ajax en ga je een speler interviewen en begin je over dat kut Nederlands elftal!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: JANSSEN//HELD
3 assists ?
snap alleen nog nie waarom Dejong speelde, nu had je 2 planken achter mekaar spelen en weinig "voetballers" op het middenveld zoals de spits vandaag samen werkte met de nummer10 (afwisselde van possitie) moet dat voor eriksen beter zijn, dan in het oude systeem.. en ik moet eerlijk toegeven dejong doet niet onder van Buli in de spits, dus toch maar Eriksen op 10 en dan Dejong in de spits totdat Sig terug is.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Moet ze het over dat kut Ajax hebben dan? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nou lijkt me dat je in een interview over het duel lult en niet over 1 of andere voorselectie van die komende kutinterlands!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:40 schreef nummer10 het volgende:[..] JANSSEN//HELD 3 assists ? snap alleen nog nie waarom Dejong speelde, nu had je 2 planken achter mekaar spelen en weinig "voetballers" op het middenveld zoals de spits vandaag samen werkte met de nummer10 (afwisselde van possitie) moet dat voor eriksen beter zijn, dan in het oude systeem.. en ik moet eerlijk toegeven dejong doet niet onder van Buli in de spits, dus toch maar Eriksen op 10 en dan Dejong in de spits totdat Sig terug is.. ENOH/////HELD ANITA/////HELD OPA/////HELD |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:42 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nou lijkt me dat je in een interview over het duel lult en niet over 1 of andere voorselectie van die komende kutinterlands!! valt waarschijnlijk toch af... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:40 schreef nummer10 het volgende:[..] JANSSEN//HELD 3 assists ? snap alleen nog nie waarom Dejong speelde, nu had je 2 planken achter mekaar spelen en weinig "voetballers" op het middenveld zoals de spits vandaag samen werkte met de nummer10 (afwisselde van possitie) moet dat voor eriksen beter zijn, dan in het oude systeem.. en ik moet eerlijk toegeven dejong doet niet onder van Buli in de spits, dus toch maar Eriksen op 10 en dan Dejong in de spits totdat Sig terug is.. 1 assist.. Andere was van Siem, en 1 van Alder. Schot op goalvia de keeper is nooit een assist.. Speelde trouwens wel een redelijke wedstrijd, Boerrigter lijkt wel een stuk rustiger nu Janssen achter hem speelt. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:42 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nou lijkt me dat je in een interview over het duel lult en niet over 1 of andere voorselectie van die komende kutinterlands!! Derk, wordt jij ook zo kotsmisselijk van het feit dat je wekelijks in zo'n zwak elftal moet spelen?
Zoiets? ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: nou nee ENOH ABSOLUUT NIET HE !!! de tegengoals komen simpel weg grotendeels bij Enoh weg omdat hij tot 2 x Donald gewoon laat gaan wat zijn directe tegenstander is.. anita kwam beter tot zijn recht dat tegen feyenoord en OPA had ik eerlijk gezegt niet verwacht en toch denk ik persoonlijk dat vdwiel(ingoede doen) vertonghen alder een beter trio is |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ja geef mij vermeer maar dan kijk ik met een rustiger gevoel |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:45 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Derk, wordt jij ook zo kotsmisselijk van het feit dat je wekelijks in zo'n zwak elftal moet spelen?Zoiets? ;-) of zoiets:
Derk, heb jij ook zon zin om even flink te knallen in bed? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:45 schreef remco k het volgende:[..] 1 assist.. Andere was van Siem, en 1 van Alder. Schot op goalvia de keeper is nooit een assist.. Speelde trouwens wel een redelijke wedstrijd, Boerrigter lijkt wel een stuk rustiger nu Janssen achter hem speelt. nahja geen directe assists dan, maar de gevaarlijke ballen kwamen wel van de voet van Janssen
Corner vrijebal en schot |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Goed opgemerkt....een spits moet ballen krijgen waar hij iets mee kan.... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Offe...
Derk, neukuh? |
|
|