|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Het wel of niet hebben van een RvC staat los van de beursgang. Je hebt gewoon een controlerende orgaan nodig dat over de schouder van de directie heen kijkt. Dat hebben voor zover ik weet alle BVO's. Dat de RvC van Ajax nu zoveel in het nieuws is, komt alleen omdat er nog geen directie is aangesteld. Normaal gesproken moet de RvC helemaal niet op de voorgrond treden. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: betaal jij dat dan? ajax heeft het geld daar nu nog niet voor |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 - 21:02 schreef alibabba het volgende:[..] Het gaat erover Bully dat AJAX geregeerd moet worden als een VOETBALCLUB....Ajax is nu eenmaal beursgenoteerd..erg genoeg...stel dat Ajax niet beursgenoteerd was geweest, had Ajax dit soort problemen nooit gehad....dan was alles veel duidelijker...één lijn en als het dan fout gaat, weet je gelijk het knelpunt...puur omdat er niet zoveel mensen hoeven te zitten als nu....Cruijff is binnengehaald voor het voetbalgedeelte...ik denk dat er bij Ajax niemand zoveel verstand van voetbal heeft als Cruijff....waarom worden zijn adviezen dan uit de wind geslagen????? Puur omdat mensen het bedrijfsmatige belangrijker vinden dan het voetbal en daar gaat het telkens mis... JOHAN wil het VOETBAL centraal stellen en hij kan dat als geen ander...hij zet de poppetjes op de juiste plaats en bewaakt het over een lange termijn....wat doet die man in godsnaam fout dan???? Hij is een PURE AJACIED zoals ik en vele anderen...doe gewoon wat hij zegt en kijk dat eens aan...deze optie is immers de laatste velen jaren nooit geprobeerd.... dat hij pure ajacied is zeg jij. met deze onrust doet hij ajax zeker geen goed. en een club leiden met alleen maar voetbal inzicht is niet genoeg daar komt meer bij kijken. alles in handen geven van mensen die totaal geen ervaring hebben en dan op afstand meekijken lijkt mij geen goede zaak. denk dat er al aardig aan zijn wensen is voldaan op voetbal gebied. en wat ik al zei wie er ook komt er komt altijd weer een conflict met hem. hij kan ook meer kapot maken wat dan ook weer jaren duurt voordat weer goed is. we zijn nu een gezonde club . waarmee je kan toewerken naar verlaten van de beurs. maar dat bereik je echt niet met iemand met alleen voetbal inzicht en die zijn vriendjes aan een baan probeert tehelpen. alleen al het doorzeuren over ling zegt genoeg. |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
neen een andere mening telt hierin deze niet jc heeft een koers voor ogen en wie deze niet meegaat is tegen.en we weten wat daar mee gebeurd zijn.hier hebben we altijd op gewacht.gaat die op z.n bek,dan gaat die op z.n bek,maar geef hem een kans.ik heb altijd vertrouwen in jc.neem nou zo.n ten have nog geen 4mnd voorzitter rvc en wil jc lozen.de telegraaf is nog ff rustig,maar de messen zijn geslepen.daaaaaag ten have en consorten. triplestar |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:13 schreef triplestar het volgende:neen een andere mening telt hierin deze niet jc heeft een koers voor ogen en wie deze niet meegaat is tegen.en we weten wat daar mee gebeurd zijn.hier hebben we altijd op gewacht.gaat die op z.n bek,dan gaat die op z.n bek,maar geef hem een kans.ik heb altijd vertrouwen in jc.neem nou zo.n ten have nog geen 4mnd voorzitter rvc en wil jc lozen.de telegraaf is nog ff rustig,maar de messen zijn geslepen.daaaaaag ten have en consorten. triplestar dat bedoel ik nou een andere mening telt niet. dus gewoon dictatuur.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2011 door bully -- |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ik vind de reactie van Cruyff wel prettig eigenlijk. Het was voor hem nu heel makkelijk geweest om de handdoek in de ring te gooien en dat heeft ie niet gedaan. Keurig !! Laat de rest maar lekker wegwezen. Behalve Davids heeft de rest verstand van van alles en nog wat, maar niet van voetbal. Van mij mag hij alle ruimte krijgen om weer een voetbalclub van onze club maken. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Waar JC verschijnt kruipen ook zijn ratten uit het riool... bv die van de Telegraaf. |
|
|
|
|
roagma
|
|
|
Cruyff johan is een heerlijke man hart op de juiste plaats ajax hart i believe in cruyff. ik snap echt niet dat er nog ajaxieden zijn die cruyff in twijveltrekken cruyff is jezus god......johan go onnnnn please |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 - 21:40 schreef PSVMocro het volgende:[..] Het wel of niet hebben van een RvC staat los van de beursgang. Je hebt gewoon een controlerende orgaan nodig dat over de schouder van de directie heen kijkt. Dat hebben voor zover ik weet alle BVO's. Dat de RvC van Ajax nu zoveel in het nieuws is, komt alleen omdat er nog geen directie is aangesteld. Normaal gesproken moet de RvC helemaal niet op de voorgrond treden. ohja, psv heeft ook een RVC, daar was ook een keer onenigheid ontstaan binnen de RVC. de situatie is als volgt, RVC controleert en benoemt de directie. de ledenraad benoemd en controleert de RVC. waarom kan de ledenraad dan niet de directie benoemen waarom moet daar een RVC tussen zitten? PSV en andere BVO's hebben geen ledenraad die niet zo veel macht hebben volgens mij. