|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ow dan hoef ik verder weinig woorden vuil te maken! Die man is geen letter waard namelijk! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 17:41 schreef remco k het volgende:[..] Als je nou eens ALLES wat de groot zegt vergeet, en dan alle gesprekken naast elkaar legt, krijg je een veel reëler beeld.. Dat is wel een goeie inderdaad, want die de Groot maakt er echt een potje van. Maar zonder zijn verhalen blijft het verhaal over die adviescommissie natuurlijk vaag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 17:55 schreef ktotheb het volgende:[..] Dat is wel een goeie inderdaad, want die de Groot maakt er echt een potje van. Maar zonder zijn verhalen blijft het verhaal over die adviescommissie natuurlijk vaag. Cruijff verteld gewoon niks aan de buitenwereld, dat het vaag is kan daar een logisch gevolg van zijn.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 17:41 schreef remco k het volgende:[..] Als je nou eens ALLES wat de groot zegt vergeet, en dan alle gesprekken naast elkaar legt, krijg je een veel reëler beeld.. Probleem is dat je niets wat de Groot zegt los kunt zien van Cruijff. Die man is JC's ghostwriter, of dacht je écht dat Johan z'n stukjes zelf zit te tikken? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 19:19 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Probleem is dat je niets wat de Groot zegt los kunt zien van Cruijff. Die man is JC's ghostwriter, of dacht je écht dat Johan z'n stukjes zelf zit te tikken? Ik heb een vrijwel onbegrensd vertrouwen in JC.. Meer is voor mij niet nodig, en misschien maakt dat weleens blind, maar ik kan nergens ontdekken dat de man niet zou slagen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Zoals Cruijff het zei, wel. Toch? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 19:39 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb een vrijwel onbegrensd vertrouwen in JC.. Meer is voor mij niet nodig, en misschien maakt dat weleens blind, maar ik kan nergens ontdekken dat de man niet zou slagen.. Je ontwijkt wat ik stel. Cruijff plempt zijn zogenaamde columns, maar ook meningen, in de media met de Groot als auteur. Het zou dus van de zotte zijn die twee los van elkaar te zien, want ze hebben aan alle kanten belang in elkaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 19:43 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Je ontwijkt wat ik stel. Cruijff plempt zijn zogenaamde columns, maar ook meningen, in de media met de Groot als auteur. Het zou dus van de zotte zijn die twee los van elkaar te zien, want ze hebben aan alle kanten belang in elkaar. Dat ontken ik ook niet, maar ik geloof niet dat alles wat de Groot schrijft de waarheid van Cruijff is. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
trouwens... hoort dit niet bij geruchten????????????????????????????????? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 19:45 schreef remco k het volgende:[..] Dat ontken ik ook niet, maar ik geloof niet dat alles wat de Groot schrijft de waarheid van Cruijff is. Dát is dan aan Cruijff om het te ontkrachten. Maar vooralsnog treedt de Groot behoorlijk nadrukkelijk naar buiten als het geweten van JC. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 09:33 schreef Booya4Afca het volgende:Oh nee! Lees ik nu dat Gullit er niet aan denkt om zich te mengen in een slangenkuil dat Ajax heet?? Alsof wij Gullit uberhaupt bij Ajax willen zien.... God, wat maken mensen misbruik van deze hele situatie door alles en iedereen maar naar voren te schuiven zonder dat er ook maar gekeken wordt naar wat het beste is voor de club. Viel me ook op, wie heeft gezegd/ denkt dat Ajax ooit met die mafkees in zee wilt?? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Noemen ze netwerken, Ajx. Genoemd of geciteerd worden... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Wel waar, tenminste, als we Johan Derksen moeten geloven. En met Ajax(lees JC) zaken heeft hij toch meestal wel gelijk. Hij is toch niet voor niets goede vrienden met JC heh! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: JA. Hoofdredacteur van sport bij de Telegraaf. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Ja, maar waar haalt Gullit vandaan dat Ajax dat wilt? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Goed, leg ik het uit. Die Gelullit heeft geen drol te doen, of wordt ergens weer uitgekotst en probeert zich zo weer in the picture te zwammen. Ajax is op dit moment "hot", dus pikt hij daar een graantje van mee. Het doet helemaal niet terzake of hij betrokken is bij Ajax, hij is weer eens in het nieuws. