|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dat zeg ik al paar jaar kerel... :( |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Helemaal eens! Mocht Vertonghen weggaan is dit de ideale persoon om hem te vervangen!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeker halen, voorlopig linksback en als Vertonghen vertrekt kan hij naar het centrum en kan Boilesen linksback.. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
lijkt me sterk dat hij zal komen, aangezien hij dit seizoen bij inter in de basis staat. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mwah heb ik liever Douglas.......... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Das een tukker man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Chivu ook heel wat ervaring en een pittig baasje dat Ajax al lang kent.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja en???.........zie hem graag bij ons ouwe............jij bent toch ook een halve tukker,jij woont meer naar tukkerland dan ik gap.....geintje pik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 23:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja en???.........zie hem graag bij ons ouwe............jij bent toch ook een halve tukker,jij woont meer naar tukkerland dan ik gap.....geintje pik Chivu heeft naar mijn idee een hoger niveau en is een echte Ajacied, Douglasis ook onbetaalbaar voor Ajax.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 23:21 schreef remco k het volgende:[..] Chivu heeft naar mijn idee een hoger niveau en is een echte Ajacied, Douglasis ook onbetaalbaar voor Ajax.. ja Chivu komt voor een appel en een ei........ |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Chivu wordt 32 ...........laat maar,kan hij samen met Ooier.......schei uit man |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oeps ben ontsnapt uit het cafe.........wordt nu weer terug gebracht |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Een centrale verdediger kan nog wel een paar jaartjes mee op die leeftijd. Ooijer is 37. En Chivu is een echte Ajacied! Meer dan welkom!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door ktotheb -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
De enige die boven de dertig welkom is,wat mij betreft ................is Jari Litmanen................in de staf..........mag ook nog wel als TD LITMANEN//////////////HELD |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
CHIVU.....ALTIJD WELKOM!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ga er ff over nadenken ouwe..........maar op voorhand zeg ik nee...........liever Douglas |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 23:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ga er ff over nadenken ouwe..........maar op voorhand zeg ik nee...........liever Douglas Meen je dat? Douglas is zeker geen slechte, maar ik vind hem te onrustig in zijn hoofd....Chivu heeft met zijn ervaring veel bijgeleerd en kan voor Ajax van hele grote waarde zijn.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Wat spelers betreft hoeven ze mij voorlopig niemand te halen. We hebben een redelijk tot goede selectie. Het enige wat er aan mankeerd is de instelling, (een) nieuwe transfer(s) zal tot gevolg hebben dat ook die speler(s) tot hetzelfde bedenkelijke niveau zal(zullen) afzakken. Wat Ajax nodig heeft is durf in de opbouw en het vertrouwen van een paar overwinningen waarin verzorgt en goed combinatievoetbal wordt gespeeld. Iedere speler van ajax maakt (om de beurt of gelijktijdig) zich schuldig aan onnodige fouten. De ene week krijgt De Jong de hoon over zich heen de andere week weer Janssen en daarna weer een ander. Gelijk reacties van allerlei supporters van:"die moet oprotten en die moet oprotten" om de week daarop (na een goede pot), diezelfde speler(s) weer als held te bestempelen. Dit alles geeft aan dat we redelijk tot goede voetballers hebben die in deze competitie zeker hoge ogen (moet) kunnen gooien, maar die slechts uitblinken in onzekerheid. We zullen gewoon geduld moeten hebben en moeten wachten tot het vertrouwen terug komt. We kunnen weer gaan kopen,kopen,kopen maar zodra de vorm terug komt zitten we weer met te veel spelers en een fortuin aan salarissen zullen dan in jong-Ajax opgebrand gaan worden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 23:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ga er ff over nadenken ouwe..........maar op voorhand zeg ik nee...........liever Douglas Sorry vind Douglas helemaal niet zo goed eigenlijk... Chivu is een HELD ! en oude helden zijn altijd welkom, daarbij heb je dan ook DE AANVOERDER... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 23:57 schreef baco74 het volgende:De ene week krijgt De Jong de hoon over zich heen de andere week weer Janssen en daarna weer een ander. Gelijk reacties van allerlei supporters van:"die moet oprotten en die moet oprotten" om de week daarop (na een goede pot), diezelfde speler(s) weer als held te bestempelen. Als je 1 wedstrijd slecht speelt zou je niemand horen, niet zoals op de jong nu wordt gedaan, die jongen kan gewoon geen goeie pot spelen omdat hij simpel weg te kort komt, in erg veel opzichten.. :) |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 23:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ga er ff over nadenken ouwe..........maar op voorhand zeg ik nee...........liever Douglas Liever Pique van Barcelona maar die is helaas ook niet betalen. Je kunt wel vanalles willen maar het moet ook haalbaar zijn. Douglas ziet dat denk ik zelf ook niet zitten vrees ik.
Begrijp me niet verkeerd he ik zou douglas ook met open armen ontvangen |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
quote: Hij is gister net 31 geworden ;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 - 11:38 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Liever Pique van Barcelona maar die is helaas ook niet betalen. Je kunt wel vanalles willen maar het moet ook haalbaar zijn. Douglas ziet dat denk ik zelf ook niet zitten vrees ik. Begrijp me niet verkeerd he ik zou douglas ook met open armen ontvangen ik niet... liever chivu |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
CHIVU////HELD
Prachtig in die documentaire ''daar hoorden zij engelen zingen'' .. typerend voor het karakter van Christian |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Maar ze willen eigenlijk niet verlengen!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Sodemieter op man!! Chivu heeft nog steeds en goed niveau en kan dan gelijk de rol van Ooijer op zich nemen, die, naar ik verwacht, na dit seizoen afscheid zal gaan nemen. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 - 11:33 schreef nummer10 het volgende:[..] Sorry vind Douglas helemaal niet zo goed eigenlijk... Chivu is een HELD ! en oude helden zijn altijd welkom, daarbij heb je dan ook DE AANVOERDER... Ja, ook wel belangrijk. Nou loopt jantje met die band te sjouwen die hij niet eens wilt! Zo lijkt het tenminste op mij |
|
|
|
|
bully
|
|
|
twente vraagt nu eenmaal belachelijke bedragen als ajax een speler wil kopen. ze verkopen liever voor minder aan buitenland. dus douglas zal onhaalbaar zijn. chivu lijkt mij goede keuze. maar met jansen en vertongen weer een leider erbij die de bal opeist? dat kan dan weer een probleem worden |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 - 19:16 schreef bully het volgende:twente vraagt nu eenmaal belachelijke bedragen als ajax een speler wil kopen. ze verkopen liever voor minder aan buitenland. dus douglas zal onhaalbaar zijn. chivu lijkt mij goede keuze. maar met jansen en vertongen weer een leider erbij die de bal opeist? dat kan dan weer een probleem worden Ja, daarom! Daarnaast gaat Chivu ons een berg met rust en ervaring mee.Maar ik ga er trouwens vanuit dat Vertonghen weg gaat, contract loopt ook maar tot 2013 heh, heeft dan een aflopend contract heh, moeten we geld voor vangen. |
|
|
|