BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Winteraankopen 2011/2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ztjes
 Ztjes - woensdag 09 november 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 11:22 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

En ik maar denken dat we juist van die hoge salarissen af wilden. En zeker als Chivu geen basisspeler is.
Maar echte ervaring in je team krijg je helaas niet voor een zakcentje.
Of we gaan op zoek op de transfermarkt en hopen dat het in het team (net als Hamlap, Aissati en Sulejmani) past.
Brandje
 Brandje - woensdag 09 november 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Te jong en fragiel, volgend jaar...
Ik wist niet dat leeftijd ineens gebonden was aan kwaliteit??? Bergkamp was 16 jaar en die dubuteerde in een EC-finale!!!!
Brandje
 Brandje - woensdag 09 november 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 23:04 schreef remco k het volgende:
Vertonghen naar het middenveld is wel het domste wat ze kunnen doen.
Want??
Brandje
 Brandje - woensdag 09 november 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 11:37 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Maar echte ervaring in je team krijg je helaas niet voor een zakcentje.
Of we gaan op zoek op de transfermarkt en hopen dat het in het team (net als Hamlap, Aissati en Sulejmani) past.
Wat is er mis met Suljemani??
Ztjes
 Ztjes - woensdag 09 november 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 12:02 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat is er mis met Suljemani??
Heeft heel lang onder zijn niveau gepresteerd en is niet constant genoeg. Is te beperkt als vleugelaanvaller bij Ajax (geen goede voorzet, kan met rechts alleen lopen).
Brandje
 Brandje - woensdag 09 november 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 12:07 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Heeft heel lang onder zijn niveau gepresteerd en is niet constant genoeg. Is te beperkt als vleugelaanvaller bij Ajax (geen goede voorzet, kan met rechts alleen lopen).
Een moderne buitenspeler trekt juist naar binnen. Zie Messi en Robben. Ik vind de balans prima zo. Boerrigter als klassieke buitenspeler en Mickey als moderde. Je vergeet dat Mickey vorig jaar op het einde veel belangrijke goals heeft gemaakt en dat we daardoor kampioen zijn geworden
Ztjes
 Ztjes - woensdag 09 november 2011 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 12:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een moderne buitenspeler trekt juist naar binnen. Zie Messi en Robben. Ik vind de balans prima zo. Boerrigter als klassieke buitenspeler en Mickey als moderde. Je vergeet dat Mickey vorig jaar op het einde veel belangrijke goals heeft gemaakt en dat we daardoor kampioen zijn geworden
Ik vind een aanpassingstijd van bijna 3 jaar iets teveel van het goede. Daarnaast zeg ik dat hij te beperkt is en dus te voorspelbaar voor een verdediger, want op rechts gaat hij ALTIJD binnendoor.
romano
 romano - woensdag 09 november 2011 - 16:34   quote  deeplink  
Twee echte verdedigers, meer hebben we niet nodig. En ploeg die vier doelpunten in Utrecht maakt hoeft niet op zoek naar nieuwe aanvallers of middenvelders. Het probleem ligt achterin, waar geen kerels staan maar schoothondjes.
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 09 november 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 16:34 schreef romano het volgende:
Twee echte verdedigers, meer hebben we niet nodig. En ploeg die vier doelpunten in Utrecht maakt hoeft niet op zoek naar nieuwe aanvallers of middenvelders. Het probleem ligt achterin, waar geen kerels staan maar schoothondjes.
Je moet inderdaad gewoon zo een grote sterke verdediger hebben.
Type winston bogarde of jaap stam ofzo

Hoeft niet duur te zijn totaal niet, gewoon een man die de bal afpakt hem daarna aan vertongen ofzo geeft voor de rest niet perse kan opbouwen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 november 2011 door Johnqqqq --
Ajx
 Ajx - woensdag 09 november 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 11:22 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

