BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff weg bij Ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bully
 bully - donderdag 27 oktober 2011 - 04:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 00:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
het is triest dat de NOS hier een grote zaak van maakt! het lijkt wel rtl boulevard.
het is triest dat de brief is uitgelekt want er stond toch echt PERSOONLIJK EN VERTROUWELIJK.

dus wie handelend er nou in goede naam voor ajax?

ik begrijp wel JC eigenlijk wel dat hij in spanje zit. Hij wordt alleen in spanje geeerd voor zijn daden. In nederland wordt hij tegengewerkt en zwart gemaakt, dan zou ik het ook niet leuk vinden om hier te wonen!

Zijn 1ste inbreng wordt al meteen tegengewerkt. hij blokkeert een andere voordracht dat kan best wel een keertje maar dan meteen die brief laten lekken dat gaat mij wel te ver hoor. heeft iemand horen zeggen dat de groot voorgedragen was door JC, dan heb ik het niet over die journalisten.

ik denk dat wij als supporters maar eens onze stem moeten laten horen. dan moet je de keuze maken of je voor JC bent of totaal niet. ik ben voor JC maar dan geen poldermodel. compromissen sluiten heeft alleen zin als niks doen schadelijker is.

Ik denk dat dit geen goed nieuws is voor ajax maar ook hoe je met mensen moet omgaan!! dit gaat alle perken te buiten!! zo ga je niet met mensen om! als je je gelijk niet haalt moet je niet meteen naar de media lopen. eerst ga je met hem praten, als het niet werkt dan ga je naar de ledenraad om het op te lossen. Maar naar de media ga je niet want de problemen worden alleen maar groter en de media gaat de problemen echt niet voor jouw oplossen!! deze RVC is dus niet oplossing's gericht maar dat is mijn mening
wie is met de media begonnen?
volgens mij was dat jc met zijn colum.
Roy Manuhutu
 Roy Manuhutu - donderdag 27 oktober 2011 - 05:16   quote  deeplink  
Dit bericht komt van de NOS [anti Cruijff-kamp] en degene die het zo triomfantelijk heeft verkondigt, die Vermeulen dus, in het sportjournaal is al helemaal anti- Ajax. Maandag heeft de Snor trouwens precies het tegenovergestelde verteld. En hoe oh hoe komt zo'n brief [persoonlijk gericht aan Johan Cruijff eigenlijk in bezit van de NOS. Vorige week kon je al horen dat ten Have al van Johan Cruijff af wilde dus..... En Cruijff wil inderdaad alleen maar mensen die geloven in zijn zienswijze. Ajax zal eens moeten nadenken waarom hij dat wil. Bij Barcelona hebben ze het wel goed begrepen dacht ik zo!!! Daar hebben ze wel naar Cruijff geluisterd. Als je trouwens goed luistert naar wat er beweerd wordt en welke conclusies er getrokken worden van het interview in september kan weten dat Cruijff er nog altijd heilig in gelooft. Jonk liet gisteren of eergisteren nog weten dat het juist heel goed gaat op de Toekomst!
Hopelijk gaat inderdaad de hele RVC op de schop en komen er echte voetballers in. zoals Keje Molenaar, Dick Schoenaker en Keizer samen met Johan, dat is denk ik het beste voor Ajax.

@ Bulli, Cruijff schrijf je zo en niet cruif!
biba1970
 biba1970 - donderdag 27 oktober 2011 - 08:32   quote  deeplink  
lang leve jc flikker die hele zooi maar eruit en al helemaal die davids vies arrogant mannetje ik sta nog volledig achter jc
BRW
 BRW - donderdag 27 oktober 2011 - 08:33   quote  deeplink  
Die Arno Vermeulen, als ik die kerel tegenkom.... Wat een mafklapper is dat! Vriendje van Rik van den Loog. Gadverdamme!

Eigenlijk zijn het net een stelletje kinderen. Het was toch te verwachten dat JC zijn zin door wil drukken. Het is ZIJN rapport! En dan mag hij niks doen of doordrukken.. (Nou weet ik niet of Ling de juiste keus is.. Maar dat terzijde!) Ik begin ernstig te twijfelen of de benoemingscommissie die de RVC aangesteld heeft wel gepraat heeft met JC over zijn wensen?! Hoe kan het anders zo zijn dat hun TOTAAL NIET op 1 lijn liggen?

