|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Ik vind dat heel veel ajacieden is wakker moete worden |
|
|
|
morkanne
|
|
|
Wat er al tijden in zat is toch (weer) werkelijkheid geworden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2011 door morkanne -- |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Tja. Roep het al een poos, hij peert 'm altijd. |
|
|
|
|
JoostAFCA
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Geen verrassing, als het hem niet bevalt smeert hij hem |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Klootzak heeft weer eens iets getorpedeerd. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: dat wordt nu idd wel een optie. Hoewel ik hem naast vakman ook wel een dorpsidioot vind |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Neh, JC straalt intelligentie uit? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Optiefen JC én NOOIT meer terug komen! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Ik ben absoluut niet pro-cruijf hoor, was een opmerking die 100% bedoeld was naar van Gaal, verder niks. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik denk dat dit alles nog wel eens een heel verrassende wending gaat krijgen!! Er komt zeker een nieuwe bestuurscrisis heb ik het gevoel! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:27 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik denk dat dit alles nog wel eens een heel verrassende wending gaat krijgen!! Er komt zeker een nieuwe bestuurscrisis heb ik het gevoel! Dit is de nieuwe bestuurscrisis denk ik. Want wat gaat er nu gebeuren met Jonk en Bergkamp bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:28 schreef ktotheb het volgende:[..] Dit is de nieuwe bestuurscrisis denk ik. Want wat gaat er nu gebeuren met Jonk en Bergkamp bijvoorbeeld. Ik heb het gevoel dat het werk van de afgelopen maanden in 1 dag in de prullenbak verdwijnt! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik vind het jammer, JC heeft geen schijn van kans gehad. Zijn werk was nog geen eens begonnen. Hij is constant tegengewerkt. Ze hadden hem carte-blanche moeten geven, als ie dan binnen 2 jaar geen zichtbare positieve veranderingen had bewerkstelligd dan pas hadden ze hem er voor kunnen afreken. Nu zal ik me altijd afvragen: wat als JC de tijd had gekregen? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Lul op man, hij heeft volop kansen gehad. Probleem is dat hij alleen maar zanikt en geen flikker onderneemt, laat staan z'n neus laat zien. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:30 schreef baco74 het volgende:Ik vind het jammer, JC heeft geen schijn van kans gehad. Zijn werk was nog geen eens begonnen. Hij is constant tegengewerkt. Ze hadden hem carte-blanche moeten geven, als ie dan binnen 2 jaar geen zichtbare positieve veranderingen had bewerkstelligd dan pas hadden ze hem er voor kunnen afreken. Nu zal ik me altijd afvragen: wat als JC de tijd had gekregen? Geloof mij, Johan gaat achter de schermen gewoon verder met de strijd!! Die man is nu ergens aan begonnen en vertrekt niet meer!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Hij torpedeert de zaak gewoon zelf en heeft eigenhandig van Basten doen afhaken omdat hij met die dikke Ling en zwabberkwast Jaap de Groot loopt te dwepen. Stromannetjes... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:31 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Lul op man, hij heeft volop kansen gehad. Probleem is dat hij alleen maar zanikt en geen flikker onderneemt, laat staan z'n neus laat zien. ben ik het niet met je eens. hij had grote plannen maar kon die nagenoeg niet uitvoeren maar was wel verantwoordelijk. Beetje krom komt over als je hebt slecht gespeeld terwijl je op de bank zat. Dat ie zijn neus niet laat zien interesseerd met nix, dan kan je nog wel functioneren. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
En dat jullie daar met een hele zwik blind voor willen blijven, moet je zelf weten. Ik heb te veel en te vaak gezien hoe meneer JC en z'n olifant afhaken. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Onzin, hij wilde belangeloos Ajax helpen, naar de club die we gewend zijn. Wat ie vroeger wel of niet gedaan heeft doet er niet toe. Ik moet nog maar zien of Johan zijn biezen heeft gepakt, als dat wel zo is dan vind ik dat spijtig. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
JC en iets belangeloos doen? Daar heeft hij eenvoudigweg al teveel foute figuren om hem heen voor. Je moet er toch niet serieus aan denken dat zijn Telegraaf ghostwriter iets te vertellen zou krijgen bij Ajax? |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
Dit is nog niet voorbij ,en ik denk als hij echt weg is ,dat dit best als een groot verlies gezien mag worden. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Opgeruimd staat netjes. Gezanik en ellende genoeg gehad met die man. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:31 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Lul op man, hij heeft volop kansen gehad. Probleem is dat hij alleen maar zanikt en geen flikker onderneemt, laat staan z'n neus laat zien. zit constant in spanje, en is te beroerd om bij ajax te komen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