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: dus omdat ajax het geld niet heeft moet de vooruitgang van ajax tegen zitten? hoezo zou Jack dat alleen moeten betalen dan>? wil jij leven op anders mans kosten? of ben je geen ajacied! wij als supporters zouden eigenlijk ajax van de beurs af moeten krijgen. of je dat met geld doet of met druk ajax moet van de beurs af omdat het geen bedrijf is. of vinden mensen hier dat ajax een bedrijf moet zijn? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:30 schreef bully het volgende:[..] dat hij pure ajacied is zeg jij. met deze onrust doet hij ajax zeker geen goed. en een club leiden met alleen maar voetbal inzicht is niet genoeg daar komt meer bij kijken. alles in handen geven van mensen die totaal geen ervaring hebben en dan op afstand meekijken lijkt mij geen goede zaak. denk dat er al aardig aan zijn wensen is voldaan op voetbal gebied. en wat ik al zei wie er ook komt er komt altijd weer een conflict met hem. hij kan ook meer kapot maken wat dan ook weer jaren duurt voordat weer goed is. we zijn nu een gezonde club . waarmee je kan toewerken naar verlaten van de beurs. maar dat bereik je echt niet met iemand met alleen voetbal inzicht en die zijn vriendjes aan een baan probeert tehelpen. alleen al het doorzeuren over ling zegt genoeg. volgens mij was dit de situatie van vroeger bij barca. 6 jaar geleden of zo was er een presidenten verkiezing. JC schoof een vriend naar voren. een oud-voetballer van barca en zijn naam was laporta. hij was onervaren op dat gebied maar JC stond achter hem. De supporters geloofden in JC en dus ook in Laporta. Er deden ook andere mensen mee met de verkiezing, die mensen brachten veel geld met zich mee! de supporters kozen voor JC dus Laporta won. Als je die verkiezing won dan mag jij beslissen wie er in de directie moet plaats nemen. je eigen mensen aanstellen of deze directieleden mogen blijven zitten. Laporta koos voor de mensen die JC had voorgedragen. Ik weet momenteel niet de naam van TD van Barca, maar hij zit er nog. Toen de TD werd voorgedragen was hij ook onervaren als TD maar hij was ook een oud-voetballer van Barca. Ik denk zelfs dat JC de trainer heeft voorgedragen, ook Frank Rijkaard was onervaren op dat gebied van leiden van een grote club. Frank Rijkaard had zelfs laten zien een slechte trainer te zijn want hij degradeerde met sparta volkomen onverwacht en voor het eerst in de geschiedenis van sparta. Kijk waar de club nu staat ten opzichte van 6 jaar geleden! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 00:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ohja, psv heeft ook een RVC, daar was ook een keer onenigheid ontstaan binnen de RVC. de situatie is als volgt, RVC controleert en benoemt de directie. de ledenraad benoemd en controleert de RVC. waarom kan de ledenraad dan niet de directie benoemen waarom moet daar een RVC tussen zitten? PSV en andere BVO's hebben geen ledenraad die niet zo veel macht hebben volgens mij. Er is wel eens onenigheid geweest tussen de RvC en de directie. Niet bij de RvC onderling.
Je kan dan beter vragen waarom er een ledenraad is. Want in jouw voorbeeld neemt de ledenraad de functie van de RvC over en haal je een schakel weg. Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom Ajax ervoor kiest om het zo omslachtig te doen. Nu kiest de ledenraad weer een onderzoekscommissie om te kijken hoe de impasse in de RvC op te lossen. Het wordt allemaal veel te ingewikkeld gemaakt. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: en dictatuur is per definitie slecht? als die gene nou de club heel goed alleen kan leiden, wat is daar nou verkeerd aan? Als die gene het niet kan dan heeft diegene dus blijkbaar niet zo veel verstand van voetbal als hij zegt. dan weten we dat ook weer. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 01:09 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] en dictatuur is per definitie slecht? als die gene nou de club heel goed alleen kan leiden, wat is daar nou verkeerd aan? Als die gene het niet kan dan heeft diegene dus blijkbaar niet zo veel verstand van voetbal als hij zegt. dan weten we dat ook weer. op het moment we dat weten zijn we weer aantal jaren terug. en kunnen we weer puinruimen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
nog 1 ding, in de brief van ten have stonden een paar namen die niet in het adviesraad mogen zitten. Ling bijvoorbeeld, maar ook Fontein. dat vind ik namelijk vreemd want Fontein heeft in de tijden dat hij bij ajax zat goeie dingen gedaan. zoals goeie en grote sponsorcontracten mogelijk gemaakt. Namelijk dat addidas meer geld zou neer leggen bij ajax. Dat Aegon en ajax een sponsorcontract konden tekenen, terwijl de oude contract met ABN nog niet was afgelopen, menig bedrijf zou dat verraad vinden. Fontein kreeg volgens de media van toen het voor elkaar dat ABN en ajax verder zouden gaan met dat contract en dat ABN evenveel geld ging betalen, maar dan wel zonder hoofdsponsor te zijn. Dus Fontein heeft in mijn ogen daar goed werk verricht, maar hij is ook pro-cruijff dus dan komt hij maar niet meer! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 01:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] volgens mij was dit de situatie van vroeger bij barca. 