BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Winteraankopen 2011/2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Wintertransfer Vertongen en Ericson
AFC M&M
 AFC M&M - donderdag 27 oktober 2011 - 07:44   quote  deeplink  
Nu de competitite 10 speelronden onderweg is heeft ajax al een achterstand van 8 punten op de koploper. Met de blessure van Sigthorsson zijn we die nog wel een tijdje kwijt.

Suggesties voor aankopen in de winterstop?
dege
 dege - donderdag 27 oktober 2011 - 08:20   quote  deeplink  
geloof niet dat aankopen noodzakelijk zijn, selectie is goed genoeg.
BRW
 BRW - donderdag 27 oktober 2011 - 08:36   quote  deeplink  
Selectie is inderdaad goed genoeg. Alleen je zal altijd zien heb je niet zo'n hele brede selectie zijn er relatief veel blessures. Heb je een mega selectie dan raakt er nooit iemand geblesseerd! Dat kan voor de Boer best frusterend zijn..

Van mij mag Bulykin oprotten en gewoon een ECHTE tweede spits halen.
Bulykin is niet meer dan een pinchhitter!
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 27 oktober 2011 - 08:43   quote  deeplink  
Kopen is het laatste wat we moeten doen... Tenzij er spelers vertrekken..
Ajx
 Ajx - donderdag 27 oktober 2011 - 16:20   quote  deeplink  
GEEN!!! We hebben prima selectie, en anders hebben we nog gewoon jeugd. Die kunnen ook voetballen!!!!!
robajax
 robajax - donderdag 27 oktober 2011 - 16:33   quote  deeplink  
ik denk dat ze nuytinck van nec moeten halen want als er een verdediger geblesseerd is of geschorst komt ooijer erin en die heeft z'n beste tijd wel gehad maar miss nog niet deze winter maar dan wel in de zomer
Ajx
 Ajx - donderdag 27 oktober 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 16:33 schreef robajax het volgende:
ik denk dat ze nuytinck van nec moeten halen want als er een verdediger geblesseerd is of geschorst komt ooijer erin en die heeft z'n beste tijd wel gehad maar miss nog niet deze winter maar dan wel in de zomer
Ben je gek joh, die is helemaal niet zo goed, en daarnaast, het hoeft niet. Hebben er toch genoeg.
robajax
 robajax - donderdag 27 oktober 2011 - 20:50   quote  deeplink  
nou welke cv hebben we nog meer dan ipv ooijer?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 oktober 2011 - 21:31   quote  deeplink  
Chivu en Beister halen
http://www.goal.com/nl/news/662/specials/2011/10/25/2727221/goalcom-special-ajax-target-beister-is-de-motor-van-fortuna
remco k
 remco k - vrijdag 28 oktober 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 16:33 schreef robajax het volgende:
Ooijer speelde een prima wedstrijd tegen Roda.
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 28 oktober 2011 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 20:50 schreef robajax het volgende:
nou welke cv hebben we nog meer dan ipv ooijer?
Van Rhijn, Boilesen, Koppers... kunnen alle3 Centraal achterin spelen
Ajx
 Ajx - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 09:23 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Van Rhijn, Boilesen, Koppers... kunnen alle3 Centraal achterin spelen
Oftewel, geen extra centrale middenvelder halen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 01 november 2011 - 17:22   quote  deeplink  
Aan het eind van het seizoen de talentvolle centrumverdediger van FC Groningen Virgil van Dijk van FC Groningen binnen halen.
Van Dijk kreeg de trofee van beste speler van het afgelopen weekend op Soccernews toegewezen......

