|
|
Ajx
|
|
|
quote: Moet zo een man toch wel weten?? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 22:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:Het is ongelofelijk maar Douglas van Twente heeft een aflopend contract in 2012.... Hoeft dus niet veel te kosten mocht je hem in de winterstop overnemen....anders aan het eind van het seizoen....? Wat vinden jullie ? Hij is letterlijk en figuurlijk geen kleintje!!!! Nog niet opgemerkt, moeten ze anders informeren. Maar denk ook niet dat Twente en hij dat willen.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2011 - 11:01 schreef nummer10 het volgende:kvind douglas (heb ik vaker aangeven) helemaal niet zo goed.. nee doe maar mij Chivu.. veel ervaring en een ECHTE LEIDER.. iets wat we wel kunnen gebruiken Douglas is natuurlijk wel een goede, maar nog niet zo een grote als Chivu dat is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2011 - 18:20 schreef Ztjes het volgende:[..] Tuurlijk jij hebt de wijsheid weer in pacht. Daarom spelen ze bijvoorbeeld bij het Belgisch elftal nooit in die combinatie samen. Zelf niet eens in het centrum van de verdediging. Inderdaad, kijk ook even naar wie daar wel speelt en wat die spelers zouden moeten kosten.. Maar he, Belgie doet het ook goed of niet?? Misschien snapt die coach er niks van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2011 - 19:22 schreef Hummel10 het volgende:[..] En wat denk je er van als je verdediging neerzet met Jan---Chivu---Toby----Greg? Linksbackpositie is dit seizoen toch ook duidelijk een probleem en je speel vast in op een eventueel vertrek van Jan. Ik ben helemaal geen fan van Jan als linksback, hij wordt daar net zo hard overlopen als een Daley Blind.. Nee sorry, ik zie dan liever Chivu linksback, dat heeft hij de afgelopen jaren ook heel veel gespeeld bij Inter.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Weet niet alles uit mijn hoofd zeg. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Van Alder in de oefenpot met VS klopt. Maar in alle EK-kwaliificatie wedstrijden stonden alleen Lombaerts, Kompany of van Buyten in het centrum. Wel bij de waarheid blijven lulletje. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2011 - 00:16 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben helemaal geen fan van Jan als linksback, hij wordt daar net zo hard overlopen als een Daley Blind.. Nee sorry, ik zie dan liever Chivu linksback, dat heeft hij de afgelopen jaren ook heel veel gespeeld bij Inter.. Maar hij wil ook weg bij Inter omdcat hij daar geregeld linksback staat wilt gewoon in centrum spelen. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2011 - 13:42 schreef moatje het volgende:chivu komt wel denk ik hij heeft een ajax hart alleen salaris mis dat het mee valt doet ie het voor de club ajax hart misschien ook een real hart of liverpool hart ze gaan gewoon waar ze het meeste verdienen chivu is niet anders dan de rest |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2011 - 13:27 schreef Ajx het volgende:[..] Maar hij wil ook weg bij Inter omdcat hij daar geregeld linksback staat wilt gewoon in centrum spelen. Dat heb ik nooit gehoord of ergens gelezen, het zou kunnen maar dat zou me wel verbazen.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ok, dan zou het in goed overleg nog steeds mogelijk zijn, als hij weet dat Jan weggaat an het einde van het seizoen.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die link poste dinges net ook al, maar thanks..:-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nee hoor pik, beter lezen. Ik poste hem van voetbalprimeur en hij van AjaxUpdate. Die van hem gaat niet over hetgeen ik poste! Daar staat alleen 1 zin in. In de post van mij staat de uitleg van Chivu zelf! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ok, ik had het nog niet gelezen, nu wel. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Ik denk dat als Chivu komt, hij ook zeker het best tot zijn recht komt in het centrum van de verdediging. Verthongen zou ik toch echt eens heel graag als controlerende middenvelder (CM)willen zien. Ik heb toch het idee dat hij als verdediger vaak steken laat vallen. En als hij dat niet doet dan wel de CM die er nu staan. (Anita of Enoh). Dit is ook èèn van de redenen waarom ons AJAX zoveel tegen doelpunten krijgt. Boilesen zou er na de winterstop toch waarschijnlijk weer bij zijn? Geef hem de kans op de Links back plaats. Wat ik ook vreemd vind is dat een speler als Burnet, die vorig jaar nog deel uit maakte van ons AJAX, nu week na week een goede wedstrijd speelt voor Groningen op de Links back plaats!!!!! Verder zie ik Douglas ook graag komen. Ik schat hem toch wel beter in dan onze Toby. Die (Toby) overigens ook rechts-back zou kunnen spelen. Laat hem maar concurreren met v/d Wiel. Dus als het aan mij ligt: Chivu EN Douglas. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Chivu/////held/////Ajacied/////welkom!! |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Wat denken jullie van Wilfried Bony? Vind het op dit moment de beste spits in de eredivisie krachtig maar toch een geweldige techniek. Zullen we hem niet in de spits zetten i.p.v de jong of bulykin omdat sigthorsson zo lang is uitgeschakeld. Je ziet toch dat er altijd wel iemand geblesseerd is en dus is het erg handig als je 2 topspitsen in huis haald. Ook kan je proberen Assaidi proberen weg te kapen bij Heerenveen. Wat wel een erg goede zal zijn is Virgil van Dijk proberen te halen. Echt een topverdediger in wording en zal een stand-in voor Alderweireld-Vertonghen zijn en er zijn toch vaak geblesseerden vind ook NiCk Viergever echt sterk.