Het doet mij zeer dat het wederom alleen maar over randzaken gaat en niet over voetbal. Ik weet ook niet wat ik wel en niet moet geloven. Ik zou graag willen dat JC kan doen wat hij voor ogen heeft.. Maar helaas zijn er een aantal mensen aangesteld die daar wederom voor hun eigen hachie zitten! Ik ben erg benieuwd hoe dit afloopt. Misschien de RvC weer ontbinden en opnieuw beginnen? Hier wordt Ajax wel benadeeld door de beurs status omdat alles dertig X zolang moet duren.. Vergadering hier, vergadering daar, stemming hier, stemming daar!

Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt en dat we het weer over voetbal kunnen hebben ipv deze nutteloze tijdrekkende onzin..
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 27 oktober 2011 - 08:55   quote  deeplink  
Triest dat de NOS a.k.a. Arno Vermeulen goedkoop probeert te scoren door dit soort geouwehoer naar buiten te brengen.

Maar nog triester is misschien nog wel het feit dat mensen hiero gelijk conclusies trekken uit dit verhaal en al praten over een Johan Cruijff die zijn rug heeft toe gekeerd en weer terug naar Spanje is.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 27 oktober 2011 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 08:55 schreef Booya4Afca het volgende:
Triest dat de NOS a.k.a. Arno Vermeulen goedkoop probeert te scoren door dit soort geouwehoer naar buiten te brengen.

Maar nog triester is misschien nog wel het feit dat mensen hiero gelijk conclusies trekken uit dit verhaal en al praten over een Johan Cruijff die zijn rug heeft toe gekeerd en weer terug naar Spanje is.
Als ik die vent zie moet ik al bijna kotsen als ik eerlijk ben. Wat is dat een kwal van een vent man.
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 27 oktober 2011 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 08:59 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Als ik die vent zie moet ik al bijna kotsen als ik eerlijk ben. Wat is dat een kwal van een vent man.
Hier nog een. Krijg continu moordneigingen als die flapdrol zijn muil opentrekt.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 27 oktober 2011 - 09:23   quote  deeplink  
En of het op pure feiten berust durf ik ook te betwisten...
Ik geloof best dat J.C eisen neerlegt maar volgens mij is hij ook de aangewezen man om dat te doen. Als je J.C binnen haalt moet je hem carte blache geven en anders moet je er niet eens aanbeginnen. Ik zie eerder het probleem bij die akelige kale vent. Volgens mij is hij een koning in het mensen tegen elkaar uitspelen.
Als Cruijff zijn functie dadelijk neer gaat leggen kom ik persoonlijk in opstand :)
soccer
 soccer - donderdag 27 oktober 2011 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 02:19 schreef amsterdam123 het volgende:
echt allen mensen die hier tegen Johan Cruijff zijn die zijn niet echt voor ajax die zijn gewoon nep
Was getekend JC
remco k
 remco k - donderdag 27 oktober 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 23:44 schreef soccer het volgende:

[..]

Misschien heeft hij zijn andere vriendjes ook beloftes gedaan. La Ling ,de Groot van de telegraaf? Hoeveel betaalt de telegraaf eigenlijk aan JC voor zijn colum? Hoe is het spreekwoord ook alweer? Wiens brood men eet diens woord men spreekt?

En van Basten durft tegen JC in te gaan Remco dat weet iedereen. Dus ik weet niet of JC dat wel wil. Volgens mij wil hij alleen mensen rond zich die denken en doen wat hij wil. En dat is voor geen een club of bedrijf goed. Of zoals organisatie deskundige Kets de Vries ooit zei: Elke organisatie heeft een clown nodig die niet bang voor zijn functie of toekost is,maar gewoon de dingen zegt die gezegd moeten worden.(vrij vertaald)
Ik vind dat het een hoop onzin is, je verteld geen enkel feit, en enkel en alleen maar gevoelens en vermoedens..
roagma
 roagma - donderdag 27 oktober 2011 - 09:48   quote  deeplink  
volgens mij is het vrij simpel.
jol en zijn vriendjes zijn net de laan uit en dan zou van basten erin komen met zijn vriendjes. dat is niet de bedoeling van cruiff.
van basten mag zeker komen. cruiff held
remco k
 remco k - donderdag 27 oktober 2011 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 00:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
het is triest dat de NOS hier een grote zaak van maakt! het lijkt wel rtl boulevard.
het is triest dat de brief is uitgelekt want er stond toch echt PERSOONLIJK EN VERTROUWELIJK.

dus wie handelend er nou in goede naam voor ajax?

ik begrijp wel JC eigenlijk wel dat hij in spanje zit. Hij wordt alleen in spanje geeerd voor zijn daden. In nederland wordt hij tegengewerkt en zwart gemaakt, dan zou ik het ook niet leuk vinden om hier te wonen!