Virgil was zondagmiddag een belangrijke pion in het elftal van Pieter Huistra. De twintigjarige mandekker stond in het duel met Feyenoord verdedigend erg goed, waardoor de aanvallers van de Rotterdammers er nauwelijks aan te pas kwamen. Ook aanvallend droeg hij zijn steentje bij. Met fantastische crosspasses bereikte hij meerdere malen de aanvallers van Groningen. Zijn goede wedstrijd beloonde hij met een mooi afstandsschot, wat de 5-0 betekende. De uitslag werd uiteindelijk 6-0 in het voordeel van de Noordelingen.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/135909/Speler_van_de_Week:_Talentvolle_centrumverdediger_van_FC_Groningen#ixzz1cTG5Uesl
Cyprioot
 Cyprioot - dinsdag 01 november 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Helemaal eens, absolute kanjer die Van Dijk.
nora
 nora - dinsdag 01 november 2011 - 17:34   quote  deeplink  
een linksback misschien ??
Brandje
 Brandje - dinsdag 01 november 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 07:44 schreef AFC M&M het volgende:
Nu de competitite 10 speelronden onderweg is heeft ajax al een achterstand van 8 punten op de koploper. Met de blessure van Sigthorsson zijn we die nog wel een tijdje kwijt.

Suggesties voor aankopen in de winterstop?
Op zich staat het wel aardig maar een extra CV zou kunnen en een goede controleur op het middenveld want ik weet niet hoever Rits want dat is wel een voetballertje hoor maar ook erg jong.
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - dinsdag 01 november 2011 - 17:56   quote  deeplink  
dit kan heel goed in het geruchten topic... want ik verander de naam ook nog in zomertransfers enz.... dus dit kan heel goed daarin!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 november 2011 door Ajax Is The Best --
remco k
 remco k - dinsdag 01 november 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 17:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Op zich staat het wel aardig maar een extra CV zou kunnen en een goede controleur op het middenveld want ik weet niet hoever Rits want dat is wel een voetballertje hoor maar ook erg jong.
Rits is een 10 en geen controleur
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 01 november 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 17:34 schreef nora het volgende:
een linksback misschien ??
Die hebben we nog niet zolang geleden verkocht aan FC Groningen namelijk Burnet.
Deze jonge heer staat voorlopig fantastisch te voetballen aldaar.
Kappelhof is bij FC Groningen rechtback.
Ergens jammer dat beiden spelers zijn verkocht....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 01 november 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 18:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Rits is een 10 en geen controleur
Klopt, wil hem wel eens een helftje zien op 10....
remco k
 remco k - dinsdag 01 november 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 21:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt, wil hem wel eens een helftje zien op 10....
Te jong en fragiel, volgend jaar...
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 01 november 2011 - 22:28   quote  deeplink  
Ik ga er geen nieuw topic openen en ik weet dat het oud nieuws is maar: WTF?
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3008981/2011/11/01/Aissati-sloeg-aanbod-Barca-af.dhtml
remco k
 remco k - dinsdag 01 november 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 22:28 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik ga er geen nieuw topic openen en ik weet dat het oud nieuws is maar: WTF?
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3008981/2011/11/01/Aissati-sloeg-aanbod-Barca-af.dhtml
Ik kan me het best voorstellen, onder Rijkaard probeerde men al te spelen richting het niveau wat ze nu halen, en Aissati is wel het type speler dat is dat systeem past, en natuurlijk was het destijds ook een heel erg groot talent, dat naar mijn mening te snel onder Hiddink zijn vleugels is vertrokken.. Nu is het te laat en blijkt het voorlopig een eeuwig talent te zijn..
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 08 november 2011 - 07:07   quote  deeplink  
Ouassama Assaidi?
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 08 november 2011 - 07:07   quote  deeplink  
Maakt je echt sterker en je ziet hoeveel blessures je tegenkomt in een seizoen
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - dinsdag 08 november 2011 - 08:43   quote  deeplink  
Dan heb je dus Boerrigter of Sulejmani op de bank. Wil ik ze niet aandoen. Verder moet je er ong. 8 miljoen voor neerleggen. Is natuurlijk een hele goede voetballer, past alleen niet in het Ajax plaatje van dit moment (materiaal en financien).
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 08 november 2011 - 08:47   quote  deeplink  
Het probleem bij Ajax is dat de selectie niet groot genoeg is. Op het moment dat spelers onder hun niveau spelen, moet er op de bank of zelfs tribune een speler zijn die hem vervangt. Deze hoeft niet direct even sterk te zijn, maar wel dezelfde kwaliteiten.
Er wordt nu te veel gevraagd van de spelers en dat houden ze niet vol. Kijk naar de Jong, die jongen heeft volgens mij nog geen minuut gemist. Waarom niet? Je hebt op de bank nog Serero en Lodeiro als aanvallende middenvelders, waarvoor betaal je die als je ze toch niet gebruikt.
Als spits heb je Bulykin gehaald en dat is maar goed ook nu. Dat is de enige positie die blijkbaar dik genoeg is.
Boerrigter is nu geblesseerd, omdat hij teveel wedstrijden speelt. Dat kan zijn lichaam (nog niet) aan. Je moet dus kiezen, Boerrigter in de competitie of in de Champions Leaque.