6 jaar geleden of zo was er een presidenten verkiezing. JC schoof een vriend naar voren. een oud-voetballer van barca en zijn naam was laporta. hij was onervaren op dat gebied maar JC stond achter hem. De supporters geloofden in JC en dus ook in Laporta. Er deden ook andere mensen mee met de verkiezing, die mensen brachten veel geld met zich mee! de supporters kozen voor JC dus Laporta won. Als je die verkiezing won dan mag jij beslissen wie er in de directie moet plaats nemen. je eigen mensen aanstellen of deze directieleden mogen blijven zitten. Laporta koos voor de mensen die JC had voorgedragen. Ik weet momenteel niet de naam van TD van Barca, maar hij zit er nog. Toen de TD werd voorgedragen was hij ook onervaren als TD maar hij was ook een oud-voetballer van Barca. Ik denk zelfs dat JC de trainer heeft voorgedragen, ook Frank Rijkaard was onervaren op dat gebied van leiden van een grote club. Frank Rijkaard had zelfs laten zien een slechte trainer te zijn want hij degradeerde met sparta volkomen onverwacht en voor het eerst in de geschiedenis van sparta. Kijk waar de club nu staat ten opzichte van 6 jaar geleden! ok bij barcelona heeft hij niet alles mogen bepalen. in veel dingen zijn ze hem zelfs voorbijgelopen. ze hebben daar gewoon de goede adviezen aangenomen maar hem verder op afstand gehouden. want niet alles vind ik slecht aan hem. zitten ook goede dingen bij maar hij is ook niet alles wetent dat vergeten de meeste. al doet hij wel of hij dat wel is. en waar staat rijkaard nou? volgens mij kwam dat ook door de ervaren ten cate op de achtergrond. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 01:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:nog 1 ding, in de brief van ten have stonden een paar namen die niet in het adviesraad mogen zitten. Ling bijvoorbeeld, maar ook Fontein. dat vind ik namelijk vreemd want Fontein heeft in de tijden dat hij bij ajax zat goeie dingen gedaan. zoals goeie en grote sponsorcontracten mogelijk gemaakt. Namelijk dat addidas meer geld zou neer leggen bij ajax. Dat Aegon en ajax een sponsorcontract konden tekenen, terwijl de oude contract met ABN nog niet was afgelopen, menig bedrijf zou dat verraad vinden. Fontein kreeg volgens de media van toen het voor elkaar dat ABN en ajax verder zouden gaan met dat contract en dat ABN evenveel geld ging betalen, maar dan wel zonder hoofdsponsor te zijn. Dus Fontein heeft in mijn ogen daar goed werk verricht, maar hij is ook pro-cruijff dus dan komt hij maar niet meer! is dat niet die zelfde fontein die door bijna elke supporter hier werd uitgescholden? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: ja maar dan is het wel een aantal jaren rustig geweest. Nu moet je wel elk jaar puinruimen. wat vind jij erger elk jaar puin ruimen of om de 4 jaar puinruimen? wanneer was het ooit rustig geweest binnen ajax? volgens mij is dat lang geleden? nu weet je eigenlijk helemaal niks. nu weet je niet of de visie van JC goed is of niet. zo niet dan kan hij vertrekken naar spanje en als die visie van JC wel goed is dan heeft ajax en dus de supporter er toch plezier aan gehad of niet soms?! in beide gevallen wordt het rustiger bij ajax! rust komt ten goede aan ajax!! dus het is niet verkeerd om Cruiff de alle macht te geven als wij als supporter maar mogen beslissen dat Cruijff er mee kapt als het niet werkt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: waarschijnlijk wel ja. ik ken namelijk maar 1 fontein die voor ajax heeft gewerkt. waarvoor werd hij dan uitgescholden hier? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Gewoon de hele raad van commisarissen eruit jassen man. Die mensen kon ik momenteel wel schieten. 80% van de ajax-aanhang staat pal achter J.C en daarbij zijn alle trainers dat ook nog eens. Lijkt me dus niet zo moeilijk om tot de conclusie te komen dat Meneer Ten Have en consorte gewoon moeten vertrekken. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 09:18 schreef AFCA MARCO het volgende:Gewoon de hele raad van commisarissen eruit jassen man. Die mensen kon ik momenteel wel schieten. 80% van de ajax-aanhang staat pal achter J.C en daarbij zijn alle trainers dat ook nog eens. Lijkt me dus niet zo moeilijk om tot de conclusie te komen dat Meneer Ten Have en consorte gewoon moeten vertrekken. Die gasten zijn alleen maar bezig met preken voor eigen parochie. En intussen maar van alles lekken naar de pers om JC zwart te maken. Misselijkmaken. Ga dan lekker in een gemeentebestuur zitten ofzo. Sta er best wel van te kijken dat ze Davids ook in hun macht hebben. Laat JC de boel maar leiden en laten we hem de tijd gunnen. Zijn plannen zijn namelijk veelbelovend en hebben de pure intentie om Ajax beter te maken i.p.v. z'n eigen hachje. Daarbij zijn er genoeg mensen die JC kunnen ondersteunen met kennis van Voetbal en Zaken (Hiddink, Molenaar, Overmars, etc). |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 01:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] waarschijnlijk wel ja. ik ken namelijk maar 1 fontein die voor ajax heeft gewerkt. waarvoor werd hij dan uitgescholden hier? schlemiel, tuinman, huisvrouw.. van alles wat echt NIET door de beugel kon! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: kon? dus nu wel of lees ik het verkeerd?
maar waarom moest hij weg?
heeft dat niet met andere bestuursleden te maken?
maar laten we 1 ding doen en dat is met zijn alle 1 weg inslaan. dat is dus met of zonder JC. Kies je voor JC die alles bepaald of kies je voor ajax zonder JC. het lijkt mij dat er geen weg tussen ligt!
Ik stem voor JC! (als dat niet werkt dan weet ik het tenminste dat we geen JC meer nodig hebben!)