Dus eerst aisatti en elh. weg werken en dan misschien: Ouassama Assaidi Wilfried Bony Nick Viergever Virgil van Dijk Niet allemaal natuurlijk maar allemaal erg goede spelers en misschien worden ze wel weggekaapt door een andere topclub uit NL |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: misschien worden ze wel weggekaapt door een andere topclub uit NL
ohja daarom moet je ze zeker halen wat een drog reden... Laten we dan ook tadic, maher, narsighn en toornstra halen
Sigthorson is er na de winterstop al weeer, en dan is ook de volgende transfer window dus bony sowiso niet. en (http://www.v-bal.nl/nieuws/68018/bayern-mnchen-ziet-in-bony-ideale-opvolger-olic.html)
Asaiddi (we hebben boerigter, eriksen, lodeiro, serrero, siem de jong, suljemani, ebicillio ozbiliz) totaal niet nodig dus
Verdediger zou opzich kunnen hoewel blind centaal ook prima kan worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 november 2011 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het probleem ligt in de achterhoede,ik zou voor Douglas gaan volgend jaat transfervrij en Chivu zijn salaris ligt denk ik dubbel zo hoog als chivu en chivu is 31 die gaat na 2 0f 3 jaar niks meer opbrengen,dus Douglas is een betere optie. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2011 - 16:38 schreef nora het volgende:Het probleem ligt in de achterhoede,ik zou voor Douglas gaan volgend jaat transfervrij en Chivu zijn salaris ligt denk ik dubbel zo hoog als chivu en chivu is 31 die gaat na 2 0f 3 jaar niks meer opbrengen,dus Douglas is een betere optie. Douglas gaat sowiso niet naar ajax, die gaf toe aan een stapje hogerop. Daarmee bedoelde hij engeland, spanje of italie. Dat gaat nu ook makkelijker nu die genaturaliseerde nederlander is. Plus zou je dat echt willen zo een tukker, die zich meermalig heeft misdragen in het verleden.
Ik zou gewoon voor Crissie Chivu gaan |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
ik zeg gewoon een beer van een verdediger dr bij |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Zoiets?