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Dat zegt ie niet. Hij zegt:"Het is zo een slangenkuil bij Ajax dat niemand een bestuursfuntie durft aan te gaan, als ze mij zouden vragen zou ik er ook niet instappen." Onzin citaat van hem eigenlijk, maar slechts zijn antwoord op een vraag daarover in een interview. Dat antwoord wordt gelijk weer als kop van dit interview gebruikt en groter belicht dan het waard is. Gullit naar Ajax........doe mij een lol, alsjeblieft niet zeg. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 20:07 schreef baco74 het volgende:[..] Onzin citaat van hem eigenlijk, maar slechts zijn antwoord op een vraag daarover in een interview. Gullit is genoeg bekend met de media om te weten hoe zo'n uitlating gebracht gaat worden. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Baco en Ikke, oké. dank voor de uitleg, maar waarom wordt dat dan zo breed uitgepakt? Wat een mafkees zeg!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 20:00 schreef Ajx het volgende:[..] Wel waar, tenminste, als we Johan Derksen moeten geloven. En met Ajax(lees JC) zaken heeft hij toch meestal wel gelijk. Hij is toch niet voor niets goede vrienden met JC heh! Johan Derkssen is een leugenaar eerste klas. En goede vrienden is een heel groot woord.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 20:09 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Gullit is genoeg bekend met de media om te weten hoe zo'n uitlating gebracht gaat worden. Das waar, maar hij moet toch antwoord op zo'n (toch wel domme)vraag geven. En zeg nou eerlijk, ik hoor hem liever zeggen dat ie niet wil als wel. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 20:12 schreef baco74 het volgende:[..] Das waar, maar hij moet toch antwoord op zo'n (toch wel domme)vraag geven. En zeg nou eerlijk, ik hoor hem liever zeggen dat ie niet wil als wel. Daar heb je wel gelijk in!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Van Basten houdt deur naar Ajax nog op een kier.
Bij Sport 1 liet Marco van Basten weten nog niet definitief bedankt te hebben voor een functie bij Ajax. De problemen in de Raad van Commissarissen over de door Cruijff geopperde adviesraad waren voor hem de reden af te zeggen. Indien Ajax de bestuurlijke problemen weet op te lossen, staat hij opnieuw open voor de functie. Van Basten was de belangrijkste kandidaat in de ogen van vier van de vijf commissarissen bij de Amsterdamse club. De oud-international zag uiteindelijk af van de terugkeer bij Ajax na het verzet van de vijfde commissaris, Johan Cruijff. Dat zorgde voor te veel tweespalt binnen de rvc, zo oordeelde Van Basten eerder. In principe was het bijna rond. Alleen kwam Johan Cruijff toen met zijn befaamde adviesraad om de hoek. Daardoor stond ik plotseling midden tussen mensen die niet wilden samenwerken. Dat functioneert niet voor mij. Dan houd ik het voor gezien. Het is nu aan Ajax. De ledenraad en eventueel de nieuwe bestuursraad zullen zich buigen over deze zaak. Ik wacht rustig af, want op dit moment is samenwerken een lastige opgave, aldus Van Basten op Sport1, die bevestigde dat hij zijn vriend Dennis Heijn wilde meenemen als zakelijk directeur.
Bronnen: ajax.netwerk.to, nu.nl en sport1.nl. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
hier het hele stuk
Marco van Basten heeft nog niet definitief bedankt voor de functie van directeur voetbalzaken bij Ajax. Dat verklaarde hij gisteravond voor de camera van betaalzender Sport 1, waarvoor hij de wedstrijden in de Champions League analyseert.
'In principe was het bijna rond', zei de voormalig bondscoach van het Nederlands elftal. 'Alleen kwam Johan Cruijff toen met zijn befaamde adviesraad om de hoek. Daardoor stond ik plotseling midden tussen mensen die niet wilden samenwerken. Dat functioneert niet voor mij. Dan houd ik het voor gezien.'
Van Basten doelde op het gegeven dat de vier overige leden van de raad van commissarissen niet akkoord gingen met een door Cruijff voorgestelde adviesraad, die de beoogde nieuwe directeur voetbalzaken zou moeten adviseren. 'Die mensen werden niet als aangenaam prettig ervaren', zei Van Basten, zonder daarbij de namen te noemen van Tscheu La Ling, Maarten Fontein en Telegraaf-journalist Jaap de Groot.
Van Basten bevestigde dat hij zijn vriend Dennis Heijn als zakelijk directeur mee naar Ajax wilde nemen. 'Want volgens mij vullen wij elkaar goed aan. Hij heeft verstand van dingen waar ik niet heel veel van weet. Maar het is onzin dat we al samen zakelijke belangen hadden. Dat is niet waar.'