De Boer wilde toch rouleren? Daar zie ik niks van terug.
Vertonghen uit vorm? Zet hem maar even een wedstrijd op de bank. Dat gebeurt bij de 'grote' clubs wel hoor. Of speelde Kaká wekelijks toen hij niet presteerde bij Madrid? Echt niet hoor.
Het probleem is er zijn te weinig posities werkelijk dubbel bezet. Kijk naar linksachter, Boilesen is geblesseerd, dat kan gebeuren. Maar wie is de reserve linksback? Niet een speler die daar normaal speelt, namelijk Anita. Waarom niet Koppers daar laten spelen. Die speelt, in de jeugd weliswaar, wekelijks op die positie. Weet wat daar gevraagd wordt en is linksbenig.

Ten tweede speelt Ajax met teveel aanvallend ingestelde spelers. Van de verdediging en het middenveld in totaal 7 spelers, is alleen Enoh een verdedigend denkende speler. Alderweireld, Vertonghen, vd Wiel, Anita, Eriksen en Janssen. Allemaal denken ze al aan aanvallen, voordat de bal veroverd is. Dit werkt niet, dan word je overlopen. Met name dat centrale duo, vult elkaar niet aan. Beide dezelfde kwaliteiten. Zet in dat centrum is een stofzuiger als Douglas neer.

Ook op het middenveld valt mij op dat Enoh vaak als enige echt verdedigd. Janssen loopt nog wel mee af en toe, maar pakt weinig ballen af. Maar Eriksen? Die verdedigd werkelijk nooit mee terug. Af en toe een beetje rustig naar de centrale verdediger lopen, maar meer ook niet.