Zijn 1ste inbreng wordt al meteen tegengewerkt. hij blokkeert een andere voordracht dat kan best wel een keertje maar dan meteen die brief laten lekken dat gaat mij wel te ver hoor. heeft iemand horen zeggen dat de groot voorgedragen was door JC, dan heb ik het niet over die journalisten.

ik denk dat wij als supporters maar eens onze stem moeten laten horen. dan moet je de keuze maken of je voor JC bent of totaal niet. ik ben voor JC maar dan geen poldermodel. compromissen sluiten heeft alleen zin als niks doen schadelijker is.

Ik denk dat dit geen goed nieuws is voor ajax maar ook hoe je met mensen moet omgaan!! dit gaat alle perken te buiten!! zo ga je niet met mensen om! als je je gelijk niet haalt moet je niet meteen naar de media lopen. eerst ga je met hem praten, als het niet werkt dan ga je naar de ledenraad om het op te lossen. Maar naar de media ga je niet want de problemen worden alleen maar groter en de media gaat de problemen echt niet voor jouw oplossen!! deze RVC is dus niet oplossing's gericht maar dat is mijn mening
Wie heeft volgens jou die brief gelekt dan??
remco k
 remco k - donderdag 27 oktober 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 04:56 schreef bully het volgende:

[..]

wie is met de media begonnen?
volgens mij was dat jc met zijn colum.
En waarom?? Volgens mij is er genoeg aan het licht gekomen waaruit blijkt dat Cruijff destijds gelijk had. Daarmee praat ik alles wat JC doet niet goed, maar achteraf gezien was er niks mis met die revolutie aangezien vrijwel alles wat vd Boog ooit gezegd heeft is gebaseerd op leugens, zeker wat betreft de cijfers..
Jaccio
 Jaccio - donderdag 27 oktober 2011 - 09:53   quote  deeplink  
De supporters van Ajax hoeven zich geen zorgen te maken: Johan Cruijff blijft gewoon aan de club verbonden. De voormalig topvoetballer heeft volgens de NOS gebroken met de overige leden van de Raad van Commissarissen (RvC), maar denkt vooralsnog niet aan opstappen. Dit laat Rutger Koopmans, de zaakwaarnemer van Cruijff, donderdag aan de Volkskrant weten.

De botsing met zijn collegas van de RvC zou betrekking hebben gehad tot de komst van Marco van Basten. De overige raadsleden zouden Cruijff voor een ultimatum hebben gesteld over zijn mening over de komst van de voormalig bondscoach als technisch directeur, maar Cruijff zou dit ultimatum hebben laten verlopen. Uiteindelijk hield Van Basten de eer aan zichzelf.

Belangenbehartiger Koopmans laat donderdag echter namens zijn cliënt weten dat hij absoluut niet van plan is op te stappen bij de club waar hij de aanzet gaf voor de hervormingen. Zodoende is er volgens Koopmans geen sprake meer van dat Cruijff zijn portefeuille als commissaris bij Ajax neer zal leggen, ondanks dat dit door diverse media zou zijn gesuggereerd naar aanleiding van het conflict met zijn mederaadsleden.

Bron : Voetbalzone
remco k
 remco k - donderdag 27 oktober 2011 - 09:54   quote  deeplink  
Zoals een aantal hier al hebben gepost.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 27 oktober 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 09:48 schreef roagma het volgende:
volgens mij is het vrij simpel.
jol en zijn vriendjes zijn net de laan uit en dan zou van basten erin komen met zijn vriendjes. dat is niet de bedoeling van cruiff.
van basten mag zeker komen. cruiff held
En zo is het maar net. Jammer dat Ten Have er nu met zijn vriendjes zit!
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 27 oktober 2011 - 10:10   quote  deeplink  
CRUIJFF BLIJFT! http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=150648
Brandje
 Brandje - donderdag 27 oktober 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:19 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Tja. Roep het al een poos, hij peert 'm altijd.
Wel blijven opletten!! Ajax haalt Cruijff binnen om vervolgens op alle manieren tegen te werken en dat Cruijff als schuldige aanmerken??? Of je haalt Cruijff binnen en laat hem zijn gang gaan of je houdt hem buiten de deur. Dit is dus niet de schuld van Cruijff
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 27 oktober 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 10:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wel blijven opletten!! Ajax haalt Cruijff binnen om vervolgens op alle manieren tegen te werken en dat Cruijff als schuldige aanmerken??? Of je haalt Cruijff binnen en laat hem zijn gang gaan of je houdt hem buiten de deur. Dit is dus niet de schuld van Cruijff
Dat die kale smeerlap van een Ten Have de pleures maar krijgt. Dat is echt een smerig manneke geloof me.
Brandje
 Brandje - donderdag 27 oktober 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 10:17 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Dat die kale smeerlap van een Ten Have de pleures maar krijgt. Dat is echt een smerig manneke geloof me.
Ik vertrouw hem ook niet en waar ze gozer ook ineens vandaan hebben gehaald!?
Rogier
 Rogier - donderdag 27 oktober 2011 - 10:25   quote  deeplink  
Cruyff gaat niet weg en mag niet weg. Ten Have of Cruyff ? Ik weet het wel.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 27 oktober 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 10:17 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