En ik maar denken dat we juist van die hoge salarissen af wilden. En zeker als Chivu geen basisspeler is.
Als Chivu werkelijk komt wordt hij absoluut basisspeler, hij is 100x beter dan de lanterfantende Vertonghen!!
Sicko
 Sicko - woensdag 09 november 2011 - 17:03   quote  deeplink  
El Hamdoei salaris is salaris Chivu
Ajx
 Ajx - woensdag 09 november 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 17:03 schreef Sicko het volgende:
El Hamdoei salaris is salaris Chivu
Dus??
Sicko
 Sicko - woensdag 09 november 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Halen!
Sicko
 Sicko - woensdag 09 november 2011 - 17:05   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/186690/Franse_clubs_concreet_voor_El_Hamdaoui.html
nora
 nora - woensdag 09 november 2011 - 18:13   quote  deeplink  
Soms kan je met onderhandelen wel wat voor elkaar krijgen zoveel keus is er ook niet meer als je 31 bent,ik zie het wel zitten,
Oceanu
 Oceanu - woensdag 09 november 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 12:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik wist niet dat leeftijd ineens gebonden was aan kwaliteit??? Bergkamp was 16 jaar en die dubuteerde in een EC-finale!!!!
Huh ?? Bergkamp debuteerde in een wedstrijd tegen Roda JC thuis in De Meer. Werd volgens mij gewonnen met 2-0. Ergens in het seizoen 86-87 dacht ik. Volgens mij was ie 17.

Het is volgens mij wel zo dat vrij kort daarna tegen Malmo gespeeld werd, kwartfinale EC II.

On-topic: Chivu gelijk halen !! Mits betaalbaar uiteraard.
remco k
 remco k - woensdag 09 november 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 23:21 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Huh ?? Bergkamp debuteerde in een wedstrijd tegen Roda JC thuis in De Meer. Werd volgens mij gewonnen met 2-0. Ergens in het seizoen 86-87 dacht ik. Volgens mij was ie 17.

Het is volgens mij wel zo dat vrij kort daarna tegen Malmo gespeeld werd, kwartfinale EC II.

Toen was hij ziek toch en werd er met de beker langs zijn huis gereden..
Oceanu
 Oceanu - woensdag 09 november 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 23:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Toen was hij ziek toch en werd er met de beker langs zijn huis gereden..
Nee dat was de UEFA-cup finale in '92. De 2e wedstrijd was in A'dam, dat ging makkelijker dan vanuit Athene in '87 ;)
remco k
 remco k - donderdag 10 november 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 23:45 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Nee dat was de UEFA-cup finale in '92. De 2e wedstrijd was in A'dam, dat ging makkelijker dan vanuit Athene in '87 ;)
Ok, had ff geen zin het na te zoeken..
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 november 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2011 - 11:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ok, had ff geen zin het na te zoeken..
Whahaha
Brandje
 Brandje - donderdag 10 november 2011 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 23:21 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Je hebt gelijk!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 10 november 2011 - 22:46   quote  deeplink  
Het is ongelofelijk maar Douglas van Twente heeft een aflopend contract in 2012.... Hoeft dus niet veel te kosten mocht je hem in de winterstop overnemen....anders aan het eind van het seizoen....?
Wat vinden jullie ? Hij is letterlijk en figuurlijk geen kleintje!!!!
remco k
 remco k - vrijdag 11 november 2011 - 09:07   quote  deeplink  
Hij wil niet voor Ajax spelen..
Brandje
 Brandje - vrijdag 11 november 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 09:07 schreef remco k het volgende:
Ach dat valt ook nog maar te bezien maar zo geweldig vind ik hem ook niet.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 november 2011 - 11:01   quote  deeplink  
kvind douglas (heb ik vaker aangeven) helemaal niet zo goed.. nee doe maar mij Chivu.. veel ervaring en een ECHTE LEIDER.. iets wat we wel kunnen gebruiken
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 11 november 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 11:01 schreef nummer10 het volgende:
kvind douglas (heb ik vaker aangeven) helemaal niet zo goed.. nee doe maar mij Chivu.. veel ervaring en een ECHTE LEIDER.. iets wat we wel kunnen gebruiken
Ik roep jaren, dat we ervaring moet hebben in elke linie, zonder ervaring geen constante prestatie. Frank haal nu gewoon Chivu en laat die beide Belgen, maar vechten voor de andere plek en tevens hebben we mogelijkheden om te schuiven in verdediging.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 11 november 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 11:33 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik roep jaren, dat we ervaring moet hebben in elke linie, zonder ervaring geen constante prestatie. Frank haal nu gewoon Chivu en laat die beide Belgen, maar vechten voor de andere plek en tevens hebben we mogelijkheden om te schuiven in verdediging.
Laat die 2 belgen nu spelers zijn waaraan Ajax wilt verdienen. Ik heb niets tegen de komst van Chivu, maar je moet je wel realiseren dat :

