BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koeman kritisch op Vlaar en Guidetti...........!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 oktober 2011 - 18:57   quote  deeplink  
Hoewel Ronald Koeman eveneens tevreden terugkijkt op het spel van Feyenoord in de Arena tegen Ajax, blijft de trainer van de Rotterdammers kritisch op zijn equipe. "Die fouten blijven we maken", moppert Koeman in gesprek met Voetbal Interantional.

De oefenmeester vindt het nog wel meevallen met de progressie die Feyenoord zou doormaken. "Die zie ik te weinig", stelt Koeman. "Tegen ADO Den Haag en VVV-Venlo hebben gewoon niet goed gespeeld, daar verandert een resultaat tegen Ajax niets aan. Wij hebben moeite het spel te maken, kunnen niet dicteren in een kleine ruimte."

"Dan zijn we veel te slordig, lijden te gemakkelijk balverlies, geven grote ruimtes weg waarin onze tegenstanders kunnen counteren", betoogt de oud-speler van de Stadionclub. "Ik dacht dat we geleerd hadden van de wedstrijd tegen ADO Den Haag, maar tegen VVV-Venlo zie ik ons dan toch wéér diezelfde fouten maken. Ik mis dan de juiste veldbezetting, de speldiscipline. Dat snap ik dan niet."

De trainer van de Rotterdammers zegt de strijd aan te gaan met enkele spelers uit zijn selectie. Onder meer Diego Biseswar werd al eens op de vingers getikt door Koeman. "Biseswar is in aanleg een groot talent. Alleen heb ik hem niet nodig als middenvelder of verdediger. Hij staat linksbuiten, maar ik zie hem overal lopen, behalve op die positie", betoogt de coach.

Ook aanvoerder Ron Vlaar en spits John Guidetti moeten op hun tellen gaan passen. "Ik verwacht ook meer van Vlaar. Samen met Guidetti brengt hij leven in de brouwerij, maar het moet niet doorslaan", benadrukt Koeman. "Het moet gepaard gaan met prestaties. John is ook pas negentien, hij moet ook nog alles leren, in zijn voetballen, zijn druk zetten. Hij kan en moet meer gaan brengen."
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 oktober 2011 - 19:00   quote  deeplink  
Vreemd dat dit topic nog niet bestond ...
Hiermee wil ik dan gelijk aangeven dat dit forum toch echt achteruit is gegaan...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door Leon FR1908 --
moa
 moa - woensdag 26 oktober 2011 - 19:05   quote  deeplink  
Zonde, zal ik er nog 1 aanmaken?

Wordt een zaaie bende als we over elk onderwerp maar 1 topic hebben.

Ontopic:

Eensch, Vlaar mag best een bekritiseerd worden, en ook Guidetti moet meer brengen in het veld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 oktober 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 19:05 schreef moa het volgende:
Zonde, zal ik er nog 1 aanmaken?

Wordt een zaaie bende als we over elk onderwerp maar 1 topic hebben.

Ontopic:

Eensch, Vlaar mag best een bekritiseerd worden, en ook Guidetti moet meer brengen in het veld.
offtopic is goed man..

ontopic .Ik ben het er ook mee eens hoor,Koeman is goed bezig zo..
@fey@010
 @fey@010 - woensdag 26 oktober 2011 - 19:20   quote  deeplink  
Koeman heeft gelijk. Niemand is belangrijker dan FEYENOORD !
Els
 Els - woensdag 26 oktober 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 18:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hoewel Ronald Koeman eveneens tevreden terugkijkt op het spel van Feyenoord in de Arena tegen Ajax, blijft de trainer van de Rotterdammers kritisch op zijn equipe. "Die fouten blijven we maken", moppert Koeman in gesprek met Voetbal Interantional.

De oefenmeester vindt het nog wel meevallen met de progressie die Feyenoord zou doormaken. "Die zie ik te weinig", stelt Koeman. "Tegen ADO Den Haag en VVV-Venlo hebben gewoon niet goed gespeeld, daar verandert een resultaat tegen Ajax niets aan. Wij hebben moeite het spel te maken, kunnen niet dicteren in een kleine ruimte."

"Dan zijn we veel te slordig, lijden te gemakkelijk balverlies, geven grote ruimtes weg waarin onze tegenstanders kunnen counteren", betoogt de oud-speler van de Stadionclub. "Ik dacht dat we geleerd hadden van de wedstrijd tegen ADO Den Haag, maar tegen VVV-Venlo zie ik ons dan toch wéér diezelfde fouten maken. Ik mis dan de juiste veldbezetting, de speldiscipline. Dat snap ik dan niet."

De trainer van de Rotterdammers zegt de strijd aan te gaan met enkele spelers uit zijn selectie. Onder meer Diego Biseswar werd al eens op de vingers getikt door Koeman. "Biseswar is in aanleg een groot talent. Alleen heb ik hem niet nodig als middenvelder of verdediger. Hij staat linksbuiten, maar ik zie hem overal lopen, behalve op die positie", betoogt de coach.