heyhey, niet zo grof.. het kan toch ook zo:

Dat die gemene man met dat hoofd zonder haar de rikketik maar krijg. Dat is geen aardige vent, geloof me.

whahahaha :D
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 27 oktober 2011 - 10:27   quote  deeplink  
Ten have en die lelijkerd van de Nos konden wel samenspannen om cruijff eruit te werken. Als Cruijff vertrekt ( wat ik niet verwacht ) dan moet die kale malloot ook het veld ruimen wat mij betreft.
Stanley
 Stanley - donderdag 27 oktober 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 22:22 schreef ktotheb het volgende:
Geen verrassing, als het hem niet bevalt smeert hij hem
HOHOHO mannen,

Laten we niet vergeten dat de huidige RVC doorspekt is van zakelijke intelligentie, lees achterbakse sluwe slinkse aanpak om gevechten zonder open vizier te voeren. En zaken dusdanig te draaien dat het net lijkt of...

Cruijff is een simpele, eigenwijze selfmade man met grote voetbalintelligentie.

Dit botst en Cruijff moet worden gesteund en niet die gladde Ten Have, want laten we wel wezen dan hadden net zo goed Coronel en van de Boog kunnen blijven want in pricipe heten de poppetjes anders en zijn de koppies anders, MAAR inhoudelijk min of meer dezelfde types.

En wat mij irriteert als je maar lang genoeg doorgaat om een sluwe en achterbakse wijze krijg je vanzelf het voetvolk zonder ruggegraat mee!!!

De beklede posities zijn die van ijdeltuiten en daar komen ze bij Cruijff niet mee weg. Lekker op een geraffineerde manier frustreren en Cruijff dwarszitten en het dan zo draaien en lekken dat de zwarte piet bij Cruijff ligt.

En waar het nu omgaat.... Is van Basten nu ineens de Goeroe die weer zonder toezicht los moet gaan??? Nou dacht het niet.

Als uithangbord prima, maar dan wel in den beginne ondersteund door mensen die vaker met het bijltje gehakt hebben. Niets mis mee.

Nee van Basten is verbaasd over een raad van toezicht... Yes wright net als vorige keer wil hij het helemaal alleen doen.

Ik heb hem toen geen pannenkoek genoemd, maar ken er genoeg van wel!!! Of is dit nu allemaal vergeten.

Cruijff heeft een visie en in die visie is geen ruimte voor ijdeltuiten en wat doe je dan als ijdeltuit...Precies vechten voor je hachie..

Ik ben er klaar mee. OPROTTEN MET DIE GASTEN!!! AFBLIJVEN VAN CRUIJFF.

Beste Johan was je maar wat handiger dan was in het verleden niet heel NL over je heen gevallen dat je een laffaard was maar had iedereen begrepen dat je slachtoffer was van vieze spelletjes van iemand die de publieke opinie wel mee had.

Maak die Ten Have met zijn gevolg maar helemaal kapot!!! Go for it Go for Ajax!!!!

En een tipje van mij ;-) Zet je ego opzij en maak het goed met Louis van Gaal want samen kunnen jullie van Ajax zeker weer het bolwerk maken wat het ooit was en snel weer moet zijn.

Hoogachtend,
Een FAN!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 27 oktober 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 12:08 schreef Stanley het volgende:

[..]

HOHOHO mannen,

Laten we niet vergeten dat de huidige RVC doorspekt is van zakelijke intelligentie, lees achterbakse sluwe slinkse aanpak om gevechten zonder open vizier te voeren. En zaken dusdanig te draaien dat het net lijkt of...

Cruijff is een simpele, eigenwijze selfmade man met grote voetbalintelligentie.

Dit botst en Cruijff moet worden gesteund en niet die gladde Ten Have, want laten we wel wezen dan hadden net zo goed Coronel en van de Boog kunnen blijven want in pricipe heten de poppetjes anders en zijn de koppies anders, MAAR inhoudelijk min of meer dezelfde types.