A ) Hij niet voor de bank komt, en daar ook te duur voor is
B ) Dat we Vertonghen en Alderweireld nog hebben, en de Boer is echt niet zo gek om die ernaast te gaan zetten gezien het feit dat dat de enige 2 verdedigers zijn die potentieel (op korte termijn) nog een paar centen op kunnen leveren.

Ervaring in je elftal is mooi meegenomen, maar het is allemaal niet zo zwart-wit. Er komt natuurlijk veel meer bij kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 november 2011 door Booya4Afca --
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 11 november 2011 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 11:53 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Laat die 2 belgen nu spelers zijn waaraan Ajax wilt verdienen. Ik heb niets tegen de komst van Chivu, maar je moet je wel realiseren dat :

A ) Hij niet voor de bank komt, en daar ook te duur voor is
B ) Dat we Vertonghen en Alderweireld nog hebben, en de Boer is echt niet zo gek om die ernaast te gaan zetten gezien het feit dat dat de enige 2 verdedigers zijn die potentieel (op korte termijn) nog een paar centen op kunnen leveren.

Ervaring in je elftal is mooi meegenomen, maar het is allemaal niet zo zwart-wit. Er komt natuurlijk veel meer bij kijken.
A) Chivu moet ook spelen en onze jonge verdedigers aan de hand meenemen.
B) Natuurlijk moeten de Belgen spelen, alleen is het niet meer zo vanzelfsprekend en moeten ze misschien ook op andere posities spelen, net als bij het Belgische elftal.

Natuurlijk is niet zo zwart-wit, maar zoals we het de laatste jaren doen is er ook van opbouw geen sprake.
Kijk bij de gerenomeerde clubs, daar worden de jonge spelers behoudzaam ingebracht. Ik weet ook wel dat dit niet voor Ajax kan gelden, maar probeer nu eens met nieuwe aankopen een goede mix te krijgen. Dit geldt net zo goed voor de (trainings)staf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 november 2011 door Ztjes --
biba1970
 biba1970 - vrijdag 11 november 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 11:01 schreef nummer10 het volgende:
ik bergijp dat ajax hem wilt halen maar speelt NIET voor inter milaan ik denk ook dat hij een aardig salaris wilt en dat past weer niet in het beleid van ajax het kost alleen maar geld en je verdiend het niet terug begrijp me niet verkeerd ik zie hem ook graag komen mits hij een redelijk salaris krijgt anders NIET halen
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 11 november 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 13:03 schreef biba1970 het volgende:

[..]

ik bergijp dat ajax hem wilt halen maar speelt NIET voor inter milaan ik denk ook dat hij een aardig salaris wilt en dat past weer niet in het beleid van ajax het kost alleen maar geld en je verdiend het niet terug begrijp me niet verkeerd ik zie hem ook graag komen mits hij een redelijk salaris krijgt anders NIET halen
Ik begrijp het gezeur over het salaris eigenlijk totaal niet. Voorbeeld.
A) We kunnen ook speler gaan halen, die kost 6 miljoen en een salaris van 1 miljoen, dus voor 3 jaar ben je 9 miljoen kwijt, waarvan het grootste gedeelte in het eerste jaar.
B) Koop een ervaren speler met een salaris van 3 miljoen voor 3 jaar.

Gevalletje A) Nadeel, 1e jaar schrijf je het grootste gedeelte van het bedrag af en je koopt hiermee geen ervaring. Voordeel, misschien kun je hem nog verkopen.
Gevalletje B) Voordeel, de afschrijving is evenredig verdeelt over de 3 jaren. Nadeel, gaat niets meer opbrengen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 november 2011 door Ztjes --
nora
 nora - vrijdag 11 november 2011 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 09:07 schreef remco k het volgende:
Ik denk als wij genoeg centjes bieden dan komt hij wel ,maar het moet wel een stuk hoger zijn als bij Twente.
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 11 november 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 13:29 schreef nora het volgende:

[..]