'Het is nu aan Ajax', zei de voormalige aanvaller en trainer van de Amsterdamse club. 'De ledenraad en eventueel de nieuwe bestuursraad zullen zich buigen over deze zaak. Ik wacht rustig af, want op dit moment is samenwerken een lastige opgave.' (ANP/Redactie)
vooral het stukje wat dik gedrukt is bewijst gewoon dat zoon adviesraad broodnodig is en vooral bij Mvb, want hij geeft zelf aan geen verstand te hebben van zakelijke dingen (en volgens iedereen is AJAX een Bedrijf en moet als een bedrijf gerund worden) ook volgens de overige 4 Rvcleden, kan iemand zon leuk tshirt bestellen voor MvB van ONGESCHIKT... nee gooi de deur maar dicht MvB... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij wordt aangesteld als Directeur VOETBALZAKEN dat gedeelte hoeft niet als een bedrijf gerund te worden.. Dat is de afgelopen 10 jaar al geprobeerd en heeft hopeloos gefaald.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2011 - 18:05 schreef remco k het volgende:Hij wordt aangesteld als Directeur VOETBALZAKEN dat gedeelte hoeft niet als een bedrijf gerund te worden.. Dat is de afgelopen 10 jaar al geprobeerd en heeft hopeloos gefaald.. +10 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
wou je zeggen dat MvB daar verstand van had dan :) ? JC wil gewoon niet nog een keer dat zijn "vriend" op zijn bek gaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2011 - 16:53 schreef nummer10 het volgende:wou je zeggen dat MvB daar verstand van had dan :) ? JC wil gewoon niet nog een keer dat zijn "vriend" op zijn bek gaat. Ja dat vind ik wel, ik vond het als een van de weinigen ook triest dat hij ons toen heeft "moeten" verlaten.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
das niet waar, vond ik ook. alleen hij heeft toen voor tig mil in gekocht,(eigenlijk allemaal mislukte spelers) terwijl hij weet dat Ajax ook voor Jeugd staat en dat moet uitstralen.. en hij wil dat beleid mede gaan bepalen terwijl hij die toen niet heeft opgevolgd ? dan kan je wel zeggen dat lag aan de mensen daarboven maar dat is natuurlijk onzin.. hij had ook gewoon het zelfde kunnen doen als Frankie.. de Jeugd de kans geven.. mede daarom vind ik hem ongeschikt voor de Functie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2011 - 15:40 schreef nummer10 het volgende:das niet waar, vond ik ook. alleen hij heeft toen voor tig mil in gekocht,(eigenlijk allemaal mislukte spelers) terwijl hij weet dat Ajax ook voor Jeugd staat en dat moet uitstralen.. en hij wil dat beleid mede gaan bepalen terwijl hij die toen niet heeft opgevolgd ? dan kan je wel zeggen dat lag aan de mensen daarboven maar dat is natuurlijk onzin.. hij had ook gewoon het zelfde kunnen doen als Frankie.. de Jeugd de kans geven.. mede daarom vind ik hem ongeschikt voor de Functie Dus iemand die het 1 keer fout doet kan zichzelf niet verbeteren?? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2011 - 15:40 schreef nummer10 het volgende:das niet waar, vond ik ook. alleen hij heeft toen voor tig mil in gekocht,(eigenlijk allemaal mislukte spelers) terwijl hij weet dat Ajax ook voor Jeugd staat en dat moet uitstralen.. en hij wil dat beleid mede gaan bepalen terwijl hij die toen niet heeft opgevolgd ? dan kan je wel zeggen dat lag aan de mensen daarboven maar dat is natuurlijk onzin.. hij had ook gewoon het zelfde kunnen doen als Frankie.. de Jeugd de kans geven.. mede daarom vind ik hem ongeschikt voor de Functie Raar, de ene persoon mag wél van fouten leren en de andere niet?
http://forum.headliner.nl/topic-23802/#686461 |
|
|
|
|
bully
|
|
|
natuurlijk iedereen kan zich verbeteren. maar is een feit dat er al meerdere bij ajax door onervarenheid zijn gestruikelt. een goede voetballer zegt niet dat je gelijk goede trainer bent. en ook voor deze functie heeft hij totaal geen ervaring. |
|
|
|
|
Bulpid
|
|
|
Fijne club 4-6 jongens mentaliteit!!!!!!!!!!!!waar blijft JC daar moet hij zich mee bemoeien en niet met besturen laat dat aan de experts over.Dus alles is lulkoek wordt eens wakker forum leden Verliezen van een zwak Utrecht tegen het grote Ajax schandaligggggggg |
|
|
|