En wat mij irriteert als je maar lang genoeg doorgaat om een sluwe en achterbakse wijze krijg je vanzelf het voetvolk zonder ruggegraat mee!!!

De beklede posities zijn die van ijdeltuiten en daar komen ze bij Cruijff niet mee weg. Lekker op een geraffineerde manier frustreren en Cruijff dwarszitten en het dan zo draaien en lekken dat de zwarte piet bij Cruijff ligt.

En waar het nu omgaat.... Is van Basten nu ineens de Goeroe die weer zonder toezicht los moet gaan??? Nou dacht het niet.

Als uithangbord prima, maar dan wel in den beginne ondersteund door mensen die vaker met het bijltje gehakt hebben. Niets mis mee.

Nee van Basten is verbaasd over een raad van toezicht... Yes wright net als vorige keer wil hij het helemaal alleen doen.

Ik heb hem toen geen pannenkoek genoemd, maar ken er genoeg van wel!!! Of is dit nu allemaal vergeten.

Cruijff heeft een visie en in die visie is geen ruimte voor ijdeltuiten en wat doe je dan als ijdeltuit...Precies vechten voor je hachie..

Ik ben er klaar mee. OPROTTEN MET DIE GASTEN!!! AFBLIJVEN VAN CRUIJFF.

Beste Johan was je maar wat handiger dan was in het verleden niet heel NL over je heen gevallen dat je een laffaard was maar had iedereen begrepen dat je slachtoffer was van vieze spelletjes van iemand die de publieke opinie wel mee had.

Maak die Ten Have met zijn gevolg maar helemaal kapot!!! Go for it Go for Ajax!!!!

En een tipje van mij ;-) Zet je ego opzij en maak het goed met Louis van Gaal want samen kunnen jullie van Ajax zeker weer het bolwerk maken wat het ooit was en snel weer moet zijn.

Hoogachtend,
Een FAN!
Precies zoals ik erover denk kerel :)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 27 oktober 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 09:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie heeft volgens jou die brief gelekt dan??
de mensen die er baat bij hebben om die brief uit te laten lekken, lijkt mij!
dat zijn toch echt die RVC

dat JC begonnen is om via de media te gaan praten, dat is wel zo! maar daarvoor had hij al een column en in een column schrijf je wat je er van vindt. JC vond dat ajax niet zo moet spelen in madrid. hij riep verder dat supporters in actie moesten komen! daar is niks mis mee! had iemand in de RVC (buiten JC om) een column of iets dergelijks? volgens mij niet! dit is alleen naar buiten gebracht om JC in kwadelijk daglicht te stellen. dat lijkt mij hoor!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 27 oktober 2011 - 12:30   quote  deeplink  
gewoon een einde maken aan ajax op de beurs. dan hebben we geen RVC meer nodig. de ledenraad stelt dan de directie aan.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 27 oktober 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Wat doet die Davids daar eigenlijk? Kan die tot 10 tellen dan?
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 oktober 2011 - 13:48   quote  deeplink  
Wie is 'De Mol'?: Elf mensen hadden Cruijff-brief ontvangen
27-10-11

Elf mensen hadden de brief ontvangen die de RvC naar Johan Cruijff stuurde. Alle leden van de RvC beschikten over de brief plus de vijf leden van de onderzoekscommissie en Pascale Vos van Ajax. Dat twittert Pim Overbeeke donderdagmorgen.
AjaxF-side.NL

Wie o wie lekte er? Het gaat om Hein Blocks, Hennie Heirichs, Cees Van Euvelen, Cees Vervoorn, Keje Molenaar, Johan Cruijff, Steven ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers, Paul Romer en Pascale Vos.

wie denken jullie ????
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 27 oktober 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 13:48 schreef nummer10 het volgende:
Wie is 'De Mol'?: Elf mensen hadden Cruijff-brief ontvangen
27-10-11

Elf mensen hadden de brief ontvangen die de RvC naar Johan Cruijff stuurde. Alle leden van de RvC beschikten over de brief plus de vijf leden van de onderzoekscommissie en Pascale Vos van Ajax. Dat twittert Pim Overbeeke donderdagmorgen.
AjaxF-side.NL

Wie o wie lekte er? Het gaat om Hein Blocks, Hennie Heirichs, Cees Van Euvelen, Cees Vervoorn, Keje Molenaar, Johan Cruijff, Steven ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers, Paul Romer en Pascale Vos.