Ik denk als wij genoeg centjes bieden dan komt hij wel ,maar het moet wel een stuk hoger zijn als bij Twente.
Dan toch veel liever Chivu.
moatje
 moatje - vrijdag 11 november 2011 - 13:42   quote  deeplink  
chivu komt wel denk ik hij heeft een ajax hart alleen salaris mis dat het mee valt doet ie het voor de club
biba1970
 biba1970 - vrijdag 11 november 2011 - 15:39   quote  deeplink  
Cristian Chivu maakt in elk geval in januari niet de overstap naar Ajax. De verdediger van Internazionale is bij de Amsterdamse club in beeld indien Jan Vertonghen naar het buitenland vertrekt. De zaakwaarnemer van de Roemeense routinier maakt vrijdagmiddag echter duidelijk dat zijn cliƫnt voorlopig niet naar Amsterdam terugkeert.
/

"Er is geen enkel contact met Ajax geweest", verzekert Victor Becali in gesprek met diverse Italiaanse media. De 31-jarige Chivu heeft een aflopend contract en voorlopig is er vanuit Internazionale nog geen aanstalten gemaakt om langer door te gaan. "Op dit moment ligt er nog geen nieuwe aanbieding van Internazionale op tafel."

"Ik kan in elk geval verzekeren dat Cristian in januari niet naar Ajax gaat", vervolgt Becali. "ALLEEN EEN WAANZINNEGE AANBIEDING kan ervoor zorgen dat Chivu niet zijn contract met Inter uitdient." Chivu, die in Milaan als linksback wordt gebruikt in plaats van centraal in de defensie, speelde vier jaar voor Ajax alvorens hij naar AS Roma vertrok. Sinds 2007 staat hij in Milaan op de loonlijst.dan blijf je maar lekker weg ajax moet geen waanzinnege bedragen betalen
biba1970
 biba1970 - vrijdag 11 november 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 13:42 schreef moatje het volgende:
chivu komt wel denk ik hij heeft een ajax hart alleen salaris mis dat het mee valt doet ie het voor de club
denk je dat hij nou werkelijk een ajax hart heeft weet je wat die heeft een hoofd vol geld en niks anders!!!!!!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 11 november 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 15:40 schreef biba1970 het volgende:

[..]

denk je dat hij nou werkelijk een ajax hart heeft weet je wat die heeft een hoofd vol geld en niks anders!!!!!!!!!
Biba, ik denk dat je dat bij Chivu toch een beetje verkeerd ziet. Heeft altijd van Ajax gehouden en is altijd heel complimenteus over zijn jaren in Amsterdam. Die jongen volgt Ajax ook nog steeds elke week en wil heel graag nog in Amsterdam spelen. Hij is in ieder geval van harte welkom!!
biba1970
 biba1970 - vrijdag 11 november 2011 - 16:02   quote  deeplink  
als dat zo is dan is die van harte welkom mits een redelijk salaris want daar maak ik me zorgen om
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 11 november 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 16:02 schreef biba1970 het volgende:
als dat zo is dan is die van harte welkom mits een redelijk salaris want daar maak ik me zorgen om
Je kunt je net zo veel zorgen maken over een aankoop met een hoog transferbedrag en redelijk salaris. Kijk naar de voorbeelden van Hamlap, Aissati en Sulemani met een totaal transferbedrag van meer dan 25 miljoen en we mogen in onze handen klappen als we daarvan de helft ooit van terugzien.
remco k
 remco k - vrijdag 11 november 2011 - 17:12   quote  deeplink  
Iedereen praat over Chivu en inderdaad is dat een speler die belangrijk voor Ajax zou kunnen zijn. Chivu heeft echter bij zijn huidige werkgever meer als linksback gespeeld dan als centrale verdediger, en je zou hem dus prima als back kunnen opstellen. Op die manier hoeft ons Belgische duo ook niet uit elkaar gehaald te worden.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 11 november 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 17:12 schreef remco k het volgende:
Iedereen praat over Chivu en inderdaad is dat een speler die belangrijk voor Ajax zou kunnen zijn. Chivu heeft echter bij zijn huidige werkgever meer als linksback gespeeld dan als centrale verdediger, en je zou hem dus prima als back kunnen opstellen. Op die manier hoeft ons Belgische duo ook niet uit elkaar gehaald te worden.
Nu leg je de vinger op de zere plek. Chivu wil namelijk niet bijtekenen bij Inter doordat hij elke keer gebruikt wordt als back terwijl hij liever centraal achterin speelt (zijn favoriete plek). Ga je hem dus halen als back, dan denk ik niet dat Chivu gaat komen.
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 11 november 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 17:12 schreef remco k het volgende:
Die Belgen moeten net uit elkaar. Zijn 2 dezelfde soort spelers in het centrum van de verdediging en dat is zeker niet de ideale combinatie. Er moet een echte bikkelharde verdediger tussen met het liefst veel ervaring.