 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Maar hoe weet je zo zeker dat het een verdediger is? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik zat meer aan deze te denken
 |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Twee beren van verdedigers... ook stoer. :-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2011 - 16:15 schreef AFC M&M het volgende:Wat denken jullie van Wilfried Bony? Vind het op dit moment de beste spits in de eredivisie krachtig maar toch een geweldige techniek. Zullen we hem niet in de spits zetten i.p.v de jong of bulykin omdat sigthorsson zo lang is uitgeschakeld. Je ziet toch dat er altijd wel iemand geblesseerd is en dus is het erg handig als je 2 topspitsen in huis haald. Ook kan je proberen Assaidi proberen weg te kapen bij Heerenveen. Wat wel een erg goede zal zijn is Virgil van Dijk proberen te halen. Echt een topverdediger in wording en zal een stand-in voor Alderweireld-Vertonghen zijn en er zijn toch vaak geblesseerden vind ook NiCk Viergever echt sterk. Dus eerst aisatti en elh. weg werken en dan misschien: Ouassama Assaidi Wilfried Bony Nick Viergever Virgil van Dijk Niet allemaal natuurlijk maar allemaal erg goede spelers en misschien worden ze wel weggekaapt door een andere topclub uit NL Oussama Assaidi : 10 miljoen
Wilfried Bony : 10 miljoen
Nick Viergever : 3,5 miljoen
Virgil van Dijk : 4 á 5 miljoen
Dacht dat wij het moesten hebben van de eigen jeugd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2011 - 17:58 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Oussama Assaidi : 10 miljoen
Wilfried Bony : 10 miljoen
Nick Viergever : 3,5 miljoen
Virgil van Dijk : 4 á 5 miljoen
Dacht dat wij het moesten hebben van de eigen jeugd
Snap de dikke letters niet, harder schreeuwen maakt het niet meer waar hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Die moeten we hebben!! Transfervrij?? |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Simon Poulsen eind seizoen tranfervrij? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Ja, maar hoef ik niet te hebben hoor |
|
|
|
|
amsterdammetje
|
|
|
geen aankopen doen!wij hebben genoeg goede spelers in de jeugd rondlopen,We moeten scouten op jonge spelers die we beter kunnen maken op de toekomst,,Ik kan je tientallen miskopen van de afgelopen jaren opsommen echt ongelofelijk gewoon! Psv heeft enkele keer een goede jeugdspelers maar voor de rest is het maar kopen kopen en nog is kopen...Wij moeten zoals de visie van Cruijff het hebben van onze goede jeugdopleiding,
Het nederlands elftal was altijd rond de 90% vertegenwoordigt met spelers uit de Ajax jeugd...daar ligt onzre kracht! vertrouw op die kracht geef de jeugd de kans
Veel engelse team geven hun jeugd niet meer de kans,daar is het kopen kopen.laten we die jeugdspelers kopen en beter maken
ik zie hier namen als Oussama Assaidi, Waarom ? we hebben tog Boerrigter en Ebecilio
Wilfried Bony ??we hebben tog Boere,klaasse,Sigtorson,De jong en noem maar op waarom geld verspillen
en Virgil van Dijk waarom omdat tie een paar goede wedstrijden heeft gespeeld ik snap dat niet geld verspilling is dat of viergever zulke spelers hebben we allemaal in de jeugd rond lopen.
nee we moeten geen geld meer verspillen en vertrouwen op de hart en ziel van de club de toekomst
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 november 2011 door amsterdammetje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 18:04 schreef amsterdammetje het volgende:geen aankopen doen!wij hebben genoeg goede spelers in de jeugd rondlopen,We moeten scouten op jonge spelers die we beter kunnen maken op de toekomst,,Ik kan je tientallen miskopen van de afgelopen jaren opsommen echt ongelofelijk gewoon! Psv heeft enkele keer een goede jeugdspelers maar voor de rest is het maar kopen kopen en nog is kopen...Wij moeten zoals de visie van Cruijff het hebben van onze goede jeugdopleiding, Het nederlands elftal was altijd rond de 90% vertegenwoordigt met spelers uit de Ajax jeugd...daar ligt onzre kracht! vertrouw op die kracht geef de jeugd de kans Veel engelse team geven hun jeugd niet meer de kans,daar is het kopen kopen.laten we die jeugdspelers kopen en beter maken ik zie hier namen als Oussama Assaidi, Waarom ? we hebben tog Boerrigter en Ebecilio Wilfried Bony ??we hebben tog Boere,klaasse,Sigtorson,De jong en noem maar op waarom geld verspillen en Virgil van Dijk waarom omdat tie een paar goede wedstrijden heeft gespeeld ik snap dat niet geld verspilling is dat of viergever zulke spelers hebben we allemaal in de jeugd rond lopen. nee we moeten geen geld meer verspillen en vertrouwen op de hart en ziel van de club de toekomst Van Dijk zie ik wel als een goede aankoop voor de breedte...mocht Vertonghen geblesseerd raken of verkocht worden....wie wil je dan centraal achterin voor Vertonghen?? Aub niet met Blind aankomen....ik wil zonder stress kijken.... |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