wie denken jullie ????
Ik denk persoonlijk Rik van den Boog
Pietje
 Pietje - donderdag 27 oktober 2011 - 14:23   quote  deeplink  
Bij dit alles weet ik waarachtig niet meer wat ik ervan denken moet. Ik had een grenzeloos vertrouwen in JC en was één van de grote voorstanders van zijn plannen om Ajax, MIJN Ajax weer op de rails te krijgen. Nog altijd krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel, hoewel ik het van zijn kant dom en ongewenst vind, dat hij maar mondjesmaat in Amsterdam is. Juist hij, als lid van de RvC en als grote criticaster van het oude bestuur en het management. Met zijn wegblijven, geeft hij zijn tegenstanders een stok om mee te slaan.
Als het waar is wat er in de bewuste brief van 16 oktober jl. staat, dan is het al de tweede keer dat JC gelazer heeft gecreeërd met Marco van Basten. Dat zijn toch vrienden?? Beter nu: het WAREN vrienden! En wat wilde JC bereiken met het binnenhalen van Jaap de Groot van de Telegraaf? Onvoorstelbaar dom en voor mij zelfs onaanvaardbaar!
Nu las ik zojuist, dat JC onder geen voorwaarde opstapt als lid van de RvC. Ik ben benieuwd naar het vervolg in deze soap. Wel weet ik, dat dit alles niet in het belang van MIJN (ons) Ajax is!
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 oktober 2011 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 14:13 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk Rik van den Boog

zie jij rik er tussen staan ? :)
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 27 oktober 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 14:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zie jij rik er tussen staan ? :)
oooh hahaha.
euh.. denk persoonlijk Johan Cruijff..

klinkt misschien raar, maar dat is logisch
Stanley
 Stanley - donderdag 27 oktober 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 14:23 schreef Pietje het volgende:
Bij dit alles weet ik waarachtig niet meer wat ik ervan denken moet. Ik had een grenzeloos vertrouwen in JC en was één van de grote voorstanders van zijn plannen om Ajax, MIJN Ajax weer op de rails te krijgen. Nog altijd krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel, hoewel ik het van zijn kant dom en ongewenst vind, dat hij maar mondjesmaat in Amsterdam is. Juist hij, als lid van de RvC en als grote criticaster van het oude bestuur en het management. Met zijn wegblijven, geeft hij zijn tegenstanders een stok om mee te slaan.
Als het waar is wat er in de bewuste brief van 16 oktober jl. staat, dan is het al de tweede keer dat JC gelazer heeft gecreeërd met Marco van Basten. Dat zijn toch vrienden?? Beter nu: het WAREN vrienden! En wat wilde JC bereiken met het binnenhalen van Jaap de Groot van de Telegraaf? Onvoorstelbaar dom en voor mij zelfs onaanvaardbaar!
Nu las ik zojuist, dat JC onder geen voorwaarde opstapt als lid van de RvC. Ik ben benieuwd naar het vervolg in deze soap. Wel weet ik, dat dit alles niet in het belang van MIJN (ons) Ajax is!
Inderdaad Pietje, niet heel handig van JC om hen die hem zoooo graag zien vertrekken, een stok te geven om te slaan.

Anderzijds een bewijs dat hij oprecht zijn koers vaart om Ajax te begeleiden zoals hij jaren geleden bij Barcelona is begonnen en op die manier niet bezig is met politiek.

En politiek weten we beïnvloedt slechts de publieke opinie en heeft verder altijd een verborgen agenda om hen eigen plezier,ego en winstbejag te laten zegenvieren...
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 oktober 2011 - 14:58   quote  deeplink  
mjah jongens.. moeten we erg zijn dat het MvB niet wordt ??? zijn we niet in de problemen gekomen ook door hem ? dus vraag me af wie er nu fout zit..
Stanley
 Stanley - donderdag 27 oktober 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 14:58 schreef nummer10 het volgende:
mjah jongens.. moeten we erg zijn dat het MvB niet wordt ??? zijn we niet in de problemen gekomen ook door hem ? dus vraag me af wie er nu fout zit..
+14 ;-)
Ajx
 Ajx - donderdag 27 oktober 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 10:25 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

heyhey, niet zo grof.. het kan toch ook zo:

Dat die gemene man met dat hoofd zonder haar de rikketik maar krijg. Dat is geen aardige vent, geloof me.

whahahaha :D
Mooi oud-Nederlands taalgebruik!! Wahahahahahaha
Ajx
 Ajx - donderdag 27 oktober 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 12:35 schreef AFCA MARCO het volgende:
Wat doet die Davids daar eigenlijk? Kan die tot 10 tellen dan?
David is toevallig ook een eigenaar van een bedrijf genaamd Monza. Redelijk succesvol. Daarnaast zal hij ongetwijfeld zijn vrouwtje wel eens helpen met de administratie van haar bedrijf!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 27 oktober 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 16:16 schreef Ajx het volgende:

[..]