graag jullie reactie of je voor of tegen JC bent? |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] kon? dus nu wel of lees ik het verkeerd? maar waarom moest hij weg? heeft dat niet met andere bestuursleden te maken? maar laten we 1 ding doen en dat is met zijn alle 1 weg inslaan. dat is dus met of zonder JC. Kies je voor JC die alles bepaald of kies je voor ajax zonder JC. het lijkt mij dat er geen weg tussen ligt! Ik stem voor JC! (als dat niet werkt dan weet ik het tenminste dat we geen JC meer nodig hebben!) graag jullie reactie of je voor of tegen JC bent? Ik ben het volledig eens met je statement dat er een keuze gemaakt moet worden tussen met of zonder JC. Het probleem is alleen dat als je kiest voor JC, hij eigenlijk alle zeggenschap wil, maar geen verantwoordelijkheid. Hij zal dan een andere functie moeten gaan bekleden. De RvC heeft eigenlijk nauwelijks bevoegdheden, al helemaal niet als het gaat om voetbaltechnische beslissingen. De RvC is een controlerend orgaan, die alleen maar moet controleren of de directie zijn werk goed doet. En als ze dat niet doen, kan de RvC daar nog steeds nauwelijks iets aan doen, behalve dan een nieuwe directie aanstellen. Als je wilt dat Cruijf het inderdaad voor het zeggen krijgt, dan zal hij in een directiefunctie bij Ajax moeten gaan werken, in Nederland gaan wonen en elke dag aanwezig zijn. Als hij dat niet wil (wat prima is natuurlijk, dat moet de man zelf weten), dan moet hij ook niet denken dat hij veel invloed gaat krijgen. Noem mij 1 voetbalclub waarbij er beslissingen genomen worden door iemand die nooit aanwezig is. Zo wordt je binnen een organisatie ook niet serieus genomen. Ik ben niet pro-Cruijf, maar heb wel zoiets van: ok laat hem nu maar een keer echt zijn gang gaan. Alleen daar hoort dan ook bij dat hij zelf meer verantwoordelijkheid zal moeten nemen.
Natuurlijk zie ik het liefst ook dat Ajax weer zoals vroeger wordt, maar dat beeld moeten we loslaten. Dat is gewoon niet meer mogelijk. Ik wil ook weer Ajax bij de top van Europa zien horen, maar daar horen we niet meer bij. We moeten niet vergeten dat toen Cruijf zoveel voor ons heeft betekent als voetballer, Ajax als club nog nergens was. In die tijd kon je een club nog runnen als een club. Een trainer, een directeur en een kantinejuffrouw en klaar is kees. Tegenwoordig is dat niet meer mogelijk. We worden aan alle kanten voorbij gestreefd door clubs uit Rusland, Oekraine enz. Waarom? Omdat de voetbalwereld simpelweg om geld draait. Je kan wel heel idealistisch blijven denken, maar wij horen niet meer bij de top 8 van Europa. Het is treurig, maar daarom niet minder waar: De rijksten winnen. We moeten wel de ambitie behouden om DE topclub van Nederland te blijven. Hier zijn we de beste en moeten we dat ook blijven. Maar we zijn de regerende kampioenen en het zou mij niet verbazen als we er dit seizoen beter voor zouden staan, als er binnen de club wat minder onrust zou zijn (hoewel je dat nooit zult kunnen aantonen). Maar degene die al de onrust heeft veroorzaakt is toch echt JC. En in mijn optiek heeft hij nog niet zijn verantwoordelijkheid gepakt, omdat je nauwelijks nuttige verantwoordelijkheden hebt als lid van de RvC.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door ktotheb -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
lijkt er gewoon op dat de overige 4 alles tegen houden wat JC voordraagt..
en als ik persoonlijk mag kiezen.
JC vs de overige 4 dan weet ik het wel.. de andere 4 hebben dan ook totaal niks met Ajax te maken vind ik persoonlijk.. die 4 mogen het van mij ook doen maar dan wel MET vGAAL !!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 01:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] waarschijnlijk wel ja. ik ken namelijk maar 1 fontein die voor ajax heeft gewerkt. waarvoor werd hij dan uitgescholden hier? maar die komen alleen in een advies iets.. wat is daar nu zo erg aan.. daarom snap ik die andere 4 ook niet.. zelfs Guus zou daar inkomen las ik ergens |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Jezus wat een lap tekst!!
Hahaha! Nice! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 17:51 schreef nummer10 het volgende:lijkt er gewoon op dat de overige 4 alles tegen houden wat JC voordraagt.. en als ik persoonlijk mag kiezen. JC vs de overige 4 dan weet ik het wel.. de andere 4 hebben dan ook totaal niks met Ajax te maken vind ik persoonlijk.. die 4 mogen het van mij ook doen maar dan wel MET vGAAL !!! Punt 1: bij die andere 4 hoort ook Edgar Davids. Volgens mij een man die toch echt wel iets heeft met Ajax. In ieder geval 1 van de weinigen van zijn generatie die ook daadwerkelijk terug is gekeerd bij Ajax als voetballer, daarmee heeft hij bij mij enorm veel respect gewonnen.