Er moet veel 'gewerkt' worden. Dan bedoel ik niet de inzet, maar de manier waarop je speelt. Zoals tegen Zagreb bijvoorbeeld, dan kunnen ze wel een wedstrijd lang elke man opjagen.
Ben je moe? Geef de speler dan een halve/hele wedstrijd rust.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2011 door Ztjes --
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - dinsdag 08 november 2011 - 14:21   quote  deeplink  
Indien Eriksen voor een achterlijk bedrag gekocht worden zou Ajax een goede slag slaan door Shaqiri te kopen van Basel!!
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 08 november 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 14:21 schreef Winston Bogarde het volgende:
Indien Eriksen voor een achterlijk bedrag gekocht worden zou Ajax een goede slag slaan door Shaqiri te kopen van Basel!!
Toch niet weer een middenvelder, gebruik degene die we reeds hebben.
We moeten verdedigers(verdedigende middenvelders), zoals Maduro en Virgil van Dijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2011 door Ztjes --
nora
 nora - dinsdag 08 november 2011 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 22:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kan me het best voorstellen, onder Rijkaard probeerde men al te spelen richting het niveau wat ze nu halen, en Aissati is wel het type speler dat is dat systeem past, en natuurlijk was het destijds ook een heel erg groot talent, dat naar mijn mening te snel onder Hiddink zijn vleugels is vertrokken.. Nu is het te laat en blijkt het voorlopig een eeuwig talent te zijn..
Hij heeft het bij Vitesse niet slecht gedaan,dan zegt iedereen ja Vitesse is geen Ajax maar ze staan wel boven ons,het is een copie van Eriksen maar dan wat minder getalenteerd maar mocht Eriksen verkocht worden zou ik hem nog wel een kans willen geven op die positie,hij stelt zich zo ver ik kan beoordelen best wel positief op misschien mag dat ook wel eens beloond worden,je hebt wel eens waar nog Lodeiro en Sorrero maar die zijn heel blessure gevoelig ergens heb ik nog altijd het idee dat het talent Aisatti misschien toch nog een aanwinst kan worden.
Maar ik zal daar wel alleen in staan.
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - dinsdag 08 november 2011 - 16:13   quote  deeplink  
el hamlap ruilen voor matavz met pisvee bijde passen passen ze niet bij huidige club
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - dinsdag 08 november 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 16:13 schreef ajaxfan lol het volgende:
el hamlap ruilen voor matavz met pisvee bijde passen passen ze niet bij huidige club
Heel veel succes. Ik denk als je 12 miljoen bijbetaalt dat het je misschien lukt.
Twan
 Twan - dinsdag 08 november 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 14:46 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Toch niet weer een middenvelder, gebruik degene die we reeds hebben.
We moeten verdedigers(verdedigende middenvelders), zoals Maduro en Virgil van Dijk.
Lol Virgil van Dijk. Beter haal je ff een CV mét ERVARING. Vertonghen liep zondag 3343498 x niet mee met Mulenga en wordt simpel afgetroeft. Ooijer is met alle respect dik op leeftijd. Ik denk dat er maar in het buitenland geshopt moet worden want ik denk niet dat Twente Douglas laat gaan voor een schijntje. Die willen sowieso rond de 10 miljoen.
roeliskoel
 roeliskoel - dinsdag 08 november 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Ik dacht: Moisander halen, en Vertonghen op de positie van Enoh, heb je toch meer voetbal van achteruit. Bovendien kan het de opvolger van Vertonghen worden als hij ooit vertrekt.
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - dinsdag 08 november 2011 - 17:24   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2011 door Ajax Is The Best --
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - dinsdag 08 november 2011 - 17:26   quote  deeplink  
MAHER HALEN!!!!
Rickus
 Rickus - dinsdag 08 november 2011 - 18:46   quote  deeplink  
ajax moet een centrale verdediger halen en vertonghen verdedigende middenvelder zetten.
remco k
 remco k - dinsdag 08 november 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Vertonghen naar het middenveld is wel het domste wat ze kunnen doen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 08 november 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 23:04 schreef remco k het volgende:
Vind ik ook..............zet hem op het doel,beter
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 november 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 23:04 schreef remco k het volgende:
Het is toch te proberen.....niet geschoten is altijd mis....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 09 november 2011 - 02:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 23:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vind ik ook..............zet hem op het doel,beter
Je kan hem ook als cornervlag gebruiken man! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 november 2011 door amsterdammer113 --
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 09 november 2011 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 02:53 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Je kan hem ook als cornervlag gebruiken man!
Laten staan met zijn belgische vriend naast hem zal het wel weer beter gaan.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 09 november 2011 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 09:05 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Laten staan met zijn belgische vriend naast hem zal het wel weer beter gaan.