boilesen is de vervanger van vertongen maar we moeten er wel 2 bij hebben we zitten dun in de spoeling |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 18:04 schreef amsterdammetje het volgende:geen aankopen doen!wij hebben genoeg goede spelers in de jeugd rondlopen,We moeten scouten op jonge spelers die we beter kunnen maken op de toekomst,,Ik kan je tientallen miskopen van de afgelopen jaren opsommen echt ongelofelijk gewoon! Psv heeft enkele keer een goede jeugdspelers maar voor de rest is het maar kopen kopen en nog is kopen...Wij moeten zoals de visie van Cruijff het hebben van onze goede jeugdopleiding, Het nederlands elftal was altijd rond de 90% vertegenwoordigt met spelers uit de Ajax jeugd...daar ligt onzre kracht! vertrouw op die kracht geef de jeugd de kans Veel engelse team geven hun jeugd niet meer de kans,daar is het kopen kopen.laten we die jeugdspelers kopen en beter maken ik zie hier namen als Oussama Assaidi, Waarom ? we hebben tog Boerrigter en Ebecilio Wilfried Bony ??we hebben tog Boere,klaasse,Sigtorson,De jong en noem maar op waarom geld verspillen en Virgil van Dijk waarom omdat tie een paar goede wedstrijden heeft gespeeld ik snap dat niet geld verspilling is dat of viergever zulke spelers hebben we allemaal in de jeugd rond lopen. nee we moeten geen geld meer verspillen en vertrouwen op de hart en ziel van de club de toekomst Alleen breekt er bij ons al jaren niemand echt door uit die befaamde opleiding. Ebecilio is een lachertje en komt echt tekort voor Ajax1. Voordat Ajax de opleiding weer op orde heeft ben je echt al vijf jaar verder en over een jaar of zes zal je vruchten weer gaan plukken. Als ik naar een Anita en Ebecilio kijk. Dat zijn spelers die missen gewoon de basistechkiek. Een bal in een keer onder controle hebben gebeurd zelden en pass over tien meter is al teveel. Onze opleiding is gewoon zeer middelmatig en dat moet eerst op niveau komen en daarom is het oh zo belangrijk dat JC zijn werk mag blijven doen!!!! |
|
|
|
|
amsterdammetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 12:18 schreef Brandje het volgende: [..] Alleen breekt er bij ons al jaren niemand echt door uit die befaamde opleiding. Ebecilio is een lachertje en komt echt tekort voor Ajax1. Voordat Ajax de opleiding weer op orde heeft ben je echt al vijf jaar verder en over een jaar of zes zal je vruchten weer gaan plukken. Als ik naar een Anita en Ebecilio kijk. Dat zijn spelers die missen gewoon de basistechkiek. Een bal in een keer onder controle hebben gebeurd zelden en pass over tien meter is al teveel. Onze opleiding is gewoon zeer middelmatig en dat moet eerst op niveau komen en daarom is het oh zo belangrijk dat JC zijn werk mag blijven doen!!!! Je hebt gelijk dat het naar Ajax begrippen niet goed is, voorheen was 90% van het Nederlands elftal uit de Ajax opleiding, we doen het nog steeds veel beter dan Psv,Maar dat is ook niet moeilijk moet je nagaan als we de visie van Cruijff blijven hanteren
Ebcilio in de korte tijd dat hij in het eerste speelt vind ik het nog niet eens zo onaardig,hij had een goede start vervolg niet helemaal daarom twijfel ik ook nog wel,En heb ik het gevoel dat hij misschien een 2e Wooter of Musampa word net niet dus,maar ik schrijf hem zeker nog niet af...
Maar we doen het zeker niet slechter dan andere qua jeugdopleiding, nu in het nederlands elftal zijn nog steeds veel Ajacieden uit de Jeugd
Maarten Stekelenburg,John Heitinga,Gregory van der Wiel,Vurnon Anita, Wesley Sneijder,Nigel de Jong,Ryan Babel,Urby Emanuelson,Rafael van der Vaart , Hedwiges Maduro,en Derk Boerrigter had ook bijna zijn interland te pakken
En de belgen die via Beerschot paar jaar zijn gerijpt in de Ajax opleiding Vermaelen,Vertongen,Aldeweireld En onze Eriksen doet het goed Fisher komt er ook aan!
Als Psv een speler afleverd bij het Nederlands elftal dan is het meestal op Affelay na iemand die ze gekocht hebben,,Vind dat wij het nog wel redelijk doen,maar omdat we een echte opleidings club zijn voorheen beste van de wereld moet dat natuurlijk veel beter...