Ook aanvoerder Ron Vlaar en spits John Guidetti moeten op hun tellen gaan passen. "Ik verwacht ook meer van Vlaar. Samen met Guidetti brengt hij leven in de brouwerij, maar het moet niet doorslaan", benadrukt Koeman. "Het moet gepaard gaan met prestaties. John is ook pas negentien, hij moet ook nog alles leren, in zijn voetballen, zijn druk zetten. Hij kan en moet meer gaan brengen."
We hebben gewacht tot jij hem zou openen, natuurlijk. We hanteren hier toch een scherpe taakverdeling?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door Els --
@fey@010
 @fey@010 - woensdag 26 oktober 2011 - 19:30   quote  deeplink  
Vlaar is aanvoerder en de meest ervaren speler. Van hem mogen we toch meer verwachten dan wat hij de laatste tijd laat zien. Ook hij moet weer stappen gaan maken. Guidetti is natuurlijk een groot talent. De voortekenen zien er goed uit alleen moet die vooral met zijn voeten spreken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 oktober 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 19:00 schreef Leon FR1908 het volgende:
Vreemd dat dit topic nog niet bestond ...
Hiermee wil ik dan gelijk aangeven dat dit forum toch echt achteruit is gegaan...
Niet zo zeuren Leon ;)

Bovendien had ik dit stukje al geplaatst in het officiele Ronald Koeman topic --> http://forum.headliner.nl/topic-22640/p10/#677543

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - woensdag 26 oktober 2011 - 20:29   quote  deeplink  
goed bezig koeman,,,
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 oktober 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 19:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niet zo zeuren Leon ;)

Bovendien had ik dit stukje al geplaatst in het officiele Ronald Koeman topic --> http://forum.headliner.nl/topic-22640/p10/#677543
hahahahaha :)

Maar dan moet je het ook in de Vlaar en Guidetti topics openen..
Ik bv kijk zelden in het Koeman topic....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 oktober 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 19:28 schreef Els het volgende:

[..]

We hebben gewacht tot jij hem zou openen, natuurlijk. We hanteren hier toch een scherpe taakverdeling?
hahahaha dat was ik vergeten Els...
Els
 Els - woensdag 26 oktober 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahaha dat was ik vergeten Els...
Tsss, we moeten het wel zuiver houden. Dadelijk ga je nog als een seksistisch hork posten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 oktober 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 20:46 schreef Els het volgende:

[..]

Tsss, we moeten het wel zuiver houden. Dadelijk ga je nog als een seksistisch hork posten.
Zie je het al voor je?Noem ik mezelf Shorty,fr1908 en zit ik op Turksworstelen en leg ik jou over de knie hahahaha .Nee het moet wel zuiver blijven idd....
de flh
 de flh - woensdag 26 oktober 2011 - 20:56   quote  deeplink  
o.t.
wel grappig dat ie juist die twee eruit pikt
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 oktober 2011 - 20:58   quote  deeplink  
Ronald's zijn gewoon koningen . ;)
van geil
 van geil - woensdag 26 oktober 2011 - 20:58   quote  deeplink  
leuk stel die els met leon......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 oktober 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 20:56 schreef de flh het volgende:
o.t.
wel grappig dat ie juist die twee eruit pikt
En waarom dan?
de flh
 de flh - woensdag 26 oktober 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Omdat je die niet het eerst zou verwachten.. Guidetti is enorm populair aan het raken bij supporters en komt van City.. Vlaar is de aanvoerder, zit tegen het NL's elftal aan..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 oktober 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:08 schreef de flh het volgende:
Omdat je die niet het eerst zou verwachten.. Guidetti is enorm populair aan het raken bij supporters en komt van City.. Vlaar is de aanvoerder, zit tegen het NL's elftal aan..
Nou Guidetti zoekt wel vaak de vallende oplossingen,natuurlijk
heeft hij terecht penalty`s meegekregen maar toch ook al een paar x
gezien dat hij inplaats van de kans maar ging liggen..