Punt 2: Waarom is iedereen toch zo tegen de rest van de RvC? Ik kan alleen maar bedenken dat dat gaat om wat Johan Derksen altijd roept. Er is geen voetbalclub ter wereld waar de RvC bestaat uit uitsluitend voetbalmensen, en dat is maar goed ook. En hoewel het in Nederland (of in ieder geval volgens Johan Derksen en zijn klapvee) misschien lijkt alsof je je moet schamen voor je diploma's, ben ik ontzettend blij dat we iemand in de RvC hebben met een dubbel doctoraat. Dat betekent dat de man een enorme schat aan kennis heeft als het gaat om bedrijfsvoering en ja, ik denk dat dat heel nuttig is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door ktotheb -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
klotheb.. een RVC is ok.. niks mis mee.. maar volgens mij heeft zon rvc niet echt veel succes geleverd de laatste jaren ?? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 17:44 schreef ktotheb het volgende:[..] Ik ben het volledig eens met je statement dat er een keuze gemaakt moet worden tussen met of zonder JC. Het probleem is alleen dat als je kiest voor JC, hij eigenlijk alle zeggenschap wil, maar geen verantwoordelijkheid. Hij zal dan een andere functie moeten gaan bekleden. De RvC heeft eigenlijk nauwelijks bevoegdheden, al helemaal niet als het gaat om voetbaltechnische beslissingen. De RvC is een controlerend orgaan, die alleen maar moet controleren of de directie zijn werk goed doet. En als ze dat niet doen, kan de RvC daar nog steeds nauwelijks iets aan doen, behalve dan een nieuwe directie aanstellen. Als je wilt dat Cruijf het inderdaad voor het zeggen krijgt, dan zal hij in een directiefunctie bij Ajax moeten gaan werken, in Nederland gaan wonen en elke dag aanwezig zijn. Als hij dat niet wil (wat prima is natuurlijk, dat moet de man zelf weten), dan moet hij ook niet denken dat hij veel invloed gaat krijgen. Noem mij 1 voetbalclub waarbij er beslissingen genomen worden door iemand die nooit aanwezig is. Zo wordt je binnen een organisatie ook niet serieus genomen. Ik ben niet pro-Cruijf, maar heb wel zoiets van: ok laat hem nu maar een keer echt zijn gang gaan. Alleen daar hoort dan ook bij dat hij zelf meer verantwoordelijkheid zal moeten nemen. Natuurlijk zie ik het liefst ook dat Ajax weer zoals vroeger wordt, maar dat beeld moeten we loslaten. Dat is gewoon niet meer mogelijk. Ik wil ook weer Ajax bij de top van Europa zien horen, maar daar horen we niet meer bij. We moeten niet vergeten dat toen Cruijf zoveel voor ons heeft betekent als voetballer, Ajax als club nog nergens was. In die tijd kon je een club nog runnen als een club. Een trainer, een directeur en een kantinejuffrouw en klaar is kees. Tegenwoordig is dat niet meer mogelijk. We worden aan alle kanten voorbij gestreefd door clubs uit Rusland, Oekraine enz. Waarom? Omdat de voetbalwereld simpelweg om geld draait. Je kan wel heel idealistisch blijven denken, maar wij horen niet meer bij de top 8 van Europa. Het is treurig, maar daarom niet minder waar: De rijksten winnen. We moeten wel de ambitie behouden om DE topclub van Nederland te blijven. Hier zijn we de beste en moeten we dat ook blijven. Maar we zijn de regerende kampioenen en het zou mij niet verbazen als we er dit seizoen beter voor zouden staan, als er binnen de club wat minder onrust zou zijn (hoewel je dat nooit zult kunnen aantonen). Maar degene die al de onrust heeft veroorzaakt is toch echt JC. En in mijn optiek heeft hij nog niet zijn verantwoordelijkheid gepakt, omdat je nauwelijks nuttige verantwoordelijkheden hebt als lid van de RvC. wat is er mis mee dat hij alle zeggenschap wil? als hij het goed doet waarom niet? als hij het fout doet dan sturen we hem toch de laan uit? dan weten we tenminste iets!
hij hoeft geen directeurs functie zelf te gaan bekleden want hij vind zich daarvoor niet goed genoeg, hij weet mensen die dat beter kunnen. maar die mensen komen nooit aan de bak want als het goed gaat dan gaat cruijff met alle eer strijken, want hij heeft die mensen aangesteld. hij neemt de verantwoordelijkheid door goeie of slechte mensen aan te stellen. maar hij kan simpel nu geen verantwoordelijkheid nemen omdat hij word tegen gewerkt en nu gebeurd er al een jaar niks!!
ps. iemand controleren kan ook op een afstandje. mensen die je aanstelt moet je ook het werk kunnen en laten doen. JC staat meer op de werkvloer dan die andere mensen in de RVC dus wie is er nou bezig met de club weer op het oude niveau te krijgen?? |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 18:00 schreef nummer10 het volgende:klotheb.. een RVC is ok.. niks mis mee.. maar volgens mij heeft zon rvc niet echt veel succes geleverd de laatste jaren ?? Ok, dus jouw standpunt is om geen RvC te hebben? Dan wordt het ook heel moeilijk om een club te blijven ben ik bang. Ik reageerde op jouw kritek op 'de andere 4'. Noem mij 1 goede reden waarom Marjan Olfers, Steven ten Have of Paul Romer geen goede mensen zouden zijn voor Ajax? Volgens mij zijn deze mensen ook aangewezen door de ledenraad, waarin dan juist weer veel aanhangers van Cruijf zijn gezet. Daarmee begon het hele gedonder. In mijn optiek is het zo dat Cruijf er zelf (mede) voor gezorgd heeft dat deze mensen in de RvC komen en bewijst hij hiermee dus dat hij gewoon niet kan samenwerken. Wie er ook wordt aangesteld op welke positie, er komt een moment dat Cruijf het oneens is met die persoon en dan is hij niet in staat een compromis te sluiten. Ik ben gewoon bang dat als hij het voor het zeggen heeft, we over 5 jaar met schulden zitten (financieel) waar we nooit meer uitkomen. Neem Pisvee als voorbeeld. Met Hiddink aan het roer ging het daar fantastisch. Maar toen hij wegging was het organisatorisch en financieel een gigantische puinhoop. Daar hebben ze nu nog steeds last van. Ik ben bang dat met Cruijf bij Ajax hetzelfde gaat gebeuren |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 18:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] wat is er mis mee dat hij alle zeggenschap wil? als hij het goed doet waarom niet? als hij het fout doet dan sturen we hem toch de laan uit? dan weten we tenminste iets! hij hoeft geen directeurs functie zelf te gaan bekleden want hij vind zich daarvoor niet goed genoeg, hij weet mensen die dat beter kunnen. maar die mensen komen nooit aan de bak want als het goed gaat dan gaat cruijff met alle eer strijken, want hij heeft die mensen aangesteld. hij neemt de verantwoordelijkheid door goeie of slechte mensen aan te stellen. maar hij kan simpel nu geen verantwoordelijkheid nemen omdat hij word tegen gewerkt en nu gebeurd er al een jaar niks!! ps. iemand controleren kan ook op een afstandje. mensen die je aanstelt moet je ook het werk kunnen en laten doen. JC staat meer op de werkvloer dan die andere mensen in de RVC dus wie is er nou bezig met de club weer op het oude niveau te krijgen?? 1: als je zeggenschap wilt, prima, maar dan moet je ook een positie bekleden waarin je die verantwoordelijkheden krijgt. De beslissingen die hij wil nemen, horen normaal gesproken niet genomen te worden door een lid van de RvC. In gezonde bedrijven dragen de mensen die de zeggenschap hebben, ook de verantwoordelijkheden die daarbij horen.