Ow sorry, was de knipoog achter het bericht vergeten!! Ik zal Jan nooit afvallen. Hij presteert de laatste tijd matig, maar eigenlijk is dan de tweede vraag: WIE NIET????
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 09 november 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 09:41 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ow sorry, was de knipoog achter het bericht vergeten!! Ik zal Jan nooit afvallen. Hij presteert de laatste tijd matig, maar eigenlijk is dan de tweede vraag: WIE NIET????
Ja ik vind Enoh wel goed maar die moet het van inzet hebben.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 09 november 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 09:43 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Ja ik vind Enoh wel goed maar die moet het van inzet hebben.
De inzet van Enoh is inderdaad in orde, maar ook hij maakt teveel fouten! Echter als balafpakker is hij van grote waarde!
Gruber
 Gruber - woensdag 09 november 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Het lijkt me toch verdomd duidelijk dat Ajax moet gaan investeren in de verdediging! Zei dit aan het begin voor het seizoen ook al maar toen werd geopperd dat het niet nodig was omdat Blind voor deze positie geschikt zou zijn. Ook nu weer wordt er door menig geen geroepen dat investeren in de verdediging niet nodig is aangezien we dit wel met eigen jeugd kunnen oplossen. In mijn ogen moet er zeker een centrale verdediger bij die het niveau direct aan kan. Het is af en toe ook niet erg om het niet op te lossen met eigen jeugd. Het is nou eenmaal zo dat er niet elk jaar echte toppers door kunnen breken. Dan kan je wel blijven roepen dat Ajax niet moet investeren maar dan zijn vele tegengoals het geval. Voorin zit het wel snor met de productie. Achterin zit de Achilleshiel van Ajax op het moment. Ik schetste voor eht begin van het seizoen al de situatie wat er zou gebeuren als Toby of Jan moet afhaken dan komt Ooijer er dus in. Of wat gaat er gebeuren als de 1 ziek is en de andere uit vorm..? Ajax heeft ook geen mogelijkheden om Vertonghen te wisselen. Dit weet hij donders goed en maakt hem laks en arrogant. Bijna voor elke positie is er concurrentie in het team behalve voor centraal achterin. Kortom Ajax moet investeren in de achterhoede om de hoeveelheid aan tegengoals terug te brengen en Vertonghen het gevoel geven dat hij best wel eens een keer gewisseld kan gaan worden. Iets dat nu ontbreekt. In mijn ogen is Blind en de Ajaxjeugd hier ongeschikt voor.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 09 november 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 10:20 schreef Gruber het volgende:
Het lijkt me toch verdomd duidelijk dat Ajax moet gaan investeren in de verdediging! Zei dit aan het begin voor het seizoen ook al maar toen werd geopperd dat het niet nodig was omdat Blind voor deze positie geschikt zou zijn. Ook nu weer wordt er door menig geen geroepen dat investeren in de verdediging niet nodig is aangezien we dit wel met eigen jeugd kunnen oplossen. In mijn ogen moet er zeker een centrale verdediger bij die het niveau direct aan kan. Het is af en toe ook niet erg om het niet op te lossen met eigen jeugd. Het is nou eenmaal zo dat er niet elk jaar echte toppers door kunnen breken. Dan kan je wel blijven roepen dat Ajax niet moet investeren maar dan zijn vele tegengoals het geval. Voorin zit het wel snor met de productie. Achterin zit de Achilleshiel van Ajax op het moment. Ik schetste voor eht begin van het seizoen al de situatie wat er zou gebeuren als Toby of Jan moet afhaken dan komt Ooijer er dus in. Of wat gaat er gebeuren als de 1 ziek is en de andere uit vorm..? Ajax heeft ook geen mogelijkheden om Vertonghen te wisselen. Dit weet hij donders goed en maakt hem laks en arrogant. Bijna voor elke positie is er concurrentie in het team behalve voor centraal achterin. Kortom Ajax moet investeren in de achterhoede om de hoeveelheid aan tegengoals terug te brengen en Vertonghen het gevoel geven dat hij best wel eens een keer gewisseld kan gaan worden. Iets dat nu ontbreekt. In mijn ogen is Blind en de Ajaxjeugd hier ongeschikt voor.
+1
Bijvoorbeeld Chivu.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 november 2011 door Ztjes --
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 09 november 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 10:24 schreef Ztjes het volgende:

[..]

+1
Bijvoorbeeld Chivu.
Begin jij met sparen?? Je hebt nog een maand ;)
Ztjes
 Ztjes - woensdag 09 november 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 10:53 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Begin jij met sparen?? Je hebt nog een maand ;)
Chivu is ontevreden bij Inter, contract loopt dit seizoen af.
Inplaats van het geld in een transfer te steken, gebruik je het voor zijn salaris.
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 09 november 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 11:11 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Chivu is ontevreden bij Inter, contract loopt dit seizoen af.
Inplaats van het geld in een transfer te steken, gebruik je het voor zijn salaris.
En ik maar denken dat we juist van die hoge salarissen af wilden. En zeker als Chivu geen basisspeler is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Winteraankopen 2011/2012

0.0279579