Mooi oud-Nederlands taalgebruik!! Wahahahahahaha
Oud-Nederlandsch ;-)
J.C
 J.C - donderdag 27 oktober 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 09:40 schreef soccer het volgende:

[..]

Was getekend JC
U riep?
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - donderdag 27 oktober 2011 - 17:28   quote  deeplink  
gedraag je niet als kleuters cruijff heeft heeeel veeel meer te maken met ajax ten haven heeft alleen maar papiertjes cruijff heeft suc6 met reorganiseren van een club
en wat mensen hier zeggen dat hij vriendjes erin wil hebben lul niet hij hoeft maar in zen vingers te knippen en hij krijgt een nieuwe vila van barca ofzo
CRUIJFF vs dokter meester
wie heeft er ervaring met een voetbalclub leidern cruijf
wie heeft er veel betekent voor ajax cruijff
wie is er hier een man met papiertjes ten have
wie wil ajax een topclup maken waar iedereen bang voor is cruijf
wie gebruikt er propaganda ten have
conclusie cruijff//held ten have//nul
baco74
 baco74 - donderdag 27 oktober 2011 - 18:14   quote  deeplink  
Johan Cruijff heeft zich donderdagmiddag op de Toekomst gemeld.
Na een gesprek met de jeugdtrainers sprak hij met de ingestelde commissie die de crisis binnen de Raad van Commissarissen gaat onderzoeken.
Volgens hem zijn er een zestal brieven over en weer gestuurd.
"Het beeld dat er in de brief naar voren komt, klopt op geen enkele manier," zo laat hij weten tegenover De Telegraaf weten over de uitgelekte brief.
"Er is geen gesprek geweest over de invoering van een adviesraad naast Marco van Basten.
De namen die worden genoemd, kloppen ook voor geen meter. Waarom ik het ultimatum heb laten verlopen?
Ik denk dat de brieven tussen de 16e en 19e zijn verstuurd. Het was geeneens een brief. Het leek wel een boek.
Het was iets van vijf pagina's. Het probleem met dit soort mensen is dat ze halve waarheden vertellen of gedeeltes van de waarheid."
BRON
Ajx
 Ajx - donderdag 27 oktober 2011 - 20:05   quote  deeplink  
Gewoon iedereen eruit sodemieteren, Cruijff hoofd van alles wat er bestaat maken, zodat hij lekker zijn gangetje kan gaan!
remco k
 remco k - donderdag 27 oktober 2011 - 20:30   quote  deeplink  
Goede tijden, Ajax tijden.. Wat een soap..
alibabba
 alibabba - donderdag 27 oktober 2011 - 20:34   quote  deeplink  
CRUIJFF geeft bepaalde dingen aan en ik weet 100% zeker dat hij de leugenaar niet is....hij heeft het allerbeste voor met AJAX en niemand anders....het word echt tijd dat iedereen dat gaat inzien en voor de volle 100% achter deze HELD gaat staan...enkele dingen die hij aangeeft;

'Ik heb een stuk of vijf of zes brieven gehad en ik heb er een stuk of zes teruggestuurd. Het probleem met dit soort mensen is dat ze halve waarheden vertellen of gedeeltes van de waarheid.'

'Zij (overige commissarissen, red.) zien Ajax als een beursgenoteerd bedrijf. Ik zie het als een VOETBALCLUB.' 'Sinds Ajax beursgenoteerd is, kan ik niet zeggen dat het sindsdien erg goed is gegaan. Toen Ajax nog een voetbalclub was, is het dertig jaar lang subliem gegaan.' 'Ik heb een ander perspectief hoe je een club moet leiden.'

De overige RvC-leden (Steven ten Have, Marjan Olfers, Paul Römer en Edgar Davids) claimen dat Marco van Basten op 1 oktober al in dienst bij Ajax kon zijn getreden, maar dat Cruijff geen akkoord gaf door het ultimatum - om akkoord te gaan met Van Basten - te laten verlopen. Volgens preses Ten Have wilde Cruijff bovendien een adviesraad. Cruijff weet niets van de suggesties dat hij een adviesraad geëist zou hebben die Van Basten moest ondersteunen. 'Er is geen gesprek geweest over de invoering daarvan. De namen die worden genoemd, kloppen ook voor geen meter', aldus de voormalig wereldvoetballer van het jaar.

Ik heb maar één belang: een optimaal speelveld creëren waarin het maximale rendement behaald kan worden.'