remco k
 remco k - vrijdag 11 november 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 17:54 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Die Belgen moeten net uit elkaar. Zijn 2 dezelfde soort spelers in het centrum van de verdediging en dat is zeker niet de ideale combinatie. Er moet een echte bikkelharde verdediger tussen met het liefst veel ervaring.
Wat een onzin zeg, is dezelfde combo als die 2 seizoenen op rij de minste tegen goals heeft gekregen en Vertonghen is hard zat.
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 11 november 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 18:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, is dezelfde combo als die 2 seizoenen op rij de minste tegen goals heeft gekregen en Vertonghen is hard zat.
Tuurlijk jij hebt de wijsheid weer in pacht. Daarom spelen ze bijvoorbeeld bij het Belgisch elftal nooit in die combinatie samen. Zelf niet eens in het centrum van de verdediging.

Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 11 november 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 18:20 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Tuurlijk jij hebt de wijsheid weer in pacht. Daarom spelen ze bijvoorbeeld bij het Belgisch elftal nooit in die combinatie samen. Zelf niet eens in het centrum van de verdediging.
Misschien omdat Kompany ook nog bestaat?
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 11 november 2011 - 18:40   quote  deeplink  
Ook niet toen Kompany was geblesseerd. En daarnaast stond Vertonghen ook meestal als verdedigende middenvelder.
Blaatkoe
 Blaatkoe - vrijdag 11 november 2011 - 18:49   quote  deeplink  
bij belgie heb je ook Vermaelen en v. Buijten nog, dat is de reden dat Vertonghen meestal als verdedigende middenvelder wordt gebruikt.
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 11 november 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 18:49 schreef Blaatkoe het volgende:
bij belgie heb je ook Vermaelen en v. Buijten nog, dat is de reden dat Vertonghen meestal als verdedigende middenvelder wordt gebruikt.
Weet ik ook allemaal, maar Vermaelen was de meeste tijd geblesseerd en van Buyten is al lang niet meer geselecteerd.
Ik zeg dat Jan en Toby teveel dezelfde soort spelers zijn. Waarom denk je dat het niet liep met Theo als verdedigende middenvelder? Toen liepen er 3 dezelfde soort spelers te dicht bij elkaar. En succes in het verleden is geen garantie voor succes in de toekomst.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 11 november 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 18:17 schreef remco k het volgende:

[..]

En wat denk je er van als je verdediging neerzet met

Jan---Chivu---Toby----Greg?

Linksbackpositie is dit seizoen toch ook duidelijk een probleem en je speel vast in
op een eventueel vertrek van Jan.
JOOD
 JOOD - vrijdag 11 november 2011 - 19:34   quote  deeplink  
Chivu zal wel een bonus krijgen aan het eind van zijn contract bij inter anders zou zijn zaakwaarnemer niet zeggen dat hij alleen bij een heeeel hoog bod weg mag. mooi van de zomer halen dan. Heitinga!!!!!!
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 11 november 2011 - 19:41   quote  deeplink  
Een zaakwaarnemer gaat altijd wat roepen als de club niet door hemzelf is aangedragen. Die mensenhandelaars kijken alleen bij welke club zij de meeste provisie krijgen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Winteraankopen 2011/2012

0.0081698