2: JC meer op de werkvloer dan de rest????? Dat is een grap neem ik aan? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 18:15 schreef ktotheb het volgende:[..] 1: als je zeggenschap wilt, prima, maar dan moet je ook een positie bekleden waarin je die verantwoordelijkheden krijgt. De beslissingen die hij wil nemen, horen normaal gesproken niet genomen te worden door een lid van de RvC. In gezonde bedrijven dragen de mensen die de zeggenschap hebben, ook de verantwoordelijkheden die daarbij horen. 2: JC meer op de werkvloer dan de rest????? Dat is een grap neem ik aan? 1: hij wilt zeggenschap enkel door mensen aan te stellen die op die posities willen werken. JC heeft de zeggenschap over de mensen binnen zijn Foundation en zijn universiteit. hij heeft de mensen er neer gezet die verstand van zaken hebben op dat gebied die hij dus niet heeft, hoe hij dat doet ik heb geen idee maar hij doet dat goed. dat heeft hij ook bij Barca gedaan dan wel via laporta omdat hij zo zegt hij zelf geen vergader type is.
2. het is even schrikken, maar het is geen grap. JC is meer bij de toekomst betrokken dan de andere leden van RVC. met de toekomst bedoel ik dan het complex. JC werkt meer samen met jonk en bergkamp samen dan met de lede in RVC.
laat JC de mensen aanstellen die hij wilt. hou de andere RVC leden moeten zich bezig houden met andere taken waar hun goed in zijn. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 18:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] 1: hij wilt zeggenschap enkel door mensen aan te stellen die op die posities willen werken. JC heeft de zeggenschap over de mensen binnen zijn Foundation en zijn universiteit. hij heeft de mensen er neer gezet die verstand van zaken hebben op dat gebied die hij dus niet heeft, hoe hij dat doet ik heb geen idee maar hij doet dat goed. dat heeft hij ook bij Barca gedaan dan wel via laporta omdat hij zo zegt hij zelf geen vergader type is. 2. het is even schrikken, maar het is geen grap. JC is meer bij de toekomst betrokken dan de andere leden van RVC. met de toekomst bedoel ik dan het complex. JC werkt meer samen met jonk en bergkamp samen dan met de lede in RVC. laat JC de mensen aanstellen die hij wilt. hou de andere RVC leden moeten zich bezig houden met andere taken waar hun goed in zijn. eens.. JC moet gewoon de poppetjes neetzetten op VOETBALTECHNISCHGEBIED de rest mag het BEDRIJF Ajax Runnen |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 18:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] 1: hij wilt zeggenschap enkel door mensen aan te stellen die op die posities willen werken. JC heeft de zeggenschap over de mensen binnen zijn Foundation en zijn universiteit. hij heeft de mensen er neer gezet die verstand van zaken hebben op dat gebied die hij dus niet heeft, hoe hij dat doet ik heb geen idee maar hij doet dat goed. dat heeft hij ook bij Barca gedaan dan wel via laporta omdat hij zo zegt hij zelf geen vergader type is. 2. het is even schrikken, maar het is geen grap. JC is meer bij de toekomst betrokken dan de andere leden van RVC. met de toekomst bedoel ik dan het complex. JC werkt meer samen met jonk en bergkamp samen dan met de lede in RVC. laat JC de mensen aanstellen die hij wilt. hou de andere RVC leden moeten zich bezig houden met andere taken waar hun goed in zijn. 1: Als het misgaat is Cruijf niet verantwoordelijk bij Ajax, dat is juist mijn punt.
2: Waar haal je dat vandaan? Ik zie de 'andere 4' bij iedere gelegenheid en iedere wedstrijd zitten. Cruijf zit in Spanje en is niet eens aanwezig bij de CL-duels. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 19:08 schreef ktotheb het volgende:[..] 1: Als het misgaat is Cruijf niet verantwoordelijk bij Ajax, dat is juist mijn punt. 2: Waar haal je dat vandaan? Ik zie de 'andere 4' bij iedere gelegenheid en iedere wedstrijd zitten. Cruijf zit in Spanje en is niet eens aanwezig bij de CL-duels. 1. tuurlijk wel aangezien hij in de RVC zit
2. JC wil de jeugd aanpakken, niet het eerste elftal of BEDRIJF AJAX |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 19:08 schreef ktotheb het volgende:[..] 1: Als het misgaat is Cruijf niet verantwoordelijk bij Ajax, dat is juist mijn punt. 2: Waar haal je dat vandaan? Ik zie de 'andere 4' bij iedere gelegenheid en iedere wedstrijd zitten. Cruijf zit in Spanje en is niet eens aanwezig bij de CL-duels. 1: als het mis gaat dan heeft Cruijff zijn de mannetjes er neergezet? dat heeft dus niet gewerkt en dan kan je hem gewoon de deur uitwijzen door te zeggen dat hij zijn kans heeft verspeeld en dat ajax verder gaat zonder hem. ik denk dat zijn ego dan wel gekraakt is en dat hij het niet nog een keer probeert. nu heeft hij niet eens de kans om zijn mannetjes neer te zetten. verder ontsla je ieder die voorgedragen is door Cruijff en je neemt de raad van Cruijff niet meer aan! dat is toch simpel of niet?