Laten we hier nu met zijn alle een statement maken....iedereen is hier Ajacied en wat JC wil uitvoeren is des AJAX....niet wat bijv. Ten Have, kutje Olfers, vd.Zaad of Jeroen in het Slop wil. Ik hoorde straks Molenaar zeggen dat er twijfel is ontstaan omtrent de gang van zaken met Cruijff....Molenaar had zich direct onsterfelijk kunnen maken door te zeggen dat JOHAN ten alle tijden de steun krijgt om Ajax weer op de rails te krijgen...waarom word Ling niet gewoon aangesteld?????? Wie kan dat het beste beslissen????? Cruijff of Ten Have???.....dit is een VOETBALTECHNISCHE beslissing....waar gaat dit nog over??????
bully
 bully - donderdag 27 oktober 2011 - 20:52   quote  deeplink  
zovelen berichten hiervoor en altijd is de ander degene die liegt.
maar meeste hier willen een dictatuur inplaats van een voetbalclub.
davids is ook oudvoetballer en ook hij ziet ling niet zitten.
deze mensen hebben ook niet gekozen voor de beurs maar zijn er wel door gebonden.
en alles uithanden geven aan onervaren mensen met jc op afstand meekijkent lijkt mij zeker geen oplossing.
als dit misgaat heb je alweer jaren achterstand wat je niet zomaar even weer goedmaakt.
en wie er ook komt jc krijgt met iedereen problemen dat blijkt nu wel.
maar is wel een feit dat er nu alleen nog maar onrust is wat zeker niet in voordeel van ajax is.
maar dat is zeker ook jc zijn schuld niet?
alibabba
 alibabba - donderdag 27 oktober 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 20:52 schreef bully het volgende:
zovelen berichten hiervoor en altijd is de ander degene die liegt.
maar meeste hier willen een dictatuur inplaats van een voetbalclub.
davids is ook oudvoetballer en ook hij ziet ling niet zitten.
deze mensen hebben ook niet gekozen voor de beurs maar zijn er wel door gebonden.
en alles uithanden geven aan onervaren mensen met jc op afstand meekijkent lijkt mij zeker geen oplossing.
als dit misgaat heb je alweer jaren achterstand wat je niet zomaar even weer goedmaakt.
en wie er ook komt jc krijgt met iedereen problemen dat blijkt nu wel.
maar is wel een feit dat er nu alleen nog maar onrust is wat zeker niet in voordeel van ajax is.
maar dat is zeker ook jc zijn schuld niet?
Het gaat erover Bully dat AJAX geregeerd moet worden als een VOETBALCLUB....Ajax is nu eenmaal beursgenoteerd..erg genoeg...stel dat Ajax niet beursgenoteerd was geweest, had Ajax dit soort problemen nooit gehad....dan was alles veel duidelijker...één lijn en als het dan fout gaat, weet je gelijk het knelpunt...puur omdat er niet zoveel mensen hoeven te zitten als nu....Cruijff is binnengehaald voor het voetbalgedeelte...ik denk dat er bij Ajax niemand zoveel verstand van voetbal heeft als Cruijff....waarom worden zijn adviezen dan uit de wind geslagen????? Puur omdat mensen het bedrijfsmatige belangrijker vinden dan het voetbal en daar gaat het telkens mis...

JOHAN wil het VOETBAL centraal stellen en hij kan dat als geen ander...hij zet de poppetjes op de juiste plaats en bewaakt het over een lange termijn....wat doet die man in godsnaam fout dan???? Hij is een PURE AJACIED zoals ik en vele anderen...doe gewoon wat hij zegt en kijk dat eens aan...deze optie is immers de laatste velen jaren nooit geprobeerd....
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 oktober 2011 - 21:07   quote  deeplink  
zou johan de boel niet ophouden omdat hij een afspraak heeft met Guus ?????
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 oktober 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 12:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
gewoon een einde maken aan ajax op de beurs. dan hebben we geen RVC meer nodig. de ledenraad stelt dan de directie aan.
Volledig mee eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 oktober 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 21:07 schreef nummer10 het volgende:
zou johan de boel niet ophouden omdat hij een afspraak heeft met Guus ?????
Nu dat denk ik ook, dit was echt mijn eerste gedachte!!!!
Hij heeft een afspraak met Guus, dat dacht ik echt.
Guus komt wanneer Turkeije niet naar het EK gaat.
Cruijff en Guus Hiddink hebben dit al een poos geleden zo afgesproken...
Guus is natuurlijk de perfecte man om Ajax verder te brengen.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff weg bij Ajax?

0.0069060