We hebben nog steeds veel talenten lopen op de toekomst ik ben er vaak en zie veel potentie,vind het geweldig om te zien al die top oudvoetballers op de toekomst geweldig!!!!Dat moeten we behouden en wie een Ajax hart heeft en die dat ziet moet geraakt worden door het Ajax gevoel,maar Ten Have en de zijne willen dat kapot maken vind dat echt vreselijk!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 december 2011 door amsterdammetje -- |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
ach wij zijn ajax we verkopen deze winter voor 40 miljoen en kopen voor 15 zie het probleem niet. grote resultaten halen we de eerste jaren niet verwacht dat dan ook niet geef het 10 jaar dan kunnen we weer mee in de championsleagua en gaan we niet met geluk door of winnen we met geluk een titel zoals afgelopen jaar. |
|
|
|
|
amsterdammetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 13:05 schreef 1 2 hupsakee het volgende:ach wij zijn ajax we verkopen deze winter voor 40 miljoen en kopen voor 15 zie het probleem niet. grote resultaten halen we de eerste jaren niet verwacht dat dan ook niet geef het 10 jaar dan kunnen we weer mee in de championsleagua en gaan we niet met geluk door of winnen we met geluk een titel zoals afgelopen jaar. Dat is ook zo en 1 a 2 gerichte aankopen voor het eerste eftal als er op dat moment niemand uit de opleiding er al staat,oke daar kan ik nog mee inkomen,maar geen breette aankopen meer of middelmatige spelers,want afgelopen 10 jaar zijn er wel rond de 40 miskopen geweest,echt ongelofelijk!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 12:18 schreef Brandje het volgende:[..] Alleen breekt er bij ons al jaren niemand echt door uit die befaamde opleiding. Ebecilio is een lachertje en komt echt tekort voor Ajax1. Voordat Ajax de opleiding weer op orde heeft ben je echt al vijf jaar verder en over een jaar of zes zal je vruchten weer gaan plukken. Als ik naar een Anita en Ebecilio kijk. Dat zijn spelers die missen gewoon de basistechkiek. Een bal in een keer onder controle hebben gebeurd zelden en pass over tien meter is al teveel. Onze opleiding is gewoon zeer middelmatig en dat moet eerst op niveau komen en daarom is het oh zo belangrijk dat JC zijn werk mag blijven doen!!!! Kijk eens naar het NL elftal??? Ik ben het met je eens dat het tijd werd dat de opleiding werd aangepakt, maar om nu te stellen dat er niemand doorbreekt.. v/d Wiel Erikssen, Alder Vertonghen.. Stuk voor stuk gasten die de (sub) top wel gaan halen en bij ons uit de opleiding komen, de een wat langer dan de ander.. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 18:09 schreef remco k het volgende:[..] Kijk eens naar het NL elftal??? Ik ben het met je eens dat het tijd werd dat de opleiding werd aangepakt, maar om nu te stellen dat er niemand doorbreekt.. v/d Wiel Erikssen, Alder Vertonghen.. Stuk voor stuk gasten die de (sub) top wel gaan halen en bij ons uit de opleiding komen, de een wat langer dan de ander.. zo zie ik het ook, het is niet het talent wat er is het is het vasthouden ervan wat het probleem is. hiervan vind ik dat dit het laatste jaar verbeterd is. steek werd geweoon tijd en suarez ook. vertongen en wiel zijn zowiezo nog half jaar langer blijven plakken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 13:22 schreef amsterdammetje het volgende:[..] Dat is ook zo en 1 a 2 gerichte aankopen voor het eerste eftal als er op dat moment niemand uit de opleiding er al staat,oke daar kan ik nog mee inkomen,maar geen breette aankopen meer of middelmatige spelers,want afgelopen 10 jaar zijn er wel rond de 40 miskopen geweest,echt ongelofelijk!!! Als vd Wiel en Vertonghen verkocht worden zal ik dit proberen:
-----------------Cillessen------- Ligeon----Alderweireld-chivu(Douglas)-Poulsen ----------------Anita------------- -----Erikssen----------Janssen-------- Sulejmani-------Sigtorsson-----Boerrichter
Anita kan maar zie liever een sterkere VM die ook kan voetballen type van Bommel en Boularouz voor Ligeon is ook beter. Spits de tank van de Damascus Mailki een optie?