2. wedstrijden kan je ook bekijken van een afstandje. daarvoor hoef je niet in het stadion te zitten. alsof het erg is dat hij niet bij elke wedstrijd aanwezig is!! het zou juist erg zijn als die mensen alleen maar bij de wedstrijd aanwezig zijn en niet op een normale dag!! dan wil ik ook in de RVC zitten om lkkr gratis naar de wedstrijden te kunnen kijken! Cruijff is bezig met jonk en bergkamp om de jeugdopleiding te verbeteren. of dat vaak is weet ik niet, maar ik zie dat de andere niet zo 1,2,3 doen. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 19:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] 1: als het mis gaat dan heeft Cruijff zijn de mannetjes er neergezet? dat heeft dus niet gewerkt en dan kan je hem gewoon de deur uitwijzen door te zeggen dat hij zijn kans heeft verspeeld en dat ajax verder gaat zonder hem. ik denk dat zijn ego dan wel gekraakt is en dat hij het niet nog een keer probeert. nu heeft hij niet eens de kans om zijn mannetjes neer te zetten. verder ontsla je ieder die voorgedragen is door Cruijff en je neemt de raad van Cruijff niet meer aan! dat is toch simpel of niet? 2. wedstrijden kan je ook bekijken van een afstandje. daarvoor hoef je niet in het stadion te zitten. alsof het erg is dat hij niet bij elke wedstrijd aanwezig is!! het zou juist erg zijn als die mensen alleen maar bij de wedstrijd aanwezig zijn en niet op een normale dag!! dan wil ik ook in de RVC zitten om lkkr gratis naar de wedstrijden te kunnen kijken! Cruijff is bezig met jonk en bergkamp om de jeugdopleiding te verbeteren. of dat vaak is weet ik niet, maar ik zie dat de andere niet zo 1,2,3 doen. Op beide zaken kan ik alleen nog maar antwoorden door te zeggen dat jij niet snapt hoe bedrijven werken. Het is niet de taak van de RvC om voetbaltechnische beslissingen te nemen. Daarnaast MOET je simpelweg aanwezig zijn om serieus genomen te worden. Als jij in een bedrijf werkt en degene die jou elke keer verteld hoe jij je werk moet doen is zelf nooit aanwezig en gaat alleen af op de verhalen van vloermanagers, dan neem jij die persoon niet serieus. Stel je nu eens voor dat jij een jeufdtrainer bent op de toekomst en Cruijf wil 1 van zijn mannetjes op jouw positie zetten, maar hij heeft nooit met je gesproken en komt nooit kijken hoe jij je werk doet, geloof mij, dan neem jij hem ook niet serieus. Dit is bijvoorbeeld wat er gebeurd is met Jan Olde Riekerink. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
jij geeft aan dat de RvC niet over voetbaltechnische beslissingen gaat... JC heeft altijd aangegeven hij de ballen verstand had hoe je een BEDRIJF moest runnen, dat hij daar mensen voor heeft.. JC heeft altijd aangegeven het technische platform te willen veranderen, maar jij zegt daarvoor is de RvC niet.. WAAROM WOU IEDEREEN HEM DAN IN DE RVC TERWIJL HIJ ALTIJD HEEFT AANGEGEVEN ALLEEN HET VOETBAL TECHINISCHE TE WILLEN RUNNEN !! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
JC heeft zelf aangegeven zitting te willen nemen in de RvC. Ik vermoed omdat dit orgaan zo lekker weinig werk behoeft. Kan hij lekker op z'n noten in Barcelona blijven zitten. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 19:42 schreef ktotheb het volgende:[..] Op beide zaken kan ik alleen nog maar antwoorden door te zeggen dat jij niet snapt hoe bedrijven werken. Het is niet de taak van de RvC om voetbaltechnische beslissingen te nemen. Daarnaast MOET je simpelweg aanwezig zijn om serieus genomen te worden. Als jij in een bedrijf werkt en degene die jou elke keer verteld hoe jij je werk moet doen is zelf nooit aanwezig en gaat alleen af op de verhalen van vloermanagers, dan neem jij die persoon niet serieus. Stel je nu eens voor dat jij een jeufdtrainer bent op de toekomst en Cruijf wil 1 van zijn mannetjes op jouw positie zetten, maar hij heeft nooit met je gesproken en komt nooit kijken hoe jij je werk doet, geloof mij, dan neem jij hem ook niet serieus. Dit is bijvoorbeeld wat er gebeurd is met Jan Olde Riekerink. dat serieus nemen van mensen komt van beide kanten af! natuurlijk neem ik een persoon niet serieus als hij niet aanwezig is of zelf heeft gezien! ik neem zelfs een persoon niet serieus als hij er zelf helemaal niks van bakt!! dan denk ik bij mij zelf van doe eerst je eigen zaken goed voordat je bij mij komt om te klagen dat ik het niet goed doe!! miss ben ik daar te eigenwijs voor maarjah zo ben ik nou eenmaal!