DeBoer dacht me iets te veel na trouwens in het interview.. op de vraag of hij het erg vond.. misschien ziet deboer toch liever vGaal ? (zijn tenslotte goeie vrienden) |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:32 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Geloof mij, Johan gaat achter de schermen gewoon verder met de strijd!! Die man is nu ergens aan begonnen en vertrekt niet meer!! Hij zal inderdaad wel weer doorgaan met gestook in de telegraaf via zijn vriendje. Waarschijnlijk worden nu de volgende mensen weer zwart gemaakt. hij is begonnen met een puinhoop maken en dat zal hij blijven doen. Het is niet het belang van ajax wat bij jc voorop staat het is het belang van JC en zijn vriendjes. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Pcies. Daarom denkt hij z'n Telegraaf marionet maar te kunnen sturen... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:52 schreef soccer het volgende:[..] Het is niet het belang van ajax wat bij jc voorop staat het is het belang van JC en zijn vriendjes. +100 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er is enkel een brief uitgelekt, er is helemaal nergens iets bekend van het feit dat er een breuk zou zijn.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:54 schreef remco k het volgende:Er is enkel een brief uitgelekt, er is helemaal nergens iets bekend van het feit dat er een breuk zou zijn.. Dat is mijn gedachte ook nadat ik nu een beetje de informatie heb gelezen en dergelijke! Het zat al dagen, zo niet weken in een impasse! Alleen de media neemt nu aan dat er een breuk is! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:52 schreef nummer10 het volgende:DeBoer dacht me iets te veel na trouwens in het interview.. op de vraag of hij het erg vond.. misschien ziet deboer toch liever vGaal ? (zijn tenslotte goeie vrienden) Net zulke goede vrienden als met Cruijff. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
is hij al weg dan....nee want er is een inpasse....wacht nou maar eerst op een OFFICIEEL bericht van ajax zelf...dus niet meteen huilen. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Dat die brief verstuurd moet worden laat al zien dat Cruijf niet voldoende betrokken is. Blijkbaar kunnen de andere 4 wel gewoon met elkaar communiceren, maar Cruijf is er zo weinig bij dat ze hem dit soort brieven moeten sturen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:52 schreef soccer het volgende:[..] Hij zal inderdaad wel weer doorgaan met gestook in de telegraaf via zijn vriendje. Waarschijnlijk worden nu de volgende mensen weer zwart gemaakt. hij is begonnen met een puinhoop maken en dat zal hij blijven doen. Het is niet het belang van ajax wat bij jc voorop staat het is het belang van JC en zijn vriendjes. Oja?? van Basten was toch zijn vriend?? Hij was het blijkbaar niet eens met de aanstelling van zijn VRIEND... Niet echt vriendjespolitiek dus.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:59 schreef verbrande harry het volgende:is hij al weg dan....nee want er is een inpasse....wacht nou maar eerst op een OFFICIEEL bericht van ajax zelf...dus niet meteen huilen. Juist... maar goed er is weer leven in de brouwerij....het zijn net kinderen.....ik wil dit hebben.....jij krijgt dat niet van mij....kleuters! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 23:00 schreef ktotheb het volgende:Dat die brief verstuurd moet worden laat al zien dat Cruijf niet voldoende betrokken is. Blijkbaar kunnen de andere 4 wel gewoon met elkaar communiceren, maar Cruijf is er zo weinig bij dat ze hem dit soort brieven moeten sturen. Onzin, het gebeurt in het bedrijfsleven met grote regelmaat dat mensen die het tijdens vergaderingen niet eens zijn een brief krijgen met uitleg en de vraag alsnog overstag te gaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:59 schreef verbrande harry het volgende:is hij al weg dan....nee want er is een inpasse....wacht nou maar eerst op een OFFICIEEL bericht van ajax zelf...dus niet meteen huilen. Helemaal mee eens.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Laat Louis maar komen hoor... deze soap duurt me nu lang genoeg. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De naam Louis en soap zijn ook wel dingen die samen gaan.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik heb de brief net uitgeprint en ga 'm morgen lekker lezen...wat ik nu wil zeggen is dat CRUIJFF 100% voor AJAX behouden moet worden, anders word Ajax er op de lange duur alleen maar slechter van!!! |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 23:00 schreef remco k het volgende:[..] Oja?? van Basten was toch zijn vriend?? Hij was het blijkbaar niet eens met de aanstelling van zijn VRIEND... Niet echt vriendjespolitiek dus.. Misschien heeft hij zijn andere vriendjes ook beloftes gedaan. La Ling ,de Groot van de telegraaf? Hoeveel betaalt de telegraaf eigenlijk aan JC voor zijn colum? Hoe is het spreekwoord ook alweer? Wiens brood men eet diens woord men spreekt?