Niet te duur denk ik! Heb ook liever Bony ofzo maar niet haalbaar!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 22:15 schreef Hummel10 het volgende:[..] Als vd Wiel en Vertonghen verkocht worden zal ik dit proberen: -----------------Cillessen------- Ligeon----Alderweireld-chivu(Douglas)-Poulsen ----------------Anita------------- -----Erikssen----------Janssen-------- Sulejmani-------Sigtorsson-----Boerrichter Anita kan maar zie liever een sterkere VM die ook kan voetballen type van Bommel en Boularouz voor Ligeon is ook beter. Spits de tank van de Damascus Mailki een optie? [ filmpje ] Niet te duur denk ik! Heb ook liever Bony ofzo maar niet haalbaar! Waarom een spits kopen?? We hebben Siggie die Rus en de Jong voor die plek.. Twee ervan zijn na de winterstop direct al weer terug.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 22:17 schreef remco k het volgende:[..] Waarom een spits kopen?? We hebben Siggie die Rus en de Jong voor die plek.. Twee ervan zijn na de winterstop direct al weer terug.. Nog 1 keer De Jong zie ik het niet als spits jij wel dus... Bully tja kan afmaken maar erg traag en met Boerichter zijn voorzetten kan ie wel gevaarlijk zijn maar met Mickey en ebecillio die naar binnen trekken niet echt. Sigtorsson al zeker dat ie er gelijk weer staat dan? Malki is wel zo een type spits die kan scoren en een winnaarsmentaliteit heeft fysiek erg sterk en niet te duur denk ik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 23:03 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nog 1 keer De Jong zie ik het niet als spits jij wel dus... Bully tja kan afmaken maar erg traag en met Boerichter zijn voorzetten kan ie wel gevaarlijk zijn maar met Mickey en ebecillio die naar binnen trekken niet echt. Sigtorsson al zeker dat ie er gelijk weer staat dan? Malki is wel zo een type spits die kan scoren en een winnaarsmentaliteit heeft fysiek erg sterk en niet te duur denk ik. De Boer wel en daar gaat het toch om?? En Buly is als tweede spits gehaald, Siggie als eerste spits en dan heb je dus nog de Jong als backup samen met Davy Klaassen.. Dat zijn dus inclusief Loderio 5 opties voor de 9 positie, lijkt me meer dan genoeg.. Siggie komt trouwens zo rond Februari terug wordt verwacht.. Maar omdat je een blessure aan een van die 5 hebt hoef je geen nieuwe spits te gaan kopen.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
We gaan toch niet weer zo een oude spits halen die niks brengt dat een jeugdspeler(lees Boerre en Klaassen) omdat er nu toevallig 2.5 spitsen geblesseerd zijn?? Niet te gek hoor, dan liever met Klaassen dan met zo een speler... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2011 - 08:48 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Ik denk dat als Chivu komt, hij ook zeker het best tot zijn recht komt in het centrum van de verdediging. Verthongen zou ik toch echt eens heel graag als controlerende middenvelder (CM)willen zien. Ik heb toch het idee dat hij als verdediger vaak steken laat vallen. En als hij dat niet doet dan wel de CM die er nu staan. (Anita of Enoh). Dit is ook èèn van de redenen waarom ons AJAX zoveel tegen doelpunten krijgt. Boilesen zou er na de winterstop toch waarschijnlijk weer bij zijn? Geef hem de kans op de Links back plaats. Wat ik ook vreemd vind is dat een speler als Burnet, die vorig jaar nog deel uit maakte van ons AJAX, nu week na week een goede wedstrijd speelt voor Groningen op de Links back plaats!!!!! Verder zie ik Douglas ook graag komen. Ik schat hem toch wel beter in dan onze Toby. Die (Toby) overigens ook rechts-back zou kunnen spelen. Laat hem maar concurreren met v/d Wiel. Dus als het aan mij ligt: Chivu EN Douglas. Vooral het stukje over Burnet steekt mij ook, speelt dijken van wedstrijden bij FC Groningen. Huistra weet heel goed wat er in de jeugd van Ajax rond loopt. Snap niet dat ze die jongen zomaar hebben laten gaan. Chapeau aan het adres van trainertje Huistra! Van Marwijk zat op de tribune voor Burnet of voor van Dijk.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:16 schreef Ajx het volgende:We gaan toch niet weer zo een oude spits halen die niks brengt dat een jeugdspeler(lees Boerre en Klaassen) omdat er nu toevallig 2.5 spitsen geblesseerd zijn?? Niet te gek hoor, dan liever met Klaassen dan met zo een speler... We hadden Reis oud voetballer van PSV transfervrij kunnen binnen hengelen, nu heeft Vitesse dit gedaan die eigenlijk genoeg spitsen hebben rond lopen spelen zelfs geen C.L....jammer toch... |
|
|
|