en vlaar was zondag gewoon 1 van de slechtste,die moet terug naar de basisprincipes...
Els
 Els - woensdag 26 oktober 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:08 schreef de flh het volgende:
Omdat je die niet het eerst zou verwachten.. Guidetti is enorm populair aan het raken bij supporters en komt van City.. Vlaar is de aanvoerder, zit tegen het NL's elftal aan..
Het zijn ook de spelers met de meest stabiele karakters.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 26 oktober 2011 - 21:29   quote  deeplink  
Ik ben niet kritisch op Guidetti en een beetje branie mag best.
Wat Vlaar aangaat tja (ben geen Vlaar fan zie mijn topics toen hij twijfelde om bij te tekenen) probeer de Vrij eens centraal of Indi.Dan ben ik bang dat het tot ziens Vlaar is.Koeman blijf kritisch zo als je het nu doet prima
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 oktober 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:29 schreef piet de paler het volgende:
Ik ben niet kritisch op Guidetti en een beetje branie mag best.
Wat Vlaar aangaat tja (ben geen Vlaar fan zie mijn topics toen hij twijfelde om bij te tekenen) probeer de Vrij eens centraal of Indi.Dan ben ik bang dat het tot ziens Vlaar is.Koeman blijf kritisch zo als je het nu doet prima
Ik ben ook niet kritisch op Guidetti maar is duidelijk een mannetje die wat strak gehouden moet worden,en dat mag ik wel..
Had Vlaar ook maar een beetje van dat karakter ....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 26 oktober 2011 - 21:34   quote  deeplink  
Het wordt tijd dat Guidetti eens veldgoals gaat scoren. Voor je het weet is het de nieuwe babovic.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 26 oktober 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben ook niet kritisch op Guidetti maar is duidelijk een mannetje die wat strak gehouden moet worden,en dat mag ik wel..
Had Vlaar ook maar een beetje van dat karakter ....
helemaal,maar dan ook helemaal mee eens.2012 vacature trainer Feyenoord misschien
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 oktober 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:34 schreef hotjumper het volgende:
Het wordt tijd dat Guidetti eens veldgoals gaat scoren. Voor je het weet is het de nieuwe babovic.
Wie?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 oktober 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:34 schreef piet de paler het volgende:

[..]

helemaal,maar dan ook helemaal mee eens.2012 vacature trainer Feyenoord misschien
Mijn passie ligt meer in de bouwwereld,sjouwen zwoegen en zweten hahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 oktober 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 20:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahaha :)

Maar dan moet je het ook in de Vlaar en Guidetti topics openen..
Ik bv kijk zelden in het Koeman topic....
haha, ik blijf niet aan de gang.

Ik zat inderdaad nog te twijfelen om misschien toch een nieuw topic te openen, maar aangezien er toch al zoveel topics zijn... open ik gewoon de volgende keer een nieuwe!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 oktober 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wie?
Een of andere vis geloof ik.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 oktober 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

haha, ik blijf niet aan de gang.

Ik zat inderdaad nog te twijfelen om misschien toch een nieuw topic te openen, maar aangezien er toch al zoveel topics zijn... open ik gewoon de volgende keer een nieuwe!
Tuurlijk man,er zijn hier meer Cafe`s als in die hele meer regio waar ik woon..
Ik zeg doen ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 oktober 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tuurlijk man,er zijn hier meer Cafe`s als in die hele meer regio waar ik woon..
Ik zeg doen ;)
die regio waar jij woont is toch al niet aan te bevelen.

Er moeten minstens zoveel Koeman topics zijn als er cafe topics zijn! Wie opent het officiele Erwin Koeman topic?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 oktober 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

die regio waar jij woont is toch al niet aan te bevelen.

Er moeten minstens zoveel Koeman topics zijn als er cafe topics zijn! Wie opent het officiele Erwin Koeman topic?
die regio waar jij woont is toch al niet aan te bevelen.

Klopt voor 100%
-------------------

Er moeten minstens zoveel Koeman topics zijn als er cafe topics zijn! Wie opent het officiele Erwin Koeman topic?
----------------------------------

Jij :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 oktober 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

die regio waar jij woont is toch al niet aan te bevelen.

Klopt voor 100%
-------------------

Er moeten minstens zoveel Koeman topics zijn als er cafe topics zijn! Wie opent het officiele Erwin Koeman topic?
----------------------------------

Jij :)
hahaha, ik stem voor Lijdensweg!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 oktober 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 21:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, ik stem voor Lijdensweg!
oke ik stem mee,Erwin kan wel een topicje gebruiken ..:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 oktober 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

oke ik stem mee,Erwin kan wel een topicje gebruiken ..:)
+1
FR-Han
 FR-Han - donderdag 27 oktober 2011 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 20:58 schreef Stylzz het volgende:
Ronald's zijn gewoon koningen . ;)
eindelijk een normale post ertussen. lijkt wel of iedereen maar wat lult tegenwoordig. (zie alles boven je en onder je post) f-han-tastische post gozert!!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 oktober 2011 - 07:59   quote  deeplink  
sorry dat ik maar wat lul tegenwoordig.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 27 oktober 2011 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 07:59 schreef FR-Henk het volgende:
sorry dat ik maar wat lul tegenwoordig.
no problem man! hahahahaha
salemi
 salemi - donderdag 27 oktober 2011 - 09:40   quote  deeplink  
Ik vind het ook vervelend om te zeggen, maar ik vind Ron Vlaar een stuk minder dan vorig seizoen. Vooral de wedstrijd tegen Den Haag vond ik Ron uitermate zwak leiding geven aan zijn defensie. De derde goal van Den Haag komt volop op rekening van Ron, helaas. Ik weet nog steeds niet of Guidetti wel zo'n goede voetballer is. Tegen NAC uit prima, maar daarna....... tegen Den Haag ook niet gezien. Dat zijn nu juist de wedstijden waarin dit soort mannen op moeten staan om de zaak om te keren. Misschien verwachten we wel te veel omdat we zo graag willen.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koeman kritisch op Vlaar en Guidetti...........!









0.0093550