BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vertonghen: Stoppen met lunchpotjes

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 oktober 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Eerder opstaan, geen spaghetti als ontbijt? Een trainingskamp misschien of nog eerder naar bed op zaterdagavond. De Amsterdammers worstelen met het vroege tijdstip (12.30) op zondag. Vorig seizoen verspeelde de Ajacieden liefst veertien punten tijdens de lunchpotjes.

'Half 1 is toch geen voetbaltijd,' zucht Jan Vertonghen zichtbaar. 'Niemand bij ons speelt graag om die tijd, ik ook niet. Wat mij betreft stoppen we er zo snel mogelijk mee'.

bron: http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Vertonghen:_Stoppen_met_lunchpotjes.html

WEL GODVER DE GODVER ! moet niet gekker worden hoor.. wou dat wij elke week voetbalde om 12.30. ipv 9.00 !!!!!!! kweet niet hoe jullie hier over denken maar hier wordt ik echt flink pissed om..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 25 oktober 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 21:57 schreef nummer10 het volgende:
Eerder opstaan, geen spaghetti als ontbijt? Een trainingskamp misschien of nog eerder naar bed op zaterdagavond. De Amsterdammers worstelen met het vroege tijdstip (12.30) op zondag. Vorig seizoen verspeelde de Ajacieden liefst veertien punten tijdens de lunchpotjes.

'Half 1 is toch geen voetbaltijd,' zucht Jan Vertonghen zichtbaar. 'Niemand bij ons speelt graag om die tijd, ik ook niet. Wat mij betreft stoppen we er zo snel mogelijk mee'.

bron: http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Vertonghen:_Stoppen_met_lunchpotjes.html

WEL GODVER DE GODVER ! moet niet gekker worden hoor.. wou dat wij elke week voetbalde om 12.30. ipv 9.00 !!!!!!! kweet niet hoe jullie hier over denken maar hier wordt ik echt flink pissed om..
Dit bericht is van 6 augustus man! Is al lang en breed besproken hierzo!! ;-)

Ken merken dat je even bent weggeweest. Maar mijn mening is 20.45 uur op zaterdagavond of 14.30 uur op zondagmiddag. Dit kutcommercie verneukt het hele voetbal!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 oktober 2011 - 22:13   quote  deeplink  
ghegeh ken je zien :D toch vaker online komen dus :D:D:D
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 25 oktober 2011 - 23:17   quote  deeplink  
alleee onze Jan wil gewoon op zondag wa uitslape meer nie eej zunne.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 25 oktober 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2011 - 23:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:
alleee onze Jan wil gewoon op zondag wa uitslape meer nie eej zunne.....
Niet te lezen dat vlaams van je ouwe
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 26 oktober 2011 - 01:40   quote  deeplink  
dat gezeur over alles en nog wat ook al is dit oud nieuws. Kijk in de spiegel, ga de schuld niet leggen bij iets of iemand anders.

ik wil ook wel werken van 2 tot 4 s'middags op een dag met slecht weer. als het mooi weer is wil ik wel werken van 9 tot 11 uur s'ochtends maar dan wil ik wel net zo veel geld verdienen als ik 10 uur achter elkaar gewerkt heb! dat kan toch ook niet!!! deze mensen verdienen meer in een jaar dan ik in mij leven!! hebben van hun hobby hun beroep gemaakt en dan nog zeuren dat het zo vroeg is!! dat wis je toch van te voren toen je prof werd dat je een keer vroeg moest gaan spelen!!

oh wacht toen wist hij niet dat het team dan veel punten zou gaan verspelen. Maar als ajax elke wedstrijd had gewonnen die om 12.30 dan had hij natuurlijk gezegd dat het een lekker tijd is omdat het midden op de dag is!!
dus het is gewoon larie koek!! ze moeten eens werken voor de poen die ze krijgen!!! als ze maar niet willen werken dat ajax hun salaris maar eens moeten inhouden!! per gewonnen wedstrijd krijgen ze hun geld!! niet gewonnen geen geld, miss dat dan wel hard willen werken!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vertonghen: Stoppen met lunchpotjes

0.0052390