En van Basten durft tegen JC in te gaan Remco dat weet iedereen. Dus ik weet niet of JC dat wel wil. Volgens mij wil hij alleen mensen rond zich die denken en doen wat hij wil. En dat is voor geen een club of bedrijf goed. Of zoals organisatie deskundige Kets de Vries ooit zei: Elke organisatie heeft een clown nodig die niet bang voor zijn functie of toekost is,maar gewoon de dingen zegt die gezegd moeten worden.(vrij vertaald) |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik heb de brief helemaal gelezen en als er 1 ding duidelijk uit wordt, dan is het wel dat Cruijf in alle persoonlijke gesprekken aangeeft dat hij Marco graag ziet komen, maar vervolgens in daden dat niet tot uiting laat komen. Die andere 4 moeten nu eigenlijk gewoon Marco meenemen naar Barca en daar aan Cruijf vragen waarom dit nou mis moest lopen, zo deed Cruijf dat ook met La Ling |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
Cruijff is nog niet weg. Er is alleen een conflict tussen De RVC en Johan Cruijff. Cruijff zal ajax echt niet verlaten op dit moment, die krijg je niet zo snel weg. De RVC kan cruijff trouwens niet wegschoppen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
het is triest dat de NOS hier een grote zaak van maakt! het lijkt wel rtl boulevard. het is triest dat de brief is uitgelekt want er stond toch echt PERSOONLIJK EN VERTROUWELIJK.
dus wie handelend er nou in goede naam voor ajax?
ik begrijp wel JC eigenlijk wel dat hij in spanje zit. Hij wordt alleen in spanje geeerd voor zijn daden. In nederland wordt hij tegengewerkt en zwart gemaakt, dan zou ik het ook niet leuk vinden om hier te wonen!
Zijn 1ste inbreng wordt al meteen tegengewerkt. hij blokkeert een andere voordracht dat kan best wel een keertje maar dan meteen die brief laten lekken dat gaat mij wel te ver hoor. heeft iemand horen zeggen dat de groot voorgedragen was door JC, dan heb ik het niet over die journalisten.
ik denk dat wij als supporters maar eens onze stem moeten laten horen. dan moet je de keuze maken of je voor JC bent of totaal niet. ik ben voor JC maar dan geen poldermodel. compromissen sluiten heeft alleen zin als niks doen schadelijker is.
Ik denk dat dit geen goed nieuws is voor ajax maar ook hoe je met mensen moet omgaan!! dit gaat alle perken te buiten!! zo ga je niet met mensen om! als je je gelijk niet haalt moet je niet meteen naar de media lopen. eerst ga je met hem praten, als het niet werkt dan ga je naar de ledenraad om het op te lossen. Maar naar de media ga je niet want de problemen worden alleen maar groter en de media gaat de problemen echt niet voor jouw oplossen!! deze RVC is dus niet oplossing's gericht maar dat is mijn mening |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote: jij moet is je mond houden Johan Cruijff heeft het beste voor met ajax allen die sukkels die er nu by zite die proberen hem gewoon kapot te maaken en de club want die stelletje niets nute die kune er niks van
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2011 door amsterdam123 -- |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
echt allen mensen die hier tegen Johan Cruijff zijn die zijn niet echt voor ajax die zijn gewoon nep |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 - 02:19 schreef amsterdam123 het volgende:echt allen mensen die hier tegen Johan Cruijff zijn die zijn niet echt voor ajax die zijn gewoon nep dus als je een eigen mening heb dan ben je nep? dit lijkt meer als dictatuur precies hetzelfde wat cruif ook van ajax wil maken. en om eerlijk tezijn denk ik niet dat ik dit serieus moet nemen. |
|
|
|