met jan vind ik het idd heel sneu dat hij gesneuveld is! maar dat is logisch. maar het ging niet goed met ajax met de oude jeugd opleiding want de talenten kwamen niet meer uit a'dam. De jeugd spelers kwamen van uit belgie (jan, toby, thomas) of uit denemarken (eriksen en boillesen en nog iemand), de aankopen natuurlijk. terwijl er bij andere clubs allemaal amsterdammers door breken!! dat kan iedereen zien, daarvoor hoef je niet van een afstandje te kijken. Jol zei zelfs dat geen jeugdspeler goed genoeg was om in het 1ste van ajax te komen. dat kan aan Jol liggen maar dat kan ook aan de jeugdopleiding liggen. JC is tenmiste op de jeugdopleiding bezig om dat te gaan verbeteren. ik vind dat hij daar natuurlijk te ver gaat als RVC maarjah is er een directeur die hem tegen houd of zijn plaats inneemt nope!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 19:57 schreef Ikke_tikkie het volgende:JC heeft zelf aangegeven zitting te willen nemen in de RvC. Ik vermoed omdat dit orgaan zo lekker weinig werk behoeft. Kan hij lekker op z'n noten in Barcelona blijven zitten. op aandringen is die erin gegaan ja... |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 19:54 schreef nummer10 het volgende:jij geeft aan dat de RvC niet over voetbaltechnische beslissingen gaat... JC heeft altijd aangegeven hij de ballen verstand had hoe je een BEDRIJF moest runnen, dat hij daar mensen voor heeft.. JC heeft altijd aangegeven het technische platform te willen veranderen, maar jij zegt daarvoor is de RvC niet.. WAAROM WOU IEDEREEN HEM DAN IN DE RVC TERWIJL HIJ ALTIJD HEEFT AANGEGEVEN ALLEEN HET VOETBAL TECHINISCHE TE WILLEN RUNNEN !! Je hebt je feiten niet helemaal op een rij hoor. Zoals Ikkie Tikkie al zei heeft Johan zelf gekozen voor de RvC positie. Daarnaast wou JC helemaal niet het technische platform veranderen. Dat technische platform is juist opgericht zodat JC zijn adviezen aan Ajax kwijt kon... |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 20:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] dat serieus nemen van mensen komt van beide kanten af! natuurlijk neem ik een persoon niet serieus als hij niet aanwezig is of zelf heeft gezien! ik neem zelfs een persoon niet serieus als hij er zelf helemaal niks van bakt!! dan denk ik bij mij zelf van doe eerst je eigen zaken goed voordat je bij mij komt om te klagen dat ik het niet goed doe!! miss ben ik daar te eigenwijs voor maarjah zo ben ik nou eenmaal! met jan vind ik het idd heel sneu dat hij gesneuveld is! maar dat is logisch. maar het ging niet goed met ajax met de oude jeugd opleiding want de talenten kwamen niet meer uit a'dam. De jeugd spelers kwamen van uit belgie (jan, toby, thomas) of uit denemarken (eriksen en boillesen en nog iemand), de aankopen natuurlijk. terwijl er bij andere clubs allemaal amsterdammers door breken!! dat kan iedereen zien, daarvoor hoef je niet van een afstandje te kijken. Jol zei zelfs dat geen jeugdspeler goed genoeg was om in het 1ste van ajax te komen. dat kan aan Jol liggen maar dat kan ook aan de jeugdopleiding liggen. JC is tenmiste op de jeugdopleiding bezig om dat te gaan verbeteren. ik vind dat hij daar natuurlijk te ver gaat als RVC maarjah is er een directeur die hem tegen houd of zijn plaats inneemt nope!! Hier geef je dus aan dat je het met me eens bent, als je 'de baas wilt spelen', moet je ook veel aanwezig zijn om serieus genomen te worden. JC is nooit aanwezig, dus kan je hem ook niet serieus nemen. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: ja op aandringen, omdat JC het liefst helemaal niet bij Ajax wil werken lijkt het. Hij wil vanuit huis af en toe iets roepen en dan moet iedereen bij Ajax dat klakkeloos uitvoeren. Nu heeft hij in ieder geval nog een heel klein beetje verantwoordelijkheid. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dus de baas van alle grote bedrijven kun je ook niet serieus nemen ? gewoon simpel voorbeeld hoor DHL de baas loopt niet op de werkvloer in Hengelo ! maar hij heeft wel zijn bedrijfsleiders (Jonk en Bergkamp bijv) rond lopen op de werkvloer !! lulkoek dus |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 20:09 schreef ktotheb het volgende:[..] ja op aandringen, omdat JC het liefst helemaal niet bij Ajax wil werken lijkt het. Hij wil vanuit huis af en toe iets roepen en dan moet iedereen bij Ajax dat klakkeloos uitvoeren. Nu heeft hij in ieder geval nog een heel klein beetje verantwoordelijkheid. voglens mij verweet jij net iemand iets niet te weten van een bedrijf.. de baas van DHL roept je moet het zo en zo doen, dan heeft iedereen bij DHL maar gewoon te volgen.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 20:11 schreef nummer10 het volgende:dus de baas van alle grote bedrijven kun je ook niet serieus nemen ? gewoon simpel voorbeeld hoor DHL de baas loopt niet op de werkvloer in Hengelo ! maar hij heeft wel zijn bedrijfsleiders (Jonk en Bergkamp bijv) rond lopen op de werkvloer !! lulkoek dus Maar de directeur bepaald ook niet of de gewone medewerker op de vloer zijn baan houdt of niet. Dingen als functionerings- en beoordelingsgesprekken verlopen via managers en dergelijke. De managers zijn dan ook de mensen die het beslissen. Als ik heftruckchauffeur ben en ik doe mijn werk niet goed, dan komt de directeur mij niet ontslaan. Wat er nu gebeurd is dat JC zegt: ok ik ken Jonk goed, die mag ik wel, ik wil hem op die positie hebben, dus degene die er nu zit moet gewoon maar weg. Geloof mij, zo gaat dat bij DHL niet hoor. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 20:07 schreef ktotheb het volgende:[..] Hier geef je dus aan dat je het met me eens bent, als je 'de baas wilt spelen', moet je ook veel aanwezig zijn om serieus genomen te worden. JC is nooit aanwezig, dus kan je hem ook niet serieus nemen. JC heeft gezien dat het met de jeugd opleiding niet goed gaat. daarvoor hoeft je niet op de plaats zelf te zijn dat het fout is. hoe je dat wil veranderen en wat er moet veranderen daarvoor moet hij wel aanwezig zijn, dat is hij gelukkig ook!! hij wil de baas zijn over de jeugdopleiding en daar is hij ook regelmatig aanwezig, of dat vaak genoeg is daar komen wij zelf wel achter! maar hij wil de baas niet zijn over het bedrijf ajax dus hij is niet aanwezig op die vergaderingen want daar heeft hij geen verstand van!! vandaar dat er daar andere mensen zitten!
JC wil de baas zijn over de jeugdopleiding en daar is hij aanwezig! dat de andere RVC leden hem niet serieus nemen is omdat zij niet aanwezig zijn op de toekomst en dus niet zien wat hij doet op de toekomst!! |
|
|
|